Minkälainen porukka kirjoittaa tällaiselle palstalle? Onko tämä vain ikäväntappopaikka vai onko jengi myös tapaillut ja tutustunut keskenään?
kiinnostaako keskustelijoita tapaamiset ja yhteinen tekeminen
33
<50
Vastaukset
Tämä on sellainen vittuilupaikka, mutta on täällä asiallistakin porukkaa. Disse on hyvä tyyppi. Anna palaa vaan.
- Anonyymi
Palstan casanova =)
- Anonyymi
Mylmyr
Pönttöneiti
... Uusi uhri? Partakaweri kirjoitti:
Höpön löpön. Disse on kunnollinen.
Dissen kunnollisuus on vain oma väittämänsä. Hurmaa ensin naiset näppärillä jutuillaan, sitten käy käyttämässä hyväkseen ja hylkää kun on saanut haluamansa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Dissen kunnollisuus on vain oma väittämänsä. Hurmaa ensin naiset näppärillä jutuillaan, sitten käy käyttämässä hyväkseen ja hylkää kun on saanut haluamansa.
Palstannaiset loppuu kesken
Harmaaritari kirjoitti:
ja miehet, disse on kylttymätön :D
Sun pitää perustaa ”pelastakaa Dissen uhrit ry”. 😂
Harmaaritari kirjoitti:
Harmis! 😡 Ei saa valehdella toisesta, ei vaikka olis sinun leikkiä nyt, mutta ei tuo ole Dissen kohdalla totta. Nyt ei ollu kiva juttu :((
Disse ei hyväkskäytä eikä huijaile. Eikä hylkää.
Minulla ei ainakaan ole sellaista kokemusta.misspönttöuuni kirjoitti:
Harmis! 😡 Ei saa valehdella toisesta, ei vaikka olis sinun leikkiä nyt, mutta ei tuo ole Dissen kohdalla totta. Nyt ei ollu kiva juttu :((
Disse ei hyväkskäytä eikä huijaile. Eikä hylkää.
Minulla ei ainakaan ole sellaista kokemusta.Niin ei saakaan ja sitähän taannoin disse janin kanssa kovasti yritti, koettivat minusta luoda hirviön muiden silmissä mutta ne niiden avaukset oli niin noloja kun ei ollut eväitä, että varmaan itse ne sitten poistattivat.
Paras huijari onkin semmoinen että siihen uskotaan vaikka mikä olisi.Harmaaritari kirjoitti:
Niin ei saakaan ja sitähän taannoin disse janin kanssa kovasti yritti, koettivat minusta luoda hirviön muiden silmissä mutta ne niiden avaukset oli niin noloja kun ei ollut eväitä, että varmaan itse ne sitten poistattivat.
Paras huijari onkin semmoinen että siihen uskotaan vaikka mikä olisi.Ja katso nyt minun nimimerkkiä. 😃
Ethän traumatisoitunut?- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Niin ei saakaan ja sitähän taannoin disse janin kanssa kovasti yritti, koettivat minusta luoda hirviön muiden silmissä mutta ne niiden avaukset oli niin noloja kun ei ollut eväitä, että varmaan itse ne sitten poistattivat.
Paras huijari onkin semmoinen että siihen uskotaan vaikka mikä olisi.Etkö muka ole etäsuhteessa?
Toki olen tavannut tältä palstalta neiti anonyymin. Mutta sitten tärkeämpään asiaan. Mites, kun kilju on nyt 3vrk käynyt pikahiivalla. Pitäisiköhän varuilta maistella, onko kypsyysaste sopiva?
timitys kirjoitti:
tee wiintä. se on jopa oikeesti hyvää.
Hyvästä en tiedä, mutta dimeyyli eetteri on kovin asiansa ajavaa.
- Anonyymi
En halua minkäänlaista suhdetta palstanaisten kanssa. On turvallista ja mukavaa jos ei tunne vastapuolen kirjoittajaa ollenkaan. Voi mielikuvissaan tuottaa hänestä oman arvion.
Peto olisi kyllä hyvää matkaseuraa matkalle jossa tapahtuisi paljon, varmasti viihdyttäisi keskenämme(sopivan hullu). Lilly taas tasapainoista vaimoainesta jota en nyt kaipaa jne. Ystäviä naisista(arkielämään) en tarvitse joten palstan suhteen tarjonta on lähellä nollaa. Yhteiset tapaamiset, no thanks.
AsianVierestä- Anonyymi
TheBeast kirjoitti:
Oho, tulisi ehkä riehakas reissu. Toivottavasti suht selvinpäin? ✌️😀
Tietysti mutta reissussa ei olisi suunnitelmia, mentäisiin tunteen mukaan mihin huvittaisi.
Siis matkustamisessa, siveellisenä molemmilla tietysti omat hotellihuoneet mutta sama kylpyamme:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Tietysti mutta reissussa ei olisi suunnitelmia, mentäisiin tunteen mukaan mihin huvittaisi.
Siis matkustamisessa, siveellisenä molemmilla tietysti omat hotellihuoneet mutta sama kylpyamme:)
AsianVierestäHaha, sinä et ainakaan ole homofoobinen.
😛🤙
Tarpeeksi iso amme, niin saadaan molemmille vielä omat poreetkin. 🤣
- Anonyymi
Lueskelin vähän muitakin ketjuja, ja arvelen ettei täältä taida löytyä ihmisiä jotka ovat aitoa seuraa ja tekemistä vailla.
Täällä kirjoitellaan sinkkuudesta yhtä paljon, kuin maailman menoa-palstalla maailman menosta. Tämä on ilmeisesti sitä nykyaikaa. c",)
- Anonyymi
Huono seura tavat turmelee porukan myötä kaltaisekseen.
- Anonyymi
Kurkku on nyt saatu täyteen keskustailareista, riittää jo.
- Anonyymi
Pahimmanlaatuiset palsta-addiktit, joilla ei ole muuta elämää.
Me, saunapuhtaat kirjoittajat, jotka kaipaamme juttuseuraa ja olemme törmänneet tänne keskustelufoorummille vaihtamaan ajatuksia ja mielipiteitä.
Itse en ole livessä tavannut ketään.En ole tältä palstalta tavannut ketään irl nenätysten ja tuskin tulen tapaamaankaan. Ellei Ellukettunen sitten someday somehow.
Paras kun en vanno mihinkään päin, niin en joudu syömään sanojani.
Toiselta suomi24 palstalta tavannut kyllä irl nenätysten muutaman. Tunnen heidät yhä.TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Hyvä poika. Niin sitä pitää.
Täytin muuten jo 44. Koskas sinä täytät? 🙂
- Anonyymi
Ellei tullut jo selväksi, niin tämä on pelkkä ikäväntappofoorumi. Seuraa hakevien kannattaa katsella muuta.
en usko, että täällä on muita aitoja ihmisiä kuin minä.
- Anonyymi
Ainakin ihmiset kirjoittavat itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131374Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1191035- 65677
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä162634- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483