Naiset ei osaa vastata.

Anonyymi

Mikähän siinä on naiset,ku ette osaa vastata viesteihin ja mitään. Ette myöskään halua vastata.

165

579

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis ette myöskään halua tavata ja treffeille lähteä?

    • Anonyymi

      Kuules kultaseni. Siks ku niitä viestejä rajoitettu määrä päivässä, eikä niitä kannata haaskata tyyppiin joka asuu satojen kilsojen päässä. Vaikka olis kuinka hyvä profiili. Siks mä en ainakaan vastaa.

      • Anonyymi

        No kyl mä ainaski vastaan. Muttakun naiset ei koskaan itse laita viestiä. Alkaa jo riittää koko deittailu. Parempi olla yksin.


      • Anonyymi

        Sitten kun otat yhteyttä suurin osa ei vastaa tai ole yhtään kiinnostunut. Aika turhauttavaa. Mieluiten sen kumppanin tapaa livenä,mutta mistä,en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyl mä ainaski vastaan. Muttakun naiset ei koskaan itse laita viestiä. Alkaa jo riittää koko deittailu. Parempi olla yksin.

        Kirjoita kohtuullisen lähellä asuville. Se on hyvä neuvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita kohtuullisen lähellä asuville. Se on hyvä neuvo.

        Tottakai kirjotan,muttakun hekään eivät vastaa.


    • Anonyymi

      Kyllä ne vastaa. Jopa täällä palstoilla. Sinä et vain lue tai kuuntele niin se näyttää siltä, ettei ole tullut vastausta.

      • Anonyymi

        Niin täälä. Mutta tarkotankin esim Tinderiä tai Hot or not sovellusta. Eivät kyllä vastaa mulle!!


      • Anonyymi

        En tiedä mikä noita naisia vaivaa. Ennen suostuivat osa tapaamisiin ja jopa treffeille. Ovatko naiset kyllästyny miehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä noita naisia vaivaa. Ennen suostuivat osa tapaamisiin ja jopa treffeille. Ovatko naiset kyllästyny miehiin.

        Jos sinä olet nirso, hekin saavat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä noita naisia vaivaa. Ennen suostuivat osa tapaamisiin ja jopa treffeille. Ovatko naiset kyllästyny miehiin.

        Ehkä sinä kuulut niihin ns alapääpuskien tiheyden tivaajiin tms? Niitä kuulemma tinderissä piisaa. Muista kysellä vaikka lempiväriä ensi kerralla👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet nirso, hekin saavat olla.

        No en ole nirso. Kyllä mä itse vastaan naisille.


    • Anonyymi

      Kaikki nukkuu jo!

    • Anonyymi

      Itse halunnut jo kauan naista,mutta turhaa tämä on.

    • Anonyymi

      Yritän jatkuvasti ottaa yhteyttä naisiin, mutta jatkuvalla syötöllä ei vastata tämä tosi outoa.

      • Anonyymi

        Nykyajan Suomessa on monta muutakin outoa asiaa.


    • Anonyymi

      Ihan tavallinen töissä käyvä mies olen. En juo. En polta. Rumaksi ei koskaan sanottu. Ilmeisesti vain törmään vääränlaisiin naisiin jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Allu työtkö loppui jo kun yöt valvot?


      • Anonyymi

        Välillä kerrot että sua on monesti sanottu rumaksi, ja välillä "ei koskaan". Kyllä nää jutut vaan päivittäin sulla muuttuu :D


      • Anonyymi

        Yleensähän sä et käy töissä. Aina sössit jokaisen saamasi työpaikan ja saat potkut. Tavallinen et myöskään ole. Heikkolahjaiset eivät ole tavallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu työtkö loppui jo kun yöt valvot?

        Teen ihan yövuoroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensähän sä et käy töissä. Aina sössit jokaisen saamasi työpaikan ja saat potkut. Tavallinen et myöskään ole. Heikkolahjaiset eivät ole tavallisia.

        No nyt käyn ja olen muuttunut, en sössi enää, nyt musta tykätään ja en saa mitää potkuja sori vain. Enkä lopeta töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt käyn ja olen muuttunut, en sössi enää, nyt musta tykätään ja en saa mitää potkuja sori vain. Enkä lopeta töitä.

        Sitähän sä olet aina ennenkin väittänyt, mutta sössinyt silti työpaikkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sä olet aina ennenkin väittänyt, mutta sössinyt silti työpaikkasi.

        En sössi enään.


      • Anonyymi

        Tai etsit vääristä paikoista. Onko pakko koettaa löytää ihmistä netistä? Korona toki haittaa live-elämää, mutta ihan toisella lailla ihmistä saa arvioituakin oikeassa elämässä kuin nettimaailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai etsit vääristä paikoista. Onko pakko koettaa löytää ihmistä netistä? Korona toki haittaa live-elämää, mutta ihan toisella lailla ihmistä saa arvioituakin oikeassa elämässä kuin nettimaailmassa.

        Mut ei sitä löydy ulkoa mistään?


    • Anonyymi

      Allua jaksaa hämmästyttää kummastuttaa.
      Täytyy olla turhauttavaa olla puupää.

    • Anonyymi

      Naiset osaavat varmasti vastata viesteihin.

      Se on tuo HALU joka puuttuu.

      Ja ulosannistasi päätellen, ei ole ihme ettei naisia HALUTA vastata sun viesteihin.

      • Anonyymi

        Laita ton H paikalle k.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita ton H paikalle k.

        OK.
        Naisia ei KALUTA vastata sun viesteihin.


    • Anonyymi

      Koska olet ruma niin naiset ei vastaa. Ei se mistään muusta kiinni ole. Esitä olevasi komea top 10 mies niin saat vastaksia. Itse tein kokeen ja feikki profiilin ja esitin koemaa miestä ja sain 20 vastausta.

      • Anonyymi

        En ole ruma sori vain. Mutta naiset ei vain vastaa.


    • Anonyymi

      Jos naisen älynlahjat ovat heikot, ja siksi nainen ei osaa vastata.

    • Anonyymi

      Niin jos ei huomaa naisten kirjoitelmia, heh... mutta jooh oli harmaa ja synkeä koko päivä, ja väsytti suunnattomasti, kuin karhua talviunillaan.

      Piti kuitenkin käydä apteekkarin (nainen) luona höpöttämässä ja tekemässä ostoksia, täydennyksiä terveys-pillereihin. Sekä myös ruokakaupan johtajan (tuokin nainen) luona myöskin höpöttelemässä ja tekeässä heräteruokaostoksia.

      Huomenna pitäisi käydä suuremmissa kaupoissa, se riippuu täysin asian haarojen asennoista että viitsinkö lähteä.

    • Anonyymi

      "Mikähän siinä on naiset,ku ette osaa vastata viesteihin ja mitään. Ette myöskään halua vastata."

      Kysyy itseltään ja vastaa itselleen.
      Sieltähän se tuli; naiset ei halua vastata.
      Syytä siihen miksi kukaan ei halua vastata voit sitten miettiä ihn itse tykönäsi.

    • Anonyymi

      Joululahjojen koostamista, niin tällainen on hyvä idea pojalta isälle vaikka: alkuperäinen amerikkalaisten Zippo-bensasytytin varaosia, eli polttoainetta, kipinäkiviä sekä tulilankaa pari pakettia, kaikki siihen samaan Zippo-pakettiin tungettuna :D

      Kestää ikuisti ja saa näperrellä sen kanssa, erittäin hyvä on ilotulitteiden sytyttämisessä, koska liekki on suuri ja valaisee hyvin samalla :D

    • Anonyymi

      Naiset ei vastaa rumille ätmeille. Naiset vastaa vain komeille miehille ja naiset katsoo miehen kuvia facessa ja somessa niin näkee onko mies komea ja top 10 mis niin sille nainen vastaa.

    • Anonyymi

      Aina jotain paskaa jauhetaan. On ruma tai jotain ettei naiset vastaa. Vitut ole ruma. Mut naiset ei vain vastaa. Olkoot.

      • Anonyymi

        Porukka vaan ei tajua. Ruma en missää nimes ole. Mutta naiset osa joskus vastaa ja osa ei.


    • Anonyymi

      Aina syytetään miestä rumuudesta. Naiset katsoo enempi luonnetta. Ja on myös rumia naisiaki!

      • Anonyymi

        Joo naisten mielestä olen komea mies. Mutta naiset eivät vastaa ja ota yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo naisten mielestä olen komea mies. Mutta naiset eivät vastaa ja ota yhteyttä.

        Mutta mites toi sun luonne? Haluaisitko itse olla itsesi kaltaisen naisen kanssa tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo naisten mielestä olen komea mies. Mutta naiset eivät vastaa ja ota yhteyttä.

        Jos naiset ei vastaa eikä ota yhteyttä, niin missä ne sitte kertoo että olet niiden mielestä komea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naiset ei vastaa eikä ota yhteyttä, niin missä ne sitte kertoo että olet niiden mielestä komea?

        Koska he sanoo sä et ole löytäny vielä sitä oikeeta naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mites toi sun luonne? Haluaisitko itse olla itsesi kaltaisen naisen kanssa tekemisissä?

        Luonne ihan ok. Ei vain ole naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska he sanoo sä et ole löytäny vielä sitä oikeeta naista

        Eli naiset VASTAA sulle sanoakseen että oot komea ja löydät vielä naisen?

        Miksi ne naiset, jotka VASTAA sulle, ei sitten itse nappaa sua omakseen, jos olet niin komea heidän mielestä?


    • Anonyymi

      Jos kerta haukutaan minua rumaksi, voi tulla oikein Vantaalle katsomaan, voin antaa tarkan osotteen, niin katotaan olenko ruma vai en :D?

    • Anonyymi

      Ei Allu, naiset ei vastaa. Sinulle.
      Sinut on opittu nyt tuntemaan joka puolella. Itse olet asiasi sössinyt ja sössit edelleen.
      Sinulla on ongelma, Allu. Miten puhdistat maineesi?
      Etkö todellakaan tajua yhtään mitään??

      • Anonyymi

        No kyllä jotkut on vastannu. Eipä tunneta. Suomessa asuu 600 tuhatta ihmistä. Ootko sä ihan sekasi?


      • Anonyymi

        Kuule mä tajuan todella paljon asioita. Tajuatko sä mitään? JAUHAT VAIN PASKAA MINKÄ KERKEET. HÄPEÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä jotkut on vastannu. Eipä tunneta. Suomessa asuu 600 tuhatta ihmistä. Ootko sä ihan sekasi?

        Siis pk-seudulla asuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä jotkut on vastannu. Eipä tunneta. Suomessa asuu 600 tuhatta ihmistä. Ootko sä ihan sekasi?

        Valitat jatkuvasti että naiset ei vastaa.

        Nyt väität että naiset vastaakin.

        Mitä sä sitten päivästä toiseen täällä kitiset?


    • Anonyymi

      Sain töitäki ja tienaan hyvin. Katsoskun paskaa nyt näköjään tulee aina mistä vain. Olen ollut ennenkin parisuhteissa sori vaan.

    • Anonyymi

      Joo mitä tänne sanoa että kun ihmiset on perseestä.

    • Anonyymi

      Ei naiset vastaa tinderissä. No mulla menee hyvin on rahaa ja töitä.

    • Anonyymi

      Kyllä mä sen naisen vielä saan.

    • Anonyymi

      Voi ihmiset pitää sen turpansa kiinni. Koska en ole ruma. Mulla on töitä rahaa ja kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Korona-aikaan ehdotus on huono. Mutta siis voisi sopia, että iso joukko ihmisiä lähtisi yhtä aikaa vaikka lenkille tiettyyn aikaan tiettyyn paikkaan. Silloin voisi netin avittamana auttaa oikean elämän kohtaamisia. Näkisi ihmiset ja heidän sanattoman viestintänsä tositilanteessa. Siellähän olisi tietysti kaljamahaisia rapakuntoisia ukkoja, jotka huohottaisivat naama sinisenä, mutta tiirailisivat silti vain kaikkein nuorimpien naisten persuksia. Noin esimerkiksi.

      Miksi pitäisi vaivautua laittamaan jotain korukuvioisia viestejä asian vuoksi? Viestittelyssä on helppo valehdella. Tosin jos ei ole pahasti luonnehäiriöinen, niin moukka yleensä osoittautuu moukaksi heti. Jos joku on liian hyvä ollakseen totta, kyseessä on todennäköisesti luonnehäiriötapaus. Yhteistä lähes kaikille nykyaikana on, että tavoitellaan suunnilleen kuuta taivaalta. Tavallisella ihmisellä on heikkouksia. Ylipursuava nettimaailma on vain opettanut meidät siihen, että pitää saada täydellinen partneri. Netin rajattomasta maailmasta se harvoin onnistuu. Tosielämä kohtaamisista voi onnistuakin.

      Eli virtuaalimaailmasta on vaikeaa löytää oikea vilpitön vajavainen ihminen, joka on oikeasti tosi hyvä tyyppi. Kaupassa sama tyyppi voi olla valikoimassa appelsiineja yhtä aikaa kanssasi, muttet sitä huomaa.

    • Naiset ei voi vastata kysymyksiin mihin ei voi vastata. On kysymyksiä kuin tuputtamista mutta harvemmin vastaan tuputteluuun kun ei minulla ole siihen mitään järkevää vastausta.
      En pysty perustelemaan jotain mikä ei ole ajankohtainen.

      • Ilmasta temmattuja asiat ei lle mitenkään suunnittelussa ja jolloin en yleensä sitten pysty muuttamaan suunitelmaani.


    • Anonyymi

      Vittuku noi naiset lukee viestit ja saatana ei vastaa

      • Anonyymi

        Saatanaltako sinä vastauksia toivot?


    • Anonyymi

      Naiset vaan pitäs väkisin unohtaa lopullisesti elämästä!!!!!

    • Anonyymi

      Saatana menee hermot. Koskaa naiset kiinnostu. Tai ota ite yhteyttä

    • Anonyymi

      Ihan sama vittu millanen on.vittuku ei koskaa kelpaa. Ei ees vaikka laskee rimaa.. olkoot naiset yksin aina saatana

    • Anonyymi

      Töissäki moikataa vaa ei niitä kiinnosta jutella...

      • Anonyymi

        Olisiko työilmapiirin kannalta parempi jos sua ei kukaan siellä töissä sit edes moikkaisi?


      • Anonyymi

        Tuollaisella asenteella loppuu pian se työkavereiden moikkailukin.


    • Anonyymi

      Kaikki miehet ei vaan saa koskaa naista ja rakkautta täytyy se hyväksyä

    • Anonyymi

      Oon yrittäny kokoajan naisia erilaisia. Ketään ei ole 2 vuotee ottanut yhteyttä joku vastaa kerran. Sitte loppuu vastaaminen ku seinää niitä ei vaa helvetti kiinnosta.. emmä vittu jaksa enää..pyörin saatana ympyrää ku ei noita ketää sadoista naisista ei halua ees kysyä mitää. Aivan paskäaaaaaja uskomatonta!!!!!!!

    • Anonyymi

      Tää on nii yhtä turhaa nii yhtä turhankaa... aina vittu 2 vuotya jo ykspuolista.. kukaa ei halua mitää jutella.. 90 % ei vastaa.. 90 % ei halua tavata treffeille. Herranjumala tää on paskaa. Mulle riitti... tää saatana

    • Anonyymi

      Lue Allu nämä postauksesi ja ihmettel sitten ettei kukaan halua vastata.
      Tästä on sanottu niin miljoona kertaa, ei vain mene perille.
      Jo viesteistä näkee minkälainen tyyppi niitten takana on. Yritä edes kasvaa aikuiseksi.


      -nainen-

      • Anonyymi

        Olen kyllä kasvanut aikuseksi sori vain ja mennyt parempaa suuntaan.


    • Anonyymi

      Ei allulla mitään töitä ole. Ei tuollaiselle kukaan töitä anna. Olet köyhä ja yhtä ruma kun ätmit joten et saa mitään naista koskaan. Naiset ei rumalle miehelle vastaa. Muuten kaikki ätmit olisi parisuhteessa jos naisia kiinnostaisi vastata.

      • Anonyymi

        Ai ei ole töitä. Hahahah todellaki on töitä:)


      • Anonyymi

        Minä en ole ruma ja en ole köyhä. Tienaan hyvin ja käyn töissä!


      • Anonyymi

        Ätmiys on muutakin, kuin ulkonäkö. Ei ätmi pääse parisuhteeseen, vaikka olisikin hyvän näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmiys on muutakin, kuin ulkonäkö. Ei ätmi pääse parisuhteeseen, vaikka olisikin hyvän näköinen.

        Mä olen ollut parisuhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen ollut parisuhteessa

        Ja sekin nainen jätti sut.


    • Anonyymi

      Telepaattis-seksuaalis-psykoesoteerinen katseesi ei lävistä naisen tietoisuutta tarpeeksi vaativalla teholla. Harjoittele toiveittesi siirtämistä naisiin telepaattisesti niin lopulta tuloksia tapahtuu.

    • Anonyymi

      En vaan tajua naisia, vois niihin viesteihin vastata

    • Anonyymi

      Täälä kyllä ihan paskanjauhajia yks väitti etten käy töissä. Haha miten naurettava ihminen, juurikin käyn töissä ja tienaan hyvin, mä nyt vaan haluaisin naisten piste!!!

    • Anonyymi

      Niin mikä siinä on naiset ku ette vastaa viesteihin? Esim Hot or notissa?

      • Anonyymi

        Sun ulosantisi on niin huonoa, ettei innosta ketään vastaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ulosantisi on niin huonoa, ettei innosta ketään vastaamaan.

        Asia on selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on selvä.

        Ei vaikuta olevan, kun päivittäin täällä uliset että et ymmärrä miksei naiset vastaa sulle.


    • Anonyymi

      EI ne vastaa vain ollenkaa iha normi viesteihinkään, ihme että hermot menee kun ei mitää seuraa saa nykyää naisista, mikähän niitäki vaivaa. ennen olivat kivoja ja erilaisia

      • Anonyymi

        Olisit sitten niistä entisaikojen naisista ottanut itsellesi vaimon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit sitten niistä entisaikojen naisista ottanut itsellesi vaimon

        Olisin.mutta nainen jätti 5 kk jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin.mutta nainen jätti 5 kk jälkeen.

        Mitä teit siinä suhteessa sitten väärin?


    • Anonyymi

      Naiset vois itsekki laittaa joskus viestiä. ei koskaa saatana, ihme pitäs tapahtua että nainen kiinnostuu,, saatana ihme :D

      • Anonyymi

        No siinä sanoit ihan naulan kantaan! Ihme se olisikin, ainakin sinunkaltaistesi kohdalla. Kuka nainen olisi niin epätoivoinen? Ei kukaan.


      • Anonyymi

        Näin ei ole käynyt pitkiin aikoihin, joskus ennen kyl naisetki laitto mitä etit ja oot pitkä mies tai vastaavaa, mutta ei näin enää tapahdu, mikä teitä naisia vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä sanoit ihan naulan kantaan! Ihme se olisikin, ainakin sinunkaltaistesi kohdalla. Kuka nainen olisi niin epätoivoinen? Ei kukaan.

        Mitä ihmettä. no todellaki naisetki vois laittaa viestiä? mitä ihmettä sä meinaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä. no todellaki naisetki vois laittaa viestiä? mitä ihmettä sä meinaat?

        Laittaahan naisetkin viestiä - niille miehille jotka heitä kiinnostaa.

        Sulle ei laiteta viestiä, koska et ole kiinnostava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaahan naisetkin viestiä - niille miehille jotka heitä kiinnostaa.

        Sulle ei laiteta viestiä, koska et ole kiinnostava.

        En ymmärrä miksi en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittaahan naisetkin viestiä - niille miehille jotka heitä kiinnostaa.

        Sulle ei laiteta viestiä, koska et ole kiinnostava.

        Käyn töissä.ihan komea pitkä mies. Naiset on sekasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyn töissä.ihan komea pitkä mies. Naiset on sekasi.

        Kaks ekaa lausetta oli ok. Viimeinen oli se turn off.

        "Naiset on sekasi"

        Mitä mieltä olet, jos joku nainen vastaisi viestiin näin Tinderissä tai jossain muussa deittipalvelussa:
        "Oot sä naamaltas ihan ok, muyya kuvaillun perusteella vaikuttaa että oot mulkku. "

        HUOM. Tuo oli esimerkki, ei mielipiteenä kirjoitettu.

        Ulosanti on oltava korrektia, ei ketään alentavaa tai ylipäätään mitään mistä saa käsityksen ettei arvosta toista.


      • Ihan_sivusta kirjoitti:

        Kaks ekaa lausetta oli ok. Viimeinen oli se turn off.

        "Naiset on sekasi"

        Mitä mieltä olet, jos joku nainen vastaisi viestiin näin Tinderissä tai jossain muussa deittipalvelussa:
        "Oot sä naamaltas ihan ok, muyya kuvaillun perusteella vaikuttaa että oot mulkku. "

        HUOM. Tuo oli esimerkki, ei mielipiteenä kirjoitettu.

        Ulosanti on oltava korrektia, ei ketään alentavaa tai ylipäätään mitään mistä saa käsityksen ettei arvosta toista.

        ...mutta kuvaillun...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn töissä.ihan komea pitkä mies. Naiset on sekasi.

        Ei sinuakaan kiinnosta kaikki naiset. Ihan yhtä lailla naisia ei kiinnosta kaikki miehet.

        Sussa on niin paljon kauas näkyviä varoitusmerkkejä että naiset osaa varoa.


    • Anonyymi

      Onko korona esteenä ettei huvita tutustua ja tavata miehiä vai mikä on?

    • Anonyymi

      Hiljasta on,, miksei kukaa vastaa?

    • Anonyymi

      Yritätkö iskeä palstalta naista itsellesi vai mikä näiden ulinoiden tarkoitus on?

      • Anonyymi

        En etsi.. ihmettelen vain mikä naisia vaivaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En etsi.. ihmettelen vain mikä naisia vaivaa..

        Se, että naiset eivät pidä sinusta. Olet pelottava ja ahdistava. Naiset eivät pidä sinusta. Naiset pelkäävät sinua. Se niitä naisia vaivaa. Sen vuoksi he eivät vastaa sinulle. Sen vuoksi he eivät laita sulle viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että naiset eivät pidä sinusta. Olet pelottava ja ahdistava. Naiset eivät pidä sinusta. Naiset pelkäävät sinua. Se niitä naisia vaivaa. Sen vuoksi he eivät vastaa sinulle. Sen vuoksi he eivät laita sulle viestiä.

        Oon menny parempaa suuntaa. Silti ihmettelen kun naiset ei kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että naiset eivät pidä sinusta. Olet pelottava ja ahdistava. Naiset eivät pidä sinusta. Naiset pelkäävät sinua. Se niitä naisia vaivaa. Sen vuoksi he eivät vastaa sinulle. Sen vuoksi he eivät laita sulle viestiä.

        Komppaan tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että naiset eivät pidä sinusta. Olet pelottava ja ahdistava. Naiset eivät pidä sinusta. Naiset pelkäävät sinua. Se niitä naisia vaivaa. Sen vuoksi he eivät vastaa sinulle. Sen vuoksi he eivät laita sulle viestiä.

        Tämä. Tämän kun ande itsekin sisäistäisi.


    • Anonyymi

      En helvetti ymmärrä. En ole ruma mies.. jatkuvasti vääränlaisia naisia perkele.

    • Anonyymi

      Ens kerralla jätät sen pirin muut setit vähemmälle ja hankit itselles jonkun harrastuksen, etkä kuumottele naisia minuutti minuutilta et miks he eivät vastaa.
      Uskon , että tilanteesi parantuu roimasti

    • Anonyymi

      "Se, että naiset eivät pidä sinusta. Olet pelottava ja ahdistava. Naiset eivät pidä sinusta. Naiset pelkäävät sinua. Se niitä naisia vaivaa. Sen vuoksi he eivät vastaa sinulle. Sen vuoksi he eivät laita sulle viestiä."

      Kirjoitan tämän tänne silläkin uhalla että tämä poistetaan:
      Tämä henkilö kärsii mitä suurimmalla todennäköisyydellä epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Kaikki täsmää.
      Epävakaa persoonallisuu on erittäin haastava eikä tämän kaltaisen ihmisen kanssa ole todellakaan helppoa olla parisuhteessa.
      Hoitona on usein psykoterapia ja tarvittaessa myös jonkin sorin lääkitys jolla saadaan impulssikontrollia tasoitettua.
      Tietoa tästä löytyy googlettamalla.
      Sairaus on sairaus eikä sairastunut sille mitään voi. Ulkopuolisia tieto kuitenkin auttaa suhtautumaan ja ymmärtämään mistä on kyse.

      • Anonyymi

        Edelleen olen mennyt parempaa suuntaan. Sain töitä ja pidän työpaikkani. Hyvä palkka rahaa. On auto ja laitoin hullukaverit pois elämästä. Mä kaipaan naista elämääni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen olen mennyt parempaa suuntaan. Sain töitä ja pidän työpaikkani. Hyvä palkka rahaa. On auto ja laitoin hullukaverit pois elämästä. Mä kaipaan naista elämääni

        Olet aiemmin kertonut että kaverit hylkäsi sut, eikä toisin päin?


    • Anonyymi

      Iha turha noille laittaa viestii ku ei kukaa vastaa.

    • Anonyymi

      naiset viestittelee keskenään seikkaperäisesti ja yksityiskohtaisesti, rahaa säästelemättä kymmeniä viestejä ellei satojakin päivittäin.
      Miehelle sen sijaan ei kyllä vastata mitään, tai jos vastataan, se on jokin yksisanainen töksäytys :/

      • Anonyymi

        2 sanaa vastas ja lopetti vastaamisen antaa noiden paskojen olla niitä ei koskaa kiinnosta,, oli mies töissä tai ei,, oli mies juoppo tai ei,, ei ne koskaa vastaa ja ota yhteyttä.. yksin kohtala on elää elämä


    • Anonyymi

      Taas nainen vastas 2 viestiä ja lopetti vastaamisen ku ehdotin treffejä.. ei noita naisia kiinnosta..

      • Anonyymi

        Nainen.exe on lakannut vastaamasta ja suljetaan elämästäsi pois.
        OK Cancel


    • Anonyymi

      EI niitä kiinnosta ne vastaa 2 sanaa joko ei oo mitää yhteistä.. tai en ole kiinnostunut näkee,, tai kysyy kerran sit lopettaa vastaamisen ku itse kysyy jotain. Siis ei mitää järkee ees tutustua naisiin ku ei niitä kiinnosta

    • Anonyymi

      Pahempaa suuntaa vain mennyt naistenkaa,, vaikka on autot ja rahaa ja töitä. ei se auta mitää vaikka on töitä.. ei ne naiset silti kiinnostu, joku rikollinen juoppo näyttää saavan naisia,, en ymmärrä. itse halun mieluite sit olla se kunnollinen joka käy töissä, jos ei kelpaa naisille olkoot.

    • Anonyymi

      Ennen oli tilanteet erilaisia ja erilaisempaa, sai jopa seksiäki aika usein ja naista baarista mukaan ja kaikkee, nykyää ei vain noita nirppanokkia kiinnosta en tiedä missä syy.

    • Anonyymi

      En jaksa enää yrittää.. hommaan vaikka pleikkarin,, ei paskaakaa kiinnosta, ku ei noita nirppanokkia vaa kiinnosta.

      • Pleikkari kannattaa hommata jos tykkää pelata konsoli- tai pc-pelejä, sillä saa ajatukset muualle ja ajan kulumaan.

        Ite hankin omani pari kuukautta sitten, kun totesin joutuvani istumaan pakosta ties kuinka pitkään neljän seinän sisällä. Vanha PS2 hajos pari vuotta sitten, että siinä mielessä ei oo eka konsoli. Aiemmin inhosin räiskintäpelejä, kun en ollu irl mikään aseiden ystävä muutenkaan, mutta nyt oon innostunu niistä ihan älyttömästi. Pääosin Call of Duty -pelisarjasta.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Pleikkari kannattaa hommata jos tykkää pelata konsoli- tai pc-pelejä, sillä saa ajatukset muualle ja ajan kulumaan.

        Ite hankin omani pari kuukautta sitten, kun totesin joutuvani istumaan pakosta ties kuinka pitkään neljän seinän sisällä. Vanha PS2 hajos pari vuotta sitten, että siinä mielessä ei oo eka konsoli. Aiemmin inhosin räiskintäpelejä, kun en ollu irl mikään aseiden ystävä muutenkaan, mutta nyt oon innostunu niistä ihan älyttömästi. Pääosin Call of Duty -pelisarjasta.

        Vaihtelun vuoksi hommasin kolmen Pleikkarin jälkeen Xboxin (One S) ja pidän eniten autopeleistä. Sota ja muut väkivaltapelit ei innosta juurikaan, Gta pelejäkin pelailen lähinnä vapaan maailman autolla ajelun vuoksi.
        En ole kylläkään mitenkään hyvä pelaaja, suoritukset sujuvat huonosti, mutta onneksi niissä on myös free play moodeja, joissa voi ajella ihan huvikseen.
        Kokoelmassani on myös vanhempaa kalustoa, mm. Commodore Amiga 500 ja Mattel Intellivision.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtelun vuoksi hommasin kolmen Pleikkarin jälkeen Xboxin (One S) ja pidän eniten autopeleistä. Sota ja muut väkivaltapelit ei innosta juurikaan, Gta pelejäkin pelailen lähinnä vapaan maailman autolla ajelun vuoksi.
        En ole kylläkään mitenkään hyvä pelaaja, suoritukset sujuvat huonosti, mutta onneksi niissä on myös free play moodeja, joissa voi ajella ihan huvikseen.
        Kokoelmassani on myös vanhempaa kalustoa, mm. Commodore Amiga 500 ja Mattel Intellivision.

        Mites, ohjaatko ohjaimella, vai onko sulla ratti ja polkimet?

        Joskus pelasin itekkin autopelejä, ja muksuna/teininä mul oli joku formula pc-peli disketillä. Siis 90-luvun taitteessa puhun. GTA on tuttu nimeltään, ja oliskohan ollu et aikanaan 2000-luvun alussa sitä jopa pleikka kakkosella pelasin.

        Mulle oli täys yllätys että ihastuin sotapeleihin, kun en oo koskaan aiemmin niistä tykänny, vaan lähinnä tasohyppelyitä -Sly Raccoon, Crash Bandicoot- aiemmin pääosin pelasin. Vanha pleikkari hajos kolmisen vuotta sitten, ja siinä vaiheessa sitä käytin enää dvd-soittimena.

        En ois nytkään muutoin hankkinut pleikkaria, mutta kovat kivut palasi jokapäiväisiksi, ja oon tavallaan oman kotini vanki, joten kaipasin lisää ajan kulua ja tekemistä jossa saisin ajatukset muualle kivusta. Pitkään mietin ostaisinko Call of Dutyn WWII, kun oon ollu koko ikäni kiinnostunut toisesta maailmansodasta ja sen tapahtumista niin Suomessa kuin muualla Euroopassa. Lopulta ostin pelin, ja yllätyksekseni innostuin. Nyt niitä räiskintäpelejä on joku kahdeksan eri peliä. Saan siinä purettua sen vitutuksen ja tuskan minkä kivut aiheuttaa.

        Oliks siinä Commodoressa pelit kasetilla? Muistelen et kaverini sai pikkuveljensä kanssa 90-luvun puolessa välissä vanhan Commodoren, ja kasan pelejä, joita mäkin pääsin käydessäni pelaamaan. En kyllä vaan yhtään muista mitä kaikkia pelejä niillä oli.

        Mut pelaaminen on hyvää ajan kulua.


      • Anonyymi
        Ihan_sivusta kirjoitti:

        Mites, ohjaatko ohjaimella, vai onko sulla ratti ja polkimet?

        Joskus pelasin itekkin autopelejä, ja muksuna/teininä mul oli joku formula pc-peli disketillä. Siis 90-luvun taitteessa puhun. GTA on tuttu nimeltään, ja oliskohan ollu et aikanaan 2000-luvun alussa sitä jopa pleikka kakkosella pelasin.

        Mulle oli täys yllätys että ihastuin sotapeleihin, kun en oo koskaan aiemmin niistä tykänny, vaan lähinnä tasohyppelyitä -Sly Raccoon, Crash Bandicoot- aiemmin pääosin pelasin. Vanha pleikkari hajos kolmisen vuotta sitten, ja siinä vaiheessa sitä käytin enää dvd-soittimena.

        En ois nytkään muutoin hankkinut pleikkaria, mutta kovat kivut palasi jokapäiväisiksi, ja oon tavallaan oman kotini vanki, joten kaipasin lisää ajan kulua ja tekemistä jossa saisin ajatukset muualle kivusta. Pitkään mietin ostaisinko Call of Dutyn WWII, kun oon ollu koko ikäni kiinnostunut toisesta maailmansodasta ja sen tapahtumista niin Suomessa kuin muualla Euroopassa. Lopulta ostin pelin, ja yllätyksekseni innostuin. Nyt niitä räiskintäpelejä on joku kahdeksan eri peliä. Saan siinä purettua sen vitutuksen ja tuskan minkä kivut aiheuttaa.

        Oliks siinä Commodoressa pelit kasetilla? Muistelen et kaverini sai pikkuveljensä kanssa 90-luvun puolessa välissä vanhan Commodoren, ja kasan pelejä, joita mäkin pääsin käydessäni pelaamaan. En kyllä vaan yhtään muista mitä kaikkia pelejä niillä oli.

        Mut pelaaminen on hyvää ajan kulua.

        Tavallisella ohjaimella pelaan. Olen minä rattiohjaintakin kokeillut, mutta olohuoneen sohvalla ja pöydällä ei saa hyvää ajoasentoa :D
        Commodore Amigan pelit ja muu softa on 3,5" levykkeillä, tai korpuiksikin niitä sanotaan. Vanhemmassa Commodore 64:ssa pelit oli kaseteilla ja oli mulla aikoinaan sekin kone, mutta tuli myytyä pois. Tosin, mulla on nyt tuo mini C-64, joka ajaa ainakin osittain aidon Kuusnelosen asian :)


    • Anonyymi

      Jos yrittää jatkuvasti ja lopputulos sama,, naiset lukee viestin mutta ei vastaa, tai ei kysy mitää, ei halua nähdä.. ei missää ole mitää järkee, kun se on aina ykspuolista, sama kaava jatkuu ja hermot menee!!

    • Anonyymi

      Naiset osa sanonut olen komea pitkä.mies. kumma ettet saa naista

      • Anonyymi

        Miksi ne naiset, jotka kehuu sua komeaksi, ei ole sitten itse alkaneet sulle vaimoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne naiset, jotka kehuu sua komeaksi, ei ole sitten itse alkaneet sulle vaimoksi?

        Koska en ymmärrä. aina voi kehua, mutta eivät kiinnostu silti. Outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en ymmärrä. aina voi kehua, mutta eivät kiinnostu silti. Outoa.

        Miksi et kysy heiltä asiaa, jos kerran kehuvat niin miksi eivät lähde treffeille?


    • Anonyymi

      Hetkinen, mihin haluaisit vastauksen...täältä löytyy vastaus joka kysymykseesi😀

    • Anonyymi

      Näköjään vain toiset miehet käy töissä. Mut ei saa koskaan naista.

    • Anonyymi

      Onneksi sentää on hyvä palkka ja töitä. taidan huomenna ottaa hotellin ja hemmotella itseäni jos ei kerta naista saa.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti heikkolahjaisuus persoonaviat luonne. Ei saa vain koskaan naista. Taidan hyväksyä.

      • Anonyymi

        Aika monta huonoa puolta, jos ainoa hyvä puolesi on pituus niin ei ihme ettei naiset kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monta huonoa puolta, jos ainoa hyvä puolesi on pituus niin ei ihme ettei naiset kiinnostu.

        Pituus. Oon töissä. En ole ruma. On auto. Monta hyvää asiaa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pituus. Oon töissä. En ole ruma. On auto. Monta hyvää asiaa on.

        Huono luonne, heikkolahjaisuus ja ikävät persoonaviat on kyllä niin pahoja miinuksia ettei sitä pelkillä ulkoisilla seikoilla korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono luonne, heikkolahjaisuus ja ikävät persoonaviat on kyllä niin pahoja miinuksia ettei sitä pelkillä ulkoisilla seikoilla korjata.

        Niille en voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niille en voi mitään.

        Huonolle luonteelle ja persoonavioille voi nimenomaan itse vaikka mitä tehdä.


    • Anonyymi

      Vaikka olen normaalin näköinen. Puhun normaalisti en ruma ja pitkä. Ovat sitten etelän naiset helvetin nirppanokkeja

    • Anonyymi

      Kuule, varo naisia. Ja digiä.

    • Anonyymi

      Juu vituttaa niin kovaa. En halua nähdä naisia enää. Ovat perkelee nirppanokkia.

    • Anonyymi

      Pysyä vaa erossa saatanan rahan perässä olevat hienot naiset nirppanokka paskat.. niin vihainen ja täynnä.. perkele noita naisia

      • Anonyymi

        Saatanan ylimieliset paskat nirppanokat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan ylimieliset paskat nirppanokat.

        Koulutetut ylimieliset nirppanokat. Meikatas 5 kg meikkiä irtoripset meikkiä painukoot vittuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulutetut ylimieliset nirppanokat. Meikatas 5 kg meikkiä irtoripset meikkiä painukoot vittuun

        Kouluttaahan ne koiriakin. Koulutukset on niille, jotka eivät osaa itse ajatella :D
        Naiset ylpeilee korkealla koulutuksellaan, ovat siis hyviä opiskelijoita, mutta eivät hyviä työntekijöitä, koska eivät osaa soveltaa teoriaa käytäntöön. Kaikki on vain ulkoa opeteltuja sanoja ilman sisällön ymmärtämistä.


    • Anonyymi

      Tyydyn kohtalooni elää yksin ja käyn töissä

    • Anonyymi

      Perkele turha kirjottaa tänne enää mitään. Ei mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Tinderisaä ei tule ollenkaa osumia.. tosi outoa... en näytä ees rumalle läskille kelpaavan ei tuu matcheja...

    • Anonyymi

      Emmä saatana kelpaa kellekkään. Olkoot saatana.

    • Anonyymi

      Ikävässä ei aina olekaan kyse ikävästä. Ihmeitä ei pitäiskään itselleenselvänä

    • Anonyymi

      Jep pysyn yksin ku en kelpaa rumalle läskille edes.

    • Anonyymi

      Ennen kyllä kelpasin monelle naiselle. Sain seksiä ja kumppanin jopa. Mutta ne ajat ovat menneet. Jotain täytyy keksiä loppuelämä.

      • Anonyymi

        Olisit pitänyt sen yhden kumppanin sitten. Mitäs päästit karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit pitänyt sen yhden kumppanin sitten. Mitäs päästit karkuun.

        Mulla oli 2. No ei niidenkaa tullut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli 2. No ei niidenkaa tullut mitään.

        Miksi ei tullut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei tullut?

        En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.

        Et sattunut kysymään niiltä exiltä miksi halusivat erota susta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sattunut kysymään niiltä exiltä miksi halusivat erota susta?

        Ne halusi vaan erota. Komeus ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne halusi vaan erota. Komeus ei auta.

        Ilman mitään syytä halusivat erota? Eivät mitään syytä erohaluilleen kertoneet sulle?


    • Anonyymi

      Ensin pitää olla vakituinen seksikumppani, sen jälkeen voi saada työn.

    • Taas olin baarissa yksin,, naiset ei lähestyny mua eikä halunnu ees jutella, baarin pisin mies,, ja ruma en ole, uskomatonta.

      • AIvan hullua aivan hullua niille kelpaa mikään.


    • TAPPAISKO ITTENSÄ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe