Mihin tyttöystävää tarvii

Olen rikas en tarvii tyttöystävää. Osaan kokata, pyykätä, siivota, remontoida, pukeutua, leipoa, ajaa autoa ja kaikkea. Seksiä voi ostaa jos panetta joten tyttöystävä ei voi antaa minulle mitään mitä haluaisin elämässä.

20

135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyttöystävä tarvitsee sun rahoja.

    • Anonyymi

      Et mihinkään. Elämääsi olisi ehkä mielenkiintoista seurata 24/7 livestudiosta. Mutta jos et puhu ääneen, niin ehkä melko tylsää. En tiedä. Mitä itse arvelet?

      • Anonyymi

        Niin semmoinen norppalive, mutta richmanscave- nimellä tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin semmoinen norppalive, mutta richmanscave- nimellä tms

        Niin sellainen. Eikö ikkunoistasi paista aurinko?


    • Jos ei koe saavansa parisuhteesta mitään, miksi sellaista kannattaisi edes harkita? Ei parisuhde ole pakko.

      Elämässä kannattaa tehdä asioita, jotka tekee onnelliseksi tai jotka saa läheiset ihmiset onnelliseksi. Yleensä paras lopputulos on kun löytää sopivan tasapainon noiden kahden tarpeen välillä.

    • Anonyymi

      Jos on syntynyt vuonna -75, niin tyttöystävä alkaa jo kuulostaa setämieshommilta.

      Oikea nainen sitä vastoin sulostuttaa ja vaikeuttaa elämää siinä määrin, että kun siihen tottuu, niin ilman ei osaa olla. Vaatii tietysti masokistista otetta elämään.

      -keinovaginamies-

      • Sama homma miehen kanssa sen olemassa oloon tottuu, mutta vaatii masokistista otetta myös että vuosia elää yhdessä.


      • Bätääs kirjoitti:

        Sama homma miehen kanssa sen olemassa oloon tottuu, mutta vaatii masokistista otetta myös että vuosia elää yhdessä.

        Siis täytyy olla pikkasen kajahtanut, että ylipäänsä ottaa miehen kumppaniksi.


    • Anonyymi

      Ihminen tarvitsee molemminpuolista hellyyttä ja elämässä muutoinkin jakamisen ja yhteenkuuluvuuden tunteita ja kokemuksia

      • Anonyymi

        Juuri näin. Hyvin sanottu.

        Jos ei koe parisuhdetta tarpeelliseksi, niin ihan hyvä olla yksin. Monet valitsevat ainakin vanhemmiten sen tien, ja ovat hyvin helpottuneita.

        Itse en tuohon pysty. On niin mukavaa kömpiä yöksi jonkun kainaloon. Ahdistun ennemmin tai myöhemmin, jos olen liian kauan yksin.


    • Anonyymi

      Noh, sellaista se. Ihan järkyttävää tajuta, ettei tarvitse mitää. Sanon kuitenkin hyvää yötä vaikket tarvitse :)
      Maxi Trusso - Nothing at All https://youtu.be/Exm5Z5hAdrE
      t.sxth

    • Helkatin hyvä huomio. Kannattaa pysyä omavaraisena ja hoitaa tarpeensa itse, jos kerta siihen kykenee, silloin ei tarvitse kumarrella muualle ja odottaa, jos joku heltyisi auttamaan pyyteettä.

    • Anonyymi

      Jos panettaa, niin voi runkata. Ei siinä naista tarvita. Lopputulos on sama.

    • Anonyymi

      Kun sain rahaa paljon niin alkoi myös tyttöystävä ehdokkaita tulla esiin. Yks nainen josta olin kiinnostunut , ei ollut aikaisemmin kiinnostunut niin alkoikin kiinnostua ja sanoin sille sitten suoraan että olet jo liian vanha ja minunlaiset varakkaat seurustelee nuorempien kanssa. Toiselle naiselle sanoin että olet kiinnostunut vain koska sain paljon rahaa, joten et voisi rakastaa minua omaa persoonaani.

      • Anonyymi

        Ja siitä naisesta tullut paha alkoholisti.


      • Anonyymi

        No niin . Hyvä pitää järki päässä. Laita ennemmin hyväntekeväisyyteen kun bimboon muijaan👍


    • Anonyymi

      Kyllä tyttöystävä hyvä olis jos esim yöllä tulee mörkö pihaan tai olkkariin niin voi laittaa eli herättää tyttöystävän ja laittaa hänet katsomaan mikä siellä olkkarissa tai pihalla oikein on tai jos tulee varkaita niin laittaa tyttöystävän ajamaan ne pois ja antamaan varkaille turpiin ja itse voi jatkaa nukkumista ja kyllä tyttöystävä on hyvä kantamaan ostoksia ja talvella hyvä tekemään lumihommat kesällä nurmikon leikkuut ym esim tekemään klapeja eli kyl tyttöystävä hyvä olis

    • Anonyymi

      Jos et tiedä mihin tarvii, ole ilman sitten.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Jos tytöillä o miljooittain kysymyksiä mihihn pitäisi vastata, kwaräiai ikansa vacsaqta.

    • Anonyymi

      Miljoonittoin kysymyksiä naisilta, mutta niin jooh flash gordon, hauska elokuva missä joo prinsessoja ja maxz von näyttelemässä MIng D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe