Miksi eräs palstaveteraaneista

Anonyymi

vaiennetaan tylysti. Miksi P. Ei saa kertoa täällä elämästään ja ystävistään.

41

<50

Äänestä

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska se on valehtelija

• Onko valehtelua, jos ei mahdu jonkun kapeaan elämännäkemykseen?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Onko valehtelua, jos ei mahdu jonkun kapeaan elämännäkemykseen?

Kuuluko sinunkin elämännäkemykseesi mielikuvituskavereita ja -yrityksiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kuuluko sinunkin elämännäkemykseesi mielikuvituskavereita ja -yrityksiä?

Ai tässä puhitaankin Periksestä?

• Partakaweri kirjoitti:

Ai tässä puhitaankin Periksestä?

Darkkiksesta ja puskavakoojista.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

UI. Uijui nytpä on jännäää, ihan hirweetä oumaigaad!!!

• Anonyymi kirjoitti:

UI. Uijui nytpä on jännäää, ihan hirweetä oumaigaad!!!

Enpä nyt tiedä. Aika moni tuntuu tehtailevan muka jonain muuna itsestään juttua. Gempsu, Peris, Pönttis, Pertsa, Vallee ja varmaan moni muukin.

Läpinäkyvää, joskin inhimillistä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Parempi pää puskassa ,kuin korona niskassa.

• Jan1 kirjoitti:

Enpä nyt tiedä. Aika moni tuntuu tehtailevan muka jonain muuna itsestään juttua. Gempsu, Peris, Pönttis, Pertsa, Vallee ja varmaan moni muukin.

Läpinäkyvää, joskin inhimillistä.

Tämä minua ihmetyttää. Miksei säännöt ole kaikille samat? Joillekin oma multinikkailu on ok, mutta järkytys toisen tehdessä samaa.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Tämä minua ihmetyttää. Miksei säännöt ole kaikille samat? Joillekin oma multinikkailu on ok, mutta järkytys toisen tehdessä samaa.

No niinpä. Mutta minkäs teet. Ehkä se näin puskana katsotaan eettisesti oikeammaksi.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Miten te otatte tämän palstailun noin tosissanne... Siinähän multinikkailette ja -kikkailette sydämen kyllyydestä, ketä kiinnostaa. Jos jollakin menee pikkarit persvakoon siitä että joku kirjoittelee useammalla nikillä, niin se kuulostaa vaan sit hänen omalta henkilökohtaiselta ongelmalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi pää puskassa ,kuin korona niskassa.

Ei korona palstalta tartu

• Anonyymi

Kuka on Pee?

• Punttis.

• Anonyymi

Se on hän, jonka nimipäivä on viikko ennen vappua.

• Anonyymi

Ei ollut mitään asiatonta tästäkään ketjusta poistetuista viesteissä

• Anonyymi

salaisuus pinnan alla?

• Eipä tuo hiljaa ole varmaan nukkuessaankaan. Hyvin se räpätys tulee kuuluviin puskanakin ja muka poissaolevana.

• Anonyymi

tuollainen että..... jäjäjänänänännjan.... toistava kirjoittelu ei ole kovin muuta kuin mielenvikaista.

• Anonyymi

Koska narsisti haluaa dominoida ja syyttää syyttömiä virheistään. Ei siinä 150cm kolmisormessa ole miestä kantamaan vastuuta ja menemään oikeuden eteen tekemistään asioista. Tämä S mies kusee kaikkien ihmisten asiat ja elelee hyväksikäyttäen muita.

• Anonyymi

Meinasin itse törmätä peiliin kun tähtiä harrasteena katselen, niin joku NATO:n iso kone kävi tankkaamassa ja jatkaa matkaa vartioimaan Suomen/Ruotsin/Norjan rajoja valvomaan, jotta kukaan työntekijä ei pääse rahan yli.

• Anonyymi

Periksen hahmot ovat hauskoja. Veikkaan että Periksen stalkkeri on ottanut ne aluksi tosissaan ja nyt purkaa nöyryytystään tuolla tavalla.

xLiner

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Ärsyttää palstan yleinen tiukkapipoisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelun ei pitäisi olla sallittua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍 Tällä palstalla on yllättävän paljon tosikoita ja nipottajia. Voi vain kuvitella minkälaista heidän elämänsä on livenä ,🤔😉

• Anonyymi

”Veikkaan että Periksen stalkkeri on ottanut ne aluksi tosissaan ja nyt purkaa nöyryytystään tuolla tavalla.”

Voi muuten hyvinkin olla noin 🤔

• Anonyymi

Miksi peeriksen pitää inttää, että ne hahmot ovat todellisia ihmisiä? Pilaa koko jutun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi peeriksen pitää inttää, että ne hahmot ovat todellisia ihmisiä? Pilaa koko jutun.

Ehkä se itse uskoo niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se itse uskoo niin

Hullu on, jos uskoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍 Tällä palstalla on yllättävän paljon tosikoita ja nipottajia. Voi vain kuvitella minkälaista heidän elämänsä on livenä ,🤔😉

Veikkaan että yltäkylläistä, ei ole pikkurahan puutetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullu on, jos uskoo

Sehän on myöntänyt olevansa mielisairas

• Anonyymi

Hei haloo! Relax! Tämä on nettifoorumi, ei sen vakavampaa!
      Tuo se on vaarallista jos elämä kapeutuu tuohon pisteeseen että jostain Suomi24 tulee koko elämä ja elämän sisältö! Tuossa vaiheessa pitää tajuta ottaa kunnon paussi palstalta ja avata silmät todellisuudelle. Ulkopuolella on elämää, ja takuulla hämmästyttää kummastuttaa häntä joka on jumiutunut palstamaailmaan.
      Mutta aivan vakavasti puhuen, alkaa olla arveluttavaa kun virtuaalihenkilöistä alkaa muodostua todellisia ja ainoita henkireikiä maailmaan. Se on tapahtunut monen kohdalla jo. Samaan tapaan kuin joillakin Salkkarit on todellisuutta ja aletaan elää roolihenkilöitten maailmaa.
      Eiköhän tämän tyyliset foorumit ole tarkoitettu keveäksi ajan kuluksi ja viihteeksi.

• Anonyymi

vr on huomisen todellisuus. Edelläkävijöitä ei koskaan hyväksytä heti.

• Anonyymi

Ikuiset sinkku veteraanien elämä jo tiedetään ei se muuksi muutu. Teillä on tylsä elämä ettekä pääse edes naisiin.

• Anonyymi

Siinähän kertoo, nettipalstalla ketään ei oikein voi vaientaa. Periksen aloitukset tunnistaa jo otsikosta, joten voi suosiolla olla avaamatta koko ketjua. Ei tarvitse lukea sellaisia avauksia jotka ei kiinnosta.

• Anonyymi

Palstan ätmimafia ei hyväksy että joku saa

• Niinpä. Tuntuu olevan monelle kova pala se, että mun kohdalla se incel-kuplassa eläminen oli vain yksi ohimenevä vaihe aikuistuessa ja nyt suhtaudun asioihin paljon avarakatseisemmin ja positiivisemmin. En mäkään syttyisi naisista, jotka jankkaisivat joko suoraan tai alitajuisesti että "en mä kuitenkaan kelpaa".

Muutenkin palstan ilmapiiri on muuttunut paljon 8 vuodessa kun olen täällä pyörinyt. Vanhaan hyvään aikaan se naisvihakin oli edes jotenkuten järkevää tekstiä, jos se tässä kontekstissa on mahdollista, mutta nykyään täällä on paljon enemmän sellaista vajaaälyistä öyhötystä.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Niinpä. Tuntuu olevan monelle kova pala se, että mun kohdalla se incel-kuplassa eläminen oli vain yksi ohimenevä vaihe aikuistuessa ja nyt suhtaudun asioihin paljon avarakatseisemmin ja positiivisemmin. En mäkään syttyisi naisista, jotka jankkaisivat joko suoraan tai alitajuisesti että "en mä kuitenkaan kelpaa".

Muutenkin palstan ilmapiiri on muuttunut paljon 8 vuodessa kun olen täällä pyörinyt. Vanhaan hyvään aikaan se naisvihakin oli edes jotenkuten järkevää tekstiä, jos se tässä kontekstissa on mahdollista, mutta nykyään täällä on paljon enemmän sellaista vajaaälyistä öyhötystä.

Sä mitään ole saanu

• Anonyymi

MIksi peris oli sairaalassa? veikkaan ettei maksa kestänyt sekakäyttöä.

Peratsin Alkoholi = Ei hyvä

• Eipähän ole sama järjen jättiläinen vuotamassa potilastietojani palstalle, joka laverteli äitini saattohoitopäätöksestä alkuvuodesta. Missähän lienee nykyään vessoja pesemässä tai kortistossa. Kiitettävän hyvää yhteistyötä palstan ylläpidolta, Poliisilta ja VSSHP:ltä silloin.

En ole kuullutkaan mistään Peratsin lääkkeestä, piti oikein googlettaa. Ilmeisesti joku antiikinaikainen neurolepti, jollaiselle mulla ei ole mitään tarvetta. Niin ja maksani on kunnossa, jotkut arvot olivat vähän yli viiterajojen mutta ei mitään vakavaa sen suhteen. Ja muutenkin olen nyt ihan ok kunnossa. Liikaa en saa rehkiä, mutta kevyttä työntekoa, liikuntaa, lepoa jne.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta

Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on
      Maailman menoa
      3
      1083
    2. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      104
      1030
    3. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      166
      1004
    4. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      65
      765
    5. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      709
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      50
      707
    7. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      704
    8. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      46
      663
    9. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      50
      638
    10. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      30
      597
    11. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      32
      592
    12. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      516
      589
    13. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      553
    14. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      541
    15. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      74
      525
    16. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      516
    17. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      43
      513
    18. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      499
    19. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      14
      495
    20. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      491
    Aihe