30 tuntia viikossa ei ole mitään. Kovat treenaa 50 tuntia viikossa ja silti kärki karkaa..

Anonyymi-ap

Luin YLEn jutun hiihtäjä Remi Lindholmista. Kovimpina viikkoina on treenannut 50 tuntia. Tastatyöntötreenissä keskinopeus on 20 km/h ja kesto 10 tuntia. Matkaa kertyy 200 km!

Käynti Kiinassa oli nimittäin avannut hänenkin silmät siihen tosiasiaan, ettå päästäkseen lähemmäs huippua pitää treenata komesti päivässä ja lyhimmät yöunet ovat tunnin pituisia.

32

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Never easy toimii.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­­y­­m­f­o­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176818037

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kun mikään ei riitä, eikä siltikään pärjätä...

    • Anonyymi

      Ilman D-vitamiinia ei voi nostaa yli 30 h/viikko. Tai sitten koko seuraava viikko palauttelua, super sellaista.

      Kukaan tiedossa oleva valmentaja ei salli tuollaisia treenimääriä.

    • Anonyymi

      Kiinassa opitaan reenaamaan. Ei valiteta reenistä ajankuluksi.

    • Anonyymi

      Martin Jonsryd Sundby takoi harjoituskaudella reilut 1300 tuntia, kunnes...roppa sano että stop

      niin, tulihan siinä kärytkin, jotka torskit paino villasella.

    • Anonyymi

      Miule riittää kolme varttia hölkkää päiväsä. Ahneella on sontainen loppu.

    • Anonyymi

      Hoolunti on Ylläksen Ahman jäljillä, vaan mitäpä sannookaan valamentaja:

      Fredrik Aukland vahvisti NRK:lle, että Holundin kaltaiset äärimmäiset treenimetodit eivät ole lainkaan yleisiä maailman huipulla.

      – Se ei sovi monille. Sanoisin jopa, että se sopii hyvin harvoille, Aukland totesi.

      – Pitkät lenkit tekevät sinusta vahvan. Se ei todellakaan kehitä räjähtävyyttä tai nopeutta, mitkä ovat tärkeitä ominaisuuksia nykyään. Tämä treeni yllättäisi vähemmän, jos olisimme vielä 1980-luvulla.

      Katotaan, miten käy Tourilla ?

      • Anonyymi

        Eero Mäntyrannan sisarenpoika Pertti Teurajärvi treenasi lähelle 2000 tuntia vuositasolla.

        Eero koitti valmentaa, mutta totesi, että ei voi suosittaa mitään harjoitteita, koska ei pidä koskaan palautuspäiviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eero Mäntyrannan sisarenpoika Pertti Teurajärvi treenasi lähelle 2000 tuntia vuositasolla.

        Eero koitti valmentaa, mutta totesi, että ei voi suosittaa mitään harjoitteita, koska ei pidä koskaan palautuspäiviä.

        Teuran hiihtovihossa on parhaimmille eli kauheimmille vuosille 15.000 km. Sen lisäksi on vielä kisattu ammattimaisesti hiihtoa, suunnistusta, pyöräilyä ja juoksua, arvokisamitaleitakin löytyy.


    • Anonyymi

      Viime talvena hiihti Joensuulaismies lokakuusta huhtikuun loppuun joka päivä 6 h eli yli 19.000 km eikä lehtihaastattelun mukaan tuntenut olevansa väsynyt. Siis 30 asteen pakkasissa ja muissä vesisateissa, joita viime talven oli.

      • Anonyymi

        Onko pelkkiä puheita vai löytyykö dataa?


    • Anonyymi

      Paikallislehden mukaan Polarissa on vajaat 13.000 km

    • Anonyymi

      Kiinassa ja Japanissa pitkäjuoksu ja kävelyt ovat kunniassaan, sieltä mallia, jos afrikan malli ei onnistu.

    • Anonyymi

      Välillä tuntuu sillä, että Suomessa kilpaillaan sitä kenellä on eniten harjoitustunteja tai -kilometrejä alla.

      Kisoissa valitettavasti ratkaisee aika eli nopeus. Suomalainen Ei matka tapa vaan vauhti -taktiikka on huono menestyksen kannalta.

      Onko se vain niin, että kun maailmalla ei pärjätä tuloksissa, pitää pyörittää omaa kansallista "treenimääräsarjaa"? :D

      • Anonyymi

        Kyllä se on juurikin näin. Kun ei tuloksissa pärjätä, näytetään, että ainakin on treenattu.


    • Anonyymi

      Joku ukko vai parikin polki pyörällä 300km joka päivä vuoden ajan

      • Anonyymi

        Työhullut suharit ajaa Hellsingin yössä Mondeonromuillaan samat kilometrit, ilman verokirjaa. Ja nostavat Kelat toisella sossu - tunnarillaan.


    • Anonyymi

      Oisko nyt Remillä läpimurtokauen paikka?

      • Anonyymi

        Ei kulje jos on pili jäässä


    • Anonyymi

      montako tuntia pelaa fortnitea?

      • Anonyymi

        Armeijassa ei pelata, ei edes pip-pelejä


    • Anonyymi

      Remillä vaikiaa Norjassa.

    • Miule riittää viikossa 30h kävelyä tupakki kädessä.

    • Anonyymi

      Rentoa hikoilla jatkuvasti. Vähemmän on enemmän.

    • Anonyymi

      Ukko voisi voittaa treenaamisen maailmanmestaruuden.

    • Anonyymi

      Miula liikuntaa 10h viikossa eikä riitä mihinkään.

      • Anonyymi

        Koitapa 10h juoksua ja 40h käpöttelyä.


      • Anonyymi

        Hyvin riittää 10 tuntia viikossa. Treenaan alle kymmenen ja olen kovempi kuin kolmenkymmenen tunnin eetu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin riittää 10 tuntia viikossa. Treenaan alle kymmenen ja olen kovempi kuin kolmenkymmenen tunnin eetu.

        Teepäs video ja laita polar tiedot näkyville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teepäs video ja laita polar tiedot näkyville

        Sitten laitan garminin datat kun eetu ensin laittaa 4.41 ja 5.29 vauhteja vastaavaa sub3 kisatulosta pöytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten laitan garminin datat kun eetu ensin laittaa 4.41 ja 5.29 vauhteja vastaavaa sub3 kisatulosta pöytään.

        Ai että kun harmittaa vaikka Eetu on todettu kovakuntosemmaksi kuin ikätoverinsa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe