" Venäjän-mieliset tahot suunnittelevat järjestävänsä pääkaupunkiseudulla
Venäjän voitonpäivään liittyvän mielenilmauksen toukokuun alussa.
Mielenilmauksessa on tarkoitus järjestää autokulkue
Hyvinkäältä Helsinkiin 8. toukokuuta."
- https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008765916.html
Sittehä ois hyvä vastamielenosoitus jos splatteripelaajat
toimis ku Ukrainan puolustajat ja suolais väijyksistä
noi kus¤pää putinistien `tankit´ kunnon splätteri-iskuilla !?!
Jee ... vähä aktioonia kehiin - LoL
Saddu ;^)
Voitonpäiväparaati suomessa...
10
641
Vastaukset
Joopajoo, kaikenlaisia sitä tääläkinpäin on, menisivät sinne suurvenäjälle marssimaan.
- Anonyymi
Ketähän siitä marssirivistöstä löytyy?
Anakin siellä on Gondula Talonen Tuohioja ja Andersonni- Anonyymi
Marssirivistö.. Ei, eivät kykene mihinkään niin vaativaan. Muutama autoilija, jotka venyttävät esaa matkatessaan.
Eiköhän siellä agitaattoreina ole hengessä mukana Wuolijoen jälkeläiset sekä SomaLi. Luulen että joku dosenttikin taitaa olla taustalla, tuskin itse uskaltaa kuitenkaan eturintamaan hänkään. Nuo kaikki ovat tottuneet vetelemään naruja taustalla ja laittamaan hölmöimmät toteuttamaan heidän ambitionsa kommunismin edistäjinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marssirivistö.. Ei, eivät kykene mihinkään niin vaativaan. Muutama autoilija, jotka venyttävät esaa matkatessaan.
Eiköhän siellä agitaattoreina ole hengessä mukana Wuolijoen jälkeläiset sekä SomaLi. Luulen että joku dosenttikin taitaa olla taustalla, tuskin itse uskaltaa kuitenkaan eturintamaan hänkään. Nuo kaikki ovat tottuneet vetelemään naruja taustalla ja laittamaan hölmöimmät toteuttamaan heidän ambitionsa kommunismin edistäjinä.Tosiaan hävytöntä juhlistaa likaisten murhamiesten ja maailmaa uhkaavien propagandistista juhlaa. Venäjä petaa vuosisadan kestävää häpeää passinsa haltijoille.
Minkä maan tahansa lentokenttien maahantulotarkastus suhtautuu venäläiseen epäillen, inhoten ja torjuen jos vaan joku peruste löytyy.
Tuo on Putinin lahja tuleville venäläissukupolville.
Ukrainan tapahtumien myötä itse katson huolella, että mitään Venäjän hallinnolle myötämielistä ei toimestani tapahdu.
Paska maa, Venäjä.
- Anonyymi
Kannatetaan
- Anonyymi
Kannatan sinne vaan vastamielenosoitusta. Tukkikaa tie, puhkokaa renkaat, ja ottakaa kaikista trolleista ym kuvat
- Anonyymi
So what?
Suomi on vapaa maa!
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu..- Anonyymi
Käytetäänkös leivälle sitten margariinia kun on se voitonpäivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytetäänkös leivälle sitten margariinia kun on se voitonpäivä?
Margariinilla liukastetaan venäläisen huoran kuiva torttu, leivälle levitetään paksulti suomalaista voita.
- Anonyymi
Venäläiset toitottaa iskulausetta että "pystymme siihen uudestaan" eli mihin ne on ennekään pystyneet , ainakaan ilman Amerikan apua. Ohessa lista millä Amerikka tuki neuvostoliittoa hyökäyssodassa Suomea ja Saksaa vastaan.Lend–Lease-tuotteet Neuvostoliitolle 1941–1945 (taulukko[4])
määrä tuote
375 833 kuorma-autoa
51 503 jeeppiä
35 170 moottoripyörää
8 075 traktoria
7 053 panssarivaunua
14 795 lentokonetta
1 900 höyryveturia
66 dieselveturia
9 920 rautatievaunua
1 000 tasovaunua
120 tankinkuljetusvaunua
4 478 116 tn ruokatarvikkeita
2 670 371 tn öljytuotteita
185 000 kenttäpuhelinta
1 100 000 km kaapelia
2 300 000 tn terästä
229 000 tn alumiinia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833