Rokotevastainen painostettiin ottamaan rokote, ja kuinkas sitten kävikään

Anonyymi

Rokotteen ottaminen tai ottamatta jättäminen ei aina ole kiinni omasta päätöksestä. Eräs saksalainen rokotekriittinen sai tämän tuta kun hänet saatiin painostettua piikille.

Kohta hänen päänsä turposi ja se jouduttiin amputoimaan.

Vaimo kertoo tapahtumista:
"Tuossahan tuo istuu sohvalla kuten ennenkin, mutta nyt ei enää viitsi avata televisioita. Tratti piti ostaa, kosks kaljaa on muuten vaikea saada osumaan oikeaan paikkaan. Vaikka sotkihan se silloinkin kun se piti juoda suun kautta."

32

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🤣 No tämä! Aistinko lievää vittuilua rokotevastaisille, matala-otsaisille, kumipäitä kohtaan?

    • Anonyymi

      Lampaat uskovat lääkkeisiin ilman omaa ajatusta, kun käsky päättäjiltä tulee. Olette säälittäviä pellejä. Ottakaa pari piikkiä aamuin illoin kesät talvet, kyä siitä parannutte nuhasta.
      Huh huh.

      • Anonyymi

        Oletko Ano vai Anon serkku?


      • Anonyymi

        Seuratkaa te omaa Führerianne ja levittäkää vaikka "tuhat tutkimusta koronarokotuksesta"-linkkiänne.

        Ymmärtämättä lainkaan, että niiden lukemiseen menee kolme vuotta jos lukee yhden tutkimuksen päivässä. Jota linkin levittäjä ei taatusti ole tehnyt. Mutta Führer on käskenyt linkkiä levittää ja joku sitä levittää tietämättä sen sisällöstä mitään.


      • Anonyymi

        Ja tyhmä lukee MV-lehteä ja uskoo kaikkea paskaa mitä netistä löytää, eikä pysty itselliseen ja järkevään ajatteluun ja kuolee siksi köyhänä ja mahdollisesti pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tyhmä lukee MV-lehteä ja uskoo kaikkea paskaa mitä netistä löytää, eikä pysty itselliseen ja järkevään ajatteluun ja kuolee siksi köyhänä ja mahdollisesti pian.

        Mene tuonne iltapäivien roskalehtiä lukemaan sitten, miksi tänne tuppaudut lyhyillä agresiivisilla vihapuheilla.

        Piikeistä tuota lääkärit jo kertoivat reilu vuosi sitten tulevan, menttaalinen sairaus on USA:ssakin 1000 prosenttia lisääntynyt armeijan keskuudessa.

        Syöpä on toinen pahiten lisääntynyt...sitten halvaantumiset, elinvauriot...ym.
        Sydämeen kun tulee tuntemuksia ja vammoja myrkkypiikkien jälkeen, niin se on vakavaa.
        Sydän ei koskaan parane kun se vammautuu myrkyistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene tuonne iltapäivien roskalehtiä lukemaan sitten, miksi tänne tuppaudut lyhyillä agresiivisilla vihapuheilla.

        Piikeistä tuota lääkärit jo kertoivat reilu vuosi sitten tulevan, menttaalinen sairaus on USA:ssakin 1000 prosenttia lisääntynyt armeijan keskuudessa.

        Syöpä on toinen pahiten lisääntynyt...sitten halvaantumiset, elinvauriot...ym.
        Sydämeen kun tulee tuntemuksia ja vammoja myrkkypiikkien jälkeen, niin se on vakavaa.
        Sydän ei koskaan parane kun se vammautuu myrkyistä.

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tyhmä lukee MV-lehteä ja uskoo kaikkea paskaa mitä netistä löytää, eikä pysty itselliseen ja järkevään ajatteluun ja kuolee siksi köyhänä ja mahdollisesti pian.

        Valtamedian toimittaja sai sydänkohtauksen suorassa lähetyksessä mRNA-tehosterokotuksen jälkeen Brasiliassa!
        Alterosa AlertaSuldeMinas, brasilialainen televisiotoimittaja, kärsi sydänkohtauksen ja tuupertui suorassa uutislähetyksessä pian sen jälkeen, kun hänelle annettiin kolmas mRNA ”tehosterokote”. Hän oli aiemmin kehuskellut piikityksillään.
        Jornal das 7:n brasilialainen tv-juontaja RafaelSilva pyörtyi ja romahti uutislähetyksessä. Hänet vietiin nopeasti lähimpään sairaalaan ja raportin mukaan hän sai viisi sydänpysähdystä matkalla sairaalaan.
        Silva on ollut Varginhan Humanitas-sairaalan teho-osastolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtamedian toimittaja sai sydänkohtauksen suorassa lähetyksessä mRNA-tehosterokotuksen jälkeen Brasiliassa!
        Alterosa AlertaSuldeMinas, brasilialainen televisiotoimittaja, kärsi sydänkohtauksen ja tuupertui suorassa uutislähetyksessä pian sen jälkeen, kun hänelle annettiin kolmas mRNA ”tehosterokote”. Hän oli aiemmin kehuskellut piikityksillään.
        Jornal das 7:n brasilialainen tv-juontaja RafaelSilva pyörtyi ja romahti uutislähetyksessä. Hänet vietiin nopeasti lähimpään sairaalaan ja raportin mukaan hän sai viisi sydänpysähdystä matkalla sairaalaan.
        Silva on ollut Varginhan Humanitas-sairaalan teho-osastolla.

        "Plandemia over" - Englanti lopettaa lähes kaikki koronarajoitukset!

        Koronarajoitukset, mukaan lukien koronapassit, kasvomaskit ja vaatimukset työskennellä kotoa käsin, poistetaan Englannissa.

        Asiasta ilmoitti Britannian pääministeri Boris Johnson keskiviikkona. Hän myös esitti, että tautiepäiltyjen eristäminen lopetettaisiin pian. Ikävä kyllä, Britannian sote-alan rokotepakko pysyy yhä voimassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtamedian toimittaja sai sydänkohtauksen suorassa lähetyksessä mRNA-tehosterokotuksen jälkeen Brasiliassa!
        Alterosa AlertaSuldeMinas, brasilialainen televisiotoimittaja, kärsi sydänkohtauksen ja tuupertui suorassa uutislähetyksessä pian sen jälkeen, kun hänelle annettiin kolmas mRNA ”tehosterokote”. Hän oli aiemmin kehuskellut piikityksillään.
        Jornal das 7:n brasilialainen tv-juontaja RafaelSilva pyörtyi ja romahti uutislähetyksessä. Hänet vietiin nopeasti lähimpään sairaalaan ja raportin mukaan hän sai viisi sydänpysähdystä matkalla sairaalaan.
        Silva on ollut Varginhan Humanitas-sairaalan teho-osastolla.

        Viaporin Kuninkaanporttiin on ikuistettu Augustin Ehrensvärdin ikimuistoiset sanat:

        ”Jälkimaailma seiso täällä omalla pohjallasi äläkä luota vieraan apuun”

        Nyt on vieras valta hyökännyt ihmisten terveyden kimppuun myrkkyruiskein ja selvästi tuhoaa sitä ja moni vain tumput suorana ihmettelee miten sairasta tulee vaikka se tulee ulkomailta ampulleissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene tuonne iltapäivien roskalehtiä lukemaan sitten, miksi tänne tuppaudut lyhyillä agresiivisilla vihapuheilla.

        Piikeistä tuota lääkärit jo kertoivat reilu vuosi sitten tulevan, menttaalinen sairaus on USA:ssakin 1000 prosenttia lisääntynyt armeijan keskuudessa.

        Syöpä on toinen pahiten lisääntynyt...sitten halvaantumiset, elinvauriot...ym.
        Sydämeen kun tulee tuntemuksia ja vammoja myrkkypiikkien jälkeen, niin se on vakavaa.
        Sydän ei koskaan parane kun se vammautuu myrkyistä.

        Unohdit monta sairautta listaltasi. Unohditko ehkä myös dementian, dementiasi takia?


    • Anonyymi

      en ole rokote vastainen odottelen toivivaa rokotetta joka ehkäisee taudin
      tarttumista ja lievittää oireita . nykyinen on toimimaton se on jo nähty.
      jos nuhan takia se kannattaa ylipäänsä ottaa.

      • Anonyymi

        Ei sitä täydellistä rokotetta välttämättä löydy koskaan, mutta hienoa jos sinä selviät siitä nuhalla, kun toinen mahdollisuus on kuolema.
        Oikeasti, tyhmähän sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä täydellistä rokotetta välttämättä löydy koskaan, mutta hienoa jos sinä selviät siitä nuhalla, kun toinen mahdollisuus on kuolema.
        Oikeasti, tyhmähän sinä olet.

        Kolmas vaihtoehto on virukselta ja piikin mahdollisilta sivuoireilta välttyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas vaihtoehto on virukselta ja piikin mahdollisilta sivuoireilta välttyminen.

        Ja sairauksilta välttyminen. Niinhän sitä 13-vuotiaat terveet luulee kunnes sairastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sairauksilta välttyminen. Niinhän sitä 13-vuotiaat terveet luulee kunnes sairastuu.

        Tri Paul Thomas on Portlandissa toimiva lastenlääkäri, jolla on kokemusta 15 000 lapsesta. Hänellä on niin suuri potilasjoukko, että tutkijat voivat käyttää hänen käytäntötietojaan tutkimuksessa.

        Tohtori Paul, kuten potilaat häntä kutsuvat, on ystäväni ja kollegani. Kirjoitimme kirjan " Rokoteystävällinen suunnitelma: Dr. Paulin turvallinen ja tehokas lähestymistapa koskemattomuuteen ja terveyteen - raskaudesta lapsesi teini-ikään asti ."

        Dartmouthin lääkärinä, joka kasvoi afrikkalaisten lähetyssaarnaajien pojana, tohtori Paul kunnioitti aina rokotteita . Kuitenkin mitä enemmän hän tarkkaili lapsia suuren ja monipuolisen harjoituksensa aikana, sitä huolestuttavammalta CDC-rokotesuunnitelma alkoi tuntua hänestä. Hän katseli vanhempiensa noudattavan hänen terveyssuosituksiaan ja kuinka heidän näennäisesti terveille lapsilleen kehittyi neurologisia ja muita vakavia terveysongelmia. Yleisimmät terveysongelmat rokotuksen jälkeen. Ja tohtori Paul huomasi myös, että perheillä, jotka pitivät pidempiä taukoja rokotusten välillä tai eivät rokottaneet ollenkaan, näyttävät saavan terveempiä lapsia.

        Kriitikot saattavat ajatella, että rokottamattomat lapset käyvät vähemmän lääkärissä, ei siksi, että he olisivat vähemmän sairaita, vaan siksi, että heidän perheensä eivät luota lääkäreihin. Tai siksi, että vanhemmat ovat huolimattomia ja vievät lapsensa harvemmin lääkäriin. Tutkimus kuitenkin pohtii tätä mahdollisuutta vertaamalla terveiden lasten käyntejä, jotka olivat lähes identtisiä rokotetuissa ja rokottamattomissa ryhmissä. Samaan aikaan rokoteryhmässä oli enemmän kuumeen liittyviä käyntejä.

        Tulokset ovat linjassa muiden tutkimusten kanssa, jotka osoittavat, että rokotetut lapset ovat sairaampia

        Tämän tutkimuksen tulokset osoittavat, että rokotetut lapset ovat sairaampia kuin heidän rokottamattomat ikätoverinsa muissa riippumattomissa tutkimuksissa. Mawson et ai. ilmoitti lisääntyneestä riskistä moniin sairauksiin, mukaan lukien allerginen nuha, neurologiset kehityshäiriöt, ekseema ja krooniset sairaudet.

        DPT-rokotteita koskevat tutkimukset Guinea-Bissaussa, Afrikassa, ovat osoittaneet lisääntyneen kuolinriskin rokotteen saaneilla lapsilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tri Paul Thomas on Portlandissa toimiva lastenlääkäri, jolla on kokemusta 15 000 lapsesta. Hänellä on niin suuri potilasjoukko, että tutkijat voivat käyttää hänen käytäntötietojaan tutkimuksessa.

        Tohtori Paul, kuten potilaat häntä kutsuvat, on ystäväni ja kollegani. Kirjoitimme kirjan " Rokoteystävällinen suunnitelma: Dr. Paulin turvallinen ja tehokas lähestymistapa koskemattomuuteen ja terveyteen - raskaudesta lapsesi teini-ikään asti ."

        Dartmouthin lääkärinä, joka kasvoi afrikkalaisten lähetyssaarnaajien pojana, tohtori Paul kunnioitti aina rokotteita . Kuitenkin mitä enemmän hän tarkkaili lapsia suuren ja monipuolisen harjoituksensa aikana, sitä huolestuttavammalta CDC-rokotesuunnitelma alkoi tuntua hänestä. Hän katseli vanhempiensa noudattavan hänen terveyssuosituksiaan ja kuinka heidän näennäisesti terveille lapsilleen kehittyi neurologisia ja muita vakavia terveysongelmia. Yleisimmät terveysongelmat rokotuksen jälkeen. Ja tohtori Paul huomasi myös, että perheillä, jotka pitivät pidempiä taukoja rokotusten välillä tai eivät rokottaneet ollenkaan, näyttävät saavan terveempiä lapsia.

        Kriitikot saattavat ajatella, että rokottamattomat lapset käyvät vähemmän lääkärissä, ei siksi, että he olisivat vähemmän sairaita, vaan siksi, että heidän perheensä eivät luota lääkäreihin. Tai siksi, että vanhemmat ovat huolimattomia ja vievät lapsensa harvemmin lääkäriin. Tutkimus kuitenkin pohtii tätä mahdollisuutta vertaamalla terveiden lasten käyntejä, jotka olivat lähes identtisiä rokotetuissa ja rokottamattomissa ryhmissä. Samaan aikaan rokoteryhmässä oli enemmän kuumeen liittyviä käyntejä.

        Tulokset ovat linjassa muiden tutkimusten kanssa, jotka osoittavat, että rokotetut lapset ovat sairaampia

        Tämän tutkimuksen tulokset osoittavat, että rokotetut lapset ovat sairaampia kuin heidän rokottamattomat ikätoverinsa muissa riippumattomissa tutkimuksissa. Mawson et ai. ilmoitti lisääntyneestä riskistä moniin sairauksiin, mukaan lukien allerginen nuha, neurologiset kehityshäiriöt, ekseema ja krooniset sairaudet.

        DPT-rokotteita koskevat tutkimukset Guinea-Bissaussa, Afrikassa, ovat osoittaneet lisääntyneen kuolinriskin rokotteen saaneilla lapsilla.

        https://apnews.com/article/health-paul-thomas-portland-tetanus-oregon-48d917259b7985e6e335c67773507c62

        Hänen lääkärilupansa on peruttu. Erästäkin potilasta vanhemmat? Olivat hoitaneet hopevedellä, lapsen saatua haavan päähänsä.

        Jäykkäkouristusrokotusta ei annettu ja lapsi sai tetanuksen. 2 kuukautta tehohoidossa, putki kurkkuun tehdyssä kolossa.

        No tuo on varmaan hauskaa. Hyvä vaihtoehto pikku piikille. Kukin makunsa mukaan.


    • Anonyymi

      Siitä tuli älykkäin rokotevastainen.

      • Anonyymi

        Co Armaghin eri puolilta on osoitettu kunnianosoitus lahjakkaalle jalkapalloilijalle Oisin Fieldsille, joka kuoli "yllättäen" keskiviikkona saatuaan sitä ennen injektion.

        Hänen työnantajansa McElmeel Mobility Services Ltd on kuvaillut herra Fieldsiä "aidaksi, nöyräksi ja positiiviseksi kaveriksi", kun taas urheiluseurat ympäri maakuntaa ovat ilmaisseet osanottonsa hänen ystävilleen ja perheelleen.

        Armagh-mies haudataan lauantaina, kun ruohonjuuritason Lonsdale League peruutti cup-ottelut kunnioituksena häntä kohtaan.

        Mr Fieldsin työnantaja sanoi, että hän kuoli pelatessaan jalkapalloa ystäviensä kanssa.

        Hänen nykyinen tiiminsä Navan Harps kuvaili olevansa "tuhoutunut" "ystävän ja joukkuetoverinsa" menettämisen johdosta.

        "Odotamme myötätuntomme ja tukemme koko hänen perheelleen ja ystävilleen tällä hetkellä", he sanoivat.


    • Anonyymi

      Ja sitten toiselle tuli HIV-kuppa!

      • Anonyymi

        Suomen suuri ylikuolleisuus kasvanut edelleen joulu-tammikuussa – Koronarokotusten tahdissa!
        Olli Kuokka kaivoi esiin uusimman kokonaiskuolleisuuden tilaston, jonka tietenkin luulisi ja pitäisikin olla huolestuttamassa myös päivän lööpeissä, mutta suomalaisten poikkeuksellinen joukkokuolema ei sovellu mRNA-piikityspakkoja julistavaan Sanoma/Pfizerin narratiiviin.

        Suomalaisia kuolee tuhansittain enemmän kuin normaalisti 5 vuoden keskiarvoon verrattuna. Me tiedämme sen, että heitä ei tapa vain 0,01% kuolettava koronavirus tai mikään muukaan poikkeustila, kuten vaikkapa sodan syttyminen. Ainoa selitys on se mistä valtamediassa ja ylikansallisen rokoteagendan asiamiesten toimesta ei kerrota: mRNA-COVID-rokotteet.


    • Anonyymi

      Popcornit on jo otettu esiin. Sen verran tulee taas viihdettä salaliittouskovaisten suunnalta.

    • >>🤣 No tämä! Aistinko lievää vittuilua rokotevastaisille, matala-otsaisille, kumipäitä kohtaan?>>

      Sitten kun sinä kuolet piikkiin, minä nauran ja oikein makeasti.

    • Anonyymi

      Tehhään rokotteista tykkääjät oikein nättijuttu, että ottakaa te kaikki meille terveille tarkoitetut myrkyt, ja olette sitten levittämättä sitä ruttoa meihin. Tähän mennessä ootte levittäneet sitä ihan holtittomasti.

    • Anonyymi

      Enempi rokotuksia, enempi koronaa.

      Ajattelis että rokotukset vähentäisi koronaa.

    • Anonyymi

      Ei ole nauramista rokotteilla. Minun lààkàrini jàljitti minua puhelinsoitoilla vaikka olin jo sanonut, ettà rokote on minulle vaarallinen kun on ollut veritulppa. Hàn alisti minut ottamaan rokotteen 18.pv toukokuuta viime vuonna. Sain aivovaurion hirveàn pàànsàryn seurauksena, oksensin n. 30tuntia, menetin tàysin muistini ja tietoisuuden menneisyydestàni ja siità missà olin. Kehoni, kàsivarteni ja jalkani vààntyilivàt ja sormet, varpaat ja keho kovassa tuskasssa, vasen kasvopuoli oli tunnoton. Kirjeitten ja valokuvien avulla mieheni on uurastanut palatakseni edes vàlttàvààn kuntoon, mutta tie on pitkà; vasen puoli suuta riippuu ja sylki kuolaa vielà ulos, hiukset làhtevàt tukussa. Veritulpan kohta pohkeessa sykkii tuskaten. Olen menettànyt keskityskykyni. Onko jollekin kàynyt samoin? Asta

      • Anonyymi

        Ai jaa,voi kauhia senttään,niinkö kävi sinulle,ohhoh..


      • Anonyymi

        Olet vain dementoitunut. Olet aina ollut kuvaamasi näköinen, jo monta vuotta.


    • Anonyymi

      Mullakin on kokemusta jo n. 200 lapsesta, muutama vuosi lusittukin niistä jutuista. Mut en silti suosittele rokoitusta kelleen.

      Raktori-Rauno 74v

    • Anonyymi

      Persut ovat tässäkin asiassa oikeassa,ei kannata olla lammas.

    • Anonyymi

      Sulla on tainnut turvota nyt silmät päästä - istu perseelles ja mieti mitä postaskaa tulee ulos, onko otettu liikaa kenties ja käsi kipeenä vetämisestä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe