Ottaisitko älytatuoinnin?

Anonyymi

Niitä on virtalähteeettömiä ja virtalähteellä varustettuja. Käyttötarkoitukset vaihtelevat.

18

69

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ottaisi äly saatika älytöntä.

      Tatuointi on Saatanasta.

    • Anonyymi

      Mulle kelpais sellanen trecktyylinen tohon kämmenselkään, mikillä ja kaiuttimella.
      Silmään pieni kameratatska, korviin kuuloketatskat ja kaulalle mikkitatska. Vois mennä uimaan ja kuunnella rockenrollia.

    • Anonyymi

      Mukana kulkeva verenpaine/kolesteroli/lämpö/syke/sokeri -mittari ois aika jees.
      Sillekin sopiva paikka olis kämmenselkä. Joku kiva kuva.
      Ei vaadi ulkoista voimanlähdettä.

    • Anonyymi

      Tatuoinnit on rumia.

      Ei ole yhtään sellaista joka olisi katunut sitä, että ei hankkinut elämänsä aikana yhtään tatuointia, mutta niitä on runsaasti jotka katuvat tatuointejaan.

      • Anonyymi

        Jälleen kerran alkoi pipipää tuputtamaan harhaennakkoluulojaan tosiasioina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran alkoi pipipää tuputtamaan harhaennakkoluulojaan tosiasioina.

        On faktaa, että kukaan joka ei ole eläissään tatuointeja ottanut, ei kadu sitä, ettei ole niitä ottanut.

        Myös on faktaa, että hyvin monet tautointeja ottaneet katuvat törttöilyään, ja tahtovat tatuointinsa poistattaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=j6MT29CdA5I


    • Anonyymi

      Projekti on lopetettu. Tutkimusta ei jatketa, eikä kaupallistamisaikeita ole.
      https://www.media.mit.edu/projects/d-Abyss/overview/
      Minkä vuoksi?

      • Anonyymi

        Ilmestyskirja ja pedon merkki. Tylsää.


    • Älytatueinneista en tiedä yhtään mitään.
      Kaikki omat tatuointini tuntuvat nyt jälkikäteen tarkasteltuina älyttömiltä.

      • Anonyymi

        Oho, yllättävää rehellisyyttä.

        Vaikuttaako nimimerkki sittenkin asiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, yllättävää rehellisyyttä.

        Vaikuttaako nimimerkki sittenkin asiaan?

        Aika hienosti osaa pelle keskustella itsensä kanssa.


      • Anonyymi

        Hieno todiste siitä miten rumia ja ällöttäviä kaikki tatuoinnit ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hienosti osaa pelle keskustella itsensä kanssa.

        Ehkös osaakkin, vielä neljänä persoonana.


      • Anonyymi

        aivan totta.... useat naiset ottavat tatuointeja, tatuointi ei sovi naiselle, olisikin mielenkiintoista tietää miksi nainen ottaa tatuoinnin.


    • Anonyymi

      Mulla on älyhammas, tehtiin siirrännäisenä ilmeisesti kun olin nukutettuna. Lavastettu onnettomuus.
      Huomasin sen vasta kuukausien päästä kun pesin hampaitani ja se oli aavistuksen korkeampi kuin muut ja oudon tuntoinen sirisevä ääni ja sinertävä.
      Olen kuullut sanan sinihammas, onko muilla tätä äly sinihammasta, ehkä

      • Anonyymi

        Juu on. Se on viimesintä huutoo, etäladattava, induktiolla. Antenni tuntuu poskilihaksessa, se menee n. 5cm kohti korvaa ja ladattaessa, näin oletan, aiheuttaa sirisevän äänen oikeaan korvaan. Kävin hammaslääkärillä ja mut nukutettiin. Se ilmeisesti asennettiin samalla. Jossain vaiheessa käyn vedätyttämässä veks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu on. Se on viimesintä huutoo, etäladattava, induktiolla. Antenni tuntuu poskilihaksessa, se menee n. 5cm kohti korvaa ja ladattaessa, näin oletan, aiheuttaa sirisevän äänen oikeaan korvaan. Kävin hammaslääkärillä ja mut nukutettiin. Se ilmeisesti asennettiin samalla. Jossain vaiheessa käyn vedätyttämässä veks.

        hienoa kuulla että teilläkin huomattu tuo hampaan sirisevä ääni ja tunteet poskenalueella.
        mulle se asennettiin vissiinkin silloin kun 1kk kesälomani alkoi, ilmeisesti juomalasiini oli laitettu jotakin muistinmenetys/nukutuslääkettä kun en muista koko kesälomasta juurikaan mitään ja hampaita puuttui 2kpl,ilmeisesti epäonnistunut istutus?
        pääni oli kaamean kipeä ja hampaissani todella on kipu ja sirisee koko pää.
        olivat ilmeisesti ottaneet maksun tililtäni kun se on ihan tyhjä:(


    • Anonyymi

      Tatuointi on yhtä älykästä kuin hampaittensa tahallinen reikiinnyttäminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1149
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      959
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      937
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      23
      900
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      799
    Aihe