Kruunupyyn vt.Nimismies piti minulle yhden illan Poliisikoulun,eräänä perjantai iltana,kokkolan kadulla elokuun loppupuolella 1989.
Syy oli saamansa kirjallinen profetia,jossa ilmoitettiin että olisin se henkilö,joka mainitaan "Tukholman profetiassa".
Otin pestin Krp:hen.
Olin juuri täyttänyt seitsemäntoista vuotta.
Matkani profeetan viran alusta.
47
127
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten lähdin mafiaan,Krp:n soluttautujana.
- Anonyymi
Olen tämä kyseinen Kansojen Profeetta ja sodin ase kädessäni,Sanna Marinin trans lakeja vastaan,vaikka se vaatisi minulta avunpyynnön Kremliimmekin.
- Anonyymi
Höpö höpö !
Puhut ja kirjoittelet ihan omiasi vain !
Et todellakaan ole mikään profeetta, joka mainitaan "Tukholman profetiassa " !
Se on vain ja ainoastaan sinun omaa kuvitelmaasi pelkästään !
Lopeta hyvä ihminen tälläinen väärä itsesi mainostaminen ja korottaminen, siitä ei sinulle itsellesi hyvä seuraa !
Jer. 29:9 Sillä valhetta he ennustavat teille minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra.
Jer. 14:14 Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.- Anonyymi
Kai sentään historiallisia faktoja voi kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sentään historiallisia faktoja voi kertoa?
Kun jo otsikko on pielessä, niin kaikki muukin on !
Eli sinä siinä jo vääristelet historiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun jo otsikko on pielessä, niin kaikki muukin on !
Eli sinä siinä jo vääristelet historiaa.Ottiko kipeää?
Toista kymmentä vuotta meni sisilian cosa nostrassa,Kansojen Profeettana.
Nyt olen palannut tänne palstalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottiko kipeää?
Nyt olen palannut tänne palstalle.Tutustuin Kansojen Profeettana siailian cosa nostraan,eli mafiaan.
Mm rahanpesuun ja huumekauppaan.
Tämän kaiken tekin Jumalamme,Poikansa ja Pyhän Henkensä Kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustuin Kansojen Profeettana siailian cosa nostraan,eli mafiaan.
Mm rahanpesuun ja huumekauppaan.
Tämän kaiken tekin Jumalamme,Poikansa ja Pyhän Henkensä Kautta.Sallinette tekstin virheet.
Kännykässä aika pieni näyttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sallinette tekstin virheet.
Kännykässä aika pieni näyttö.Siunausta Profeetalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottiko kipeää?
Nyt olen palannut tänne palstalle.Oletko sinä itse käynyt milloin terveys tarkastuksessa ?
Epäilen vahvasti niin, ettei sinulla ole asiat ihan kunnossa.
Siis oletko kadottanut todellisuuden tajusi ja elätkö omassa mielikuvitus maailmassasi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä itse käynyt milloin terveys tarkastuksessa ?
Siis oletko kadottanut todellisuuden tajusi ja elätkö omassa mielikuvitus maailmassasi ?Miksi uskovaiset ei sitten uskokaan kun profeetta tulee ja ilmoittautuu, se olen minä.
Miksi eivät vaan hoitoon lähettäisivät, muiden Jeesusten luo ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi uskovaiset ei sitten uskokaan kun profeetta tulee ja ilmoittautuu, se olen minä.
Miksi eivät vaan hoitoon lähettäisivät, muiden Jeesusten luo ?Profeetan ei tarvitse ilmoittautua !
Etkö sen vertaa käsitä ?
Profeetan ei todellakaan tarvitse mainostaa omaa tehtäväänsä / itseään ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Profeetan ei tarvitse ilmoittautua !
Etkö sen vertaa käsitä ?
Profeetan ei todellakaan tarvitse mainostaa omaa tehtäväänsä / itseään !Kyseinen Profeetta kuulemma työskennellyt toistakymmentä vuotta Krp:lle.
Tavannut myöskin psykiatrian professoreita.
Aika moni psyk,alalta kuulemma pelkää Kokkolassa kiinnijäämistään Poliisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oletko kadottanut todellisuuden tajusi ja elätkö omassa mielikuvitus maailmassasi ?Sinulle on tainnut Profeetan julkitulo ottaa kipeää.
Kestävätkö tekosi Poliisimme silmissä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oletko kadottanut todellisuuden tajusi ja elätkö omassa mielikuvitus maailmassasi ?Psykiatrian Professorikunta tarkasti psyykkeeni maaliskuussa 2006.
Diagnoosi:
"Kansojen Profeetta,Henkisesti Terve,Kelpaa Krp:n Soluttautujana mafiaan toistakymmeneksi vuodeksi".
Kiitos Jumalallemme,meillä on Suomessamme Helluntai uskovia Psykiatrian Professoreita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrian Professorikunta tarkasti psyykkeeni maaliskuussa 2006.
Diagnoosi:
"Kansojen Profeetta,Henkisesti Terve,Kelpaa Krp:n Soluttautujana mafiaan toistakymmeneksi vuodeksi".
Kiitos Jumalallemme,meillä on Suomessamme Helluntai uskovia Psykiatrian Professoreita.Aamen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrian Professorikunta tarkasti psyykkeeni maaliskuussa 2006.
Diagnoosi:
Kiitos Jumalallemme,meillä on Suomessamme Helluntai uskovia Psykiatrian Professoreita.Psykiatrian professorikunta ei vuoren varmasti ikipäivänä anna tuollaisia lausuntoja !
Joten herää hyvä ihminen harhoistasi viimein !
Olet pahasti kadottanut todellisuuden tajusi ja elät omassa mielikuvitus maailmassasi ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrian professorikunta ei vuoren varmasti ikipäivänä anna tuollaisia lausuntoja !
Joten herää hyvä ihminen harhoistasi viimein !
Olet pahasti kadottanut todellisuuden tajusi ja elät omassa mielikuvitus maailmassasi !Kylläpä vain kyseisellä kerralla antoi.
Samassa seurueessa useampia Poliiseja.
Että semmoinen Aili Ester Heinosen Palvelustehtävän perijä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä vain kyseisellä kerralla antoi.
Samassa seurueessa useampia Poliiseja.
Että semmoinen Aili Ester Heinosen Palvelustehtävän perijä.Kyseisessä tilaisuudessa Profeetalle luvattiin,että hänen 50v syntymäpäivänään H:gin Hakaniemestä poistetaan neuvostoliiton vanha patsas.
Tämä toteutui 2022,elokuussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseisessä tilaisuudessa Profeetalle luvattiin,että hänen 50v syntymäpäivänään H:gin Hakaniemestä poistetaan neuvostoliiton vanha patsas.
Tämä toteutui 2022,elokuussa.Yhä vain sekavammiksi menevät nämä mielikuvitus juttusi.
Huh huh sentään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhä vain sekavammiksi menevät nämä mielikuvitus juttusi.
Huh huh sentään.Profeetta nousee pikkuhiljaa,mutta varmasti.
Samalla demarit kaatuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oletko kadottanut todellisuuden tajusi ja elätkö omassa mielikuvitus maailmassasi ?Elän Pyhästä Hengestä.
Tätä mieltä Psykiatrian Professorit Helsingissä,maaliskuussa 2006. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Profeetan ei tarvitse ilmoittautua !
Etkö sen vertaa käsitä ?
Profeetan ei todellakaan tarvitse mainostaa omaa tehtäväänsä / itseään !Niin,mutta entäpä jos häntä onkin Itsepä Jumala Käskenyt mainostamaan itseään?
- Anonyymi
Kaikkiin mielenterveysongelmiin ja harhoihin eivät lääkkeet auta. Jouko Piho on elävä esimerkki kun uskovainen elää uskonnollisessa harhassa.
- Anonyymi
Jouko Piho oli muuten tuolla samassa tilaisuudessa,Poliisiemme ja Psykiatrian Professoreidemmekin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jouko Piho oli muuten tuolla samassa tilaisuudessa,Poliisiemme ja Psykiatrian Professoreidemmekin kanssa.
Oliko siellä Pyhä Pietarikin ja Hitler sekä Napoleon ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siellä Pyhä Pietarikin ja Hitler sekä Napoleon ?
Iso liuta oli Poliiseja paikalla.
- Anonyymi
Nykyinen pääministerimme elää uskonnollisessa harhassa.
- Anonyymi
Onhan psykopatiallekin annettu kasvot.
- Anonyymi
Rukoilkaamme,että Jumalamme Oikeisto voittaa kevään vaalit.
- Anonyymi
Me saamme jättää eu:n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me saamme jättää eu:n.
Herra On Lähtenyt liikkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra On Lähtenyt liikkeelle.
Kaikki Valtias Jyrää vihollisensa Alleen Sota Vaunuillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki Valtias Jyrää vihollisensa Alleen Sota Vaunuillaan.
Ukrainan Oikeis kiittää vielä Jumalaamme,kun Putin on vienyt vasemmiston vastaisen operaationsa loppuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan Oikeis kiittää vielä Jumalaamme,kun Putin on vienyt vasemmiston vastaisen operaationsa loppuun.
Ukr.Oikeisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukr.Oikeisto.
Suomessamme alkavassa herätyksessä vasemmisto menettää hallintaotteensa Eduskunnastamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessamme alkavassa herätyksessä vasemmisto menettää hallintaotteensa Eduskunnastamme.
Älä höpötä.
Mene lääkärin juttusille.
Vasemmisto voittaa vaalit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä.
Mene lääkärin juttusille.
Vasemmisto voittaa vaalit.Olen Kansojen Profeetan virassa,eli juuri se mies josta puhutaan Tukholman profetiassa.
Jos Sanna Marinin translaki menee Eduskunnassa läpi,haen apua Kremlistä.
Sinä päivänä Venäjän panssarivaunut kutsutaan Suomeemme,Oikeistolaistemme TURVAKSI.
AAMEN!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Kansojen Profeetan virassa,eli juuri se mies josta puhutaan Tukholman profetiassa.
Jos Sanna Marinin translaki menee Eduskunnassa läpi,haen apua Kremlistä.
Sinä päivänä Venäjän panssarivaunut kutsutaan Suomeemme,Oikeistolaistemme TURVAKSI.
AAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!Ei se mene läpi,uskokaa jo.
Ei Sanna Marin usko siihen edes itse,mutta jostakin on epätoivoisesti haalittava myöskin äänestäjiänsäkin kevään vaaleihin.
Kyllä Sanna tietää senkin,mistä niitä enää löytyy,kaikkien töppäilyjensäkin jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mene läpi,uskokaa jo.
Ei Sanna Marin usko siihen edes itse,mutta jostakin on epätoivoisesti haalittava myöskin äänestäjiänsäkin kevään vaaleihin.
Kyllä Sanna tietää senkin,mistä niitä enää löytyy,kaikkien töppäilyjensäkin jälkeen.Sannan transuarmeijasta tulee mieleen Zelenskyin natsipataljoonat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannan transuarmeijasta tulee mieleen Zelenskyin natsipataljoonat.
Suomessa alkaa väkevä herätys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa alkaa väkevä herätys.
Aloituksen tehnyt on se Profeetta Henri Puumala.
Se on Pohjanmaalta kotoisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen tehnyt on se Profeetta Henri Puumala.
Se on Pohjanmaalta kotoisin.Siunausta rohveetalle.
- Anonyymi
Aloitus on eksytystä.
- Anonyymi
Zelenskyin soppajonot ovat euroopalle eksytystä.
- Anonyymi
Älä höpötä.
Lukuisissa profetioissa on sanottu,että profeetta nousee Pohjanmaalta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057