Moi, oon tämmönen 14v poika, täytän 15 tänä vuonna. Suurin osa kavereista on saanut jo kortin. Mulla korttiin vielä aikaa ja ajoneuvoakaan ei vielä ole. Tässä muiden "kokeneempien" kesken, mikä on paras skootterimerkki (ottaen huomioon itse huollot ja tehot ja kurit ja viritykset) yamaha aerox ja slider on kaverien kesken tosi suosittuja ja kummallakin tykkäsin tosi paljon ajaa. En vaan tiedä, onko minulla itsellä roxiin riittävästi rahaa (hinta saisi mieluiteb olla alle 2000, kun itse joudun omilla rahoilla maksamaan sen) Mankit ovat mielestäni ihan hauskoja vehkeitä myös, mutta jostain syystä vaihteellisilla mopoilla ajoon tylsistyin. Katsoo jos se mieli hyvinki muuttuu ja tekee mieli smmää, mutta nyt mielessä ainakin skootterit.
Lyhyesti: Mikä paras skootteri hinnalle/teholle/kestävyydelle/nopeudelle/ulkonäölle ja omia kokemuksia ja mielipiteitä rohkeesti vaan mukaan!
Mopo/skootteri ensimmäiseksi ajoneuvoksi
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Aprilia SR 50 on ainakin kova laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4721366- 641136
- 61852
- 61815
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18767Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100733- 72704
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62664