Uhrit tuntevat joutuneensa Jeesuksen asemaan ristillä, orjantappurakruunu päässään.
Mutta kosto on suloinen.
KAIKKI jotka eivät usko Jeesukseen kristuksena joutuvat helvettiin, jossa ikunen tuli korventaa epäuskoisten henkiruumista, madot jotka eivät kuole tulessa, kalvavat heitä ja pedot raastavat lihaa.
Katsoessaan taivaasta alas helvettiin he voivat nähdä heidän kiehuvan laavajärvessä.
Olen lukenut Raamattua, ilmestyskirjaa myöten.
Tiedän miten teille käy.
Herran nuhteessa avautuu meille auki elämään yltäkylläisessä paratiisissa, ei vaivaa jano ja sairaudet.
Jeesus on Herra.
Aamen.
Ateistit hyökkäävät, kristityt uhriutuvat.
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin on kaunista tuo teidän kidutususkontonne.
Ei ihme että tunnuskin on antiikkinen kidutuspaalu.- Anonyymi
Mitä me joudummekaan kärsimään, tässä maailmassa elävien uskonnottomien lihallisten himojen vallassa olevista ihmisistä.
Ateistit nuo kurittomat saastaisuudessaan rypevät hengen viholliset ovat ristimme jota joudumme kantamaan tässä ajallisessa elämässämme. Anonyymi kirjoitti:
Mitä me joudummekaan kärsimään, tässä maailmassa elävien uskonnottomien lihallisten himojen vallassa olevista ihmisistä.
Ateistit nuo kurittomat saastaisuudessaan rypevät hengen viholliset ovat ristimme jota joudumme kantamaan tässä ajallisessa elämässämme.Onneksi raamattu on täyttä satua ja puppua eikä sen hömppätarinat aiheuta yhtään mitään muuta kuin harhaluuloja uskovaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistit nuo kurittomat saastaisuudessaan rypevät hengen viholliset ovat ristimme jota joudumme kantamaan tässä ajallisessa elämässämme.Uskontonne on täynnä väkivaltaa: jumalaa uhraa ainoan poikansa, joka samalla on osa häntä, hänet naulataan ristinpuulle , puhkotaan keihäällä kylkeen, orjantappurakruunu päässä, sitten hän kuvaannollista vertaan ja ruumistaan juodaan ja syödään ehtoollisella. mikä saa uskovat rakastamaan tällaista? Pitäisikö ajatella että te uskovat olette järki-ihmisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskontonne on täynnä väkivaltaa: jumalaa uhraa ainoan poikansa, joka samalla on osa häntä, hänet naulataan ristinpuulle , puhkotaan keihäällä kylkeen, orjantappurakruunu päässä, sitten hän kuvaannollista vertaan ja ruumistaan juodaan ja syödään ehtoollisella. mikä saa uskovat rakastamaan tällaista? Pitäisikö ajatella että te uskovat olette järki-ihmisiä?
Ateistiset "järki-ihmiset" kieltävät tekopyhästi elämän väkivaltaisuuden, mutta ovat itse täynnä samaa vihaa, josta se yleensä nousee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistiset "järki-ihmiset" kieltävät tekopyhästi elämän väkivaltaisuuden, mutta ovat itse täynnä samaa vihaa, josta se yleensä nousee?
Mitä vihaa se on jos teille kerrotaan totuus? Ettei mitään jumalaa ole. On tietysti kivaa pyöriä maailmassa, jossa jumalista voi sepittää sitä ja tätä ja elää jonkinlaisessa utopiassa tai harhassa. Juu, minä tiedän, on rankkaa elää todellisuudessa.
Aloittaja on hyvä ja miettii asiat uudelleen, koska vain ihminen on mainostanut jumalan olemassaoloa. Näinollen kaikki jumalat ovat vain ihmisen luomia epäjumalia.
Pahimmassa tapauksessa oikea jumala onkin olemassa ja aikanaan pyytää jesusianisteja siirtymään epäjumalanpalvojien häpeäjonoon muhammadanisminharhaisten seuraksi.- Anonyymi
Onneksi ateismiharha vihaisine ajatuksineen on vertailuna pelkkä kärpäsenpaska koko ihmiskunnan historiassa.
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ateismiharha vihaisine ajatuksineen on vertailuna pelkkä kärpäsenpaska koko ihmiskunnan historiassa.
Laske itse. Jumalia on tuhansittain ja yksikään väitetty jumala ei ole onnistunut tuottamaan yksiselitteisiä ohjeita seuraajilleen.
Näinollen jokaisella noista tuhansista jumalista on tuhansia lahkoja.
Pelkästään tuo osoittaa kaikki nuo ihmisen luomiksi epäjumaliksi.
- Anonyymi
Hyvä verrata uskovaisia Jeesukseen. Molemmat ovat kurjan kohtalonsa turhan päiten itse tyhmyyttään valinneet.
Mutta totta puhuen, vihtaanne on kustu. Teille on myyty tyhjä taivasarpa - Ei voittoja, kiitämme toimintojen tukemisesta.- Anonyymi
Vain ateisti kykenee näin typeriin latteuksiin katsomuskeskustelussa...
Anonyymi kirjoitti:
Vain ateisti kykenee näin typeriin latteuksiin katsomuskeskustelussa...
Vain hihhuli kykenee latteuksiin aina.
- Anonyymi
herra on herra
Kakkivaltis Jumalan ja Kakkivaltias Jeesus ei ole herroja sillä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä."
-
Joten, kristittyjen herroina ovat kristittyjen oman raamatun tekstin mukaan nämä.;
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
kristittyjen Barjeesus ei ole eikä kelpaa syntien eikä rikoksien sovittajaksi:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus - Anonyymi
Koskoa jakavalle vielä oikeaa tietoa Kaikkivaltiaan antamasta tuomiosta uskomisen kiellon hyljänneille:
--------------------------
Kaikkivaltiaan ja Lait antaneen Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
---------------
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus - Anonyymi
ATEISTEJA eivät ole he joka eivät usko laittomuuden herroihin
vaan
he jotka uskoo vastoin Kaikkivaltiaan kieltoa saatanaan ja Barjeeskseen.
Ja
luterilaisuuden katekismuksen mukaanhan rippikoulunkin käyneistä useimmat ovat herroilleen uskontunnustuksen antaessaan luopuneet Jumalasta kristittyinä omille herroilleen uskollisina...:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
'Meillä ei ole ymmärrystä'
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
-
Huomatkaa, että....
1 Johanneksen kirje 3:4-10
"Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta."
-
JOTEN
ei ole liioiteltua sanoa, että suomessa valtion kirkon toimesta koulutetaan jopa alaikäisistä lapsista viimeistään rippikouluissa ateisteja ellei pahempia:
"Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia." "KAIKKI jotka eivät usko Jeesukseen kristuksena joutuvat helvettiin"
Kuule, eivät joudu, mutta joudu sinä jo sinne helvettiisi.Miksi te hyökkäilette toistenne kimppuun ?
Uskovat ehkä hyökkäilevät siksi kun Jeesus antoi lähetyskäskyn jonka mukaan uskoa pitää levittää ympäri maailmaa.
Toisena syynä on uskovien käsitys että ateisteja täytyy varoittaa että ovat matkalla helvettiin, uskovainen saa kai itse tuomion jos ei varoita,
Kolmas syy on pelkkä vittuilu.
Ateisteilla ei ole mitään syytä hyökkäillä elleivät he ole vihaisia Jumalalle johon eivät edes usko.
Älkää hyökkäilkö. Rakastakaa toisianne.- Anonyymi
Jos et syö aamulla puuroasi niin Jone tulee ja lyö.
- Anonyymi
> Olen lukenut Raamattua, ilmestyskirjaa myöten.
Valitettavasti ei näytä siltä. Suosittelen lukemaan uudelleen, ajatuksella ja lisäämättä omia merkityksiä.- Anonyymi
Haluatko kuvauksia helvetistä, jonne Jeesus lähettää epäuskoisia.
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kuvauksia helvetistä, jonne Jeesus lähettää epäuskoisia.
Asut siis siellä jo nyt, asiantuntija :D
- Anonyymi
Huvittaa tuo kristittyjen uhriutuminen ja marttyyrin viitan tavoittelu. Hihhuli sylkee vihaviestejä ja ateistien törkeää solvaamista. Sitten kun joku ateisti siitä provosoituu vastaamaan samalla mitalla, alkaa uskova nillittämään miten uskovia taas kiusataan ja vainotaan. Näin on marttyyrin viitta taas hankittu ja lisää taivaspisteitä ansaittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60834
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla221624- 44559
- 55546
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k83495Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490