Korona en käytä maskeja koska ei ole hyötyä minulla

Sitten kun on pakko sitten käytän ja silloin toivon kaikkien myös lasten saada mahdollisuuden saada turvata itsensä, ne suositukset on hyvin tärkeitä heilläkin.
En oleta kaikki aikuiset kuin ei lapsetkaan käyttäisi mutta mitä enemmän sen parempi mielummin matkustus kielto siksi aikaan kun korona taltutettu ja voimaan avata maat missä on hallinnassa korona eli ei yhtään tartuntaa. Koronan tukahtaminen hyvin tärkeätä ja suojatkaa vanhemmat hyvillä hengityssuojaimilla ja käsidesiä tarjolla aina.

Kyseinen asia on sitten selkeä myös saksassakin tajuttiin pakkomaskin tärkeyden

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006489017.html

ja se laajenee ja näin on hyvä myös Norjassa tajuttiin että lapsetkin levittää

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006602772.html

Se on hyvä kunhan se tajuaisi muutkin hallituksessa mutta thl on ihan täysin kehityksessä jäljessä nähtiinhän se jo keväällä.

Tuossa on mielipiteeni miksi minun ei kannata tuhlata vähävaraisen mutta toiset on hyvin itsekkäitä tätä asiaa ei hoideta vähävaraisten rahoilla kun varaa ei ole sellaiseen muuten suojaisin lapseni ilman suositusta.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16515938/lapset-ei-pida-maskeja#comment-103729424

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16514526/just-joo-maski-pois-yskimisen-ajaksi-d#comment-103729183

199

<50

Vastaukset 199

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta kuin olemme nähneet täällä on ilkeitä ihmisiä, jotka pilkkaa muita huvikseen eli eivät osaa käyttäytyä.

• Joo, sitähän se on. Linjeri näyttää saavan jotain tyydytystä sulle rankuttamisesta, aiemmin kohteena oli nuuska jota kiusasi dissen kanssa kimpassa ja nykyään näytät olevan sinä. Koulukiusaajat tahtoo aina jonkun uhrin jolle sitten rankutetaan joka välissä.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, sitähän se on. Linjeri näyttää saavan jotain tyydytystä sulle rankuttamisesta, aiemmin kohteena oli nuuska jota kiusasi dissen kanssa kimpassa ja nykyään näytät olevan sinä. Koulukiusaajat tahtoo aina jonkun uhrin jolle sitten rankutetaan joka välissä.

Olen huomannut saman ja en todellakaan pidä tuosta L:n ääliömäisestä käytöksestä! Suu vaahdossa räksyttää kuin joku verikoira.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut saman ja en todellakaan pidä tuosta L:n ääliömäisestä käytöksestä! Suu vaahdossa räksyttää kuin joku verikoira.

Oikeastaan se on koko kamujengi joka tuntuu tuntevan viehtymystä kiusaamiseen ja porukalla alistamiseen. Mutta jännä ilmiö, täällä(kin) tuntuu "porukkaan" etsiytyvän ilkeilyyn taipuvaisimmat ja sitten joku joutuu kiusatuksi.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Oikeastaan se on koko kamujengi joka tuntuu tuntevan viehtymystä kiusaamiseen ja porukalla alistamiseen. Mutta jännä ilmiö, täällä(kin) tuntuu "porukkaan" etsiytyvän ilkeilyyn taipuvaisimmat ja sitten joku joutuu kiusatuksi.

Sitten on vielä näitä hämmentäjiä ja sekoittajia. Ensin puolustetaan ja sitten puskista vedetäänkin mattoa alta, että saadaan kinaa. Kyllä tänne mahtuu paljon.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten on vielä näitä hämmentäjiä ja sekoittajia. Ensin puolustetaan ja sitten puskista vedetäänkin mattoa alta, että saadaan kinaa. Kyllä tänne mahtuu paljon.

Kamujengi harrastaa sitäkin, vuoroin nikillä ja vuoroin puskasta jotta uhri saadaan hämilleen. Mitenkähän paljon ovatkaan saaneet täältä ajettua asiaporukkaa pois tempuillaan, varmaan melko monta.

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo, sitähän se on. Linjeri näyttää saavan jotain tyydytystä sulle rankuttamisesta, aiemmin kohteena oli nuuska jota kiusasi dissen kanssa kimpassa ja nykyään näytät olevan sinä. Koulukiusaajat tahtoo aina jonkun uhrin jolle sitten rankutetaan joka välissä.

On kyllä hyvin ikävää nuuskamuikkune oli erittäin fiksu myös hän sai minut pohtimaan erittäin syvällisesti psykoppaatien aivoja kertoi ettei ollenkaa edes tiettyä tunnelohkoa syntyessä olisi tutkimuksissa mutta kertoessaan, tämä on minusta myös mahdollista mutta aivothan ottaa käyttöön muita osia jos jokin alue aivoissa ei hyvin toimi.mutta en ole niin paljon perehtynyt asiaan .

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Kamujengi harrastaa sitäkin, vuoroin nikillä ja vuoroin puskasta jotta uhri saadaan hämilleen. Mitenkähän paljon ovatkaan saaneet täältä ajettua asiaporukkaa pois tempuillaan, varmaan melko monta.

Ja vannot itse ettet kamujengiin kuulu? Sitä et oikein millään pysty todistamaan, harmi, mut olis kiva ettei
        Valtista vedätettäis. Sellainen pyyntö.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja vannot itse ettet kamujengiin kuulu? Sitä et oikein millään pysty todistamaan, harmi, mut olis kiva ettei
        Valtista vedätettäis. Sellainen pyyntö.

En kuulu. Kirjoittelen ainoastaan tällä nikillä. Jos en ole kirjautuneena merkkaan siihen sitten -harmiseikirj- tms.. Minusta se on reilumpaa kun mulkkuilee ihan tällä omalla nikillä kuin että puskista huutelisi. Joo, minustakin olisi mukavampi jos ei henk.koht. kenenkään kimppuun käytäisi, itsekin tosin kyllä käyn sitten vastapalloon semmoisten kimppuun jotka minua on pyrkineet tölvimään.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

En kuulu. Kirjoittelen ainoastaan tällä nikillä. Jos en ole kirjautuneena merkkaan siihen sitten -harmiseikirj- tms.. Minusta se on reilumpaa kun mulkkuilee ihan tällä omalla nikillä kuin että puskista huutelisi. Joo, minustakin olisi mukavampi jos ei henk.koht. kenenkään kimppuun käytäisi, itsekin tosin kyllä käyn sitten vastapalloon semmoisten kimppuun jotka minua on pyrkineet tölvimään.

Jokaisen pitäisi muistaa, että palsta on asia-aiheinen keskustelupaikka. Ei tarkoitettu kiusaamiseen.

juuri niin, olen huomannut saman ilkeilijöistä.
        Ei niiden kanssa edes kannata keskustella kun ne vääristelee asioita siten eteenpäin kun eivät muista kirjoituksia kuin vaan ne vääristelevät asiat mitkä on vääristellyt.

Mutta huomaan että suojelet moni niin ei tee. On jotkut ihanat ihmiset täällä puskasta puolustanut se on iso asia.
        Kyllä ilkeiden metkut oppii tuntemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokaisen pitäisi muistaa, että palsta on asia-aiheinen keskustelupaikka. Ei tarkoitettu kiusaamiseen.

Toivoisin että oppisivat sen mutta ei auta kuin ilmoituksia vaan pistää eteenpäin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Toivoisin että oppisivat sen mutta ei auta kuin ilmoituksia vaan pistää eteenpäin.

Kiusaamiseen nollatoleranssi. Tämä on välillä kuin kaatopaikka ja aikuiset asialla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiusaamiseen nollatoleranssi. Tämä on välillä kuin kaatopaikka ja aikuiset asialla.

Sitä se on nolla toleranssi poliisille olen voinut asiata olen miettinyt pitkään keskustella poliisin kanssa rikosilmoituksesta kun ei se lopeta vaikka olen monesti sanonut.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis olen miettinyt pitkään poliisin kanssa keskustella asiasta Poliisin kanssa,pitääkö jo ruksata jo rikosilmoitusta.
        Joten loppuu kokonaa. Eivät ole vielä ottaneet yhteyttä vaikka olen ilmoituksen tehnyt.

Näin siis sanoi suomalaisten naisten huorittelija ja palstalaisen raiskatuksi joutumisen toivottelija.

Näin harmikunnassa toimitaan.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Näin harmikunnassa toimitaan.

Vaiti naispuoleinen olento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaiti naispuoleinen olento.

Kerro miksi, sinä vähäverinen ätmi.

• Anonyymi

Minäkin ajattelin levittää koronaa, koska valtio ei kustanna lemmikkieläimille maskeja.

xLiner

• Lemmikit eivät käy missään muiden ihmisten tapaamisissa joka päivä eikä vieraisiin lemmikkeihin edes kosketa koska voivat olla vaarallisia, ainoa levitättäjä olet sinä lemmikillesi.

• valtakunta kirjoitti:

Lemmikit eivät käy missään muiden ihmisten tapaamisissa joka päivä eikä vieraisiin lemmikkeihin edes kosketa koska voivat olla vaarallisia, ainoa levitättäjä olet sinä lemmikillesi.

Siis ainoa levittäjänä olet sinä ainoastaan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Siis ainoa levittäjänä olet sinä ainoastaan.

Jos mulla onkin opaskoira.

xLiner

• Anonyymi

Viherpiipitystä.

• Anonyymi

Eläimet metsästetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mulla onkin opaskoira.

xLiner

No eipähän sulla ole.

-tietäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipähän sulla ole.

-tietäjä

Wuh! 🐕💨

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wuh! 🐕💨

xLiner

Valtakunta puhuu monin verroin enemmän asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtakunta puhuu monin verroin enemmän asiaa.

Valtiksen höpötyksistä ei ota mitään selvää, kun ei vaivaudu yhtään hiomaan oikeinkirjoitustaan. Aatoksen virta on niin polveilevaa ettei sen kommentteja jaksa edes yrittää alkaa tulkitsemaan.

Sen ketjut tulee avattua vain siksi, koska muutaman muun vakkaripalstailijan viestejä on viihdyttävää lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtiksen höpötyksistä ei ota mitään selvää, kun ei vaivaudu yhtään hiomaan oikeinkirjoitustaan. Aatoksen virta on niin polveilevaa ettei sen kommentteja jaksa edes yrittää alkaa tulkitsemaan.

Sen ketjut tulee avattua vain siksi, koska muutaman muun vakkaripalstailijan viestejä on viihdyttävää lukea.

Hänen teksteissään ei ole mitään vaikeutta ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä ole sunkaan ulosantisi kummoista, joten varmaan teillä on samanlainen lukihäiriö joka auttaa ymmärtämään toistenne väärinkirjoituksia ja pätkiviä ajatelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä ole sunkaan ulosantisi kummoista, joten varmaan teillä on samanlainen lukihäiriö joka auttaa ymmärtämään toistenne väärinkirjoituksia ja pätkiviä ajatelmia.

Tulitko nyt onnelliseksi sanottuasi tuon?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle kovasti.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kiitos sinulle kovasti.

Eipä mitään. Puutun epäkohtiin ja laittomuuksiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kumma ettei ole olemassa mitään oikeinkirjoituksen tarkistusta? Siis kun on kaikenlaista kääntäjää..Vai onko? Ei mua pilkkuvirheet häiritse, saati puhekielen käyttäminen, mutta jos menee ihan diipadaapaaksi, eikä enää ymmärrä toisen tarkoitusta..

• Anonyymi kirjoitti:

Hänen tekstejään ei ole vaikea ymmärtää.. Halusit sanoa.
        No kyllä on, tosin en mä niitä juuri lue.
        Hö, enhän mä lukenut edes koko aloitusta.. 😬.. korona-porona, maskit-paskit..wot ewö..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hänen tekstejään ei ole vaikea ymmärtää.. Halusit sanoa.
        No kyllä on, tosin en mä niitä juuri lue.
        Hö, enhän mä lukenut edes koko aloitusta.. 😬.. korona-porona, maskit-paskit..wot ewö..

Kun ei ole mitään vaikeutta - puhutaan teksteistä. Teksteissä ei ole vaikeutta. Mitään vaikeutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulitko nyt onnelliseksi sanottuasi tuon?

Puutun vain selkeisiin epäkohtiin, kuten sinä itsekin väität tekeväsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä mitään. Puutun epäkohtiin ja laittomuuksiin.

Olet hieno ihminen.

• Ei edelleenkään se maski ole hengityssuojain. Ainoastaan roiskeläppä sinun eritteitäsi kohtaan. Eli jos et käytä, niin olet muista välittämätön sosiopaatti.

Toki virukselta suojaavia, tehdaskriteerit käyttäviä maskeja on saatavissa ihan rautakaupasta, mutta ne taas eivät suojaa muita uloshengitysventtiilin takia.

Siinäpä sinulle nyt moraalista pohdittavaa.

• Et tainut tietää että kun puhun hengityssuojaimesta niin puhun hengityssuojaimesta ja ventiittömiä hengityssuojaimia saa ja suosin vanhuksille hengityssuojaimia jossa on ventiili.

• Anonyymi

Timoa on pakko kompata 👍 Asia just näin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Et tainut tietää että kun puhun hengityssuojaimesta niin puhun hengityssuojaimesta ja ventiittömiä hengityssuojaimia saa ja suosin vanhuksille hengityssuojaimia jossa on ventiili.

Puhut aloituksessa "maskista", etkä painota tarkoittavasi mitään kaiken kestävää säteilypukua.

• valtakunta kirjoitti:

Et tainut tietää että kun puhun hengityssuojaimesta niin puhun hengityssuojaimesta ja ventiittömiä hengityssuojaimia saa ja suosin vanhuksille hengityssuojaimia jossa on ventiili.

Tarpeeksi tiheitä P3 suodattimia ei taida olla ilman uloshengitysventtiilejä? Olen itse työssäni aikoinaan käyttänyt viruksenkin suodattavia maskeja ihan moottorimaskista kertakäyttösuodattimeen.

En tiedä onko nykyään sitten erilaisia. En löytänyt 3M:n sivuilta yhtäkään toimivaa ilman uloshengitysventtiiliä. Laita toki linkki, jos tiedät paremmin.

• TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Tarpeeksi tiheitä P3 suodattimia ei taida olla ilman uloshengitysventtiilejä? Olen itse työssäni aikoinaan käyttänyt viruksenkin suodattavia maskeja ihan moottorimaskista kertakäyttösuodattimeen.

En tiedä onko nykyään sitten erilaisia. En löytänyt 3M:n sivuilta yhtäkään toimivaa ilman uloshengitysventtiiliä. Laita toki linkki, jos tiedät paremmin.

3m en minäkään tiedä, tuossa on hengityssuojain venttiilitön
        https://kauppa.pedihealth.fi/perusterveydenhoito/hygieniatuotteet/ffp2-hengityssuojain-venttiiliton-5-kpl-p-2489.html

Mutta mutta ventiilisiä suosin vanhuksille.
        FFP3 on ventiilillä ja todellakin ei suojaa muita mutta juurikin itseään, näin minulle kerrottiin keväällä kun kyselin rautakaupasta tuota ventiili asiaa kun aloinpohtimaan, silloin ohjasti ventiittömiä mutta taas asmatiikon sivuilla ei suositella astmaatikolle ventiittömiä joten luinkin ettei niissä saa kunnolla happea.

• Minä olen sanonut vaikka en maskeja käytä kyllä minä turvavälejä pidän ja yskimishygieniaa mutta käytän kun pakko käyttää ja tippuu postiluukusta Kelasta löytyy tiedot mihin lähettää.

• Ja myös se että suositus pitää tulla eskarista ylöspäin😁 että saan ne sitten yhteiskunnalta kuin muutkin terveyden kattavat kulut ilman näkinää tai ettei kielletä koulussa lapsia riisumasta sitten maskeja.
        Käyttö on vain hyödyllistä kun kaikki käyttäää ja vaikka suositus on ettei ulkomaille matkusteta sinne ne meni hakemaan tautia heti.
        Kyllä tauti pitää eka tukahduttaa eli rajat turhaan matkustukseen ja maskit käyttöön ja kun tukahduttu olisi jo keväällä kuin islantissa (Greenland)oltaisiin voitu olla auki vihreisiin maihin.

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
        Tuolta näät vihreät maat.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minä olen sanonut vaikka en maskeja käytä kyllä minä turvavälejä pidän ja yskimishygieniaa mutta käytän kun pakko käyttää ja tippuu postiluukusta Kelasta löytyy tiedot mihin lähettää.

Tiedätkö miten pitkälle muiden yskimiset ja aivastukset voivat levitä?
        Vastaus: metrien säteelle.

Vaikka sinä kuinka pitäisit turvaväliä ja itse yskisit oikein, niin hengitysilmassa leijuu muiden köhäpöpöt, jotka iloisesti pujahtavat sunkin limakalvoille kun et suojaa itseäsi.

Kelan postiluukut meni yli ymmärryksen, varmaan sulla joku pointti siinäkin oli mutta eipä nyt mitenkään avautunut lukijalle.

• valtakunta kirjoitti:

Ja myös se että suositus pitää tulla eskarista ylöspäin😁 että saan ne sitten yhteiskunnalta kuin muutkin terveyden kattavat kulut ilman näkinää tai ettei kielletä koulussa lapsia riisumasta sitten maskeja.
        Käyttö on vain hyödyllistä kun kaikki käyttäää ja vaikka suositus on ettei ulkomaille matkusteta sinne ne meni hakemaan tautia heti.
        Kyllä tauti pitää eka tukahduttaa eli rajat turhaan matkustukseen ja maskit käyttöön ja kun tukahduttu olisi jo keväällä kuin islantissa (Greenland)oltaisiin voitu olla auki vihreisiin maihin.

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
        Tuolta näät vihreät maat.

Siis kielletä koulussa käyttämästä kun ei ole suosituksissa niin käsketään riisutaan.

• Anonyymi

Sähkön lupasit olla valittamatta rahan puutteesta, kun jouluna mainostit ostaneesi lapsille 700€ arvoiset puhelimet velaksi. Sillä summalla saisi nyt aikamoisen kasan maskeja ja hengityssuojaimia.

xLiner

• Anonyymi

*sinähän lupasit...

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*sinähän lupasit...

xLiner

Huolehdihan omista sähköpiuhoistasi ettei aina tehdä oikosulkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*sinähän lupasit...

xLiner

Miten hyvin hoidat niitä elukoitas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakin pitäis laihtua vähäsen. Liian pulskassa kunnossa Linukalla se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin hyvin tietysti. Kaikilla on maskit tai tilanteesta riippuen hengityssuojaimet. Odottelen nyt valtion tukiaisia niistä maskeista, lähetin jo vaatimuskirjeen hallitukseen.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin hyvin tietysti. Kaikilla on maskit tai tilanteesta riippuen hengityssuojaimet. Odottelen nyt valtion tukiaisia niistä maskeista, lähetin jo vaatimuskirjeen hallitukseen.

xLiner

Pidätkö maskia myös omalla pyllypuolellasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö maskia myös omalla pyllypuolellasi?

Pidä sinä etupuolellasi 🐒💨 😷

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä sinä etupuolellasi 🐒💨 😷

xLiner

No kun sulla näyttää tuota savua joka kommentissa olevan niin...sillä. Kyllä tässä jo joutuukin pitämään. Pavut koita jättää vähemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun sulla näyttää tuota savua joka kommentissa olevan niin...sillä. Kyllä tässä jo joutuukin pitämään. Pavut koita jättää vähemmälle.

Pysy turvavälin päässä! 🦍💨

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy turvavälin päässä! 🦍💨

xLiner

Hyh..Hyh.

• Anonyymi

Ei v•ttu sinun kanssasi 😀 Olet huolissasi jostain wuppiksen viattomasta painikuvasta mutta et omasta ja muiden terveydestä.

• Anonyymi

Kaksinaismoralismia parhaimmillaan. Ei toisaalta lainkaan yllätä, kun tämä kirjoittaja on kyseessä.

• Äijä sekoo taas. Nyt en tällä kertaa tarkoita itseäni, vaan sinua pentu.

• Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

Äijä sekoo taas. Nyt en tällä kertaa tarkoita itseäni, vaan sinua pentu.

Ensin lirkuttelee toisella merkillä valtikselle ja toisella merkillä posauttaa alas. Moraali huipussaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin lirkuttelee toisella merkillä valtikselle ja toisella merkillä posauttaa alas. Moraali huipussaan.

Timolla on aivovaurio ja mielenterveysongelma, sen lisäksi on tunnekylmä narsisti joka yrittää hallita tuollaisilla tempuilla. Pitää koettaa ymmärtää koska yhteiskuntamme on suvaitsevainen.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Timolla on aivovaurio ja mielenterveysongelma, sen lisäksi on tunnekylmä narsisti joka yrittää hallita tuollaisilla tempuilla. Pitää koettaa ymmärtää koska yhteiskuntamme on suvaitsevainen.

Puhuttiinko tässä Timo-parasta? Vain?

• Anonyymi kirjoitti:

Hah! Kyllä minulla on vain tämä yksi nimim. Se, että kuvittelet omassa nupissasi jotain, ei tee siitä totta. Kyllä minä uskallan ihan yhdellä nimimerkillä vittuilla niin paljon kuin vain naamasta lähtee.

• Se ei ollut viaton koska poistettiin.😁

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se ei ollut viaton koska poistettiin.😁

Juuri näin!

• valtakunta kirjoitti:

Se ei ollut viaton koska poistettiin.😁

Minä vaidoin sen. Sitä siis Ei poistettu. Tiedoksi ulisijoille.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja jos siitä vielä jauhetaan, niin voin toki laittaa sen uudelleen.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä sun profiili oli lukittu.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ja jos siitä vielä jauhetaan, niin voin toki laittaa sen uudelleen.

Vauvamaista. Naperomaista. ☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Vauvamaista. Naperomaista. ☝️

Sulle suuhun tutti, apina.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sulle suuhun tutti, apina.

Vauva 😻

• Anonyymi kirjoitti:

Vauva 😻

Niin siis tuo oli kissa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Niin siis tuo oli kissa.

Kulta älä viiti nyt. Mennään päivänokosille. Tuo silmälasit samalla tänne...

• Anonyymi kirjoitti:

Kulta älä viiti nyt. Mennään päivänokosille. Tuo silmälasit samalla tänne...

Ne on sun otsallas. Taas. 🙄

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ne on sun otsallas. Taas. 🙄

Tule peiton alle.

• Anonyymi kirjoitti:

Tule peiton alle.

Helle. Hullu.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Helle. Hullu.

Jätä se kissa pois.

• Hö.. aikoja sitten.. 🙄

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hö.. aikoja sitten.. 🙄

Oot niin ihana tuu nyt pois netistä. Luen kirjaa täällä...mennään sitten kävelylle.

• Anonyymi

Eletään yli varojen panokoneineen ja kalliine puhelimeen...Nyt itketään maskeista.

• Anonyymi

Varmasti hänellä on hyvä mies, mutta en nyt sentään ”panokoneeksi” nimittelisi toisen miestä.

• Mistä saa panokoneita? Voisin ostaa. Maskejakin menisi vähemmän, kun ei joutaisi ulkona käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti hänellä on hyvä mies, mutta en nyt sentään ”panokoneeksi” nimittelisi toisen miestä.

Kysymys ei olekaan hänen miehestä vaan panokoneesta.

• Sitä en ymmärrä miten joku panokone voi maksaa tonnin? Tai joku ainakin niin väitti.. Kun siis näitä härpäkkeitä saa muutamalla kympillä..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sitä en ymmärrä miten joku panokone voi maksaa tonnin? Tai joku ainakin niin väitti.. Kun siis näitä härpäkkeitä saa muutamalla kympillä..

Mitä nyt pari jousta jää sisään ja piippaa vielä joulupöydässä. 😂

Etkö tiedä ettei halvalla saa hyvää. Ei edes torikahviosta lettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys ei olekaan hänen miehestä vaan panokoneesta.

Miestä kehuitte tuossa kateellisina kun omaa ei taida olla ja valtiksella kunnon mies.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sitä en ymmärrä miten joku panokone voi maksaa tonnin? Tai joku ainakin niin väitti.. Kun siis näitä härpäkkeitä saa muutamalla kympillä..

Onko kuulunut rätinää?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä nyt pari jousta jää sisään ja piippaa vielä joulupöydässä. 😂

Etkö tiedä ettei halvalla saa hyvää. Ei edes torikahviosta lettua.

No eikös miehiä saa ihan ilmaseks....😮

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Miten mulle on jäänyt mieleen, että se kone maksoi Valtiksen mukaan 2000€ 🙄.

Ja muistan Valtiksen kertoneen, että siinä oli siis teline johon tekokrpä laitettiin kiinni, ja se mentiin sen värkin eteen esim. kontilleen mut sit se muistaakseni "pani" liian kovaa eikä sitä voinut käyttää..

Pitäiskö olla huolissaan kun muistan tuollaisia asioita 🤔. Toisaalta, olen ainakin hetken miettimättä työasioita LOMALLA!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja muistan Valtiksen kertoneen, että siinä oli siis teline johon tekokrpä laitettiin kiinni, ja se mentiin sen värkin eteen esim. kontilleen mut sit se muistaakseni "pani" liian kovaa eikä sitä voinut käyttää..

Pitäiskö olla huolissaan kun muistan tuollaisia asioita 🤔. Toisaalta, olen ainakin hetken miettimättä työasioita LOMALLA!

Mä muistan vaan jonkun kuvauksen, että verta sen takia tuli..

Eew..

• Anonyymi kirjoitti:

No voi himmeli vie..

Laitoin "panokone" kuvahakuun.. ja siis joku tommonen..

https://kuvat1.kaalimato.com/pimg/popup/AC342.jpg

Siinon kiva perintökalu lapsille..😬

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Eew..

Minäkin muistan sen, että oli tullut verta 🙄

• Wwuwuw kirjoitti:

Eew..

kyseessä oli kiihotin, kehuttu tärisytin mutta ei minun juttu koska alko tulla verta.
        aikuisten leluista en tykkää koska ovat kovia ja kylmiä, teillä näyttää olevan kova juoruuminen levittää vääriä tietoja.😁

• valtakunta kirjoitti:

kyseessä oli kiihotin, kehuttu tärisytin mutta ei minun juttu koska alko tulla verta.
        aikuisten leluista en tykkää koska ovat kovia ja kylmiä, teillä näyttää olevan kova juoruuminen levittää vääriä tietoja.😁

No paljonko se sitten maksoi?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Itsepä olet täällä kuvaillut asioita..ja moni muistaa. Voi toki muistaa myös väärin, tai on ymmärtänyt väärin.

Voisitko laittaa vaikkaa linkin siihen panokoneeseen (itse olet tuolla termillä sitä kutsunut), että päästään väärästä tiedosta ja saadaan oikeata tietoa?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No voi himmeli vie..

Tuon tyyppiseksi minäkin se olen tähän asti kuvitellut mut nyt Valtis väittääkin jotain muuta 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsepä olet täällä kuvaillut asioita..ja moni muistaa. Voi toki muistaa myös väärin, tai on ymmärtänyt väärin.

Voisitko laittaa vaikkaa linkin siihen panokoneeseen (itse olet tuolla termillä sitä kutsunut), että päästään väärästä tiedosta ja saadaan oikeata tietoa?

Ei se voi. Lopputulos olisi se että olette oikeassa. Ja valtis ei koskaan voi myöntää olevansa väärässä.

xLiner

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Älä välitä, ehkä eivät ole nuo kokeilleet edes miestä niin ovat kateellisia.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No paljonko se sitten maksoi?

Nono ☝️ Siellä ollaan jo kauppoja hieromassa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No voi himmeli vie..

Joko sait pakettiseurantakoodin? 😄 Ensi viikolla ei wuppendaalia nävy 🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks olis hyvä? Valtis saisi rahaa maskien hankintaan.

xLiner

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

No eikös miehiä saa ihan ilmaseks....😮

Ei. Monesti on joku käntty ehtona. Hirvee pakertaminen peltien kanssa ja sitten ikään kuin tökkästään vähän sinne päin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan.. Jos se kerran maksoi 2000,- niin kyllähän sen voi myydä eteenpäin.. Hulhuja riittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei. Monesti on joku käntty ehtona. Hirvee pakertaminen peltien kanssa ja sitten ikään kuin tökkästään vähän sinne päin.

Pullaa.. 😂

• Wwuwuw kirjoitti:

Pullaa.. 😂

Kai sitä saa sitten yhtä kauan kuin on maksuvälineen tekeminen kestänyt? Ettei sitten ole joku naperon nappulan pisto ja ravistus -tyylinen kauppa.. Vähän kuin ne kiinasta tilatut tuotteet..😮

• Anonyymi kirjoitti:

Niih en jaksa vääntää niiden kanssa asioita koska eivät ymmärrä
        kummin on positiivinen vaikutus ja parantaa mielialaa.
        https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/201712142200603981

Elämässä pitää saada nautintoakin, olen vain monesti haksahtanut kokeilemaan eri leluja mutta hygieenituotteilla ei ole palautus oikeutta.

Voisi luulla sinkku naiset olisi oikeastaan hyvin tyytyväisiä kun löytyisi täydellinen keino pitää mieliala hyvänä, minulla oli ovat vain suihkunpaine Joka taas kuluttaa vettä erittäin paljon ja siitä tulee huono omatunto. olen vähentynyt tunneista nopeisiin noin 15 min(päivittäin edes kerran)

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kai sitä saa sitten yhtä kauan kuin on maksuvälineen tekeminen kestänyt? Ettei sitten ole joku naperon nappulan pisto ja ravistus -tyylinen kauppa.. Vähän kuin ne kiinasta tilatut tuotteet..😮

Pitäis vaatia ainakin paistoaika ☝️

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tosiaan.. Jos se kerran maksoi 2000,- niin kyllähän sen voi myydä eteenpäin.. Hulhuja riittää.

Nono. Ostajaehdokas siinä alkaa lämmetä ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks olis hyvä? Valtis saisi rahaa maskien hankintaan.

xLiner

Minä luulen, että w tarjoaa kajakkia vaihdossa? Luulen, en ole varma 🤔

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Auliksen retkituoli on kokonaan eri juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulen, että w tarjoaa kajakkia vaihdossa? Luulen, en ole varma 🤔

Mela tietysti kuuluu siihen? Pitäisihän se..

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Elämässä pitää saada nautintoakin, olen vain monesti haksahtanut kokeilemaan eri leluja mutta hygieenituotteilla ei ole palautus oikeutta.

Voisi luulla sinkku naiset olisi oikeastaan hyvin tyytyväisiä kun löytyisi täydellinen keino pitää mieliala hyvänä, minulla oli ovat vain suihkunpaine Joka taas kuluttaa vettä erittäin paljon ja siitä tulee huono omatunto. olen vähentynyt tunneista nopeisiin noin 15 min(päivittäin edes kerran)

Joo siis tuohan on ihan luonnollista ja totta. Se on noiden vika jos eivät asioita ymmärrä 🌼

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mulla on omat sormet. Ei maksa mitään!

• Anonyymi kirjoitti:

En tykkää.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo siis tuohan on ihan luonnollista ja totta. Se on noiden vika jos eivät asioita ymmärrä 🌼

Olen samaa mieltä🥰
        Kiitos teille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin gynekologiselta kannalta neuvottuna teidän ei kannata käyttää sormia mikäli haluatte säilyttää naisen terveyden ilman bakteeripohjaisia tulehduksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvä idea. Jos et saa mieheltäsi, käytä s.välinettä.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäis vaatia ainakin paistoaika ☝️

Ja entäs se vaivaaminen ja sitten vielä pitää odottaa kun se kohoaa kaksinkertaiseksi..huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen ehdottaa tätä?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ja entäs se vaivaaminen ja sitten vielä pitää odottaa kun se kohoaa kaksinkertaiseksi..huh.

Se on esivalmistelua. Voidaan huojentaa siitä. Paistoaika on fine 👍

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En tykkää.

Viisasta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En tykkää.

Viisasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin gynekologiselta kannalta neuvottuna teidän ei kannata käyttää sormia mikäli haluatte säilyttää naisen terveyden ilman bakteeripohjaisia tulehduksia.

Myöskin miehen likaisia käsiä tulee välttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on esivalmistelua. Voidaan huojentaa siitä. Paistoaika on fine 👍

Jos jää siitä uupumaan, niin laittaa Wiskarin biisin.. Tässäkö tää oli.. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Auliksen retkituoli on kokonaan eri juttu.

Retkituoli melan kera? 😮

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Jos jää siitä uupumaan, niin laittaa Wiskarin biisin.. Tässäkö tää oli.. 😄

Se on hyvä muistutus niillä paikkeilla, painaa vaan playstä...📼 kaukosäädin tyynylle.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En tykkää.

Ei sun mun sormista tarvi tykätäkään.

Mutta tosiaan ilmaista on. Ei kulu vettä turhaan (hyi mitä tuhlausta oikeasti!) eikä rahaa johonkin ihme vempeleisiin. Olishan mulla niitä varaa ostaa mutta ostan vaikka maskeja sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut tulehduksia. Osaan pestä käteni ja värkkini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvä idea. Jos et saa mieheltäsi, käytä s.välinettä.

Ei ole miestä, siksi.

Valtakunnalla on mies mutta tuhlaa vettä itsensä tyydyttämiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen ehdottaa tätä?

Sen verran vanha, että tietää mistä puhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se voi. Lopputulos olisi se että olette oikeassa. Ja valtis ei koskaan voi myöntää olevansa väärässä.

xLiner

Tuo on kyllä totta! Ikinä en ole nähnyt Valtiksen myöntävän olevansa väärässä. Itselleni ei tuota mitään vaikeuksia myöntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut tulehduksia. Osaan pestä käteni ja värkkini.

Ilmeisesti et ole valistunut suosituksista. Ihan kaikkea ei saa käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole miestä, siksi.

Oletko kateellinen valtakunnalle? Mieskin tarvitsee vapautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran vanha, että tietää mistä puhuu.

Tai liian?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kateellinen vähävaraiselle suurperheen äidille! En tiedä mikä tilanne on nyt mutta ei aikanaan heillä ole ollut kysymys mistään miehen vapaudentarpeesta vaan ymmärtääkseni siitä, että mies ei halua/pysty nii paljon kun ns. tarve vaatisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin. Mieskin tarvitsee vapautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kateellinen vähävaraiselle suurperheen äidille! En tiedä mikä tilanne on nyt mutta ei aikanaan heillä ole ollut kysymys mistään miehen vapaudentarpeesta vaan ymmärtääkseni siitä, että mies ei halua/pysty nii paljon kun ns. tarve vaatisi.

Oletpas kateellinen miehestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan luonnollista seistä suihkussa tuntikausia pildeä hoitamassa? Ei varmaan näy vesilaskussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti et ole valistunut suosituksista. Ihan kaikkea ei saa käyttää.

Onko nyt kysymys niistä maskisuosituksista? Juu, esim. omia (eikä varsinkaan toisen) kalsareita kannata käyttää maskina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ainakaan kyseisestä miehestä, sen paremmin tuntematta. Vaikka Valtis on hänestä täällä paljon kertonutkin...sellaisiakin asioita mitkä on mielestäni yksityisasioita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan luonnollista seistä suihkussa tuntikausia pildeä hoitamassa? Ei varmaan näy vesilaskussa?

Eikä todellakaan ole ekologista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sua hänen pildensä kiinnostaa? Jokainen suihkuttelee sen minkä tarvitsee. Se on osa hyvinvointia. Lisäksi äidit tarvitsevat jostain yksinoloaikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ainakaan kyseisestä miehestä, sen paremmin tuntematta. Vaikka Valtis on hänestä täällä paljon kertonutkin...sellaisiakin asioita mitkä on mielestäni yksityisasioita!

Jospa sitten jätät räkytyksen tähän?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se hyvin raivokas kuin näkyy ja kyllähän tämä meidän yksityisasia tämäkin on ja siitä miehestäni vaahtoo yksityisasioita jota ei varmasti hyväksy, koska antaa väärin ymmärtää kuin minustakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa sitten jätät räkytyksen tähän?

No jospa et kysy/kommentoi, jollet halua vastausta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sua hänen pildensä kiinnostaa? Jokainen suihkuttelee sen minkä tarvitsee. Se on osa hyvinvointia. Lisäksi äidit tarvitsevat jostain yksinoloaikaa.

En ole henkilö, jolle vastasit mutta sen verran nyt kommentoin, että Valtis totesi itsekin, että vettä kuluu paljon...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole miestä, siksi.

Miksei ole? Pitäisi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole henkilö, jolle vastasit mutta sen verran nyt kommentoin, että Valtis totesi itsekin, että vettä kuluu paljon...

No onko se teidän murheenne? Tuleeko valtis tarkastamaan sun vesimittarin?? Teillä alkaa olla aika maanista menoa täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei ole? Pitäisi olla.

Joo olen mäkin pettynyt ettei sillä ookaan miestä! Mikä mättää?

• Anonyymi kirjoitti:

niinpä🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jospa et kysy/kommentoi, jollet halua vastausta!

Miksi räkytät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onko se teidän murheenne? Tuleeko valtis tarkastamaan sun vesimittarin?? Teillä alkaa olla aika maanista menoa täällä

Siis Valtis oli huolissaan OMASTA VEDENKULUTUKSESTAAN.

Älä sinä räksytä, jos et edes tiedä mistä puhutaan!!

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä se hyvin raivokas kuin näkyy ja kyllähän tämä meidän yksityisasia tämäkin on ja siitä miehestäni vaahtoo yksityisasioita jota ei varmasti hyväksy, koska antaa väärin ymmärtää kuin minustakin.

Hei haloo!

Ei ole teidän yksityisasia, jos kaikkien luettavaksi yleiselle keskustelupalstoille asioitanne kirjoitat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän tekstin lopussa kirjoittaa, että on huono omatunto vedenkulutuksestaan...

"valtakunta
        Tänään 15:59
        UUSI

Anonyymi kirjoitti:

Voisi luulla sinkku naiset olisi oikeastaan hyvin tyytyväisiä kun löytyisi täydellinen keino pitää mieliala hyvänä, minulla oli ovat vain suihkunpaine Joka taas kuluttaa vettä erittäin paljon ja siitä tulee huono omatunto. olen vähentynyt tunneista nopeisiin noin 15 min(päivittäin edes kerran)"

• Anonyymi kirjoitti:

Hei haloo!

Ei ole teidän yksityisasia, jos kaikkien luettavaksi yleiselle keskustelupalstoille asioitanne kirjoitat!

Jos kuulet/luet jotain palstalla sillä rikot minun kunniaani katso se on minun ja miehen Yksityisyys. Silloin kun vääristät asia kunniaaniloukkaat tai esität väärässä valossa yksityisteiden se on myös rikos.
        https://m.youtube.com/watch?v=NCWWh4rjwV0

• valtakunta kirjoitti:

Jos kuulet/luet jotain palstalla sillä rikot minun kunniaani katso se on minun ja miehen Yksityisyys. Silloin kun vääristät asia kunniaaniloukkaat tai esität väärässä valossa yksityisteiden se on myös rikos.

Siis yksityisyydentiedon esität väärässä valossa se on yksityisyyden loukkaus. Mies voi hyvin sinut siitä nostaa kuin minäkin sinut syytteeseen.
        Netti ei anna kiusata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sun nämä vieläpä prikulleen keksityt hyökkäykset ovat raukkamaisia.

Naurettavaa, että kannat muka huolta toisen vedenloruutuksesta. Eiköhän se sillon riitä, että ao. on juurikin ITSE huolissaan.

Teetä voikkuhaukkuleipä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei haloo!

Ei ole pyydetty just sua tarttumaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei haloo!

Halloota halloota outta tulleet kalakukko aerwaisiin istukee paikoillanna ja vaeti mäkättämättä frouwashenkilö. Kohta kiinnitettään teijät pualinaruloilla lypsyjakkarraan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä yksityisteilläkin saa ajaa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Enhän minä mitään vääristele vaan olen vain toistanut mitä itse kirjoitat. Juu, "nostakaa" vaan oikeuteen..En kyllä edelleenkään tiedä mistä 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sun nämä vieläpä prikulleen keksityt hyökkäykset ovat raukkamaisia.

Naurettavaa, että kannat muka huolta toisen vedenloruutuksesta. Eiköhän se sillon riitä, että ao. on juurikin ITSE huolissaan.

Teetä voikkuhaukkuleipä :)

Sitä varten uusiin, ja pikkuhiljaa vanhoihinkin, asuntoihin asennetaan vesimittareita koska ollaan globaalisti huolissaan puhtaan veden kulutuksesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä mitään vääristele vaan olen vain toistanut mitä itse kirjoitat. Juu, "nostakaa" vaan oikeuteen..En kyllä edelleenkään tiedä mistä 🤔

Kyllä vääristelet kun esität asian väärässä valossa, katso minäkin tiedän asian laidan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä vääristelet kun esität asian väärässä valossa, katso minäkin tiedän asian laidan.

No voitko vähän valottaa sitä valoa?

Siis anna selkokielinen kuvaus jostain mitä olen vääristellyt. Kiitos.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei minun tarvitse, eiköhän lue ylempänä jo tarpeeksi tietoa näy.
        Katso toisten asioista tarvitse keskustella juurikin mustamaalaataakseen sehän tässä täysin taustalla on nostettuja aihe vaikka minä en asiasta keskustele.

Yrität halventaa minua keskustelussa ja miestäni.

https://www.minilex.fi/q/julkisesti-mustamaalaaminen
        ”Rikoslain mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Kunnianloukkauksesta on kyse myös silloin, kun henkilö myös muilla tavoin halventaa toista. ”

• Anonyymi kirjoitti:

Törkeäksi se muuttuu kun esitetään somessa
        https://www.laki24.fi/riri-rikokset-yksityisyyden_rauhan_kunnian_loukkaaminen-torkea_kunnianloukkaus/

Eikä ollut ensimmäinen kerta kun yrität nostaa aihetta halventavaksi.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Olkaa varovaisia että ette sairastu koronaan.

• Sitä se nyt on ettei lapset osaa varoa ja maaliskuussa oli joku paha pöpö kun koulut meni kiinni ja vei pääkipu ihan tajuttomaan tilaan j kärsi myös meidän 5 vuotias samasta osasin ohjastaa kun kärsin ennen kun sain sen ensin isoimmalla pojalta, joka yski ja oli lämpöinen ja kipeänä ja jouduin hoitamaan sitä ja hengittäminen oli vaikeaa mutta eivät ottaneet testeihin koska olisi pitänyt olla monta 5päivää, 38,5 korketata kuume päivää muiden oireiden lisäksi kuukausia sai kärsiä keuhkoista vielä. Mutta nyt on vain hienon vähäisen vaurion jätti, ettei ihan kunnolla saa happea mutta liikun yritän saada keuhkot toimimaan hyvin.

• valtakunta kirjoitti:

Sitä se nyt on ettei lapset osaa varoa ja maaliskuussa oli joku paha pöpö kun koulut meni kiinni ja vei pääkipu ihan tajuttomaan tilaan j kärsi myös meidän 5 vuotias samasta osasin ohjastaa kun kärsin ennen kun sain sen ensin isoimmalla pojalta, joka yski ja oli lämpöinen ja kipeänä ja jouduin hoitamaan sitä ja hengittäminen oli vaikeaa mutta eivät ottaneet testeihin koska olisi pitänyt olla monta 5päivää, 38,5 korketata kuume päivää muiden oireiden lisäksi kuukausia sai kärsiä keuhkoista vielä. Mutta nyt on vain hienon vähäisen vaurion jätti, ettei ihan kunnolla saa happea mutta liikun yritän saada keuhkot toimimaan hyvin.

j on ja

• Anonyymi

Miksi maskista ei muka ole sinulle hyötyä? Oletko joku erikoistapaus?

• TimoPohjanmaalta

Minulla on 1,5 vuoden psyykkiset ja fyysiset testit. Hyväksi on todettu. Monellako teillä kuvitteellisessa maailmassa elävissä persuilla on lääkärin todiste? Ei kenellekään. Olette vapaana vain koska elämme sosiaali demokratiassa.

• Anonyymi

Kyllä uskotaan, että näin on. Joku mitätöi sua kateuksissaan.

• Anonyymi

"...käyttäisi mutta mitä enemmän sen parempi.."

Mutta itse et kuitenkaan halua käyttää vaikka se olisi parempi mitä enemmän maskin käyttäjiä olisi? Omituinen on ajatusmaailmasi tässä asiassa, koetaan että talkoissa on hyvä olla porukkaa että saadaan homma hoidetuksi, mutta itse ei kuitenkaan haluta talkoisiin osallistua....

-palstahessu

• Koska en pysty suojaamaan läheisiä sillä että käytän itse kun olen muutenkin altistun lapsieni kautta eikä vähävaraisena pysty yhteiskuntaan suojelee kunhan pystyn suojelen vanhempiani kuuluvat kumminkin iäkkäisempää, joiden kuolema on todennäköisempää tilastollisesti.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006506044.html

ne päättäjät on saatava tajuamaan että pakkomaski käyttö ja Kelasta löytyy järjestelmä vähävairaisista joihin lähettää henkilö määrän mukaan,
        turha matkailu pois mielummin rajat kiinni pöpö pois ja vihreisiin matkustetaan kun pöpö on poissa, jos Suomi olisi toiminut kuin islanti kuin kehottettiin WHO olisi jo toukuussa nolla tapausta kuin islantissa, kuin sanoin suojelen vanhempiani mielummin.

Lapset sairastuvat todennäköisemmin koska joka arkipäivä käyvät koulussa johon tulee noin tuhat perheen lapset, taas minä kuljen todella vähän ja kun kuljen en laita maskia kun vasta on pakko ja annan ne vanhemmilleni mitkä olen ostanut jo, pestävät kaksi maskia säästän, jos on pakko, jota toimeentulotuki ei tule minulle paikkaamaan.

En vähävaraisena pysty pistämään noille raja matkustaneille järkeä päähän jotka hakevat turhaan pöpön tahtoen korontukia pakkokaranteenista ja saadakseen yhteiskunnan kiinni levittämällä tahallaan pöpöä.

• Anonyymi

Hahhah 😂 loppu oli hauska

• Anonyymi kirjoitti:

Hahhah 😂 loppu oli hauska

Sehän oliskin mukavaa jos persumölinä suodattuis linnunlauluksi..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sehän oliskin mukavaa jos persumölinä suodattuis linnunlauluksi..

Siis kaikenlainen mölinä suunnasta riippumatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis kaikenlainen mölinä suunnasta riippumatta.

Ai sitä on muunkinlaista mölinää..? 🤔

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ai sitä on muunkinlaista mölinää..? 🤔

Normaalille ihmiselle on aivan sama tuleeko se ärsyttävä rutina suvakeilta, rajakeilta, persuksilta, ituhipeiltä, kukkahatuilta tms. tahansa.

• Anonyymi

Nyt järki käyteen ja hankkimaan edes joku riepu nassulle. Itse tilasin täästä kun halvalla sai https://nassu.fi/products/kasvomaski
      lähimarketistakin löytyy ties mitä kun vain käy ostamassa

• Anonyymi

Minäkään en kyllä ajatellut käyttää maskeja eli naamareita, varsinkaan kuolleiden presidenttien naamareita/maskeja kuten Ronald Raygun, Frank Sinatra, tai vastaavia kasvosuojuksia, koska en ole yleensä julkisissa liikuntavälineissä.

Liikuntatelineitähän ne ovat nuo lentokoneetkin. Julkisia välineitä ellei lennä yksin itse Cessna-lentokoneella tai Gates Learjetillä, omalla aivan ypöyksin.

• Teen kanteen taas mutta pistän hallituksen siihen koska eivät estä tartuntalain mukaan leviämästä Suomeen. Varaa ei ole kaikkia testata Marin kertoi hallitustilaisuudessa maskisuosituksessa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      89
      1448
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      47
      1003
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      15
      876
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      838
    5. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      82
      758
    6. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      92
      741
    7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      727
    8. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      718
    9. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      677
    10. 68
      672
    11. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      59
      662
    12. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      654
    13. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      97
      651
    14. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      12
      645
    15. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      585
    16. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      576
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      557
    18. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      544
    19. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      525
    20. Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?

Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla
      Lappajärvi
      141
      524
    Aihe