David Wilkerson ennusti tämän päivän asioita.

Anonyymi

Pastori David Wilkerson ennusti hämmästyttävän tarkasti tämän päivä asioita 1974 ilmestyneessä Näky-kirjassaan.
Listaan tähän vain otsikot aiheista mitä hän käsittelee.
-Taloudellinen sekasorto
-Suurten yhtiöiden vararikot
-Ryntäys maaseudulle
-Kultakin menettää arvoaan
-Maailmaan uusi rahajärjestelmä
-Lääkkeillä tehdyt itsemurhat lisääntyvät
-Mellakat ja mielenosotukset lisääntyvät
-Rajut säämuutokset
-Luonto villiintyy
-Avustusrahastot tyhjenevät
-Kulkutautien puhkeaminen
-Raemyrskyt
-Outoja merkkejä taivaalla ( ufohavainnot)
-Moraalin romahdus
-Alastomuutta televisiossa
-Homouden nousu, kirkko toivottaa homot tervetulleiksi
-Pappien seksuaalinen siveettömyys
-Juorusota ( somesota)
-Nuoret vihaavat vanhempiaan
-Teinien alkoholismi
- Okkultismi kirkossa
-Kristillisen kasvatuksen turmeltuminen
-Maailmaa ei kyetä hallitsemaan

Wilkerson ennusti nämä asiat lähes 50 v sitten.

8

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän myös ennusti Neuvostoliiton hyökkäyksen Itä-Saksan kautta.

Tuossa listalla on paljon asioita joiden ennustukseen ei tarvita meediota.

Ja väki edelleen muuttaa kaupunkeihin enemmän kuin maalle, kulta on edelleen arvossa, kulkutauteja on ollut aina, osasta niistä joitan 70 luvulla oli on päästy eroon.

Maailmassa on itseasiassa vähemmän mielenosoituksia nyt kuin 70 luvulla; silloin oli Vietnamin sodan vastustusta, mellakointia Euroopassa jne. Olot on paljon rauhallisemmat. IRA ei pommittele jne.

Isompia firmoja, Enron pikkeuksena, ei ole kaatunut, sen sijaan kassat pursuavat rahaa enemmän kuin koskaan.

Rakeita on satanut aina, UFOja on nähty 50 luvulta asti, nykyisin kai vähemmän kuin aiempina vuosina?

Suuri osa Kirkonmiesten siveettömyydestä on aiemmilta vuosikymmeniltä, niitä vain on piiloteltu ja ne tulee nyt julki.

Luonto ei pääse isommin villiintymään, ellei Koronaa lasketa sellaiseksi, kun sitä luontoa tuhotaan kiihtyvällä vauhdilla.

David oli Jumalan mies paikallaan, mutta hänen ennustuksissa on pahasti astian ja ajan makua.

• Anonyymi

Kristittyjen synnin kuppi.

Jeesus juo synnin maljan Gethsemanen puutarhassa

Mark. 10:38-39

38 Jeesus sanoi heille: >> Te ette tiedä mitä pyydätte. Onko teistä juomaan sitä maljaa, jonka minä juon? Voitteko te ottaa sen kasteen, jolla minut kastetaan?

39 >> Voimme, he vastasivat. Silloin Jeesus sanoi heille: >> Sen maljan jonka minä juon, te vielä juottekin, ja sillä kasteella, jolla minut kastetaan, kastetaan myös teidät.

Kristillisen doktriinin mukaan synnin kupin on täytyttävä jotta lopullinen pahuus saattaa ilmentää itsensä jotta kristus voisi palata. Satanistinen eliitti yrittää muka doktriinisesti provosoida sitä esiin. Harmi vain että koko homma on kusetusta. Tai harmi se on kenelle ja kenelle ei. Kristillinen eliitti on hankkinut äärettömän vallan maailmassa joten sitäkö pitäis nyt tulla sotkemaan vielä jonkun messiaan. Ei kai sentään. Tosin Jeesus on jo lähtökohtaisesti "false god" joten mitä väliä.

Huom. kommentti ei kiistänyt jumalan olemassaoloa.

• Ainahan tuollaista on tapahtunut. Saattaa olla että jo muinaisten roomalaisten aikana.

• Anonyymi

Rooma oli tunnettu mm. siitä että televisiosta tuli vain alastomuutta.

Ja taannoin opimme eräältä presidentiltä että myös että Roomalaiset olivat tiiviissä yhteistyössä Amerikan Ihmevaltojen kanssa.

• Itse tulin uskoon 1990 luvun lopussa kun luin wilkersonin näky kirjan.

2000-luvun alussa ateistiset pallopää sukulaiseni nauroivat minulle kun sanoin että Jumalan tuomiona on tulossa suomeen ja koko eurooppaan velkakriisi ja valtiot tulevat ylivelkaantumaan.

v.2006 kun Lordi voitti euroviisuissa niin exäni repi raamatun silmieni edessä ja haukkui minua hihhuliksi. Suomen talous oli silloin nousussa, valtionvelkaa lyhennettiin ja paholainen antoi suomelle hetken huumaa tuoneen euroviisuvoiton.

Itse ihmettelin kun Lordin kuvaa pidettiin pyhänä, 7-päiväälehti sentään julkaisi pallopää Lordin kuvan lehden kannessa, mutta lehdet oli kioskeilla otsikkokuva taaksepäin, eli nurinpäin ettei Lordin kuva näkyisi lehtitelineissä.

Itse ostin yhden lehden ja matkustin lähijunalla pasilasta myyrmäkeen jossa silloinen työasuntoni sijaitsi.
      Luin lehteä niin että Lordin kuva näkyi lehden kannesta koko junanvaunuun ja kaikille vaunusta ohi kulkeneille.
      Lopuksi junan saapuessa Myyrmäkeen hylkäsin lehden vaununpenkille muiden luettavaksi.

Nykyään väkivallan uhka varsinkin eteläsuomessa on lisääntynyt enkä uskaltaisi minkäänlaista elettä tehdä eteläsuomen lähijunissa joista joku voisi suuttua.

v.2006 olin vielä pallomaa propagandan uhri, litteänmaantotuuden löysin vasta vuonna 2017, eli 11-vuotta kerrottuja tapahtumia myöhemmin.

Nyt olen profeetta ja saarnaan myös muille omasta litteänmaan tietämyksestäni.

Kreationismia en vaihda koskaan evoluutiosatuun, enkä litteänmaan totuutta palloteoriaan.

• Anonyymi

Viitannet Satanismiin tuolla Lordi jutulla, ja olen samaa mieltä. Järkyttävä tapaus.

Uskovaiseksi käytät harvinaisen paljon alkoholia, jotenka on syytä epäillä onko uskosi aitoa.

En ole videoitasi katsonut, kiroiletko niillä? Jos niin teet, jälleen se ei kuulu uskovaiseen elämään.

Et ole mikään muu kuin rienaaja ja väärä profeetta sen perusteella millaisen kuvan itsestäsi olet tällä palstalla antanut.

Muista, kukaan ei voi palvella kahta herraa; alkoholia ja Jumalaa.

• Anonyymi
    • Ns. Rooman klubin 1970-l. kirjoittama ja julkaisema pikku kirja "Kasvun rajat" olisi jokaisen hyvä lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe