Mitäs mus on vikaa, en saa naista?

Edelleen kun ei porukka kerta vastaa, naiset mitä mussa on vikaa ku en saa naista?

345

630

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ylläri jos ei kukaa vastaa,, voi helvetti tätä elämää.

    • Juu näköjään ihmiset on sekasin ku seinäkello kukaa ei vastaa ja saa yksin kirjotella niinku aina ja elää yksin.

    • No ihan sama toiv nyt pääsen terapiaan saan kunnolla apua ei tästä vittu tule mitää. käyn töissä mut ei naisia kiinnosta ollenkaa ja oon panostanu itseeni ei mitää auta ei naiset halua katsoa päälle ei jutella ei mitää.... antaa olla.. ku on ruma ja läski ja kaljuuntunut ei kelpaa

      • Anonyymi

        Sanot että "oon panostanu itseeni" mutta kuitenkin heti perään että "ku on ruma ja läski ja kaljuuntunut".
        Tulee mieleen että onnistunut itseensä panostaminen hoitelisi noi jälkimmäiset pois.
        Mutta ei hätää, tuo ei ole mikään mahdoton lista.

        Läskistä pääsee eroon ihan kivuttomasti. Itse viisikymppisenä vanhana pieruna tiputin hedelmäpirtelöitä ja teetä juomalla parissa viikossa 10 kg, eikä siis tarvinnut urheilla ollenkaan. Jos tarvitsee pudottaa enemmän niin jatka pidempään. Keto dieetillä tulee myös hyvää tulosta (kaveri tiputti 50 kg) eikä kummassakaan vaihtoehdossa tarvitse kituuttaa nälissään.

        Jos tukkaa on vähänlaisesti niin kokonaan kalju tyyli on parempi, se sopii puoleensavetävän karskisti yhteen miehisen rumuuden kanssa ja ainahan voi kietaista huivin päähän ja personaallisuuspisteet ampaisivat katosta läpi. Muodikas lippis ja coolit aurinkolasit on toinen vaihtoehtoinen tyyli.

        Lihasvoiman hankkiminen kannattaa aina, ja vain parissa kuukaudessa huomaat kuinka neitien huomio alkaa kiinnittymään sinuun ihan eri tavalla. Leveissä hartioissa ja pinkeissä hauiksissa on magnetismia joka vetää neitejä puoleensa. Ero on niin selvä että se ihan huvittaa kun sen ensimmäisen kerran huomaa. Kisakireitä neitejä pyörii kohta jaloissa niin että joutuu rumimpia kivittämään.
        Juttele kuntosalilla henkilökohtaisen valmentajan kanssa tavoitteistasi (näkyvät lihakset ja timmi pakki) ja saat sellaisen harjoitusohjelman jolla et riko itseäsi.

        Kotona voit tehdä etunojapunnerruksia ja kyykkyjä ilman painoja aamujumppana ja pitkin päivää muutenkin. Touhuun menee muutama minuutti ja olet saanut 100 punnerrusta plakkariin ja hyvän fiiliksen siitä että olet saavuttanut jotakin heti aamusta.
        Jos lattialla punnertaminen on aluksi raskasta niin punnerra vaikka seinää vasten jotta kroppa tottuu liikkeeseen ja voit helposti säätää vastusta nojauskulmaa vaihtamalla.

        Jos oikein hurjaksi haluaa heittäytyä niin voi lähteä jopa rauhalliselle juoksulenkille.
        Siinä tulee hiki ja aineenvaihdunta pääsee käyntiin ihan uudella tavalla.
        Samalla saa raitista ilmaa ja päänuppi toimii lopunpäivää 1000% paremmin.

        Aloita liikunta tänään tai muutaman viikon dieetin jälkeen ja jatka kesäkuun alkuun asti.
        Takaan että kesälaitumelle lähtee ukko jolla on ihan toisella tapaa pilkettä silmäkulmassa ja neitejä ympärillä.

        Kun näin käy, niin älä sössi hyvää saumaa oudolla käytöksellä tai pahalla hajulla.
        Sen sijaan anna itsevarmuuden, rentouden ja hyvien tapojen näkyä. Rentouteen vaikuttaa paljon se ettei ole seksiin liittyviä patoutumia. Toisin sanoen baanalle ei pidä lähteä kassit täynnä. Naiset jotenkin alitajuisesti vaistoavat sen että et ole puutteessa.

        Siistiä pukeutuminen, hyvä hygienia ja mainio huumorintaju on kovaa valuuttaa.
        Testaa että minkälaiset tuoksut toimivat ihollasi ja pitäydy niissä.
        Kun saat tämän osumaan kohdilleen niin elämä helpottuu uskomattoman paljon.

        Supliikki on tietysti tärkeää hoitaa hyvin.
        Töistä puhuminen kannattaa jättää yhteen tai kahteen lauseeseen ja mahdollisimman nopeasti siirtyä mieluisampiin aiheisiin. Jos työt eivät tule puheeksi ollenkaan niin aina parempi.

        Olet hyvää seuraa kun olet kiinnostunut kuulemaan naisen mielipiteistä, haaveista, haluista jne. Voit vaikka kysyä neidiltä että pitääkö hän matkailusta, (moni pitää) ja seuraavaksi voikin kysyä minne hän seuraavaksi haluaisi matkustaa.
        Lienee sanomattakin selvää että on paikallaan luontevasti ilmaista että olet myös itse kiinnostunut ko. kohteesta jotta juttu luistaa.
        Jos et ole itse matkustellut paljoa niin YouTube on pullollaan matkailuvideoita joita katsomalla voi parissa viikossa kehkeytyä melkoisen mittavakin tietopohja jonka avulla näistä keskusteluista tulee helpompia.
        Matkailun tilalle voi tietysti vaihtaa minkä tahnsa muunkin yleisesti mieluisan aihepiirin.

        Viimeisenä vinkkinä vielä, kun olet naisen seurassa niin unohda itsesi ja keskity häneen.
        Hymyile herkästi ja luonnollisesti sekä pane merkille hänen kauneutensa (fyysinen ja henkinen). Näin et päädy murehtimaan omia epävarmuuksiasi.
        Jos neiti pysyy maisemissa, puhuu ja hymyilee niin olet tarpeeksi hyvä eikä sitä tarvitse sen enempää märehtiä. Ota rennosti ja nauti elämästä.

        Kaikkien kanssa ei synkkaa ja sekin on okei, sitten vaan uutta matoa koukkuun.
        Yhdessä yökerhossa on kymmeniä, ellei satoja sinkkunaisia jotka kaikki haluavat karskisti itsevarman ja hauskan herrasmiehen seuraa.
        Jos illan mittaan alkaa tuntua siltä että taikajuoma menee liikaa hattuun niin tilaa muutama kierros Ginger Alea. Se ei näytä lasissa limulta ja auttaa loiventamaan nousuhumalaa.

        Jos haluat viedä pelin seuraavalle tasolle illanistujaisissa/jatkoilla niin opettele soittamaan kitaraa ja laulamaan jos et jo osaa. Muutama suosittu hyvin treenattu biisi riittää alkuun ja kaikilla on kivaa.


    • Nuorempana alle 30 v mulla oli paljoki naisia, nyt ei huvita baarit ja juominen enää ja oon vähä niinku yksin jäänyt ja kaikkee...

      • Oon tosi yksin jäänyt ja masentunut ja psyyke hajonnut, naiset ei halua mitää keskustella.. viimeks 2 v sitte ku olin ex kans yhdes, mut seki vaa jätti mut ku en käynyt töissä ja olis pitäny olla vakityö ja rahaa, nyt on ja autoki, mut se siitä, nyt oon niin yksin, en halua elää näin siksi valitan ja vituttaa joka päivä.. töissä on pakko käydä, mut en halua elää näin.


      • allu35 kirjoitti:

        Oon tosi yksin jäänyt ja masentunut ja psyyke hajonnut, naiset ei halua mitää keskustella.. viimeks 2 v sitte ku olin ex kans yhdes, mut seki vaa jätti mut ku en käynyt töissä ja olis pitäny olla vakityö ja rahaa, nyt on ja autoki, mut se siitä, nyt oon niin yksin, en halua elää näin siksi valitan ja vituttaa joka päivä.. töissä on pakko käydä, mut en halua elää näin.

        haluaisin jutella naisille naiselle ja mulla ei oo mitää kavereita, kai mua vituttaa niin elämä en tiedä mitä sanoa ihmiset ei ymmärrä minua, kun eivät elä tälläistä elämää kun osa, mut mä en viihdy yksin,, toiset viihtyy mut mä kaipaan seuraa.


    • No yksin mä täälä juttelen,, jaha nykyää ei kukaa vastaa mulle ei kukaa,, kohta en saa apuakaa oon niin toivoton tapaus ettei kukaa jaksa mua

    • MIKÄ HELVETTI IHMISIÄ VAIVAA?

    • aargh en jaksa enää..... perkele mä oon muuttunut, mulla on rahaa työtä ostanu uusia vaatteita, ,ei naiset kato ees päälle.. vittuku en oo saatana ruma.. en mä tajua,, miksei niinku mitää hymyilisivät ja kattoisivat päälle voisin mennä juttelee.. mut ei koskaa

    • Näköjään keskustelen itselleni,, hei allu miten menee?... paskaako tässä kun ei naista saa

    • Anonyymi

      ihminen voi jäädä oman potedon vankiksi, kun passivoituu omaan elämän tyyliinsä siinä määrin että ympäristö ei noteeraa miksikään etsiväksi ihmiseksi vaan näkymöttömäksi mitä ei valttämättä itse huomaa,

      • En ymmärrä sun juttujas. minä olen heikkolahjainen


    • mitäs tässä keskustelen seinille kun ei kukaa vastaa minulle. paskaako tässä.. yöks taas töihin joo

    • Kai tässä jo tullut hulluksi.. ihmiset ei vastaa enää, naiset ei vastaa. ei halua tavata.. selkeet syyt miksi masentaa ja tulee hulluksi

    • Kai mä alle 30 vuotiaana olin erilainen naiset jutteli suostu treffeille.. nyt vittu mikää ei kiinnosta, naiset vain rahan peräs komeitten miesten urheilullisten vittuku ihminen vanhenee ja lihoo eikö ne tajua.. nyt ei ikinä kelpaa

      • Vittu pitäskö tässä olla joku ihmemies.. vittuku ei kelpaa.. oon lihonu kaljuuntunut vittuku en voi sille mitää.. mä en saatana ymmärrä


    • Kauppakeskuksissa ja hki on vain pinnallisen näkösiä koulutettuja naisia,, eihän niille tyhmä tavis kouluttamaton koskaa kelpaa.. ei missää ole normaaleita.. eikä mulle kaikki kelpaa, en halua sitä ruminta läskiä.

    • Kumma juttu et näytän iha ok oon 195 pitkä mulla pitäs olla jo nainen kainalossa, mä en ymmärrä vaan.

    • onpa ihmiset outoja ,kukaa ei vastaA?...

    • Miksei naiset vastaa, mikä mussa on vikana edelleen?????

    • Anonyymi

      Kuule, johtuu tosta sun mielentilasta missä olet. Sun tarvis nyt kartoittaa hieman tota sun itsevarmuutta ja ottaa ittees niskasta kiinni. Opettele rakastamaan itseäsi, eli pidä itestäs huolta. Kun voit hyvin, niin sitten vasta alat vetämään muita hyvinvoiva ihmisiä puoleesi. Hyvinvoiva mieli ja keho on se avain.
      T:Toinen 30 mies

      • Kuule. käyn töissä tienaan hyvin. olen ostanut uusia vaatteita, uusia hajusteita, mulla menee sillee paremmin ku ennen, naiset eivät kato ees päälle, helvetti mitä hittoa,mä oon aina yksin, monta treffi paikkaa ei naiset lähesty. sitku itse lähestyn eivät vastaa ihanko oisin toivoton tapaus, olen ottanu niskasta kii ja ostanu vaatteita en ole työtön,. mä en ymmärrä.


      • No ainaski nuorempana niitä naisia oli,, mä en sit ymmärrä. oonko vanhentunut oon 36, enks mä kellekkää sit kelpaa enää. omasta mielestä olen pitkä ja komea, en ymmärrä näitä etelän naisia onko ne niin vitun nirppanokkia miksi en sitte kelpaa..?


      • allu35 kirjoitti:

        No ainaski nuorempana niitä naisia oli,, mä en sit ymmärrä. oonko vanhentunut oon 36, enks mä kellekkää sit kelpaa enää. omasta mielestä olen pitkä ja komea, en ymmärrä näitä etelän naisia onko ne niin vitun nirppanokkia miksi en sitte kelpaa..?

        Emmä halua olla yksin, en halua elää tälläistä elämää, kaipaisin ees juttelua naistenkaa, mutku ei ole mitää ystäviä tuttuja ei yhtää naispuolisia kavereita, oon perkele ihan yksin tai mutsin varassa. kai tässä jo pää hajoo, miksei naiset halua tavata..


      • allu35 kirjoitti:

        No ainaski nuorempana niitä naisia oli,, mä en sit ymmärrä. oonko vanhentunut oon 36, enks mä kellekkää sit kelpaa enää. omasta mielestä olen pitkä ja komea, en ymmärrä näitä etelän naisia onko ne niin vitun nirppanokkia miksi en sitte kelpaa..?

        Mulla on ainut vastaus tohon et nää etelän naiset jo tuntee mut, ettei halua ees jutella ja mitä hittoa tutustua muhun, mä kaipaan hitosti niinku elämääni naista tai jotain joku naispuolinen kaveriki ois ok.


      • kartoittaa, olen panostanut itseeni, mitä tässä pitäs tehdä?


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Kuule. käyn töissä tienaan hyvin. olen ostanut uusia vaatteita, uusia hajusteita, mulla menee sillee paremmin ku ennen, naiset eivät kato ees päälle, helvetti mitä hittoa,mä oon aina yksin, monta treffi paikkaa ei naiset lähesty. sitku itse lähestyn eivät vastaa ihanko oisin toivoton tapaus, olen ottanu niskasta kii ja ostanu vaatteita en ole työtön,. mä en ymmärrä.

        Hoidat pinnallista puolta. Mutta et hoida sisäpuoltasi.

        Voit vaikka ostaa maailman kalleimmat vaatteet ja hajusteet, niin naiset ei siltikään kiinnostu. Jos sinulla on paska luonne tai heikko mielenterveys, niin miksi naisia kiinnostaisi kaltaisesi mies? Onko kukaan nainen velvollinen kiinnostumaan sinusta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hoidat pinnallista puolta. Mutta et hoida sisäpuoltasi.

        Voit vaikka ostaa maailman kalleimmat vaatteet ja hajusteet, niin naiset ei siltikään kiinnostu. Jos sinulla on paska luonne tai heikko mielenterveys, niin miksi naisia kiinnostaisi kaltaisesi mies? Onko kukaan nainen velvollinen kiinnostumaan sinusta?

        No ei kiinnostu koskaa,, mitä vittua tekisin,, mä oon tälläinen ei voi mitää


      • Anonyymi

        Samoilla linjoilla. Kun on tappiomieliala, on homma etukäteen hävitty. Olen vatsakas keski-ikäinen mies eikä kumppanin löytäminen ole ollut ongelma. Katsos kun on itsetunto kohdillaan. Olen hyvin itsevarma, mutten röyhkeä. Useat naiset pitää miehestä, joka on sinut itsensä kanssa ja on päättäväinen. Sanon tämän silläkin uhalla että tämä on toksista maskuliinisuutta.


    • Voin kertoa et 3v sitte kävin baareis ja sain deittipalstoilta naisia ja nyt oon iha jääny yksin kukaa ei halua ees jutella ja nähdä.. en ymmärrä

    • Eipä sitä vain tajua että ei enää kelpaa, on vanhentunut kaljuuntunut ja kaikkee.. emmä vaa sitä tuu tajuamaan piste.

    • No kai pakko lopettaa, turha tänne kirjottaa mitää ku ei kukaa vastaa!! Naisetki vaa sanoo mikä sussa on vikana näytät hyvältä. samapa tuo ku en ymmärrä.. ei ne mitenkää kiinnostu lähinnä mietin et väkisin valehtelevat, jos olisin komea tai kivan näkönen, monet haluais munkaa treffeille, mut ilmeisesti oon toivoton tapaus.

      • Anonyymi

        Näin korona aikaan moni ei halua niille treffeille vaan pitää etäisyyttä. Lisäksi monet ikäisesi naiset ovat jo parisuhteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin korona aikaan moni ei halua niille treffeille vaan pitää etäisyyttä. Lisäksi monet ikäisesi naiset ovat jo parisuhteessa.

        No sehän se just ärsyttääki, tässä iässä pitäs jo seurustella mikä mus on vikana, naiset vain kehuu olet kivan näkönen ja pitkä, mä en ymmärrä jotain täs on pieles paha karma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin korona aikaan moni ei halua niille treffeille vaan pitää etäisyyttä. Lisäksi monet ikäisesi naiset ovat jo parisuhteessa.

        No mua ei haittaa korona, mieluite voisin vaikka maski päässä tavata naista, tässä jo tarpeeksi ollut yksin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin korona aikaan moni ei halua niille treffeille vaan pitää etäisyyttä. Lisäksi monet ikäisesi naiset ovat jo parisuhteessa.

        No kyl mäki haluaisin jo tässä iässä olla parisuhteessa eikä jankuttaa ja valittaa aina, ei saa edes läheisyyttä mistään.


    • Anonyymi

      Kato mulja sama vaiva juuh 😂

    • Anonyymi

      Saathan wuppiksen <3

    • Minusta kuulostaa, että olet yleensäkin yksinäinen. Voisitko ajatella hommaavasi muunlaista seuraa kuin vain parisuhdetta? Laajentaisit vähän elämänpiiriäsi ja saisit mielenkiintoista tekemistä. Ole yhteydessä paikallisiin mielenterveyspalveluihin ja kysele millaista ryhmätoimintaa näillä olisi tarjota. Ite kävin tällaisessa toiminnassa, kun oli aikoinaan ongelmia mielenterveyden kanssa.

      • Olen työn ulkopuolella yksinäinen. Ei oo mitää kavereita ja seonnu jo. Siks mietin naisia...


      • allu35 kirjoitti:

        Olen työn ulkopuolella yksinäinen. Ei oo mitää kavereita ja seonnu jo. Siks mietin naisia...

        2 v mulle oli parisuhde.. hävis kaveritki ja nyt olen yksin.


      • allu35 kirjoitti:

        2 v mulle oli parisuhde.. hävis kaveritki ja nyt olen yksin.

        Siis tässä se dysfasia tulee ilmi.. niin 2 v sitte olin suhteessa. Sen jälkee meni parisuhde ja sekosin.


    • Olen liikaa yksin..tässä sekoaa jo.. ihmisiä ei kiinnosta ees jutella mulle...

    • Mun elämä oli ennen erilaista.. näin tyttöjä. Lopetin baarit ja alkoholin ja oon iha yksin

    • Tuntuu että ihmisiin ei tutustu enää ollenkaan. Oon ns jumissa. Sillon ku seurustelin voin paremmin. en ollut näin sekasin kun nyt.

      • Nainen jätti mut hyvin julmasti saatana


    • Naiset vaa sanoo et sä ruma ole. Kivan näkönen pitkä mies.. miten tää mahdollista ettei kukaa halua ees kahville?

    • Sitä ihmettelen jos en ruma ole ja pitkä mies.. mä en ymmärrä

    • Nyt mulla on töitä ja asiat hyvin.. ennen kyllä naiset halus nähä..

    • Niin vaa viimeaikoina ottanu päähän olla yksin ja pahentunut vaan

    • Ei täs tunnu olevan yhtää mitää järkee...

    • Saatana mä en halua olla enää yksin. Naiset soittakaa.


      046-9417643

      • Tässä näkee ettei mua ees oo olemas ku oon niin yksin


      • Annan numeron ja ketää ei ota yhteyttä saatana.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Annan numeron ja ketää ei ota yhteyttä saatana.

        Vaikutat ahdistavalta ja pakkomielteiseltä ihmiseltä näiden viestien perusteella. Pinnasi ei myöskään kestä muutaman minuutin hiljaisuutta vaan vaadit ihmisiä vastaamaan keskusteluusi ikään kuin me tuntemattomat ihmiset olisimme sinulle jotenkin velkaa. :( Sori. Oletko miettinyt, jos laittaisit mielenterveytesi ensin kuntoon ennen parisuhdemarkkinoille lähtöä? Hankit sosiaalista toimintaa elämääsi. Joku jo ehdottikin, että soittaisit mielenterveyspalveluihin ja sitä kautta pääsisit vaikka ryhmäkeskusteluihin. Jos osaat tänne kirjoittaa, osaat myös etsiä mielenterveyspalveluja ja ryhmätapaamisia/-keskusteluja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat ahdistavalta ja pakkomielteiseltä ihmiseltä näiden viestien perusteella. Pinnasi ei myöskään kestä muutaman minuutin hiljaisuutta vaan vaadit ihmisiä vastaamaan keskusteluusi ikään kuin me tuntemattomat ihmiset olisimme sinulle jotenkin velkaa. :( Sori. Oletko miettinyt, jos laittaisit mielenterveytesi ensin kuntoon ennen parisuhdemarkkinoille lähtöä? Hankit sosiaalista toimintaa elämääsi. Joku jo ehdottikin, että soittaisit mielenterveyspalveluihin ja sitä kautta pääsisit vaikka ryhmäkeskusteluihin. Jos osaat tänne kirjoittaa, osaat myös etsiä mielenterveyspalveluja ja ryhmätapaamisia/-keskusteluja.

        No mä olen tälläinen kyllästyny tähä paskaa ja olee yksin, kaipaan seuraa miksei naiset soita mulle ja ota yhteyttä?


      • No nyt meni epätoivoseks tuo touhu.


      • Eikä kannata omaa puhelinnumerooaan levitellä täällä netissä (jos nyt on sun oikea numero). Ei tiedä kuka hörhö siihen yrittää soittaa. Joku jolla ei ole ihan hyvät aikeet.


    • Vittu ollaan yksin aina... kivat toiselle ku saavat parisuhteita...

    • Kaipaisin läheisyyttä. Liikaa ollut jo yksin. Paska mieli

    • Ei kukaa vastaa nyt riitti. Onneksi mulla on työpaikka ja rahaa.

    • Edelleen se on vikana, että valitat täällä netissä.

      • En osaa. Tympääntyny ku ei ketää lähe treffeille tai kahville.


    • Ei sillä, ettet sais täällä olla, toki niin kuin muutkin, kunhan vaan käyttäydyt asiallisesti etkä valita koko ajan ja puhut välillä jostain muustakin kuin naisista.

      • En osaa puhua. Kaipaan sutinaa naista.


    • Harmi ku muuten menee hyvin töitä ja rahaa.. mut naistenkaa iha paskaa.

    • Parempi ku ei kirjota enää mitää. Hyväksyy ettei naisia kiinnosta ja totuttelee jo ikisinkkuuteen. Ainaski on vakityö.

    • Käyn vaan töissä ja elän yksin.. saatana.

    • jos kaikki pitää mua idioottina mieslapsena ja hulluna, tulkaa sanoo päi naamaa saatana, jaksa tällästä paskaa

    • Ei tää helppoa saatana elää yksinäisenä ku sun elämäs on vain mutsi, ainut joka soittelee käy kyläs tai pääsee kylään, ei oo mitää kavereita ja tuttuja ollut 2 v,, ennen oli juoppokavereita heitin hullut pihalle, koska halun nousta, töistä en ole saanut kavereita, naiset ei sielä mulle juttele, mä oon ujo, mut helvetti en oo toivoton tapaus, silti oon terve käyn töissä ja saatana jaksa enää

      • Mulla on monta hyvää asiaa elämässä ja mussakin on, mutta en voi sille mitää et vanhenen ja oon pudonnu ennen, nyt vasta nousen ja sain 1 pitkäaikasen työpaikan ja rahaa on, on kaikki sillee hyvin, mut oon vain kyllästyny saatana olee yksin, olen toki hankkinut apuaki mutta kai oon niin tyhmä heikkolahjainen luuseri, ettei mikää auta


      • allu35 kirjoitti:

        Mulla on monta hyvää asiaa elämässä ja mussakin on, mutta en voi sille mitää et vanhenen ja oon pudonnu ennen, nyt vasta nousen ja sain 1 pitkäaikasen työpaikan ja rahaa on, on kaikki sillee hyvin, mut oon vain kyllästyny saatana olee yksin, olen toki hankkinut apuaki mutta kai oon niin tyhmä heikkolahjainen luuseri, ettei mikää auta

        Oon tod kyllästyny olee yksin, kaipasin ihmisiä elämääni ei vain äitiä. saatana työ auttaa vain vähän, mutta niinku tunnen olevani niin ulkopuolinen ja semmonen et aina tuola yksin kävelen ulkonaki, sitte mietin mitä vikaa mussa on,, ja yksin saa aina kirjotella, kukaa ei koskaa soita


      • allu35 kirjoitti:

        Oon tod kyllästyny olee yksin, kaipasin ihmisiä elämääni ei vain äitiä. saatana työ auttaa vain vähän, mutta niinku tunnen olevani niin ulkopuolinen ja semmonen et aina tuola yksin kävelen ulkonaki, sitte mietin mitä vikaa mussa on,, ja yksin saa aina kirjotella, kukaa ei koskaa soita

        No vittu olkoot vaikka lapsia monella, on myös saatana munkji ikäsiä sinkkuja, ja kaikkee, toi yks aloittaja kertoi tosi paskasti ja rupes ärsyttää,. ei voi sille mitää et vanhenee ja kaljuuntunu on saatana!!


      • allu35 kirjoitti:

        No vittu olkoot vaikka lapsia monella, on myös saatana munkji ikäsiä sinkkuja, ja kaikkee, toi yks aloittaja kertoi tosi paskasti ja rupes ärsyttää,. ei voi sille mitää et vanhenee ja kaljuuntunu on saatana!!

        Kyllä nuorempana kelpasin vielä enkä ollut kaljuuntunut,, nyt ei niinku mitenkää kelpaa.. kai naiset luulee et mulla on hieno farmari audi vittu rahaa,, kaikkee oma asunto. ihme paskaa. ei ole


      • allu35 kirjoitti:

        Kyllä nuorempana kelpasin vielä enkä ollut kaljuuntunut,, nyt ei niinku mitenkää kelpaa.. kai naiset luulee et mulla on hieno farmari audi vittu rahaa,, kaikkee oma asunto. ihme paskaa. ei ole

        En sentää ole alkoholisti ja suurin piirtein tervekki, paitsi on diagnooseja.. vittu sille voi mitää jos oon tällänen ja kaljuuntunut.


    • Joo no nyt saa olla.. turha tänne mitää kirjottaa,, samaa paskaa.. aina on muka itessä kaikki vika.

    • Ehkä olin sitte ennen paljo normaalimpi ja sain naisia, olen vanhentunut ja muuttunut ja nyt ei kelpaa kellekkää.. en voi asialle mitää. elämä muuttuu

    • Nyt oon vanhentunut ja jäänyt iha yksin, tai siis roikun mutsissa kiinni ku en saa omaa tyttöystävää.

    • Ja nyt puhun seinille ja itselleni ja kirjotan ku ei kukaa kommentoi ei vastaa.. kai oon seonnu

    • Tuntuu usein että oonko ees ihminen, oonko olemassa, kun oon niin yksin

    • Emmä halua elää aina yksin, käyn lenkillä yksin ja samaa paskaa

    • ei kukaa ymmärrä en tajua ihmisiä--. iha sama..

    • joo loppuu tää kirjottelu ei ihmisiä koskaa kiinnosta, pysytää ilman naista yksinäisenä. käyn töissä vaa

    • Ja mulla alkaa kohta muutenkin psykoterapia saatana

    • jgoeijgoeirjger

    • gewgewgewg

    • gwwgergegr

    • grergregreg

    • HUHUU MIKSEI KUKAA KIRJOTA MITÄÄ EDELLEEN MIKÄ IHMISIÄ VAIVAA?

    • saatana mikä ihmisiä vaivaa?

    • Ei kiinnosta enää yhtää.. mä oon jo sekasin ja hullu, vastatkaa?..

    • huhuuu

      • Tämä netissä huutaminen ja huhuilu ei sua taida oikein auttaa. Sulla pitäis olla joku muu keino purkaa tota sun turhautuneisuuttas. Mee vaikka metsään kävelee tai kato elokuvia tai kuuntele musiikkia tai kirjota noita sun ajatuksia ylös johonkin vihkoon. Ja keitä vaikka itelles hyvät kahvit ja tee hyvä voileipä ja ota relax. Ei se nainen täällä netissä huhuilemalla sun luokses tuu. Sun on hyvä elää sun elämääs. Ihmisen on hyvä opetella olemaan onnellinen myös yksinään. Jos ei tuu toimeen itsensä kanssa, niin miten tulee sitten toisen. Ei sun tilannetta paranna toi, että sää täällä vaan huutelet ja valitat. Päivästä toiseen sama surullinen sävel soi: "Kukaan ei halua mua. Haluan naisen mun kainaloon. Huhuu, miksei kukaan vastaa. Huhuu". Auta armias.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tämä netissä huutaminen ja huhuilu ei sua taida oikein auttaa. Sulla pitäis olla joku muu keino purkaa tota sun turhautuneisuuttas. Mee vaikka metsään kävelee tai kato elokuvia tai kuuntele musiikkia tai kirjota noita sun ajatuksia ylös johonkin vihkoon. Ja keitä vaikka itelles hyvät kahvit ja tee hyvä voileipä ja ota relax. Ei se nainen täällä netissä huhuilemalla sun luokses tuu. Sun on hyvä elää sun elämääs. Ihmisen on hyvä opetella olemaan onnellinen myös yksinään. Jos ei tuu toimeen itsensä kanssa, niin miten tulee sitten toisen. Ei sun tilannetta paranna toi, että sää täällä vaan huutelet ja valitat. Päivästä toiseen sama surullinen sävel soi: "Kukaan ei halua mua. Haluan naisen mun kainaloon. Huhuu, miksei kukaan vastaa. Huhuu". Auta armias.

        emmä osaa olla yksin,, ei se auta ku hetken lenkkeily, sit mietin miks muut saa naisia miksen mä saa ku en oo ruma,, mitä hittoa miksen mä saa sitä omaa kainaloa,, vuosiako oon yksin ei helvetissä


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tämä netissä huutaminen ja huhuilu ei sua taida oikein auttaa. Sulla pitäis olla joku muu keino purkaa tota sun turhautuneisuuttas. Mee vaikka metsään kävelee tai kato elokuvia tai kuuntele musiikkia tai kirjota noita sun ajatuksia ylös johonkin vihkoon. Ja keitä vaikka itelles hyvät kahvit ja tee hyvä voileipä ja ota relax. Ei se nainen täällä netissä huhuilemalla sun luokses tuu. Sun on hyvä elää sun elämääs. Ihmisen on hyvä opetella olemaan onnellinen myös yksinään. Jos ei tuu toimeen itsensä kanssa, niin miten tulee sitten toisen. Ei sun tilannetta paranna toi, että sää täällä vaan huutelet ja valitat. Päivästä toiseen sama surullinen sävel soi: "Kukaan ei halua mua. Haluan naisen mun kainaloon. Huhuu, miksei kukaan vastaa. Huhuu". Auta armias.

        kai se pitäs hyväksyä että mä en saak oskaa naista ja elän yksin.. tumputan käteen.. en voi saada läheisyyttä ja mitää


      • allu35 kirjoitti:

        emmä osaa olla yksin,, ei se auta ku hetken lenkkeily, sit mietin miks muut saa naisia miksen mä saa ku en oo ruma,, mitä hittoa miksen mä saa sitä omaa kainaloa,, vuosiako oon yksin ei helvetissä

        Yks nykyajan huono puoli on se, että monilla ihmisillä pitää olla jatkuvasti jotain hekstistä tekemistä ja ihmisiä ympärillä koko ajan, eivät osaa olla yksin kovin kauaa. Mitähän tapahtuis, jos he joutuis yksin autiolle saarelle tai metsän hiljaisuuteen? Varmaan katastrofi. Itse olen tottunut olemaan paljon myös yksin ja ihan hyvin pärjään. Ei ongelmaa. Yksin tänne synnytään (ellei sitten samalla kertaa synny kaksi lasta eli kaksoset) ja yksin täältä lähdetään. Siinä välissä on sitten elämä, jossa välillä siinäkin pitää olla yksinään. Elämästä ei tule helppoa, jos ei osaa olla yksinään edes hetkeä. Jos jo pienikin yksinäisyys on katastrofi, niin vaikeaksi menee.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Yks nykyajan huono puoli on se, että monilla ihmisillä pitää olla jatkuvasti jotain hekstistä tekemistä ja ihmisiä ympärillä koko ajan, eivät osaa olla yksin kovin kauaa. Mitähän tapahtuis, jos he joutuis yksin autiolle saarelle tai metsän hiljaisuuteen? Varmaan katastrofi. Itse olen tottunut olemaan paljon myös yksin ja ihan hyvin pärjään. Ei ongelmaa. Yksin tänne synnytään (ellei sitten samalla kertaa synny kaksi lasta eli kaksoset) ja yksin täältä lähdetään. Siinä välissä on sitten elämä, jossa välillä siinäkin pitää olla yksinään. Elämästä ei tule helppoa, jos ei osaa olla yksinään edes hetkeä. Jos jo pienikin yksinäisyys on katastrofi, niin vaikeaksi menee.

        juu ymmärrän senkin, mutta kyllä sitä loppupeleis tarvii naista ja sitä läheisyyttä.


    • HUHUU MIKÄ IHMISIÄ VAIVAA HUHUU

    • Sulle on Allu sanottu kymmeniä kertoja että miksi, ja se ei sun kaaliin mahdu. Jos et halua rehellistä vastausta suoraan sanottuna, älä sitten kysele, vaan pidä lupauksesi ja lopeta ruikuttaminen. Jos sä et itse naisille puhu edes työpaikalla, niin miten voit kuvitella että naiset sulle puhuisi. Vastavuoroisuus ja sitä ennen hoida pääsi kuntoon. Kaikella muulla mitä olet tähän mennessä tehnyt, ei ole yhtään merkitystä jos sun mielenterveys ei ole kunnossa. Kukaan nainen, edes se ruma ja läski nainen, ei halua riesakseen impulssiivista miestä johon ei voi luottaa. Tuskin haluat itsekään sellaisen naisen joka viiltelee ranteitaan ja on käytökseltään arvaamaton. Kelpuutatko Downin syndroomaa sairastavaa naista itsellesi? Sinun ja Downnaisen ero on sama, kuin sinun ja psyykkisesti terveen ja vakaan naisen välinen ero. Vielä kerran. Hoida jumalauta se pääsi kuntoon ennen kuin edes alat haaveilla naisista.

      • No vittu nyt on b lausunto ja terapeutti tiedos,, katotaa koska se alkais perkele..


      • Joo en halua rumaa enkä vammaista, mulla on aina ollut normaaleja naisia ja nättejä. .vaikka osa ovat pyöreempiä ollutkin,, sitte oon mieluite saatana yksin


      • Musta on tullut ujo, vain humalassa olen puhunut naisille, mut lopetin juomisen ja baarit,, nii en uskalla jutella naisille.


      • Ei se kai mahdu joo, enhän tajua mitää. olen vain jo tullut hulluksi kun kaipaa naisen kosketusta läheisyyttä jne..


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Joo en halua rumaa enkä vammaista, mulla on aina ollut normaaleja naisia ja nättejä. .vaikka osa ovat pyöreempiä ollutkin,, sitte oon mieluite saatana yksin

        Niih ja viinasta tykkääviä varmaankin


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Musta on tullut ujo, vain humalassa olen puhunut naisille, mut lopetin juomisen ja baarit,, nii en uskalla jutella naisille.

        Aloita moikkaamalla. Moikkaa niitä työpaikan naisia. Tänään viet ruusukimpun työpaikan taukotilaan ja laitat lapun. Kaikille työpaikan ihanille naisille hyvää naistenpäivää T Allu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloita moikkaamalla. Moikkaa niitä työpaikan naisia. Tänään viet ruusukimpun työpaikan taukotilaan ja laitat lapun. Kaikille työpaikan ihanille naisille hyvää naistenpäivää T Allu.

        No ei kiinnosta,, no mitä se auttaa, ne moikkaa takas mut ei niitä kiinnosta koskaa jutella.


      • allu35 kirjoitti:

        No ei kiinnosta,, no mitä se auttaa, ne moikkaa takas mut ei niitä kiinnosta koskaa jutella.

        naiset ei keskustele töissä.. maks 2 työasiaa voi sanoa, mut muuten ei kiinnosta ja haluaa vaa eroo musta.. ja netissä eivät keskustele, mulla ei ole yhtää kavereita


      • allu35 kirjoitti:

        naiset ei keskustele töissä.. maks 2 työasiaa voi sanoa, mut muuten ei kiinnosta ja haluaa vaa eroo musta.. ja netissä eivät keskustele, mulla ei ole yhtää kavereita

        Viimeisen kerran, naiset eivät sulle edes netissä puhu, ku sä et tee mitään muuta kun valitat naisen puutteesta. Kukaan ei jaksa kuunnella loputtomasti yhdestä ja ainoasta asiasta jankkaamista. Tää oli mun viimeinen vastaus sulle.


      • Lauruska kirjoitti:

        Viimeisen kerran, naiset eivät sulle edes netissä puhu, ku sä et tee mitään muuta kun valitat naisen puutteesta. Kukaan ei jaksa kuunnella loputtomasti yhdestä ja ainoasta asiasta jankkaamista. Tää oli mun viimeinen vastaus sulle.

        No mitä vittua tekisin, oon aina yksin saatana?


    • No vituttaa nii vitusti ku toiset saa naisia ja läheisyyttä.. aina minä yksin,, vaikka ulkonäös ole vittu mitää vikaa saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • En oo mikää trolli, olen ihan ihminen

      • sitte olen ei kiinnosta, eipä ole kehitysvammaa diagnosoitu


    • sitte nolaan saatana... en vain ymmärrä elämää... mä halun naisen saatana.. vittuako kiinnostaa

      • Haista vittu todella törkeesti sanoit... ei mun tarvi tehdä


      • Vedä päähäs pelle mun puolesta..


    • saatanan hulluja

      • Anonyymi

        Hullu oot sä, monta vuotta sitten jo sanottu mikä on syy kun et naista saa, silti samaa paskaa kyselet tuhansia kertoja. Ei se syy siitä muutu, turha väittää naisissa olevan vika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hullu oot sä, monta vuotta sitten jo sanottu mikä on syy kun et naista saa, silti samaa paskaa kyselet tuhansia kertoja. Ei se syy siitä muutu, turha väittää naisissa olevan vika.

        Monta vuotta on väärin... olin parisuhtees tossa kyllä.


    • No vittuako sitte ei saa naista, meen sitte huoriin loppuelämän pakkohan joskus pillua saada sun muuta

      • Anonyymi

        EVVVK


    • EI HELVETTI TÄSSÄ TULEE JO HULLUKSI KUN EI VOI NAISTA KOSKEA JA NUKKUA NAISEN VIERES

    • EIKÖ SAATANA KUKAA NAINEN VOISI TULLA ANTAMAA LÄHEISYYTTÄ?

      • todellaki saatana kaipaan läheisyyttä mitä hittoa???


    • Anonyymi

      OK.
      Se, mitä sinun kannattaisi tehdä, on asettaa itsellesi tavoitteita.
      Mitä kaikkea muuta haluaisit tehdä elämässäsi? Saada ystäviä, kirjoittaa kirjan? Tee lista asioista, jotka haluat tehdä elämäsi aikana.
      Mieti jonkinlainen aikataulu. Ala suorittaa tavoitteita.
      Varmaan nuo naisetkin pitävät enemmän ihmisistä, jotka tekevät jotain mieltä ylentävää, kuin epätoivoisista.
      Eikä auta suuttua kommentilleni. Se ei auta mitään. Enkä aio katsoa tätä keskustelua enää myöhemmin.
      Lähden nyt suorittamaan omia tavoitteitani.

    • Anonyymi

      Tällaista se allu tekee, kun privassa ei vastata.

      Tämä "keskustelu" käytiin pari päivää sitten s24 chatin "aikuiset" huoneessa.

      allu35 => : miks sä tänne tulit?..
      allu35: eipä ketää koskaa kiinnosta muutenkaa
      allu35: vois ees naiset joskus mullekki jutella

      allu35: eipä juuri koskaa

      allu35: vaikka mä täälä usein oon

      allu35: en ymmärrä sit naisia

      allu35: en ymmärrä
      allu35: mikä naisia vaivaa

      allu35 => : nii kohteliasta ois vastata?

      allu35: ei v**** vois lähtee vaa

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu


      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.

      allu35 => Bam3: ootko sä ärsyttävä vai?
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.

      Kutsu on hylätty.
      allu35 => : mikä v**** sua vaivaa

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      Kutsu on hylätty.

      allu35 => : ette te naiset koskaa vastaa
      Kutsu on hylätty.

      allu35 => : samaa sakkia kaikki
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.
      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      Kutsu on hylätty.
      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu


      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      allu35 on kutsunut sinut privaattichattiin: Hyväksy kutsu · Hylkää kutsu

      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.

      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.

      allu35: ei naiset täälä vastaa

      Kutsu on hylätty.

      allu35: painukaa vittuun sitte
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.

      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.

      Kutsu on hylätty.
      Kutsu on hylätty.

      allu35: naisista seuraa privaa?

      allu35 => : painu sitte vittuun

      allu35 => : v**** pitäs oikee tukasta kii ottaa ku ämmä ei vastaa

      ---------------------------------------------------

      Jos allusta olis kohteliasta vastata, niin no mun tietääkseni on myös kohteliasta olla täyttämättä ruutua sillä privakutsulla kun toinen ei vastaa, puhumattakaan haukkumisesta ja uhittelusta. Ja ei, ei sitä jokaiselle tarvitse ehtiä tai jaksaa vastata (ja jos allulle vastaisi, että "sori, ei", niin kyllä sieltä sitä samaa tulee kuitenkin.

      Juttelin allun kanssa joskus viimevuoden alussa, yhden kerran yritin ja nätisti juttelin, allu pysyi sen verran asialinjalla ettei haukkunut ym. mutta jutut oli sen verran ankeita ja yksitoikkoisia ettei tällainen itsensä hieman yksinkertaiseksi ja oudoksi tietävä, yleensä kärsivälliseksi tiedetty nainen oikein jaksanut "uusintakierrosta" tyypin kanssa joka jauhaa tasan samaa levyä joka ikinen päivä täällä s24:ssä.

      allu, joo tiedetään että sulla on tylsää ja v*tuttaa yksinäisyys ja sinkkuus mutta niin kauan kuin sulla ei muuta sanottavaa ole, niin ei kannata naisen toivossa kirjoitella mitään tänne.

      Jos vaikka opettelet puhumaan jostain muusta, esim. mitä näit lenkillä tänään, tai tapahtuiko töissä jotain mistä voisi puhua. Tai herättikö joku asia tänään sun mielenkiintosi tai muuten vaan mikä muu kuin sinkkuus ja naiset joka herättää jotain ajatuksia, niin koita keskustella niistä asioista.

      • Osasin ennen, en osaa nyt, naisista on tullut hirvee pakkomielle ja kaipaisin suhdetta, olen tullut jo hulluksi en tiedä mikä mua vaivaa piste


      • allu35 kirjoitti:

        Osasin ennen, en osaa nyt, naisista on tullut hirvee pakkomielle ja kaipaisin suhdetta, olen tullut jo hulluksi en tiedä mikä mua vaivaa piste

        Hei, Allu koitappas nyt vähän rauhoittua ja mieti hetki mitä teet ja sanot. Pakolla ei kukaan saa parisuhdetta, koska siinä on se molemmin puolinen tykkääminen/ihastus/rakastuminen. Mä luulen että, sun kannattais nyt jättää ajatukset naisista, keskityt nyt vain ittees ja hoidat ittes kuntoon, sitten kyllä sen naisenkin saat jossain vaiheessa.


      • mika19831 kirjoitti:

        Hei, Allu koitappas nyt vähän rauhoittua ja mieti hetki mitä teet ja sanot. Pakolla ei kukaan saa parisuhdetta, koska siinä on se molemmin puolinen tykkääminen/ihastus/rakastuminen. Mä luulen että, sun kannattais nyt jättää ajatukset naisista, keskityt nyt vain ittees ja hoidat ittes kuntoon, sitten kyllä sen naisenkin saat jossain vaiheessa.

        No toivotaan että menee niin. Alkaa olla raskasta tää valitus jo.


      • allu35 kirjoitti:

        No toivotaan että menee niin. Alkaa olla raskasta tää valitus jo.

        Jos suakin alkaa jo risoo toi sun valitus, niin mikset sitten lopeta sitä? Ois mullakin varmaan välillä joitain asioita joista vois ehkä valittaa, mutta en mää täällä netissä viitti. Pidän ne omana tietona, joko päässä tai sitten kirjoitan ylös paperille.


    • Joo että sellasta...

    • Anonyymi

      Tein ilmoituksen ylläpitoon tästä pellestä.
      On jo aika alkaa reagoida, sairastahan tuo on! Miksi yksi saa jatkaa tätä terrorisointia palstalla sillä sitähän tämä on? Jos joku muu tekisi sama siihen olisi jo reagoitu.
      Sairaus ei ole anteeksipyyntö, ei sairaaltakaan kaikkea voi eikä tarvitse sietää.

      • Siinähän teet pelle. Ei kiinnosta. Jos mä kerta oon sairas. Miks mulla on työpaikka?


      • En jaksa enää antaa olla...


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Siinähän teet pelle. Ei kiinnosta. Jos mä kerta oon sairas. Miks mulla on työpaikka?

        Jos olisit töissä, niin et ehtisi kirjoitella tänne palstalle. Kirjoitit eilen koko päivän ja aiot kirjoitella tänäänkin koko päivän. Mitä töitä teet? Teetkö yhden työvuoron viikossa? Noh, on sekin tapa sanoa olevansa työllistetty...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit töissä, niin et ehtisi kirjoitella tänne palstalle. Kirjoitit eilen koko päivän ja aiot kirjoitella tänäänkin koko päivän. Mitä töitä teet? Teetkö yhden työvuoron viikossa? Noh, on sekin tapa sanoa olevansa työllistetty...

        Hahahaa. teen joka päivä..ja on aikaa. Teen yövuoroa.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Hahahaa. teen joka päivä..ja on aikaa. Teen yövuoroa.

        Millaista vuoroa teet? 22:00-6:00?

        Olet kirjoitellut viestejä yövuorosi aikana, miten tämä on mahdollista ja miten esimiehesi voi katsoa tällaista toimintaa läpi sormien?

        Sitten varmaan nukut 6:30-13:30 välisenä aikana?

        Muuten sitten oleskelet koko hereilläolosi aikana täällä palstalla? Luetko mitään? Harrastatko mitään? Katsotko elokuvia? Kuunteletko musiikkia? Käytkö ulkoilemassa? Harrastatko liikuntaa? Teetkö mitään, mikä kehittäisi mieltäsi ja kehoasi?

        Vai oletko pelkkä uhriutuja, jonka mielestä kaikki vääryydet ja ongelmat johtuvat muista ihmisistä? Että sinun teoillasi ja sanoillasi ei ole mitään vaikutusta elämänlaatusi parantamiseen?

        Haluaisitko sinä allu35 naisen, joka myös on täällä sinkku-palstalla koko hereilläolonsa aikana? Onko allu35 sinulle sellainen nainen ok, joka ei harrasta mitään, ei tee mitään, vanhenee ja rumenee entisestään, ei ulkoile, ei tee mitään kehittävää.

        Mitä sinä oikeasti haluat naisesta? Miksi miesseura (ystävyyssuhde) ei kelpaa? Miksi vain nainen pelastaisi sinut yksinäisyydeltä? Mikä tekee naisesta erityisen, mitä et voi mieheltä saada?

        Niin, aivan. Seksi. Sinä haluat vain seksiä. Sinä et ole yksinäinen, koska jos olisit oikeasti yksinäinen, etsisit ystäviä (miehistä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista vuoroa teet? 22:00-6:00?

        Olet kirjoitellut viestejä yövuorosi aikana, miten tämä on mahdollista ja miten esimiehesi voi katsoa tällaista toimintaa läpi sormien?

        Sitten varmaan nukut 6:30-13:30 välisenä aikana?

        Muuten sitten oleskelet koko hereilläolosi aikana täällä palstalla? Luetko mitään? Harrastatko mitään? Katsotko elokuvia? Kuunteletko musiikkia? Käytkö ulkoilemassa? Harrastatko liikuntaa? Teetkö mitään, mikä kehittäisi mieltäsi ja kehoasi?

        Vai oletko pelkkä uhriutuja, jonka mielestä kaikki vääryydet ja ongelmat johtuvat muista ihmisistä? Että sinun teoillasi ja sanoillasi ei ole mitään vaikutusta elämänlaatusi parantamiseen?

        Haluaisitko sinä allu35 naisen, joka myös on täällä sinkku-palstalla koko hereilläolonsa aikana? Onko allu35 sinulle sellainen nainen ok, joka ei harrasta mitään, ei tee mitään, vanhenee ja rumenee entisestään, ei ulkoile, ei tee mitään kehittävää.

        Mitä sinä oikeasti haluat naisesta? Miksi miesseura (ystävyyssuhde) ei kelpaa? Miksi vain nainen pelastaisi sinut yksinäisyydeltä? Mikä tekee naisesta erityisen, mitä et voi mieheltä saada?

        Niin, aivan. Seksi. Sinä haluat vain seksiä. Sinä et ole yksinäinen, koska jos olisit oikeasti yksinäinen, etsisit ystäviä (miehistä).

        Mitä suosittelen sinulle allu35, lakkaa jumaloimasta naista, lakkaa asettamasta naista jalustalle. Ei nainen poista yksinäisyyttä elämästäsi. Ei nainen ole yhtään sen parempi olento kuin mies. Älä kuluta elämääsi haikailemalla naisten perään.

        Suosittelen tutustumaan termiin:

        MGTOW

        Siitä voisi olla sinulle apua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaista vuoroa teet? 22:00-6:00?

        Olet kirjoitellut viestejä yövuorosi aikana, miten tämä on mahdollista ja miten esimiehesi voi katsoa tällaista toimintaa läpi sormien?

        Sitten varmaan nukut 6:30-13:30 välisenä aikana?

        Muuten sitten oleskelet koko hereilläolosi aikana täällä palstalla? Luetko mitään? Harrastatko mitään? Katsotko elokuvia? Kuunteletko musiikkia? Käytkö ulkoilemassa? Harrastatko liikuntaa? Teetkö mitään, mikä kehittäisi mieltäsi ja kehoasi?

        Vai oletko pelkkä uhriutuja, jonka mielestä kaikki vääryydet ja ongelmat johtuvat muista ihmisistä? Että sinun teoillasi ja sanoillasi ei ole mitään vaikutusta elämänlaatusi parantamiseen?

        Haluaisitko sinä allu35 naisen, joka myös on täällä sinkku-palstalla koko hereilläolonsa aikana? Onko allu35 sinulle sellainen nainen ok, joka ei harrasta mitään, ei tee mitään, vanhenee ja rumenee entisestään, ei ulkoile, ei tee mitään kehittävää.

        Mitä sinä oikeasti haluat naisesta? Miksi miesseura (ystävyyssuhde) ei kelpaa? Miksi vain nainen pelastaisi sinut yksinäisyydeltä? Mikä tekee naisesta erityisen, mitä et voi mieheltä saada?

        Niin, aivan. Seksi. Sinä haluat vain seksiä. Sinä et ole yksinäinen, koska jos olisit oikeasti yksinäinen, etsisit ystäviä (miehistä).

        Ei hänellä taida olla mitään harrastuksia. Olen kysynyt lukeeko mitään, kuunteleeko musiikkia, katsooko elokuvia jne. Ei kuulemma. Eikä kuulemma osaa puhua muista kuin naisista. Kuntosalilla sanoo käyvänsä, mutta kerran kun kirjoitti olevansa kuntosalilla kirjoitushetkellä, niin silloinkin vain kirjoitteli eikä ollut treenaamassa. Liekö edes ollut kuntosalilla. Tai sitten oli, mutta kuntoilu oli vain sormien venyttelyä puhelimen näppäimistöllä, kun tänne sauhuten kirjoitteli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaista vuoroa teet? 22:00-6:00?

        Olet kirjoitellut viestejä yövuorosi aikana, miten tämä on mahdollista ja miten esimiehesi voi katsoa tällaista toimintaa läpi sormien?

        Sitten varmaan nukut 6:30-13:30 välisenä aikana?

        Muuten sitten oleskelet koko hereilläolosi aikana täällä palstalla? Luetko mitään? Harrastatko mitään? Katsotko elokuvia? Kuunteletko musiikkia? Käytkö ulkoilemassa? Harrastatko liikuntaa? Teetkö mitään, mikä kehittäisi mieltäsi ja kehoasi?

        Vai oletko pelkkä uhriutuja, jonka mielestä kaikki vääryydet ja ongelmat johtuvat muista ihmisistä? Että sinun teoillasi ja sanoillasi ei ole mitään vaikutusta elämänlaatusi parantamiseen?

        Haluaisitko sinä allu35 naisen, joka myös on täällä sinkku-palstalla koko hereilläolonsa aikana? Onko allu35 sinulle sellainen nainen ok, joka ei harrasta mitään, ei tee mitään, vanhenee ja rumenee entisestään, ei ulkoile, ei tee mitään kehittävää.

        Mitä sinä oikeasti haluat naisesta? Miksi miesseura (ystävyyssuhde) ei kelpaa? Miksi vain nainen pelastaisi sinut yksinäisyydeltä? Mikä tekee naisesta erityisen, mitä et voi mieheltä saada?

        Niin, aivan. Seksi. Sinä haluat vain seksiä. Sinä et ole yksinäinen, koska jos olisit oikeasti yksinäinen, etsisit ystäviä (miehistä).

        En jaksa vastata


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei hänellä taida olla mitään harrastuksia. Olen kysynyt lukeeko mitään, kuunteleeko musiikkia, katsooko elokuvia jne. Ei kuulemma. Eikä kuulemma osaa puhua muista kuin naisista. Kuntosalilla sanoo käyvänsä, mutta kerran kun kirjoitti olevansa kuntosalilla kirjoitushetkellä, niin silloinkin vain kirjoitteli eikä ollut treenaamassa. Liekö edes ollut kuntosalilla. Tai sitten oli, mutta kuntoilu oli vain sormien venyttelyä puhelimen näppäimistöllä, kun tänne sauhuten kirjoitteli.

        Lenkkeilen sun muuta.. on jotain. Mutta kaipaan naista.


      • allu35 kirjoitti:

        Hahahaa. teen joka päivä..ja on aikaa. Teen yövuoroa.

        Ainainen yövuoro voi alkaa pitemmän päälle rasittaa. Kyllä ihmisen täytyy edes joskus saada nukkua yönsä omassa sängyssä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ainainen yövuoro voi alkaa pitemmän päälle rasittaa. Kyllä ihmisen täytyy edes joskus saada nukkua yönsä omassa sängyssä.

        No en jaksa nyt vastata.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No en jaksa nyt vastata.

        Allu "ei jaksa vastata" jos joku kysyy häneltä jotain mutta itse kyllä jaksaa kirjoittaa kymmeniä viestejä viiden minuutin välein..Ja hänelle pitäisi kymmenettä kertaa jaksaa vastata mikä hänessä on vikana, vaikka vastaus on yleensä sama (ja tosiasia) mutta koska vastaus ei Allua miellytä, samaa kysymystä pitää toistaa säännöllisin väliajoin..

        Ja Alluhan suuttuu joka tapauksessa, jollei kukaan vastaa tai vaikka vastaisikin 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allu "ei jaksa vastata" jos joku kysyy häneltä jotain mutta itse kyllä jaksaa kirjoittaa kymmeniä viestejä viiden minuutin välein..Ja hänelle pitäisi kymmenettä kertaa jaksaa vastata mikä hänessä on vikana, vaikka vastaus on yleensä sama (ja tosiasia) mutta koska vastaus ei Allua miellytä, samaa kysymystä pitää toistaa säännöllisin väliajoin..

        Ja Alluhan suuttuu joka tapauksessa, jollei kukaan vastaa tai vaikka vastaisikin 🙄

        No ihan sama, mut ihmettelen vaa naisia kyllä


    • Anonyymi

      Ei kukaan mies halua tuhannen jännämiehen jyystämää moniongelmaista yh-äitiä riesakseen.

      Miksi yhdenkään naisen pitäisi tyytyä pöhöttyneeseen ja tylsään kilttimieheen kun tarjolla on väkivaltaisia jännämiehiä ja menestyneitä yritysjohtaja-alfoja? Salille mars ja ulkonäkö kuntoon.

      • Ihme paskaa jauhat


      • Harva on tollainen mies. Puhut iha uskomattomaa paskaa.


    • Ennen mä silti sain naisia...

    • Anonyymi

      Epätoivo! Nainen haluaa olla miehelle ainutlaatuinen. Ei kuka vaan. Se on äärimmäisen tärkeää.

    • No silti ainaski ennen mä sain naisia. Oon kai sit joo muuttunut...

    • Nykyään tää meno on hyvin pinnallista mitä esim huomannu stadissa. Rahaa pitää olla ja kaikkee. Naiset meikattuja prinsessoja...

    • Jos olet työtön luuseri joka ei käytä merkkivaatteita olet 0 kamaa. Pitää olla töissä ja mä en kelpaa ku en ole koulutettu ja oon kaljuuntunut vaikka olen pitkä...

      • Vituttaahan se suuresti. En itekkää halua sitä pahinta naista.


    • Olen kuitenki ihan ok näkönen pitkä enkä ole työtön iha hyvä liksa. Mut en nyt hirveesti tienaa eikä tarvi,mut ihmettelen vaan.. pukeudun myös siististi. Ei mitää vaikutusta.

    • Sitten naiset ovat vain niin nirsoja ettei kelpaa.. olkoot saatana.

    • No antaa olla. Ei yksikään nainen ole suomes musta kiinnostunut. Eipä voi mitää enää koskaa

    • Vittu saatana. Mulle riitti...

    • Selkeesti kun mies vanhenee ei kelpaa kellekkää enää. Nuorena oli naisia.

      • Ei ole vanhenimeisesta kiinni. Ihan muista asioista. Ja jos luulet, että vain ja ainoastaan komea ulkonäkö, hieno auto, hienot vaatteet, kalliit hajusteet yms. auttaa saamaan naisia, niin hakoteillä olet.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei ole vanhenimeisesta kiinni. Ihan muista asioista. Ja jos luulet, että vain ja ainoastaan komea ulkonäkö, hieno auto, hienot vaatteet, kalliit hajusteet yms. auttaa saamaan naisia, niin hakoteillä olet.

        Vanhenemisesta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei ole vanhenimeisesta kiinni. Ihan muista asioista. Ja jos luulet, että vain ja ainoastaan komea ulkonäkö, hieno auto, hienot vaatteet, kalliit hajusteet yms. auttaa saamaan naisia, niin hakoteillä olet.

        Ihan sama. Ainaski ennen sain naista. saahan noi somalitki naisia. Komeita ovat ja pukeutuvat hienosti. en sit ymmärrä.


    • Tämä yksinäisyys on pahentanut jo olemassaolevia itsetuhoisia ajatuksia. Elämälläni ei ole suuntaa tai merkitystä, ja kaikki tuntuu vielä pahemmalta ilman ketään kenen kanssa jakaa tunteita.

      • Anonyymi

        Viimeisen kerran, ja ehdottomasti viimeisen kerran:
        Ketään ei voi pakottaa ottamaan ketään. Se ei lapsellisesta raivoamisesta ja itsesäälistä parane eikä kummene.
        Koska en sinua tunne, teen arvioni näitten miljoonien postauksiesi perusteella, ja aion olla rehellinen ja sanoa suoraan. Näistä viesteistäsi näkee kyllä tarpeeksi selkeästi tuo psyykkinen epätasapainosi ja lapsekkuus.
        Itse sanot jatkuvasti että heikkolahjaista et huoli. Miksi naisten pitäisi huolia sinut, heikkolahjaisen?
        Täällä joku jossain vaiheessa kertoi olleensa chatissa sinuun yhteydessä ja sanoi että sinun kanssasi on erittäin vaikea kommunikoida ja kirjoitat omituisesti. Mielenkiinto lopahti ennenkuin oli alkanutkaan.
        Jos ulosanti on huonoa, jos ei kykene sosiaalisissa tilanteissa toimimaan, on erittäin vaikea ketään löytää.
        Jostain syystä et kykene tajuamaan että ihmiseltä vaaditaan paljon muutakin kuin työ tai auto tai hieno asunto jne. jos yhdessäoloa ajatellaan. Tuskin yksikään nainen haluaa seurustella sen auton kanssa? Tai työn? Tai komean pärstän, kun ja jos siellä sisälla ei ole muuta kuin tyhjää.
        Omasta mielestäsi olet erinomainen etkä tajua miksi muut eivät sitä näe. Se on oma probleemasi. Et suostu kuuntelemaan mitä sinulle sanotaan.
        Sääliä kerjäämällä, raivoamalla ja törkypuheilla et tule päämäärääsi pääsemään. En tiedä onko sinulla edes resursseja muuttaa mitään ja tajuta mitään. Jos on, olisi korkea aika alkaa katsoa rehellisesti peiliin ja tajuta väistämättömät tosiasiat.
        Ei muuta. Enää en vastaa ja toivon ettei muutkaan. Jankutuksen sietämisellä on rajansa. Lapsia käsitellään vetämällä rajat, ja nyt on aika tehdä se sinun kohdallasi.

        Ja olen siis nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisen kerran, ja ehdottomasti viimeisen kerran:
        Ketään ei voi pakottaa ottamaan ketään. Se ei lapsellisesta raivoamisesta ja itsesäälistä parane eikä kummene.
        Koska en sinua tunne, teen arvioni näitten miljoonien postauksiesi perusteella, ja aion olla rehellinen ja sanoa suoraan. Näistä viesteistäsi näkee kyllä tarpeeksi selkeästi tuo psyykkinen epätasapainosi ja lapsekkuus.
        Itse sanot jatkuvasti että heikkolahjaista et huoli. Miksi naisten pitäisi huolia sinut, heikkolahjaisen?
        Täällä joku jossain vaiheessa kertoi olleensa chatissa sinuun yhteydessä ja sanoi että sinun kanssasi on erittäin vaikea kommunikoida ja kirjoitat omituisesti. Mielenkiinto lopahti ennenkuin oli alkanutkaan.
        Jos ulosanti on huonoa, jos ei kykene sosiaalisissa tilanteissa toimimaan, on erittäin vaikea ketään löytää.
        Jostain syystä et kykene tajuamaan että ihmiseltä vaaditaan paljon muutakin kuin työ tai auto tai hieno asunto jne. jos yhdessäoloa ajatellaan. Tuskin yksikään nainen haluaa seurustella sen auton kanssa? Tai työn? Tai komean pärstän, kun ja jos siellä sisälla ei ole muuta kuin tyhjää.
        Omasta mielestäsi olet erinomainen etkä tajua miksi muut eivät sitä näe. Se on oma probleemasi. Et suostu kuuntelemaan mitä sinulle sanotaan.
        Sääliä kerjäämällä, raivoamalla ja törkypuheilla et tule päämäärääsi pääsemään. En tiedä onko sinulla edes resursseja muuttaa mitään ja tajuta mitään. Jos on, olisi korkea aika alkaa katsoa rehellisesti peiliin ja tajuta väistämättömät tosiasiat.
        Ei muuta. Enää en vastaa ja toivon ettei muutkaan. Jankutuksen sietämisellä on rajansa. Lapsia käsitellään vetämällä rajat, ja nyt on aika tehdä se sinun kohdallasi.

        Ja olen siis nainen.

        Asia vitun selvä. Mussa on hyvääki ja työpaikka. Ilmeisesti en sit naista saa koskaan. Asia selvä


      • allu35 kirjoitti:

        Asia vitun selvä. Mussa on hyvääki ja työpaikka. Ilmeisesti en sit naista saa koskaan. Asia selvä

        En halua mitää kehitysvammaista koskaan piste.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisen kerran, ja ehdottomasti viimeisen kerran:
        Ketään ei voi pakottaa ottamaan ketään. Se ei lapsellisesta raivoamisesta ja itsesäälistä parane eikä kummene.
        Koska en sinua tunne, teen arvioni näitten miljoonien postauksiesi perusteella, ja aion olla rehellinen ja sanoa suoraan. Näistä viesteistäsi näkee kyllä tarpeeksi selkeästi tuo psyykkinen epätasapainosi ja lapsekkuus.
        Itse sanot jatkuvasti että heikkolahjaista et huoli. Miksi naisten pitäisi huolia sinut, heikkolahjaisen?
        Täällä joku jossain vaiheessa kertoi olleensa chatissa sinuun yhteydessä ja sanoi että sinun kanssasi on erittäin vaikea kommunikoida ja kirjoitat omituisesti. Mielenkiinto lopahti ennenkuin oli alkanutkaan.
        Jos ulosanti on huonoa, jos ei kykene sosiaalisissa tilanteissa toimimaan, on erittäin vaikea ketään löytää.
        Jostain syystä et kykene tajuamaan että ihmiseltä vaaditaan paljon muutakin kuin työ tai auto tai hieno asunto jne. jos yhdessäoloa ajatellaan. Tuskin yksikään nainen haluaa seurustella sen auton kanssa? Tai työn? Tai komean pärstän, kun ja jos siellä sisälla ei ole muuta kuin tyhjää.
        Omasta mielestäsi olet erinomainen etkä tajua miksi muut eivät sitä näe. Se on oma probleemasi. Et suostu kuuntelemaan mitä sinulle sanotaan.
        Sääliä kerjäämällä, raivoamalla ja törkypuheilla et tule päämäärääsi pääsemään. En tiedä onko sinulla edes resursseja muuttaa mitään ja tajuta mitään. Jos on, olisi korkea aika alkaa katsoa rehellisesti peiliin ja tajuta väistämättömät tosiasiat.
        Ei muuta. Enää en vastaa ja toivon ettei muutkaan. Jankutuksen sietämisellä on rajansa. Lapsia käsitellään vetämällä rajat, ja nyt on aika tehdä se sinun kohdallasi.

        Ja olen siis nainen.

        No sitte mun on hyväksyttävä etten saa koskaa ketää. no ei voi mitää olen kovaa nyt työstänyt sitä sain työpaikan ja aikustunut mut jos ei se riitä antaa olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisen kerran, ja ehdottomasti viimeisen kerran:
        Ketään ei voi pakottaa ottamaan ketään. Se ei lapsellisesta raivoamisesta ja itsesäälistä parane eikä kummene.
        Koska en sinua tunne, teen arvioni näitten miljoonien postauksiesi perusteella, ja aion olla rehellinen ja sanoa suoraan. Näistä viesteistäsi näkee kyllä tarpeeksi selkeästi tuo psyykkinen epätasapainosi ja lapsekkuus.
        Itse sanot jatkuvasti että heikkolahjaista et huoli. Miksi naisten pitäisi huolia sinut, heikkolahjaisen?
        Täällä joku jossain vaiheessa kertoi olleensa chatissa sinuun yhteydessä ja sanoi että sinun kanssasi on erittäin vaikea kommunikoida ja kirjoitat omituisesti. Mielenkiinto lopahti ennenkuin oli alkanutkaan.
        Jos ulosanti on huonoa, jos ei kykene sosiaalisissa tilanteissa toimimaan, on erittäin vaikea ketään löytää.
        Jostain syystä et kykene tajuamaan että ihmiseltä vaaditaan paljon muutakin kuin työ tai auto tai hieno asunto jne. jos yhdessäoloa ajatellaan. Tuskin yksikään nainen haluaa seurustella sen auton kanssa? Tai työn? Tai komean pärstän, kun ja jos siellä sisälla ei ole muuta kuin tyhjää.
        Omasta mielestäsi olet erinomainen etkä tajua miksi muut eivät sitä näe. Se on oma probleemasi. Et suostu kuuntelemaan mitä sinulle sanotaan.
        Sääliä kerjäämällä, raivoamalla ja törkypuheilla et tule päämäärääsi pääsemään. En tiedä onko sinulla edes resursseja muuttaa mitään ja tajuta mitään. Jos on, olisi korkea aika alkaa katsoa rehellisesti peiliin ja tajuta väistämättömät tosiasiat.
        Ei muuta. Enää en vastaa ja toivon ettei muutkaan. Jankutuksen sietämisellä on rajansa. Lapsia käsitellään vetämällä rajat, ja nyt on aika tehdä se sinun kohdallasi.

        Ja olen siis nainen.

        Edelleen mulla on diagnooseja, mutta pärjään työssä en ole lapsi ja olen aikustunut, en juo, miksi edes tollasta jauhat, sun pitäs varmaa katsoa peiliin, todella törkeetä paskaa.


    • No täytyy sit vaan elää yksin. Eipä voi mittää.

    • Nykyään naiset ei ollenkaa vastaa ku niihin ottaa yhteyttä...

    • Mistää saatana ei tuu mitää. Ennen naiset vastas ja nyt ei mitää. Helvetti paskaa. En tajua miksen anna olla ku en tuu enää koskaa kelpaavan.

    • Nyt olen kuitenkin vähä tehnyt asian eteen jotain saanut töitä ja lopetin alkoholin..

    • inhottavaa ku noi naiset ei koskaa vastaa,, eihän niitä ollenkaa koskaa kiinnosta.

    • Naiset miksette voi niihin viesteihin vastata, mikä siinä on????

    • Edelleen ei tarvi jauhaa musta, diagnooseille ja kaljuuntumiselle en voi mitää. En ole kyl mikää mieslapsi ja 13v teini, ihme paskaa jauhetaan musta. Käyn töissä ja olen ihan aikunen

      • Aika törkeetä paskaa ihmiset kirjottaa, ku en ole mikään mieslapsi tai 15 v kakara?


    • Mä nyt en vaa diagnoosieni takia löydä naista, ja sille en voi mitää. edelleen ihan tavis pyöreempi mulle kyllä kelpaa!!

    • Miksi jauhaa tommosta paskaa? Edelleen en ole 13 v teini. Toki myönnän mä olen lapsellinen, mutta ei mun tarvi huolia kehitysvammaista miksi? Koska en itse saatana ole.

      • Anonyymi

        Kukaan ei ole käskenyt sinun huolia kehitysvammaista. Sinua on kehotettu huolimaan samanlainen nainen, kuin itse olet eli heikkolahjainen.

        Sinä itse nimittelet heikkolahjaisia kehitysvammaisiksi, ei kukaan muu. Jos heikkolahjaiset ovat kehitysvammaisia, niin silloinhan sinäkin olet. Älä siis nimitä heitä kehitysvammaisiksi, koska he eivät ole sitä yhtään sen enempää, kuin sinäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole käskenyt sinun huolia kehitysvammaista. Sinua on kehotettu huolimaan samanlainen nainen, kuin itse olet eli heikkolahjainen.

        Sinä itse nimittelet heikkolahjaisia kehitysvammaisiksi, ei kukaan muu. Jos heikkolahjaiset ovat kehitysvammaisia, niin silloinhan sinäkin olet. Älä siis nimitä heitä kehitysvammaisiksi, koska he eivät ole sitä yhtään sen enempää, kuin sinäkään.

        Okei, mutta antaa naiset olla, harmi kun olen pitkä mies ja kivan näkönen vaan mikää ei onnistu ja naiset eivät halua ees keskustella munkaa


    • Mun mielestä oon pitkä kivan näkönen,käyn töissä lenkkeilen mussa on hyvää, en vaa ymmärrä miksen ees koskaa pääse treffeille saatikaa nainen ei halua jutella mulle.

      • On hyvä myös kehittää sitä henkistä pääomaa. Lue vaikka kirjoja ja lehtiä ja kuuntele musiikkia. Ja ole kiinnostunut maailman tapahtumista ja ylipäätään siitä mitä ympärillä tapahtuu.


    • teen töitä sen eteen että saisin naisen, joten käyn töissä ja lopetin alkoholin käytön.

      • Ei ne ole vielä takuita, että saa naisen. On hyvä olla myös hyvä käytös eli esim. ystävällinen, ei paha suustaan, kohtelias.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei ne ole vielä takuita, että saa naisen. On hyvä olla myös hyvä käytös eli esim. ystävällinen, ei paha suustaan, kohtelias.

        Jaa vai niin.


    • Anonyymi

      "Naiset miksette voi niihin viesteihin vastata, mikä siinä on????"

      Ja tälle pölhölle on ratakiskoista väännetty miksi ei kelpaa. Ja taas tämä puupää jauhaa samaa virttä.
      Vieläkö joku täällä ihmettelee miski tuo on yksin, en usko.

      • Vittu sitte en kelpaa.. mä olen komea ja käyn töissä. Iha vitun sama.


      • allu35 kirjoitti:

        Vittu sitte en kelpaa.. mä olen komea ja käyn töissä. Iha vitun sama.

        Ollaan sitte yksin saatana aina.


      • No monet suurin osa ei vastaa.


    • En halua kehitysvammaista naista. En koskaa

      • Anonyymi

        Onko heikkolahjainen sama kuin kehitysvammainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko heikkolahjainen sama kuin kehitysvammainen?

        Ei ole, mulla on edelleen lieviä ongelmia, mutta en ymmärrä miksei ole naista.


    • Mun mielestä iha hyvä tyyppi.. naiset ei vain kiinnostu ja löydän vaa vääränlaisia naisia.

    • Mulla on kuitenki työpaikka ja rahaa.

      • Anonyymi

        Ei sulla olis taloudenhoitajan paikkaa.


    • Sitte naisis vikaa ja ovat nirsoja ku en kelpaa pyöreelle naisellekkaa

    • noin ketään ei vastaa, ei badoossa ei missää. mä ihmettelen ku ennen naiset kyl vastas.

    • Sitku yrittää kysyä esim mitä etsit ootko sinkku,, ei vastata, tai torjutaan, semmosia ne naiset on.

    • Ehkä se parempi joskus käydä huorissa saa läheisyyttä, tai sit on vain kokonaan ihan yksin piste

    • Ehkä se ois parempi mun tilanteessa vain luovuttaa.

    • Naista joka haluais tutustua ja kahville munkaa? olen vähä yksinäinen mies ja kaipaan seuraa.

    • Kumma et naiset kyl kehuu et ole ruma ja olet ihan kivan näkönen, tosi outoa ettei kukaa halua ees juttelee kahville munkaa

    • ihan vitun sama, mulla on sentää rahaa ja työpaikka, ihmisiä en jaksa, parempi olla yksin töissä ja yksin kotona aina

    • Jaksa tänne kirjotella ku tää on niin turhauttavaa vitun paskaa, ketää ei kiinnosta, olisko parempi sit ajaa rekan alle en tiedä

    • Tää yksin keskustelu ja oleminen kyllä masentaa,, ku aina vaa yksin joka vitun päivä

      • Anonyymi

        Ymmärrän sinua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän sinua.

        No ei vittu ketää ymmärrä. nyt vasta tajuan et oon iha vitun yksin, ei mul oo ku mutsi, mikä vittu mussa on vikaa, ihme et käyn töissä ja asiat muuten ihan hyvin, mut joo


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        No ei vittu ketää ymmärrä. nyt vasta tajuan et oon iha vitun yksin, ei mul oo ku mutsi, mikä vittu mussa on vikaa, ihme et käyn töissä ja asiat muuten ihan hyvin, mut joo

        Eikö se ole hyvä että edes mutsi on sinun elämässä. Minä autan omia lapsiani.


    • Kai oon toivoton tapaus en saa naisya.

    • Siis naista.. ollaan yksin

    • No vaikka yritän muuttua sain vakityön ja lopetin juomisen. Harmi jos en saa naista.

    • Kai mä oon sit niin yksinkertanen ja lapsi etten voi koskaa saada naista. Ihan vitun sama.. mennää huorii ja ollaa yksin..

      • Anonyymi

        Sullahan mieli muuttuu joka minuutti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan mieli muuttuu joka minuutti.

        Niin muuttuu. Mä oon sellanen.


    • Ainaski töissä mä oon hyvä vaikka kehari ja tyhmä oon.

    • Välil vituttaa ku on tällänen. Ihmiset kai pitää mua outona. Ei edes juttele mulle... mulla on vielä dysfasia et ehkä en sit saa koskaa naista

      • Musta tuntuu et naiset ei vain tykkää ku on heikkolahjainen ja dysfasia ja sen takia en saa naista kun oon kuulemma tyhmä.


      • allu35 kirjoitti:

        Musta tuntuu et naiset ei vain tykkää ku on heikkolahjainen ja dysfasia ja sen takia en saa naista kun oon kuulemma tyhmä.

        Pienenä mua kiusattiin ja olin erityiskoulussa.. mua pidetty aina outona ja erikoisena. Lukuisia potkuja töistä ja epäonnistumista


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Musta tuntuu et naiset ei vain tykkää ku on heikkolahjainen ja dysfasia ja sen takia en saa naista kun oon kuulemma tyhmä.

        Jos ne vaan luulee että oot tyhmä vaikka et oikeasti olekaan. Ehkä dysfasiasi saa aikaan sellaisen tulkinnan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne vaan luulee että oot tyhmä vaikka et oikeasti olekaan. Ehkä dysfasiasi saa aikaan sellaisen tulkinnan.

        Mulla on laaja alainen oppimisvaikeus ja ymmärtämisen vaikeudet. Olin lapsena puheterapiassa en oo pärjänny töissä sun muuta. Nyt ihme ja kumma sain postista vakityön


    • Asiat ei mee perille. Pitää monta kertaa sanoa et tajuan ja ymmärryksen kans ongelmia.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa kertoa nuo asiat kun aloitat juttelemisen sinulle uuden ihmisen kanssa. Hän varmasti ymmärtää ja toistaa asioita jotta sinä ymmärtäisit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa kertoa nuo asiat kun aloitat juttelemisen sinulle uuden ihmisen kanssa. Hän varmasti ymmärtää ja toistaa asioita jotta sinä ymmärtäisit.

        Esim töissä en tajua. Saa sanoa moneen otteeseen asiat. Mut täs lajittelutyössä kyllä pärjään.


      • allu35 kirjoitti:

        Esim töissä en tajua. Saa sanoa moneen otteeseen asiat. Mut täs lajittelutyössä kyllä pärjään.

        Siksi pidän tän työpaikan koska osaan tätä työtä tehdä. Mut asiat ei mee perille jos mulle puhutaan.


    • No ei kukaa nainen halua tyhmää heikkolahjaista... kirjotan epäselvästi.. oon erilainen ku muut. Usein nään mun ikäsiä esim esimiehinä tai vastaavaa.. ilmeisesti mussa on vikaa ja oon jo 36 ja nyt sain ekan työpaikan.

      • Harmittaa ku puhun kyl sillee normaalisti ja näytän. Harmittaa ku en oo ruma . Mut kaipaan iha helvetisti omaa naista..


    • Se tuntuu pahalle ku ei naisia kiinnosta ja kattelen vaa toisia pariskuntia miten ne on sit löytäneet ja mä olen aina yksin.. se masentaa

      • Anonyymi

        Monet yksinäiset ovat masentuneita. Kyllä säkin vielä löydät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet yksinäiset ovat masentuneita. Kyllä säkin vielä löydät.

        Ystäväkö auttaisi sinua löytämään naisen elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet yksinäiset ovat masentuneita. Kyllä säkin vielä löydät.

        No ei siltä näytö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäväkö auttaisi sinua löytämään naisen elämääsi.

        Ei ole kavereita.


    • Harmittaa ku oon ihan kivan näkönen ja sit en vaa löydä naista. Tarkotan ihan tavallista naista

      • Anonyymi

        Miten musta tuntuu että sä haluat naisen, mutta et kuitenkaan halua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten musta tuntuu että sä haluat naisen, mutta et kuitenkaan halua.

        Olen halunnut naista jo aika kauan.


    • Anonyymi

      Kun ketään ei voi pakottaa mihinkään. Jokainen valitsee itse kenen kanssa haluaa kontaktia ja kenen ei. Siinä ei ole mitään väärää eikä pahaa, luonnollisesti ihminen hakeutuu seuraan jonka tuntee mielekkääksi ja jossa on hyvä olla.
      Epätoivoinen riehuminen erilaisilla nettifoorumeilla ja treffipalstoilla ei asiaasi aja ainakaan hyvään suuntaan. Annat itsestäsi varsin kummallisen ja epätoivoisen kuvan.

      Jos ja kun sosiaalisessa kanssakäymisessä on ongelmia, voisi olla viisasta opetella sitä ensin turvallisissa puitteissa. Jos pystyt myöntämään itsellesi sen tosiasian, että sinulla on tiettyjä ongelmia ja rajoitteita ja tarvitset niihin tukea pärjätäksesi normaalissa ihmissuhteissa, voisit kokeilla esim. SPR:n ystävätoimintaa.
      Sen kautta voit saada vapaaehtoisen ystävän jonka kanssa sitten yhdessä päätätte milloin tapaatte ja mitä teette. Näin voisit harjoitella ja saada varmuutta ja itsetuntoa.
      Vähitellen sitten ehkä voisit ajatella myös sitä naista, mutta älä hyvä ihminen hyökkää tuolla tavalla ja painosta ja käy päälle! Se karkottaa taatusti kaikki.
      Tässä sinua lähellä olevia:
      KORSON YSTÄVÄVÄLITYS
      Puh. 050 314 5722
      Sähköposti: spr.korso.ystava(at)gmail.com
      Päivystys: Ke klo 14.30–17

      LÄNSI-VANTAAN YSTÄVÄVÄLITYS

      Osoite: Myyrinki, Liesitori 1, 3. krs, 01600 Vantaa
      Puh. 050 470 8443 / 043 824 7474
      Sähköposti: spr.myyrinki(at)eduvantaa.fi
      Päivystys: Ma klo 16–18 ja to klo 10–12


      TIKKURILAN YSTÄVÄVÄLITYS
      Osoite: Tikkuraitti 11 A, 01300 Vantaa.
      Puh. 043 826 9999
      Sähköposti: spr.ystavatikkurila(at)gmail.com
      Päivystys: Ma klo 14.30–17

      Näistä voisit aloittaa. Saisit ensin sen ystävä-kontaktin jonka kautta sitten voisit laajentaa ihmissuhteitasi. Olepa hyvä!

      • Kiitos vois kokeilla, jos olis ees naispuolinen kaveri olis hyvä, mut kokoajan mietin vaan naisia.


    • Voisin tarjota naiselle ravintolaillallisen jos se haluais tavata, mutku ei ketää halua perkele tavata niin ihan sama syön yksin

      • Ravintolat on menny kiinni vähäks aikaa. Pitsan voi kyllä tilata vaikka Kotipitsasta, jos haluaa ja take away -kahvit ottaa mukaan kahvilasta, jossa take away -myyntiä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ravintolat on menny kiinni vähäks aikaa. Pitsan voi kyllä tilata vaikka Kotipitsasta, jos haluaa ja take away -kahvit ottaa mukaan kahvilasta, jossa take away -myyntiä.

        Ihan sama pysytää saatana yksin, ei tästä vaa tuu mitää


    • Pääsis edes jonkun naisenkaa treffeille, mut ei ollenkaa, ne ajat on jotenkin ohi.

      • ei kukaa nainen halua nähä. meen sit maksullisiin


    • Ihan turhauttavaa paskaa, ku ei saa naista.

    • Anonyymi

      Älä nyt heitä kirvestä kaivoon. Kokeile tuota SPR-juttua. Ihan voit kysyä naispuolista ystävää jos se parhaalle tuntuu. Muista vaan että se ei ole treffipalvelu vaan ihan puhtaasti ystävä pohjalta.
      Sen avulla pääsisit ainakin alkuun ja ja saisit kaverin vaikka sinne kahville tai syömään.
      Kun pääsisit alkuun edes näin olisi helpompi sitten laajentaa tuttavapiiriä vaikka sen ystävän avulla. Siitä se vois hyvinkin lähteä.
      Kokeile, et menetä mitään!

      • Joo mutta jatkuvasti deittipalstoilla naiset ei vastaa viesteihin vaikka asiallisesti lähestyn jne.


      • allu35 kirjoitti:

        Joo mutta jatkuvasti deittipalstoilla naiset ei vastaa viesteihin vaikka asiallisesti lähestyn jne.

        En ymmärrä miksei voi vastata.. taidan olla ihan toivoton tapaus. Vaikka mulla on rahaa ja vakityö.


      • Anonyymi

        Allua turha yrittää neuvoa, ajantuhlausta. Liian tyhmä mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allua turha yrittää neuvoa, ajantuhlausta. Liian tyhmä mies.

        Sit voit painua vittuun,, iha hyvä tyyppi olen en tyhmä


    • Mistään niinku ei löydy mitään seuraa. Ärsyttää

    • Ei edes naiset lähde kahville...

      • Anonyymi

        Ja mihinkähän menisit kahville, kun kaikki paikat on kiinni? Nyt on korona!! Ei nyt treffailla ketään. En MISSÄÄN NIMESSÄ lähtisi nyt tuntemattoman kanssa treffeille. Miksi et tätäkään tajua??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mihinkähän menisit kahville, kun kaikki paikat on kiinni? Nyt on korona!! Ei nyt treffailla ketään. En MISSÄÄN NIMESSÄ lähtisi nyt tuntemattoman kanssa treffeille. Miksi et tätäkään tajua??

        Kyllä erityisammattikoulu käydään ihan syystä. Sinne menee aika pieni joukko opiskeleen edes erityisluokilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mihinkähän menisit kahville, kun kaikki paikat on kiinni? Nyt on korona!! Ei nyt treffailla ketään. En MISSÄÄN NIMESSÄ lähtisi nyt tuntemattoman kanssa treffeille. Miksi et tätäkään tajua??

        Tajuan. No esim voi tulla mun luo


      • allu35 kirjoitti:

        Tajuan. No esim voi tulla mun luo

        Näinpä. Ja sun luonako sitten pidetään esim. sitä turvaväliä tai maskia? Nyt on korona ja täytyy pitää turvaväliä, 2 m väliä tai sitten sellainen kirurginmaski kasvoille. Ja käsiä pitää pestä useesti ja käyttää käsidesiä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näinpä. Ja sun luonako sitten pidetään esim. sitä turvaväliä tai maskia? Nyt on korona ja täytyy pitää turvaväliä, 2 m väliä tai sitten sellainen kirurginmaski kasvoille. Ja käsiä pitää pestä useesti ja käyttää käsidesiä.

        ihan sama antaa saatana olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä erityisammattikoulu käydään ihan syystä. Sinne menee aika pieni joukko opiskeleen edes erityisluokilta.

        Kävin normaalin amiksen, mutta en pärjännyt kovin hyvin aineissa, ja loppukokeen tein todella helpon ja normaalit teki kunnon loppukokeen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mihinkähän menisit kahville, kun kaikki paikat on kiinni? Nyt on korona!! Ei nyt treffailla ketään. En MISSÄÄN NIMESSÄ lähtisi nyt tuntemattoman kanssa treffeille. Miksi et tätäkään tajua??

        No vittu ihan sama onko korona, minä ainaski lähtisin kahville naisenkaa vaikka ajelemaa naisenkaa,, katottais mun luona sit leffaa


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näinpä. Ja sun luonako sitten pidetään esim. sitä turvaväliä tai maskia? Nyt on korona ja täytyy pitää turvaväliä, 2 m väliä tai sitten sellainen kirurginmaski kasvoille. Ja käsiä pitää pestä useesti ja käyttää käsidesiä.

        Vaikka mun luona ja ollaan kainalossa aah.


      • allu35 kirjoitti:

        Vaikka mun luona ja ollaan kainalossa aah.

        Sunhan piti antaa olla. Aikasemmin kirjotit niin. Relax. Keitä vaikka kahvit ja ota hyvä voileipä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sunhan piti antaa olla. Aikasemmin kirjotit niin. Relax. Keitä vaikka kahvit ja ota hyvä voileipä.

        juu mut mä oon halunnu tehdä työtä sen eteen että saisin naisen.. kohta alkaa terapia, ja mulla on töitä ja palkka vaa nousee ja rahaa on paljon :D meen kohta töihin


    • Ei tästä vain saatana tuu mitää. yksin vaan

    • Anonyymi

      " allu35
      08.03.2021 13:12

      Voin kertoa et 3v sitte kävin baareis ja sain deittipalstoilta naisia "

      ...

      Hmm, olet ainakin yli 3v uikuttanut täällä s24:n palstoilla ettet ikinä saa naista.

    • Vittu mua ärsyttää.. naiset ei koskaa vastaa ja mitää. En vain ole kiinnostava mies.

    • Nyt vasta huomaan miten pahasti mussa vikaa.. jos en saa ees lihavaa...

    • Yritän normaalisti lähestyä naista ja kehun naista.. ikinä ei vastata.. lukuisat naiset ei vastaa.. siia ei vittu tässä oo järkee!!!

      • Anonyymi

        Kokeile vaihtaa tapaa jolla lähestyt. Miten aloitat keskustelun? Kokeile aloittaa jollain persoonallisella tavalla.


      • Anonyymi

        Monelle naiselle voi kehuminen olla se karkottava juttu kun ne kuulee niitä jatkuvasti. Yritä erottua joukosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monelle naiselle voi kehuminen olla se karkottava juttu kun ne kuulee niitä jatkuvasti. Yritä erottua joukosta.

        En osaa.. en vain osaa. Kai se dysfasia tulee siinäki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile vaihtaa tapaa jolla lähestyt. Miten aloitat keskustelun? Kokeile aloittaa jollain persoonallisella tavalla.

        Esim mitäs sulle. Olet kaunis haluan tutustua suhun
        Oot mun tyyppiä.. mut ei kukaa vastaa 10 naisista


    • Kai mun pitäs vaa luovuttaa ja elää yksin. Erilaisua deittipaikkoja on ilmotuksia.. naiset ei ollenkaa vastaa.

    • Mussa on vaa vikaa nii etten saa naista koskaan.

    • Kai mä en oo sit vaan normaali ku en saa naista.

    • Anonyymi

      Olen vähitellen tullut siihen johtopäätökseen, että tämä Allu-henkilö ei edes halua mitään järkevää vastausta. Kun sille on jotain ehdotettu, vetää taas tämän saman virren sanasta sanaan uudelleen.
      Vaikuttaa sille, että Allu-henkilö ei haluakaan muuta kuin inttää ja jankuttaa. Hakee huomiota ja jonkun jolle ruikuttaa samaa. Pääasia että joku vastaa, vaikka hyvääpäivääkirvesvartta niin Alluhenkilö on tyytyväinen.
      Ilmeisesti saa jotain sairaalloista tyydytystä tästä.
      Kun kukaan ei vastaa keskustelee itsensä kanssa inttäen samaa uudelleen ja uudelleen.
      Olisi mielenkiintoista kuulla minkälaisen diagnoosin psykiatri tuolle antaisi!
      Enpä ole moiseen koskaan ennen törmännyt vaikka monenlaista kylähullua on vastaan tullut.

      • No mä oon tälläinen, en mä nuorempana ollut tälläinen musta on tullut jotenkin tällänen, ratkaisukeskeinen psykoterapeutti sanoi sä et ole hullu ja kyllä löydät sen oikean naisen vielä, mutta en tiedä enään.


    • Ihmettelen jatkuvasti miksei naiset halua edes jutella mulle, kun ennen ihan erilaista tää meno oli, naiset jopa halus tavata, mikä hitto mussa vaan on, en ymmärrä, oon menny paljo parempaa suuntaa, silti ei mitää naistenkaa.. tarvin sit ammattiapua

    • Ihan sama, emmä vaan tajua, kyl ennen oli vuosia sitte erilaista menoa, ja pääsi tapaa naista.

      • Kai se vain pakko elää yksinäistä elämää..


    • Oon jotenki kyllästyny mun elämään, vain mutsi ja mä oon niin yksin muuten, tiedän et valitan ja oon vaikee, mut joo haluaisin mennä ylöspäin mut en pääse ku ei oo ketää tuttuja ja ketää ihmisiä.

    • Pitäs varmaa ihan kokoajan olla yksin, ku ei pääse ees keskustelee nykyää naisille, kaupan kassalle moi, voi helvetti mua ärsyttää, mikä mussa on sit.

    • Ehkä se olis parempi ku olis ihan yksin luovuttais kaikki, niinku ku ei vittu kelpaa ikinä, vaikka oon menny parempaa suuntaa silti ei mitään.

    • M ä en tajua en tajua, oon aika monia naisia yrittäny lähestyä ihan badoossa, tinderiä ei ole, muttakun ei ne vastaa, on kuvia ja teksti mitä haen sun muuta, ihanko mut tunnettais jo kun ei ketää vastaa, mä en tajua, ei ketää halua oikein vastata ja kirjotella

      • Vittu tuntuu olevan niin perseestä välillä jotenki koko elämä


    • Multa on kaikki kaverit tutut hävinny elämästä roikun mutsissa ja en sitä jaksa enää, haluaisin erilaista elämää, vittu ärsyttää

    • Tuntuu vähä siltä että oon Badoossaki en olis ees olemassa, kun naiset ei ikinä ota itse yhteyttä ja en oo ees ruma,, siis mitä hittoa.

    • Siksi se valitus ja jankkaaminen naisista on pahentunut kun naiset eivät halua ees tavata, ei jutella ei mitää. ihanko en olis olemassa saatana

    • Mulla alkaa kohta psykoterapia onneksi, en jaksa enää tätä paskaa..

    • Vittu tääläki saa vaan yksin keskustella,.. ja ainahan se on tällästä ja nyt alko vloppu taasko oon yksin voi vittu tätä paskaa

      • No kohta on sauna ja sit mietin mitä teen...


    • Tuntuu ku on vanhentunut ja kaljuuntunut ja vähä lihonut, kaljamahaa, niin vittu ei kelpaa kellekkään ja jää yksin

    • Ei näytä oikee ketää kiinnostavan. Parempi olla yksin...

    • Näköjään ei vaa tavalliselle pyöreellekkään kelpaa. Vaikka nyt on työ. Hyvä palkka jne. En juo.oon pitkä kivan näkönen.. ei vaa kelpaa ku on tyhmä ja ei ole normaali

      • Mä en voi asialle mitää ku luovuttaa ja olla yksin.


    • Kyllä mä nuorempana kelpasin ja aika samanlainen ollut. En vaa ymmärrä. Jääny jumii elämässä.

    • Vituttaa ihan saatanasti. Nyt mulla menee paremmin on työpaikka ja kaikki. Silti en vaa kelpaa...

    • Anonyymi

      Mitä sä toivot täältä palstalta saavasi näillä ikuisilla ulinoillasi?

      Ihan siis konkreettisesti, oletko koskaan miettinyt mitä tää palstailu sun elämään tuo?

      • Ei varmaan mitään, mutta kaipaan jotenkin seuraa sit tämän kautta, kun mulla on vaa mutsi, enkä jaksa sitä. oon aina yksin eikä mulle edes jutella ja mitää


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ei varmaan mitään, mutta kaipaan jotenkin seuraa sit tämän kautta, kun mulla on vaa mutsi, enkä jaksa sitä. oon aina yksin eikä mulle edes jutella ja mitää

        Kyllähän sulle on monikin täällä jutellut, miksi valehtelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sulle on monikin täällä jutellut, miksi valehtelet?

        ihan sama,, naiset ei vastaa mitää


    • ANTEEKS NYT VAAN SAATANA, MUT MUA NIIN VAA JOTENKI VITUTTAA TÄÄ SINKKUUS, taas tuli jännämies vastaa tatuoitu naisenkaa ja tottahan toki miehellä oli hieno auto,, tollaset aina vittu saa naisia

    • IHAN SAMA VITTU RUNKATAAN JA OLLAAN JOKA VITUN VLOPPU YKSIN KU EI SAA NAISTA

    • NIIN SAATANA ON MITTA TÄYNNÄ TÄHÄ YKSIN OLOON, NAISET SOITTAKAA LAITTAKAA VIESTIÄ

      046-9417643

      • Anonyymi

        Onko tullut paljon puheluita, kun noin houkuttelevasti itseäsi esille tuot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tullut paljon puheluita, kun noin houkuttelevasti itseäsi esille tuot?

        Ei yhtään. Huomaa ettei ihmiset halua olla missää tekemisis munkaa...


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ei yhtään. Huomaa ettei ihmiset halua olla missää tekemisis munkaa...

        Kummallista, luulisi että naiset haluavat epätoivoisen, valittavan, haukkuvan, huutavan ja päästään täysin sekaisin olevan miehen kanssa puhelimessa lärpättää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista, luulisi että naiset haluavat epätoivoisen, valittavan, haukkuvan, huutavan ja päästään täysin sekaisin olevan miehen kanssa puhelimessa lärpättää?

        No aika törkeetä paskaa, olen mennyt parempaa suuntaa ja en ole tollainen enää.. osaan kyllä sori keskustella.. ei tarvi noin paskaa jauhaa


    • vittuako ketää koskaa kiinnostaaa, vittu mussa on vaa pelkkiä vikoja ja joka vitun vloppu oon yksin ilman naista,, lähen vittuun ulos johki

    • vittu mitä paskaa tää sinkkuus ku ei saa naista...

    • En vaa tajua ihmisiä saatana. Ollaan sit yksin. Kohta alkaa terapia ja hommaan apua ku oon kerta tyhmä mielenterveyspotilas.

      • Vittu sentää mulla on työpaikka ja rahaa ja ruma en ole


      • Anonyymi

        Sulla on "kohta" ollut terapia alkamassa jo monta vuotta.

        Et taida uskoa enää itsekään tuota terapiaan meno-satuasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on "kohta" ollut terapia alkamassa jo monta vuotta.

        Et taida uskoa enää itsekään tuota terapiaan meno-satuasi.

        Sitte voit painua vittuun


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Sitte voit painua vittuun

        Kaikki muut miehet sinne ilolla painuvatkin; sinä vaan et koskaan sinne v-ttuun pääse :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki muut miehet sinne ilolla painuvatkin; sinä vaan et koskaan sinne v-ttuun pääse :)

        Ei pahemmi kiinnosta.


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        Ei pahemmi kiinnosta.

        Näyttää kiinnostavan kun jatkuvasti valittelet miten muut miehet saa ja sinä et :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää kiinnostavan kun jatkuvasti valittelet miten muut miehet saa ja sinä et :)

        No kyllähän se vituttaa ku en rumimmasta päästä edelleen ole,, ja sitä en vain ymmärrä


    • Vittu haetaa saatan apua. En jaksa enää...kaikilla taas täälä naisia ja mä yksin.. mulla hajoo pää...

    • Kumma et mulla on sit rahaa ja työpaikka jos olen mielenterveyspotilas....

    • Ei tänne kukaa enää vastaa.. josko tappais ittensä?

    • Anonyymi

      Kovasti tunnut kaipaavan täältä vastauksia kommentteihisi.

      Kuitenkin jos sulle jotain vastaa niin vedät vain herneet nenään.

      Mitähän sä täältä oikein odotat kuulevasi?

    • Anonyymi

      Koiran otat, voit sen kans kävellä, mennä koirapuistoon, sitte kun se jonku nätin neidin takamusta alkaa nuuhkiin, niin saat jutunjuurta sen kauniille emännälle.

      • Eiku haluan mieluiten naisen.


    • On se kumma jos ei pyöreelle 100 kg naiselle kelpaa.

    • Käyn töissä en juo alkoholia ja silti en kelpaa.

    • Parempi aina olla yksin ja kestää tätä tuskaa.

    • Ihan sama ei ketää kiinnosta.. lähen kotia kattoo telkkaria...

    • En vaa voi vittu hyväksyä etten saa koskaa naista ja oon yksin...en vittu voi hyväksyä? Miksei tänne kirjota ketään?

      • Anonyymi

        Mitä sä haluaisit että sulle täällä kirjotetaan?

        Ne samat asiat jotka sulle on sanottu jo tuhansia kertoja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä haluaisit että sulle täällä kirjotetaan?

        Ne samat asiat jotka sulle on sanottu jo tuhansia kertoja?

        En tiedä.en saa vaa naisilta vastausta miksen kelpaa ees lihavalle


      • Anonyymi
        allu35 kirjoitti:

        En tiedä.en saa vaa naisilta vastausta miksen kelpaa ees lihavalle

        Sulle on moneen kertaan kerrottu.

        Se lihavakin nainen haluaa päästä normaalin ja terveen miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulle on moneen kertaan kerrottu.

        Se lihavakin nainen haluaa päästä normaalin ja terveen miehen.

        Just just.


    • Ihan sama. Oon pettyny itseeni ku en saa ees lihavaa naista.

    • Ihan vitun sama. Alkaa nii mitta olee täynnä...vittu aina yksin.. aina kk toiseen..vittu aina

    • Kukaa ei ees halua nähä ei ikinä ees jutella.. koen olevani nii jumissa elämässä.. mä kaipaan naista.

    • Käyn töissä en polta. En juo enää..vittu mitää vaikutusta

    • Vittu ihan turhaa käydä töissä vittu panostaa..vittu silti ei saa naista

    • No ennen naiset halus ees jutella ja tavata, en voi sille mitää et olen joo kaljuuntunut ja vanhentunut toki tää korona vaikuttaa, mut ihan jumissa tässä ollaan yksin. Ex jätti ja se oli kaunis ja kaikkee. nyt oon ihan yksin

      • tuntuu vain ettei saisi valittaa ja hyväksyy et on aina yksin. no paskaa tää on, ollaan sitte yksin eikä valiteta, vois alkaa siivoo ja lähtee vittu johki.


    • samaa paskaahan tää on aina yksin joka vloppu, ja tulee paska fiilis näkee muita varattuja pariskuntia ja ihmettelet ja mietit mitä sussa on aina vikaa ku sä et kelpaa.

    • Anonyymi

      Allu se jaksaa vuodesta toiseen "ihmetellä" samoja asioita. Vaikka sille on tuhansia kertoja sanottu että pakkomielteisyys, epätoivoisuus ja etenkin hoitamattomat pääongelmat ovat luotaantyöntäviä piirteitä.

      Samoin väkivaltaisuus, haukkuminen, huutaminen, juomien heittäminen niskaan, lasten kyttääminen lastenvaateliikkeissä ja tuo ikuinen naisten ahdistelu on tietoa mikä äkkiä leviää.

      • Kyllä mä sen tiedän.. en ole missää lastenliikkeissä.. olen myös aikustunut nykyään mitä ennen


    • Anonyymi

      Voi ei :( Sun kaltainen ruikuttava ja itsesäälissä rypevä mies olisi just se mitä haluaisn kumppaniksi, mutta harmi vaan että asun kaukana. No, onnea kuitenkin parisuhteen löytämiseen :)

      • Ei pahemmi kiinnosta. Ruma en ole ja mulla on duuni... näköjään en koskaa saa ketää


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      285
      3023
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      216
      1921
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1241
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1178
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      841
    Aihe