vaiennetaan tylysti. Miksi P. Ei saa kertoa täällä elämästään ja ystävistään.
Vastaukset 41
- Anonyymi
Koska se on valehtelija
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Onko valehtelua, jos ei mahdu jonkun kapeaan elämännäkemykseen?
Kuuluko sinunkin elämännäkemykseesi mielikuvituskavereita ja -yrityksiä?
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluko sinunkin elämännäkemykseesi mielikuvituskavereita ja -yrityksiä?
Ai tässä puhitaankin Periksestä?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Darkkiksesta ja puskavakoojista.
UI. Uijui nytpä on jännäää, ihan hirweetä oumaigaad!!!
Anonyymi kirjoitti:
UI. Uijui nytpä on jännäää, ihan hirweetä oumaigaad!!!
Enpä nyt tiedä. Aika moni tuntuu tehtailevan muka jonain muuna itsestään juttua. Gempsu, Peris, Pönttis, Pertsa, Vallee ja varmaan moni muukin.
Läpinäkyvää, joskin inhimillistä.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Darkkiksesta ja puskavakoojista.
Parempi pää puskassa ,kuin korona niskassa.
Jan1 kirjoitti:
Enpä nyt tiedä. Aika moni tuntuu tehtailevan muka jonain muuna itsestään juttua. Gempsu, Peris, Pönttis, Pertsa, Vallee ja varmaan moni muukin.
Läpinäkyvää, joskin inhimillistä.Tämä minua ihmetyttää. Miksei säännöt ole kaikille samat? Joillekin oma multinikkailu on ok, mutta järkytys toisen tehdessä samaa.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tämä minua ihmetyttää. Miksei säännöt ole kaikille samat? Joillekin oma multinikkailu on ok, mutta järkytys toisen tehdessä samaa.
No niinpä. Mutta minkäs teet. Ehkä se näin puskana katsotaan eettisesti oikeammaksi.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tämä minua ihmetyttää. Miksei säännöt ole kaikille samat? Joillekin oma multinikkailu on ok, mutta järkytys toisen tehdessä samaa.
Miten te otatte tämän palstailun noin tosissanne... Siinähän multinikkailette ja -kikkailette sydämen kyllyydestä, ketä kiinnostaa. Jos jollakin menee pikkarit persvakoon siitä että joku kirjoittelee useammalla nikillä, niin se kuulostaa vaan sit hänen omalta henkilökohtaiselta ongelmalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi pää puskassa ,kuin korona niskassa.
Ei korona palstalta tartu
- Anonyymi
Kuka on Pee?
- Anonyymi
Se on hän, jonka nimipäivä on viikko ennen vappua.
- Anonyymi
Ei ollut mitään asiatonta tästäkään ketjusta poistetuista viesteissä
- Anonyymi
salaisuus pinnan alla?
Eipä tuo hiljaa ole varmaan nukkuessaankaan. Hyvin se räpätys tulee kuuluviin puskanakin ja muka poissaolevana.
- Anonyymi
tuollainen että..... jäjäjänänänännjan.... toistava kirjoittelu ei ole kovin muuta kuin mielenvikaista.
- Anonyymi
Koska narsisti haluaa dominoida ja syyttää syyttömiä virheistään. Ei siinä 150cm kolmisormessa ole miestä kantamaan vastuuta ja menemään oikeuden eteen tekemistään asioista. Tämä S mies kusee kaikkien ihmisten asiat ja elelee hyväksikäyttäen muita.
- Anonyymi
Meinasin itse törmätä peiliin kun tähtiä harrasteena katselen, niin joku NATO:n iso kone kävi tankkaamassa ja jatkaa matkaa vartioimaan Suomen/Ruotsin/Norjan rajoja valvomaan, jotta kukaan työntekijä ei pääse rahan yli.
- Anonyymi
Periksen hahmot ovat hauskoja. Veikkaan että Periksen stalkkeri on ottanut ne aluksi tosissaan ja nyt purkaa nöyryytystään tuolla tavalla.
xLiner- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ärsyttää palstan yleinen tiukkapipoisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelun ei pitäisi olla sallittua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍 Tällä palstalla on yllättävän paljon tosikoita ja nipottajia. Voi vain kuvitella minkälaista heidän elämänsä on livenä ,🤔😉
- Anonyymi
”Veikkaan että Periksen stalkkeri on ottanut ne aluksi tosissaan ja nyt purkaa nöyryytystään tuolla tavalla.”
Voi muuten hyvinkin olla noin 🤔 - Anonyymi
Miksi peeriksen pitää inttää, että ne hahmot ovat todellisia ihmisiä? Pilaa koko jutun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi peeriksen pitää inttää, että ne hahmot ovat todellisia ihmisiä? Pilaa koko jutun.
Ehkä se itse uskoo niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se itse uskoo niin
Hullu on, jos uskoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍 Tällä palstalla on yllättävän paljon tosikoita ja nipottajia. Voi vain kuvitella minkälaista heidän elämänsä on livenä ,🤔😉
Veikkaan että yltäkylläistä, ei ole pikkurahan puutetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu on, jos uskoo
Sehän on myöntänyt olevansa mielisairas
- Anonyymi
Hei haloo! Relax! Tämä on nettifoorumi, ei sen vakavampaa!
Tuo se on vaarallista jos elämä kapeutuu tuohon pisteeseen että jostain Suomi24 tulee koko elämä ja elämän sisältö! Tuossa vaiheessa pitää tajuta ottaa kunnon paussi palstalta ja avata silmät todellisuudelle. Ulkopuolella on elämää, ja takuulla hämmästyttää kummastuttaa häntä joka on jumiutunut palstamaailmaan.
Mutta aivan vakavasti puhuen, alkaa olla arveluttavaa kun virtuaalihenkilöistä alkaa muodostua todellisia ja ainoita henkireikiä maailmaan. Se on tapahtunut monen kohdalla jo. Samaan tapaan kuin joillakin Salkkarit on todellisuutta ja aletaan elää roolihenkilöitten maailmaa.
Eiköhän tämän tyyliset foorumit ole tarkoitettu keveäksi ajan kuluksi ja viihteeksi.- Anonyymi
vr on huomisen todellisuus. Edelläkävijöitä ei koskaan hyväksytä heti.
- Anonyymi
Ikuiset sinkku veteraanien elämä jo tiedetään ei se muuksi muutu. Teillä on tylsä elämä ettekä pääse edes naisiin.
- Anonyymi
Siinähän kertoo, nettipalstalla ketään ei oikein voi vaientaa. Periksen aloitukset tunnistaa jo otsikosta, joten voi suosiolla olla avaamatta koko ketjua. Ei tarvitse lukea sellaisia avauksia jotka ei kiinnosta.
- Anonyymi
Palstan ätmimafia ei hyväksy että joku saa
Niinpä. Tuntuu olevan monelle kova pala se, että mun kohdalla se incel-kuplassa eläminen oli vain yksi ohimenevä vaihe aikuistuessa ja nyt suhtaudun asioihin paljon avarakatseisemmin ja positiivisemmin. En mäkään syttyisi naisista, jotka jankkaisivat joko suoraan tai alitajuisesti että "en mä kuitenkaan kelpaa".
Muutenkin palstan ilmapiiri on muuttunut paljon 8 vuodessa kun olen täällä pyörinyt. Vanhaan hyvään aikaan se naisvihakin oli edes jotenkuten järkevää tekstiä, jos se tässä kontekstissa on mahdollista, mutta nykyään täällä on paljon enemmän sellaista vajaaälyistä öyhötystä.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Niinpä. Tuntuu olevan monelle kova pala se, että mun kohdalla se incel-kuplassa eläminen oli vain yksi ohimenevä vaihe aikuistuessa ja nyt suhtaudun asioihin paljon avarakatseisemmin ja positiivisemmin. En mäkään syttyisi naisista, jotka jankkaisivat joko suoraan tai alitajuisesti että "en mä kuitenkaan kelpaa".
Muutenkin palstan ilmapiiri on muuttunut paljon 8 vuodessa kun olen täällä pyörinyt. Vanhaan hyvään aikaan se naisvihakin oli edes jotenkuten järkevää tekstiä, jos se tässä kontekstissa on mahdollista, mutta nykyään täällä on paljon enemmän sellaista vajaaälyistä öyhötystä.Sä mitään ole saanu
- Anonyymi
MIksi peris oli sairaalassa? veikkaan ettei maksa kestänyt sekakäyttöä.
Peratsin Alkoholi = Ei hyväEipähän ole sama järjen jättiläinen vuotamassa potilastietojani palstalle, joka laverteli äitini saattohoitopäätöksestä alkuvuodesta. Missähän lienee nykyään vessoja pesemässä tai kortistossa. Kiitettävän hyvää yhteistyötä palstan ylläpidolta, Poliisilta ja VSSHP:ltä silloin.
En ole kuullutkaan mistään Peratsin lääkkeestä, piti oikein googlettaa. Ilmeisesti joku antiikinaikainen neurolepti, jollaiselle mulla ei ole mitään tarvetta. Niin ja maksani on kunnossa, jotkut arvot olivat vähän yli viiterajojen mutta ei mitään vakavaa sen suhteen. Ja muutenkin olen nyt ihan ok kunnossa. Liikaa en saa rehkiä, mutta kevyttä työntekoa, liikuntaa, lepoa jne.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on31083Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041030Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1661004- 65765
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y27709Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.50707Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47704Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.46663- 50638
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30597Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32592Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee516589Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20553- 31541
- 74525
- 6516
- 43513
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14495- 44491