Kuinka saan kiihtymään mopon lujempaa kun välit ovat vakiot eli 11-58 ja vakio suutin 90 ja mallia tosiaan fanticissa 2018. Kulkee sen 53 ja ottaa sen jälkeen rajottimelle ja huuattaa rajotinta loppuun asti nii menee 64 mut sit rupee pätkimään nii pitäskö vaihtaa ismopi suutin esim 110 koska mulla on tehari
Fantic viristys?!
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt syksymmällä ruennu yhtääkkiä pätkimään lisää ja ei jaksa vääntää ylämäkiä ja huomasin että ilmansuodattimessa oli vettä paljon eli se ei ollut päässyt pois valumaan sieltä joten porasin toisen reijän niin pitäisi veden päästä seuraavan kerran pois.
- Anonyymi
Sitten toimi 1viikon iha jees ja taas pätkii ja nyt kun tuli lunta nii sammui ja ei lähe köyntiin.. MIKÄ ON?!
Ilmojen kylmetessä laitetaan rikkaammalle, samoin jos porasit reiän imupuolelle niin se saa lisää ilmaa jolloin kanssa rikkaammalle.
Ja ylipäätään aina kun viritetään niin laitetaan isompi suutin.
Liian laihalla kun ajaa niin palaa mäntään reikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937