Hieno tyttö

Kaiken enämpi mua on kamaloittanu erään tytön kohtalo. Tutustuin siihen aikoinaan sen äidin kautta. Tyttö oli oikein kiva ja elegantti, taatusti joka pojan toivetyttö ja aloitti pitkän seurustelun ihan oikeaan aikaan. Iloitsin valtavasti niitten puolesta.

Vaan se kuiteskin vuosien jälkeen loppu. Tyttö oli jo kerinnyt yli-ikään. Mut hieno tyttö se oli edelleen. Se käytti kaikki maholliset suunnat, myös netit, ja etti uutta miestä, mut ei löytäny. Hyvä seurusteluikä, jollon on myös hyvii mieehii jälellä, oli auttamattomasti ohi.

Ei varmasti pitäis kamaloituu laatusiskon epäonnistumisesta sen enämpi kuin kenenkään muunkaan, eihän kukaan muukaan ole itseään voinut tehdä eikä ohjata. Mut kyl se vaan kamaloittaa, kun hieno tyttö jää aivan omatta syyttään ilman. 🌹👀

65

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mut yks toinenkin tyttö jäi ilman miestä. Tää oli vielä nätimpi, ku se yks, ja seki valkkas vimmatusti miestä, mut ei se löytäny, ku sen luonne oli ku ruotsalaises elokuvassa. Tyrkyttäytyvii miehii oli aluks jonoks asti, mut sittenku sen petomainen luonne paljastu, ne katos ku paha haju Saharaan.

      Enkä mä raatsinu pahottaa sen mieltä kertomalla, et miks ne miehet katoo.

      Kyl tääki sisko jonku verran kamaloitti. Tuntu, et siinä meni nätti tyttö ihan hukkaan, mut ei kai silleenkään ois pitäny aatella. Minkä se sille mahto, et soli periny kamaloittavan luonteen.

      Kuiteski helpommin ajatteli, et soli sen oma vika, mut ei se ollu. Ei sekään ollu itteensä tehny. Vaik se nätisti näytti,
      et sen sukupuolielimetki oli nätimmät ku tavallisel enkelillä, en mä tietenkään ois sitä sivunnu. Ei siitä ollu kysymys. Mut
      nätti se kuiteski oli.

    • Anonyymi

      Mikäs ikä on tämä "yli-ikä"?

    • Anonyymi

      No esittelikö se aloituksesi tyttö niitä genitaaleitaan kaikklle mukaville miehille?

      • Anonyymi

        Heh, heh


      • Aloituksen naisen sukupuolielimistä en ole maininnut, enkä niistä mitään varmaa tiedäkään. En ole ole nähdyt, mutta itse tytön olen tavannut jonkun kerran vieraillulla. Erittäin hienostunut ja sivistynyt.

        Luulisin, että hän tuntee myös sukupuolielimiensä suuren arvon. Ne kun ovat kaikkien naisten kauneinta.

        Sen sijaan toisessa osassa mainitsemani, nyt myös jo iäkäs tyttö, on vieläkin hyvin kaunis ja hänen sukupuolielimensä erityiskauniit. En tosin ole kysynyt, mutta en luule, että hän tuntisi tarvetta näyttää niitä kaikille. Sen sijaan on selvästi otettu, jos ne saavat miesten ihailua osakseen.

        Riittänee, että hän havaitsee sekä muun kauneutensa että sukupuolielimien erityiskauneuden olevan ihailun kohteena.

        Vaikuttaa siltä, kuin yrittäisit puristaa minusta vihjailua jostakin sopimattomasta. Edes vaikealuontoisella naisella ei ole mitään siihen viittaavaa.


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Aloituksen naisen sukupuolielimistä en ole maininnut, enkä niistä mitään varmaa tiedäkään. En ole ole nähdyt, mutta itse tytön olen tavannut jonkun kerran vieraillulla. Erittäin hienostunut ja sivistynyt.

        Luulisin, että hän tuntee myös sukupuolielimiensä suuren arvon. Ne kun ovat kaikkien naisten kauneinta.

        Sen sijaan toisessa osassa mainitsemani, nyt myös jo iäkäs tyttö, on vieläkin hyvin kaunis ja hänen sukupuolielimensä erityiskauniit. En tosin ole kysynyt, mutta en luule, että hän tuntisi tarvetta näyttää niitä kaikille. Sen sijaan on selvästi otettu, jos ne saavat miesten ihailua osakseen.

        Riittänee, että hän havaitsee sekä muun kauneutensa että sukupuolielimien erityiskauneuden olevan ihailun kohteena.

        Vaikuttaa siltä, kuin yrittäisit puristaa minusta vihjailua jostakin sopimattomasta. Edes vaikealuontoisella naisella ei ole mitään siihen viittaavaa.

        Sopimattomasta?
        Kuinkas se nyt sopimattomaksi on muuttunut, kun aiemmin yritit väen vängällä agiteerata kaikkia naisia niin toimimaan?


      • Anonyymi

        No mikä sitä sopimatonta sitten on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä sitä sopimatonta sitten on?

        Esimerkiksi sydämettömyys, toisen halveksiminen, karkea kieli ja moukkamaisuus.


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Esimerkiksi sydämettömyys, toisen halveksiminen, karkea kieli ja moukkamaisuus.

        Jaa, että sellaiseen sinun oli vaara syyllistyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, että sellaiseen sinun oli vaara syyllistyä?

        "No mikä sitä sopimatonta sitten on?"

        Vastasit jo omaan kysymykseesi käyttäytymällä sopimattomasti.


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        "No mikä sitä sopimatonta sitten on?"

        Vastasit jo omaan kysymykseesi käyttäytymällä sopimattomasti.

        ÖÖÖ
        Mikä minun käytöksessäni sopimatonta oli?
        Ihan asiallisen (sinun tyyliisi sopivan) kysymyksen esitin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ÖÖÖ
        Mikä minun käytöksessäni sopimatonta oli?
        Ihan asiallisen (sinun tyyliisi sopivan) kysymyksen esitin.

        Jos karkea taipumus johtaa ruokottomaan tinkaamiseen, olisi varmaan ollut parempi, etten olisi laatutytöstä kertoessani edes ruvennut vastaamaankaan epähienoihin kysymyksiin.

        Lienen jo riittävästi kertonut, että minusta esimerkiksi sydämettömyys, toisen halveksiminen, karkea kieli ja moukkamaisuus ovat sopimatonta käytöstä.


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Jos karkea taipumus johtaa ruokottomaan tinkaamiseen, olisi varmaan ollut parempi, etten olisi laatutytöstä kertoessani edes ruvennut vastaamaankaan epähienoihin kysymyksiin.

        Lienen jo riittävästi kertonut, että minusta esimerkiksi sydämettömyys, toisen halveksiminen, karkea kieli ja moukkamaisuus ovat sopimatonta käytöstä.

        Älä sitten käyttäydy niin.


    • Anonyymi

      Kiitos, kai. Ehdokkaita on tullut jo ilman tyrkytystä. Semmoisia jotka ymmärtävät, ja näkevät minut. Vaikka kai tässä jo kohta yli ikäisiä ollaan, pitää siis miettiä että ottaa oikean. Semmoinen elämän mittainen. Semmoista lupailtiin myös, sinusta varoiteltiin. Toivoin että olisin ollut väärässä, mutta jatkan nyt kohti valintaa. Kiitos huolenpidosta, olisi se surullista jos ilman jäisi. Olet varmaan itsekin valinnut jo paremman, ja sopivamman. 😘🤗🥰

      • Kiitos!

        Olen kyllä sitä mieltä, että joutuu ottamaan sen, jonka saa. Valinnanvaraa ei ole. Kuten niin moni muukin teologian opiskelija, pelkäsin koko ajan, että jään naimattomaksi. Korkein toiveeni, mitä uskalsin ajatella, oli että saisin sellaisen vaimon, JONKA KANSSA TULISIN EDES JOTENKIN TOIMEEN. Muistan vielä viidenkymmenen vuoden taakse tarkan sanamuodon, mitä silloin ajattelin.

        Kuitenkin sain suloisimman ja herttaisimman vaimon, mitä maa päällään kantaa. Moninkertaisesti sen, mitä pidin todennäköisenä. Jo yli 50 vuotta olemme olleet naimisissa ja syvästi tyytyväisiä toisiimme. Rakastimme toisiamme jo silloin kuin hullu punaista polkypyörää, vaan nyt vielä enemmän.

        Suhdepalstoilta olen ollut paljon pois. Tuntuu olevan trollilasten temmellyskenttä, mutta seksikertomuksia olen kirjoittanut useita. Lapsuuteni oli kammottava, mutta seksikertomuksissa olen voinut vaipua pumpuliin, kuten avioliitossanikin. Sekä minun että vaimoni elämässä on aikuisuuden perhe niin herttainen, että se voisi ilmetä myös sisaruusseksinä. Lapsuuden ahtaan ja kammottavan maailma saamme jo hylätä.

        Kaiken - siis aivan kaiken - ydin on herttailu. Siitä leviää Jumala kaikki hyvä ja hyvyys. Tässä muutamia nykyisempiä kirjoituksiani

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17064032/siskon-ja-veljen-herttailu-mervi-ja-pekka-

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17062709/petra-ja-topi-runkkasivat-toisilleen

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17038599/privaatissa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17056173/sisaruksien-uusi-alku

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17058478/maxin-kesaloma-ebba-serkun-kanssa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17027104/marja-avaa-suloisen-vittunsa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17035305/valokuvaussessio

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16973511/pipsan-ja-timin-vakiopano

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16967785/saran-rohkea

        Onhan näitä. Eniten olen kertonut itsestäni ensimmäisen linkin takana, ehkä se myös kertoo, miksi näitä kirjoittelen, ja miksi olen vaimoni kansa kanssa murtautunut lapsuuden kauhuista täyteen vapauteen.

        "Semmoista lupailtiin myös, sinusta varoiteltiin."

        Turhaanpa trollit varoittavat. En ole koskaan pyrkinyt etsimään uutta tai vaihtamaan vaimoa. Jumala antoi minulle moninkertaisesti, mitä minulle kuuluu. Trollit keräävät "tietonsa" muilta trolleilta ja kuvittelevat aivan uskomattomia.

        Jumalan siunausta ja menestystä elämässäsi! 🌹👀

        P.S.
        Kaikki ovat minun, vaikka nikki voi olla toinen. Kun aloitan kappaleen sanalla "taustaa", kerron totea, muutoin minun ja vaimoni toivemaailmaa.


      • Vastasin sinulle täälläkin, mutta koska siinä on linkkejä myös Seksinovellit-palstalle, se saattaa kadota Sinkut-palstalta. Toivotaan, että se on silloin tallessa Seksinovellit-palstalla. Kantsii sillon etsii sieltä. 🌹👀


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Kiitos!

        Olen kyllä sitä mieltä, että joutuu ottamaan sen, jonka saa. Valinnanvaraa ei ole. Kuten niin moni muukin teologian opiskelija, pelkäsin koko ajan, että jään naimattomaksi. Korkein toiveeni, mitä uskalsin ajatella, oli että saisin sellaisen vaimon, JONKA KANSSA TULISIN EDES JOTENKIN TOIMEEN. Muistan vielä viidenkymmenen vuoden taakse tarkan sanamuodon, mitä silloin ajattelin.

        Kuitenkin sain suloisimman ja herttaisimman vaimon, mitä maa päällään kantaa. Moninkertaisesti sen, mitä pidin todennäköisenä. Jo yli 50 vuotta olemme olleet naimisissa ja syvästi tyytyväisiä toisiimme. Rakastimme toisiamme jo silloin kuin hullu punaista polkypyörää, vaan nyt vielä enemmän.

        Suhdepalstoilta olen ollut paljon pois. Tuntuu olevan trollilasten temmellyskenttä, mutta seksikertomuksia olen kirjoittanut useita. Lapsuuteni oli kammottava, mutta seksikertomuksissa olen voinut vaipua pumpuliin, kuten avioliitossanikin. Sekä minun että vaimoni elämässä on aikuisuuden perhe niin herttainen, että se voisi ilmetä myös sisaruusseksinä. Lapsuuden ahtaan ja kammottavan maailma saamme jo hylätä.

        Kaiken - siis aivan kaiken - ydin on herttailu. Siitä leviää Jumala kaikki hyvä ja hyvyys. Tässä muutamia nykyisempiä kirjoituksiani

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17064032/siskon-ja-veljen-herttailu-mervi-ja-pekka-

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17062709/petra-ja-topi-runkkasivat-toisilleen

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17038599/privaatissa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17056173/sisaruksien-uusi-alku

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17058478/maxin-kesaloma-ebba-serkun-kanssa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17027104/marja-avaa-suloisen-vittunsa

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17035305/valokuvaussessio

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16973511/pipsan-ja-timin-vakiopano

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16967785/saran-rohkea

        Onhan näitä. Eniten olen kertonut itsestäni ensimmäisen linkin takana, ehkä se myös kertoo, miksi näitä kirjoittelen, ja miksi olen vaimoni kansa kanssa murtautunut lapsuuden kauhuista täyteen vapauteen.

        "Semmoista lupailtiin myös, sinusta varoiteltiin."

        Turhaanpa trollit varoittavat. En ole koskaan pyrkinyt etsimään uutta tai vaihtamaan vaimoa. Jumala antoi minulle moninkertaisesti, mitä minulle kuuluu. Trollit keräävät "tietonsa" muilta trolleilta ja kuvittelevat aivan uskomattomia.

        Jumalan siunausta ja menestystä elämässäsi! 🌹👀

        P.S.
        Kaikki ovat minun, vaikka nikki voi olla toinen. Kun aloitan kappaleen sanalla "taustaa", kerron totea, muutoin minun ja vaimoni toivemaailmaa.

        Nytkö sä väität opiskelleesi teologiaa. Aiemmin väitit biologian olleen opiskelualasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö sä väität opiskelleesi teologiaa. Aiemmin väitit biologian olleen opiskelualasi.

        Olen kahden tiedekunnan maisteri. Kummankin tutkinnon olen suorittanut kaksinkertaisena, siis yhteensä nelinkertaisena. Lisäksi olen suorittanut kymmenkunta lisäainetta eri tiedekunnissa.

        Nuorempana mitattiin myös älykkyysosamäärä, ÄO 144, mutta mittaaja sanoi, että tulos olisi muutaman pisteen korkeampi, jos hän olisi arvannut ottaa mukaan kysymyssarjojen jatkokysymykset. Ei varmaan ole enää niin korkea.

        Minua ovat eniten kiinnostaneet, matematiikka, biologian teoria, tilastotiede, eri kielten kieliopit ja etymologiat. Nykyisin en lue, saati opiskele enää mitään, sillä olen, kuten lääkärikin sanoi, ERITTÄIN HUONOSSA KUNNOSSA.

        En jaksa enkä halua jatkaa minkäänlaista keskustelua aivan ilmeisen trollin kanssa


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Vastasin sinulle täälläkin, mutta koska siinä on linkkejä myös Seksinovellit-palstalle, se saattaa kadota Sinkut-palstalta. Toivotaan, että se on silloin tallessa Seksinovellit-palstalla. Kantsii sillon etsii sieltä. 🌹👀

        Paskat sulla mitään vaimoa on. Keski-ikäinen sairaseläkeläinen tyypillisillä mt-ongelmilla etkä suostu edes hoitoon. Vaikka se on vaan hyvä, ettei tollaseen roskaväkeen haaskata yhteiskunnan rahoja yhtään enempää kuin on pakko.


      • Anonyymi

        Leikki välillä...... Tuo ap.


    • Anonyymi

      Voi luoja, mä jo luulin, että susta on päästy eroon. Kohta on taas palsta täynnä limaisia pillujuttuja. 🤮🤮🤮

      • Muuta neuvoa en osaa sinulle antaa, kuin jo muodista pois menneen lasten hengellisen laulun: Älä silmä pieni katso, mitä vain. Älä silmä pieni katso, mitä vain. Sillä Isä taivainen, näkee lapsen sydämen. Alä silmä pieni katso mitä vain.


    • Anonyymi

      No voi kauheeta.

      Joskus se parisuhde-elämä tosin on sitä voita kauheeta. Aika monien tietämieni...
      joten jospa joku sai itselleen elinikäisen rauhan, onnittelut hänelle!

    • Anonyymi

      Kävikö mielessä kertaakaan että se tyttö on yksin kun se ei halua enää yhtään ukkoa riesakseen ja valitsee sen vuoksi yksinolon? Näin minulla.

      • Anonyymi

        Eihän sellainen nyt kenellekään kaksilahkeiselle voi tulla mieleen. Heidän mielestään naisen elämän ainut päämäärä on ”päästä” miehelään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sellainen nyt kenellekään kaksilahkeiselle voi tulla mieleen. Heidän mielestään naisen elämän ainut päämäärä on ”päästä” miehelään.

        Sosiologisissa kyselytutkimuksissa kysytään vain niiltä, joita asia koskee, ei kolmansilta henkilöiltä. Naisten halukkuutta liittoon selvitetään vain kysymyksillä naisilta. Miehiltä kysytään vain miesten halukkuutta.

        Molempien sukupuolten halukkuus on paljon suurempi kuin todellinen mahdollisuus.


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Sosiologisissa kyselytutkimuksissa kysytään vain niiltä, joita asia koskee, ei kolmansilta henkilöiltä. Naisten halukkuutta liittoon selvitetään vain kysymyksillä naisilta. Miehiltä kysytään vain miesten halukkuutta.

        Molempien sukupuolten halukkuus on paljon suurempi kuin todellinen mahdollisuus.

        Siitä huolimatta (ettei sitä sosiologisissa kyselytutkimuksissa heiltä kysytä) miehillä on aina mielipide ”naisten toiveista”, ja he vieläpä kuvittelevat sen olevan oikea tieto.


    • Tuossa lukiessani viitteitä omiin novelleihini, tuli mieleeni, miten olen korostanut mahdollisuutta seksin avulla osoittaa HERTTAISUUTTA toiselle. Yhtä selvää kuin se on minulle ja useimmille muillekin, yhtä mahdotonta edes sen ymmärtäminen on toisille.

      Ero on samankaltainen kuin luonneviassa, psykopatiassa. Millään terapialla, koulutuksella tai lääkkeillä ei voi psykopaattia saada tuntemaan, kuinka olisi kiva olla toista kohtaan hellä.

      Jos aivoista puuttuvat nämä hermoradat, VARAOSIA EI OLE. 🌹👀

    • Anonyymi

      Aijai, kyllä se oli sen tytön omaa syytä. Olisi näyttänyt enemmän pinppaa miehille kahvipöydissä ja kaduilla, niin olisi löytynyt se oma prinssi!

      Kukaanhan ei ole koskaan enää yli 30-vuotiaana onnistunut pariutumaan, joten jos ei 30v mennessä ole näyttänyt tarpeeksi pinppaa toreilla ja turuilla niin kyllä siinä yksin jää loppuiäksi.

      • Naapurin rouva ilostutti minut perusteellisesti, kun lähetti minulle hyvän kuvan ruusua muistuttavista sukupuolielimistään, ja ehdotti, että ottaisin hänestä lisää "sellaisia kuvia kuin halusin".

        Toki halusin ja liitin aarteistooni. Tietenkään hän ei edes pyrkinyt kanssakäymiseen. Hänellä vain on ystävällinen luonne. Hän halusi ja onnistui ilahduttamaan. Hän oli eronnut pahoinpitelijämiehestään ja luonut uuden liiton yli 40 vuotiaana. Jatkuu edelleen. 🌹👀


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Naapurin rouva ilostutti minut perusteellisesti, kun lähetti minulle hyvän kuvan ruusua muistuttavista sukupuolielimistään, ja ehdotti, että ottaisin hänestä lisää "sellaisia kuvia kuin halusin".

        Toki halusin ja liitin aarteistooni. Tietenkään hän ei edes pyrkinyt kanssakäymiseen. Hänellä vain on ystävällinen luonne. Hän halusi ja onnistui ilahduttamaan. Hän oli eronnut pahoinpitelijämiehestään ja luonut uuden liiton yli 40 vuotiaana. Jatkuu edelleen. 🌹👀

        Ei ole mahdollista. Yli 40-vuotiaana se hyvä seurusteluikä on jo auttamattomasti ohi. Siinä ei enää auta edes pllun näyttely, niin se vaan on ja niin sä itsekin aloituksessa sanoit.


      • Ei tämä ole mikään huumopripläjäys. En tunne pienintäkään tarvetta esittää asiallista asiaa
        huumorin varjolla.
        .


      • Anonyymi

        Jopas sulla äkkiä mieli muuttui, kun aloituksessa olit sitä mieltä että tuttu tyttö on pitänyt genitaalit liian pitkään piilossa ja siksi on paras pariutumisikä mennyt ohi ja loppuelämä vanhanapiikana edessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jopas sulla äkkiä mieli muuttui, kun aloituksessa olit sitä mieltä että tuttu tyttö on pitänyt genitaalit liian pitkään piilossa ja siksi on paras pariutumisikä mennyt ohi ja loppuelämä vanhanapiikana edessä.

        En ollut näin sanonut, enkä tarkoittanut. Tarkista. Aloitus on tallella. Puhumattakaan, että olisin kuvitellut, mikä oli hänen tahattoman sinkkuutensa syy. Toisesta tytöstä sanoin, että hän karkotti miehet petomaisella luonteellaan.


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        En ollut näin sanonut, enkä tarkoittanut. Tarkista. Aloitus on tallella. Puhumattakaan, että olisin kuvitellut, mikä oli hänen tahattoman sinkkuutensa syy. Toisesta tytöstä sanoin, että hän karkotti miehet petomaisella luonteellaan.

        "Tyttö oli jo kerinnyt yli-ikään. Se käytti kaikki maholliset suunnat, myös netit, ja etti uutta miestä, mut ei löytäny. Hyvä seurusteluikä, jollon on myös hyvii mieehii jälellä, oli auttamattomasti ohi."

        Näin sanoit aloituksessasi.
        Eli: olet sitä mieltä että tuttu tyttö on loppuiäkseen tuomittu olemaan yksin, kun on yli-ikäinen ja hyvä seurusteluikä on ohi.


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Naapurin rouva ilostutti minut perusteellisesti, kun lähetti minulle hyvän kuvan ruusua muistuttavista sukupuolielimistään, ja ehdotti, että ottaisin hänestä lisää "sellaisia kuvia kuin halusin".

        Toki halusin ja liitin aarteistooni. Tietenkään hän ei edes pyrkinyt kanssakäymiseen. Hänellä vain on ystävällinen luonne. Hän halusi ja onnistui ilahduttamaan. Hän oli eronnut pahoinpitelijämiehestään ja luonut uuden liiton yli 40 vuotiaana. Jatkuu edelleen. 🌹👀

        Taidat olla itse se kuvan lähettäjä! Mies!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tyttö oli jo kerinnyt yli-ikään. Se käytti kaikki maholliset suunnat, myös netit, ja etti uutta miestä, mut ei löytäny. Hyvä seurusteluikä, jollon on myös hyvii mieehii jälellä, oli auttamattomasti ohi."

        Näin sanoit aloituksessasi.
        Eli: olet sitä mieltä että tuttu tyttö on loppuiäkseen tuomittu olemaan yksin, kun on yli-ikäinen ja hyvä seurusteluikä on ohi.

        Sinä puolestaan väitit minun aloituksessani olleen sitä mieltä, että "tuttu tyttö on pitänyt genitaalit liian pitkään piilossa ja siksi on paras pariutumisikä mennyt ohi ja loppuelämä vanhanapiikana edessä."

        Oikeasti en sanonut hänen sukupuolielimistään yhtään mitään. Kylläpä mielikuvituksesi laukkaa. Onko se hieman omavaltainen? 🌹👀


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Sinä puolestaan väitit minun aloituksessani olleen sitä mieltä, että "tuttu tyttö on pitänyt genitaalit liian pitkään piilossa ja siksi on paras pariutumisikä mennyt ohi ja loppuelämä vanhanapiikana edessä."

        Oikeasti en sanonut hänen sukupuolielimistään yhtään mitään. Kylläpä mielikuvituksesi laukkaa. Onko se hieman omavaltainen? 🌹👀

        Kaikki palstalla tietää sun mielipiteesi siitä, että naiset jotka näyttää jalkoväliään kaikille miehille kahvipöydissä ja kaduilla löytää unelmamiehensä ;)

        Sinähän se aloituksessa voivottelit miten "kamaloittavaa" on että tutun tytön kohtalo on kuolla vanhanapiikana, kun ei tarpeeksi esitellyt rakoaan miehille nuorena :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki palstalla tietää sun mielipiteesi siitä, että naiset jotka näyttää jalkoväliään kaikille miehille kahvipöydissä ja kaduilla löytää unelmamiehensä ;)

        Sinähän se aloituksessa voivottelit miten "kamaloittavaa" on että tutun tytön kohtalo on kuolla vanhanapiikana, kun ei tarpeeksi esitellyt rakoaan miehille nuorena :D

        Sen lisäksi, että vääristelet minun muka sanoneen, että pitäisi näyttää KAIKILLE ja KAIKKIALLA, käytät myös iljettävää kieltä kauneimmasta, mitä on olemassa. Tällaista kieltä voi käyttää vain sellainen, jolta 1. puuttuu KOKONAAN kauneudentaju, ja 2. on henkiseltä rakenteeltaan täysin moukkamainen.

        Olet yksinkertaisesti SEKSUAALISESTI estynyt. Minun kirjoitukseni palauttavat tämän kipeän kohdan aina mieleesi, mutta et malta olla lukematta niitä. Ne hiertävät sinua kuin kivi kengässä.

        VALTAOSA muista eritavalla ajattelevista, pitää asiaa mielipidekysymyksenä, mutta sinä olet selvästi ESTYNYT. 🌹👀


    • Anonyymi

      tämän päätelmän pystyy tekemään vähemmälläkin älyn määrällä mutta mites jatko

      • Anonyymi

        on siis kommentti edelliseen, ei aloitukseen


      • Jos on, niin kuin sanotaan, jollakin on "sydän paikallan" ei siihen tarvita edes matalaa älykkyyttä saati tietotasoa, mutta jos ei herttaisuutta ja kauneutta ymmärrä, ei ymmärrä. Aivojen varaosia ei ole. Onneksi useimmat ymmärtävät.

        En minäkään luule pystyväni tuomaan varaosia, vaan jossakin määrin auttamaan niitä siskoja, joilta vuosituhantinen sorto on nakertanut itseluottamusta. Ihan oikeasti naiset, TE olette "luomakunnan kruunu¨, sekä älyllisesti, tiedollisesti että kauneudessa. 🌹👀


      • Anonyymi
        ånyo kirjoitti:

        Jos on, niin kuin sanotaan, jollakin on "sydän paikallan" ei siihen tarvita edes matalaa älykkyyttä saati tietotasoa, mutta jos ei herttaisuutta ja kauneutta ymmärrä, ei ymmärrä. Aivojen varaosia ei ole. Onneksi useimmat ymmärtävät.

        En minäkään luule pystyväni tuomaan varaosia, vaan jossakin määrin auttamaan niitä siskoja, joilta vuosituhantinen sorto on nakertanut itseluottamusta. Ihan oikeasti naiset, TE olette "luomakunnan kruunu¨, sekä älyllisesti, tiedollisesti että kauneudessa. 🌹👀

        Tollaset sairaat pedofiili-sukurutsaajat pitäis lähettää Afganistaniin. Tälle maalle pelkkä taakka ja menoerä.


    • Mä en ymmärrä yhtään mitään mitä yrität selittää.
      Ei hieno tyttö mihinkään pahennu. Ei hienolla tytöllä ole mitään yli-ikää.

      Ehkei hän löytänyt sitä rikasta prinssiä ratsullaan, ja iäkkäämpänä sitä ei löydykään.
      Hän ehkä löysi nuorena sen, ja totesi ettei se ollut sitä hän halusi, koska liian hyvä ollakseen totta, ei ole totta.
      Huonoon ei pidä tyytyä, kyllä.

      Tietysti se mitä pidät hienona, saattaa hyvinkin olla jotain mitä minä pidän ihan kamalana.

      Tämä tuskin kertoo siitä sun hienosta tytöstä, mutta laitan silti:
      https://www.youtube.com/watch?v=1noythZYtcU

      • "Töölööseen" on väärin sanottu..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        "Töölööseen" on väärin sanottu..

        Töölö on alkujaan ruotsinkielinen nimi, Töl-ö, Töl-saari, joka on lainaitunut suomeen siten, että vanha väki näki ruotsinkielisen nimen lainautuneen kokonaan erikoislanana, myös loppuvokaalin pitkänä.

        Kun 50-luvulla ja jatkossa tuli Helsinkiin muuttoliikettä erityisesti muualta maasta, nämä eivät tunteneet nimen ruotsinmukaista alkua, eikä ruotsin kieltä. Nämä rupesivat ymmärtämään loppuvokaalin lyhyeksi.

        Vanha kansa meni poikkeuksetta Töölööseen nuorempi myös Töölöön. Ero on vieläkin olemassa.

        Kyse on siis erikoislainan ja yleislainan erosta. Erikoislaina on lainanantajakielen kirjoitusasun mukainen, yleislaina lainanottajakielen kirjoitusasun mukainen. Siitä sitten kahtalainen taivutus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töölö on alkujaan ruotsinkielinen nimi, Töl-ö, Töl-saari, joka on lainaitunut suomeen siten, että vanha väki näki ruotsinkielisen nimen lainautuneen kokonaan erikoislanana, myös loppuvokaalin pitkänä.

        Kun 50-luvulla ja jatkossa tuli Helsinkiin muuttoliikettä erityisesti muualta maasta, nämä eivät tunteneet nimen ruotsinmukaista alkua, eikä ruotsin kieltä. Nämä rupesivat ymmärtämään loppuvokaalin lyhyeksi.

        Vanha kansa meni poikkeuksetta Töölööseen nuorempi myös Töölöön. Ero on vieläkin olemassa.

        Kyse on siis erikoislainan ja yleislainan erosta. Erikoislaina on lainanantajakielen kirjoitusasun mukainen, yleislaina lainanottajakielen kirjoitusasun mukainen. Siitä sitten kahtalainen taivutus.

        Mietinkin jo että onpas aika pölöjä nimi tämä Töölö..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mietinkin jo että onpas aika pölöjä nimi tämä Töölö..

        Mietippäs mikä ruotsiks olisi heinäsaari? :oD

        Hö ö! :oD


      • interlocutrice kirjoitti:

        Mietippäs mikä ruotsiks olisi heinäsaari? :oD

        Hö ö! :oD

        HÖÖ


      • Wwuwuw kirjoitti:

        HÖÖ

        Hullu kieli toi ruåtti!


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        HÖÖ

        Onko toi wuw, mcml...... Sama naisena esiintyvä mies ap??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töölö on alkujaan ruotsinkielinen nimi, Töl-ö, Töl-saari, joka on lainaitunut suomeen siten, että vanha väki näki ruotsinkielisen nimen lainautuneen kokonaan erikoislanana, myös loppuvokaalin pitkänä.

        Kun 50-luvulla ja jatkossa tuli Helsinkiin muuttoliikettä erityisesti muualta maasta, nämä eivät tunteneet nimen ruotsinmukaista alkua, eikä ruotsin kieltä. Nämä rupesivat ymmärtämään loppuvokaalin lyhyeksi.

        Vanha kansa meni poikkeuksetta Töölööseen nuorempi myös Töölöön. Ero on vieläkin olemassa.

        Kyse on siis erikoislainan ja yleislainan erosta. Erikoislaina on lainanantajakielen kirjoitusasun mukainen, yleislaina lainanottajakielen kirjoitusasun mukainen. Siitä sitten kahtalainen taivutus.

        Huvittavaa on se, että helsinkiläiset luulevat turkulaisten menevän (tai palaavan) "Turkuuseen".
        Turkulaiset sanovat tietysti, et "mennään Turkku". Ei todellakaan "Turkuuseen".


      • interlocutrice kirjoitti:

        Hullu kieli toi ruåtti!

        Kuten myös suomi. Oikeastaan kaikki kielet on tosi hulluja.


      • JustJust kirjoitti:

        Huvittavaa on se, että helsinkiläiset luulevat turkulaisten menevän (tai palaavan) "Turkuuseen".
        Turkulaiset sanovat tietysti, et "mennään Turkku". Ei todellakaan "Turkuuseen".

        Ei kaikki, mitä luulona esitetään, ole oikeata luuloa, vaan ilakointia toisen kustannuksella.


    • Anonyymi

      Kohde näkuyy sänky nåkyy ryömiexxäkin....

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe