Pääosalla näistä lapsista on jo normaalissa koulutoiminnassaan ollut huomattavia vaikeuksia.
En voine kertoa kaikkein vaikeimpia tapauksia koska arvelen niiden olevan yhteisösääntöjemme vastaisia.
Yksi opettaja minulle kuitenkin kertoi että hänen luokassaan usein tämän kohderyhmän edustajat hyppivät raivoissaan pitkin seiniä ja viis välittävät opetuksesta.
Arvelen että maahanmuuttajien lapset tulevat nyt poikkeusolojen vallitessa jäämään ratkaisevasti jälkeen siitäkin vaatimattomasta tasosta mitä ovat saavuttaneet.
Tässä Jussi Halla- aho tuo julki huolensa asian tiimoilta yhteisömme hyväksymällä artikuloinnilla:
https://www.youtube.com/watch?v=UhRWHKN_BPM
Olen hyvin huolissani matu- lasten etäopetuksesta!
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eiväthän he mitään koulutusta tarvitse ; jatkavat vanhempiensa tyyliin , koko elämä käydään sossusta hakemassa erilaisia tukia, ei edes suomen kieltä haluta oppia. Siinä meillä varsinaista A-luokkaa.
Niin.
Persut teetättivät tieteellisen tutkimuksen täyttävät kriteerit omaavan tutkimuksen matujen kotoutumisesta.
Ilmeni että toisen polven maahanmuuttajat ovat enemmän riippuvaisia sosiaalituista kuin vanhempansa.
Tästä raportista ovat valemediamme vaienneet täysin.
Saattaa olla että siitä raportointi täyttäisi syytekynnyksen kiihotuksesta kansanryhmää vastaan.
Naurakaamme sille yhdessä. ;-)- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Niin.
Persut teetättivät tieteellisen tutkimuksen täyttävät kriteerit omaavan tutkimuksen matujen kotoutumisesta.
Ilmeni että toisen polven maahanmuuttajat ovat enemmän riippuvaisia sosiaalituista kuin vanhempansa.
Tästä raportista ovat valemediamme vaienneet täysin.
Saattaa olla että siitä raportointi täyttäisi syytekynnyksen kiihotuksesta kansanryhmää vastaan.
Naurakaamme sille yhdessä. ;-)Tämä nähdään Ruotsissa; seuraava polvi jengiytyneitä ja rikollisia!! Nyt toivovat että korona hoitaa!
- Anonyymi
ei naureta vaan kaikki hanat kii, jonsei työllä ihtiänsä ja perhekuntaasa elätä
- suomi ei ole sitten oikee paikka näille- Anonyymi
Jos kansa niin niin hölmöläisiä mitä on ollut tähän asti ja äänestetään viherpunikkeja jatkossakin niin näitä terroristeja lisääntyy ja haetaan tänne lisääntyvissä määrin aina lisää.
Jo järkikin sanoo, että tämä touhu ei pääty hyvin jos emme saa järkeviä päättäjiä johtamaan maatamme.
Missä on toveri Moktar onko vieläkin käsipystyssä puolustamassa maamme valloittajia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kansa niin niin hölmöläisiä mitä on ollut tähän asti ja äänestetään viherpunikkeja jatkossakin niin näitä terroristeja lisääntyy ja haetaan tänne lisääntyvissä määrin aina lisää.
Jo järkikin sanoo, että tämä touhu ei pääty hyvin jos emme saa järkeviä päättäjiä johtamaan maatamme.
Missä on toveri Moktar onko vieläkin käsipystyssä puolustamassa maamme valloittajiaToverimme puolueen politrukki Moktar on sairastunut koronaan ja makaa itse veistämässään arkussa ja odottaa, että lääkäri käy toteamassa hänet kuolleeksi.
Me toverit olemme nyt hyvin surkeina ja muistelemme suurta käsipystyssä valansa vannoneen sotilaan poistumista riveistämme. Toverit olemme luvanneet kaivaa vinteiltämme sinne kätkemämme pystykorvat ja suorittamme yhteislaukauksen valojuovilla
taivaalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toverimme puolueen politrukki Moktar on sairastunut koronaan ja makaa itse veistämässään arkussa ja odottaa, että lääkäri käy toteamassa hänet kuolleeksi.
Me toverit olemme nyt hyvin surkeina ja muistelemme suurta käsipystyssä valansa vannoneen sotilaan poistumista riveistämme. Toverit olemme luvanneet kaivaa vinteiltämme sinne kätkemämme pystykorvat ja suorittamme yhteislaukauksen valojuovilla
taivaalle."Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä."
Kuka on poistanut 0 sääntöjenvastaista ?
Surunvalitteluni toverille olit oikeamies puolustamaan maatamme Anonyymi kirjoitti:
Toverimme puolueen politrukki Moktar on sairastunut koronaan ja makaa itse veistämässään arkussa ja odottaa, että lääkäri käy toteamassa hänet kuolleeksi.
taivaalle.Ryhdyin makustelemaan tuota sanontaa käsi pystyssä.
Se tuo mieleeni monia mielleyhtymiä.
Omasta sotilasvalastani on jo kauan enkä muista varmuudella oiken käden nostotapaa valan hetkellä. Siitä olen varma ettei se ollut natsi- Saksan tapainen.
Olisiko ollut niin että oikea käsi nostettiin silmien korkeudelle ja peukalosta, etu- ja keskisormista muodostettiin ns. pupu; siis sellainen joista tehdään varjoheijastuksena jänön pää heiluvine korvineen?
Jämeränä partiolaisnassikkana tervehdimme toisiamme viemällä kaksi sormea suikan reunaan. Kolkkatytöille irvisteltiin sitten perään.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Ryhdyin makustelemaan tuota sanontaa käsi pystyssä.
Se tuo mieleeni monia mielleyhtymiä.
Omasta sotilasvalastani on jo kauan enkä muista varmuudella oiken käden nostotapaa valan hetkellä. Siitä olen varma ettei se ollut natsi- Saksan tapainen.
Olisiko ollut niin että oikea käsi nostettiin silmien korkeudelle ja peukalosta, etu- ja keskisormista muodostettiin ns. pupu; siis sellainen joista tehdään varjoheijastuksena jänön pää heiluvine korvineen?
Jämeränä partiolaisnassikkana tervehdimme toisiamme viemällä kaksi sormea suikan reunaan. Kolkkatytöille irvisteltiin sitten perään.Huomautan.
Sieg Heil-käsitervehdys ei sekään ole alkuperäinen. Se on alunperin antiikin roomalaisten upseerien tervehdys.
- Anonyymi
Ruokalähetin tai uber-kuskin hommaan ei tarvitse koulutusta.
- Anonyymi
Ja naiset tienaa sikiämällä kuin jyrsijät.
- Anonyymi
Eiköhän korona hoitele ne kuntoon.
Muistan että Jeesus olisi esitetty tekemässä Sieg Heil- tervehdystä.
Se siis tarkoittanee siunausta kaikille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681