No miltäs meno nyt maistuu, kun perusoikeutesi on jo viety valmiuslailla ?
Sinulta on nyt paperilla viety jo sananvapaus, mielipiteenvapaus, mielenosoitusvapaus, matkustusoikeus pois...
Kohta ne psykopaatit laittavat vielä puhelinliikenteen kiinni, kun Suomen kännykkäverkot suljetaan.
Että leviääkö se koronavirus kännykkäliikenteessä :)
Muista että tämä on vain Uuden maailmanjärjestyksen koeajoa... Eli ei tähän fasistiseen muutokseen ole pakko alistua, jos et pelkää...
Sillä näillä elitisteillä on vain ainoa ase meitä ihmiskuntaa vastaan pelon levittäminen, koska pelon energioilla ihmiset ovat valmiita alistumaan Uuden fasistisen Maailmanjärjestyksen alaisuuteen.
Silloin he jopa jonottavat telttojen kanssa, että heihin saadaan pistettyä koronarokote, jossa on nanosiru sisällä, joka kytketään 5G verkkoon ja tekee heistä lopullisesti keinoälyllä orjallistettuja vihanneksia.
Älkä ottako sitä rokotetta, jos ette tahdo tulla käveleviksi vihanneksiksi.
NEW WORLD ORDER a NEW IDEA, Koronan varjolla
6
<50
Vastaukset
Allekirjoitan avaajan ajatukset kaikin osin.
En kuitenkaan ole aivan noin pessimistinen. Meitä Isänmaallisia ihmisiä on kuitenkin pari miljoonaa Kehä III:n ulkopuolella jotka vastustamme raivokkaasti nykyistä viherkommunististista hallitusta.
Tämä hallituskausi tulee taatusti jäämään heidän viimeisekseen.
Toki tulevat aiheuttamaan vielä maallemme mittavaa tuhoa jonka korjaukset tulevat viemään aikansa.- Anonyymi
Siinähän sitä yritetään estää "pelon lietsontaa" lietsomalla sitä lisää.
- Anonyymi
"sananvapaus, mielipiteenvapaus, mielenosoitusvapaus"
Mihin ne (muka) on menneet?- Anonyymi
Räsänen, persut sun muut ovat oppineet, ettei sananvapautta ole.
- Anonyymi
Sananvapaus on sitä varten että tiedetään oletko vaarallinen vallassaolioille.
- Anonyymi
Kuka kävi estämässä aloittajaa kirjoittamasta ja julkistamassa älyvapaata uskomustaan?
Ei kukaan.
Uskomus siis osoittautui valeeksi.
Suosittelen kuitenkin aloittajalle ettei hän ota rokotetta; tai edes pese käsiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472