Perjantai kännit

Anonyymi-ap

Näin se on tehtävä

47

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko? Käskeekö joku, äänet? Muistakin juoda hitaasti, mutta tehokkaasti, jotta todella saat sen piiiiiiiiiiitkän perjantain 👍

• Ja siis aloittaja en ollut minä, vaikka juomat ovatkin jo kylmässä 😉🤣

• Xena-183 kirjoitti:

Ja siis aloittaja en ollut minä, vaikka juomat ovatkin jo kylmässä 😉🤣

Eläpä selittele 😂
        Niin ne on ittelläkin, päätin rangaista pääsiäistä ja ostelin sekalaisia oluita ja lonkeroita muutamat, pääosin kevään uutuuksia, niin voi tässä maistella illan mittaan 😁

• randombypasser kirjoitti:

Eläpä selittele 😂
        Niin ne on ittelläkin, päätin rangaista pääsiäistä ja ostelin sekalaisia oluita ja lonkeroita muutamat, pääosin kevään uutuuksia, niin voi tässä maistella illan mittaan 😁

Tytär toi tuliaisina Valamosta yhden valkkarin, mistä me molemmat tykätään ja tietty myös kuoharia on kylmässä 🥂🍾
        Saunan jälkeen vasta sitten, vaikka melkein jo nyt suu napsuu 😂

• Xena-183 kirjoitti:

Tytär toi tuliaisina Valamosta yhden valkkarin, mistä me molemmat tykätään ja tietty myös kuoharia on kylmässä 🥂🍾

Ai onko ne ehtineet lemppari-tutuiksi nuo Valamon tuotteet? On siis vakiopaikka missä vierailette toisinaan?

Kieltämättä, pikkasen meinaa alahuuli tippasta kun tässä kirjoittelee, kai se täytyy kohta maistella joku olut, semminkin kun ei ole saunaa rajoittamassa aikataulua 😂

Ai onko ne ehtineet lemppari-tutuiksi nuo Valamon tuotteet? On siis vakiopaikka missä vierailette toisinaan?

Kieltämättä, pikkasen meinaa alahuuli tippasta kun tässä kirjoittelee, kai se täytyy kohta maistella joku olut, semminkin kun ei ole saunaa rajoittamassa aikataulua 😂

Valamohan on siinä sopivasti matkalla Tampereelta, joten on siellä tullut poikettua, mutta tällä kertaa tytär oli käynyt kavereiden kanssa vierailulla siellä sekä Lintulan pihapiirissä ja Valamosta oli tuotu äidillekin tuliainen 😍

• Xena-183 kirjoitti:

Valamohan on siinä sopivasti matkalla Tampereelta, joten on siellä tullut poikettua, mutta tällä kertaa tytär oli käynyt kavereiden kanssa vierailulla siellä sekä Lintulan pihapiirissä ja Valamosta oli tuotu äidillekin tuliainen 😍

Kori valkoviiniä? 😂

Kori valkoviiniä? 😂

Noup. Yksi kaunis pieni pullo vain 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Noup. Yksi kaunis pieni pullo vain 😄

Pieni? Magnum? 😁

Mun kello sanoi äsken Röyh, joten piti avata maisteltavaksi yksi uutuuslonkero. Ei jatkoon mun suussani. 😂

Pieni? Magnum? 😁

Mun kello sanoi äsken Röyh, joten piti avata maisteltavaksi yksi uutuuslonkero. Ei jatkoon mun suussani. 😂

No voi harmi.. Se on hyvä aloittaa testaus ajoissa, niin sinulla on kesäksi suosikit tiedossa 😄
        Tuo valkkari, joka kieltämättä vähän napsaisi jo suuta, mutta maltan vielä.. on sellainen aika makea, joten sitä on mukava nautiskella vain pari lasillista kerrallaan 😋

• Xena-183 kirjoitti:

No voi harmi.. Se on hyvä aloittaa testaus ajoissa, niin sinulla on kesäksi suosikit tiedossa 😄
        Tuo valkkari, joka kieltämättä vähän napsaisi jo suuta, mutta maltan vielä.. on sellainen aika makea, joten sitä on mukava nautiskella vain pari lasillista kerrallaan 😋

Kyllä tuon juo, mutta ei jatkoon.

Vain pari lasillista... Uskon kun "näen" 😁

Kyllä tuon juo, mutta ei jatkoon.

Vain pari lasillista... Uskon kun "näen" 😁

Siitä pullosta.. 😉😁

• Xena-183 kirjoitti:

Siitä pullosta.. 😉😁

Nimenomaan 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Eläpä selittele 😂

Senverran nuori että limuviinat maistuu.
        Seuraava vaihe Jallua.
        Sitten nauttii hyvistä viineistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Senverran nuori että limuviinat maistuu.
        Seuraava vaihe Jallua.
        Sitten nauttii hyvistä viineistä.

Ja siis sinä vai?

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Perjantai känni on alotettava viimeistään tiistana, notta sen saa maaliin ennen sotea.

• Anonyymi

Joo olutta juon. Ei tässä muutakaan keksinyt.

• Anonyymi

1½ litraa olutta (4,6 %). Kvartaalikiintiö on täytetty. Seuraavaksi sitten juhannuksena

• Kyllä joo.. yksi gt ja toinen greippitonic gordonssilla takana. Nyt omasta likööristä tehtyä paukkua imeskelen.. marjalikööriä ja limoncelloa tuunattuna sodastream vadelmalla. Ja seuraavaksi rommia..

Ajattelin vetää perseet.. ja huomenna sitten ihan paska olo. Noh ei haittaa. Tuli jo pääsiäissiivous tehtyä ja makaronilaatikkoa koko pääsiäiseksi. Huomenna voi sitten maata sängynpohjilla koko päivän.

• Pääsiäisperseet? Sinä? Ei olisi ekana tullut mieleeni 😂

Pääsiäisperseet? Sinä? Ei olisi ekana tullut mieleeni 😂

Hittolainen.. nyt napsaa suu siihen malliin että kyllä lähtee. Raskas työ.. raskaat huvit.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Hittolainen.. nyt napsaa suu siihen malliin että kyllä lähtee. Raskas työ.. raskaat huvit.

Samoin, ei pitänyt, mutta sitten päätin ostella nipun oluita kaupasta. Ei noita nyt tusinoittain ole, mutta sen verran että voi jo hippasen naurattaakin 😂

Samoin, ei pitänyt, mutta sitten päätin ostella nipun oluita kaupasta. Ei noita nyt tusinoittain ole, mutta sen verran että voi jo hippasen naurattaakin 😂

Mäkin ostin sikspäkin olutta jos intoudun vaikka saunomaan.. saunaan pitää olla olutta. Jotenkin ollut rajut kolme viikkoa.. lomautus, työnhaku ja työllistyminen.. pari viikkoa kovaa duunia kun on tottunut löpsöilyyn.. tekee tehtävänsä. Nyt on hyvä nollata.

Erikoisoluita? Mitä hyvää ostit itsellesi?

Mäkin ostin sikspäkin olutta jos intoudun vaikka saunomaan.. saunaan pitää olla olutta. Jotenkin ollut rajut kolme viikkoa.. lomautus, työnhaku ja työllistyminen.. pari viikkoa kovaa duunia kun on tottunut löpsöilyyn.. tekee tehtävänsä. Nyt on hyvä nollata.

Erikoisoluita? Mitä hyvää ostit itsellesi?

Jep, sulla on ollut aika vauhdikasta, se tekee varsin hyvää nollatakin tuommoisen jäljiltä 👍

Muutaman tutun IPA:n, yllättäen, yhden uuden NEIPA:n, parit uutuuslonkerot ja sitten Kukon Challenger Ale:n jonka otin itse asiassa sinun makuasi ajatellen. Olen virallinen koemaistajasi 😂

Jep, sulla on ollut aika vauhdikasta, se tekee varsin hyvää nollatakin tuommoisen jäljiltä 👍

Muutaman tutun IPA:n, yllättäen, yhden uuden NEIPA:n, parit uutuuslonkerot ja sitten Kukon Challenger Ale:n jonka otin itse asiassa sinun makuasi ajatellen. Olen virallinen koemaistajasi 😂

Ja virallisen koemaistajan roolin olet suorittanut kiitettävällä asiantuntemuksella.
        Mulla ruoka-aika.. makaronilaatikko tuli just naapurin uunista :) ja eiku syömään.

Ja virallisen koemaistajan roolin olet suorittanut kiitettävällä asiantuntemuksella.
        Mulla ruoka-aika.. makaronilaatikko tuli just naapurin uunista :) ja eiku syömään.

Hyvä ettet syö tyhjään mahaan 😂

Hyvä ettet syö tyhjään mahaan 😂

Niin.. hyvin jo pääsi humahtamaan, kun join tyhjään mahaan.. kohta tuleekin jo toinen loota uunista ulos. Sit riittää molemmille talouksille ruokaa pääsiäiseksi.

Nykyään pitää töissäkin olla omat eväät, niin teen enemmän ruokaa kuin ennen. Laitan ylimääräiset pakastimeen ja kun ei jaksa laittaa evästä töihin, ottaa vaan pakastimesta. Saa nähdä koska ruoanlaittointoni lopahtaa.. nää pari viikkoa olen jaksanut laittaa ruokaa suurinpiirtein joka toinen päivä. Jos nyt siirryn lopullisesti tän nykyisen leiville, niin tuskin jaksaa kovin usein laittaa pöperöä. Siirtynen ennemmin tai myöhemmin mikroaterioiden suurkuluttajaksi.

No kattellaan miten minun käy.. valintoja, valintoja...

Niin.. hyvin jo pääsi humahtamaan, kun join tyhjään mahaan.. kohta tuleekin jo toinen loota uunista ulos. Sit riittää molemmille talouksille ruokaa pääsiäiseksi.

Nykyään pitää töissäkin olla omat eväät, niin teen enemmän ruokaa kuin ennen. Laitan ylimääräiset pakastimeen ja kun ei jaksa laittaa evästä töihin, ottaa vaan pakastimesta. Saa nähdä koska ruoanlaittointoni lopahtaa.. nää pari viikkoa olen jaksanut laittaa ruokaa suurinpiirtein joka toinen päivä. Jos nyt siirryn lopullisesti tän nykyisen leiville, niin tuskin jaksaa kovin usein laittaa pöperöä. Siirtynen ennemmin tai myöhemmin mikroaterioiden suurkuluttajaksi.

No kattellaan miten minun käy.. valintoja, valintoja...

Ei kun alat tekemään viikonloppuna isompia satseja, niin kyllä sen jaksaa ihan hyvin. Itte tehnyt sitä... 15 vuotta suunnilleen. Joskus teen arkenakin jonkun ruoan ja aina perhekoossa, kyllä se menee ihan kivasti. Sitten on pakastin täynnä pöperöitä.

Niin, tuo huuli oli teinivuosilta jolloin läträtessä usein oltiin jo aika tanakassa vauhdissa kun joku muisti alkuillasta että vois kannattaa syödäkin jotain ja lähdettiin pitseriaan eväälle. Siellä sitten kerrottiin tutuille karvakäsille juttuja ja muistettiin mainita ettei koskaan saa syödä tyhjään vatsaan, ne vaan pyöritteli päitään 😂

Ei kun alat tekemään viikonloppuna isompia satseja, niin kyllä sen jaksaa ihan hyvin. Itte tehnyt sitä... 15 vuotta suunnilleen. Joskus teen arkenakin jonkun ruoan ja aina perhekoossa, kyllä se menee ihan kivasti. Sitten on pakastin täynnä pöperöitä.

Niin, tuo huuli oli teinivuosilta jolloin läträtessä usein oltiin jo aika tanakassa vauhdissa kun joku muisti alkuillasta että vois kannattaa syödäkin jotain ja lähdettiin pitseriaan eväälle. Siellä sitten kerrottiin tutuille karvakäsille juttuja ja muistettiin mainita ettei koskaan saa syödä tyhjään vatsaan, ne vaan pyöritteli päitään 😂

Niin .. voin kuvitella tosiaankin teidät huliviliveikot tekemään tuollaista.. aiheuttamassa yleistä pahennusta.

Niin .. voin kuvitella tosiaankin teidät huliviliveikot tekemään tuollaista.. aiheuttamassa yleistä pahennusta.

Njäääh, ei se tapahtunut pitseriassa, ne karvakädet oli kavereita ja me taidettiin olla niitten parhaat asiakkaat jonkun 4-5 vuotta.
        Pahennusta aiheutettiin useimmiten paikkakunnan KKK-marketissa, nimenomasesti kaljoja ostellessa 🤣

Njäääh, ei se tapahtunut pitseriassa, ne karvakädet oli kavereita ja me taidettiin olla niitten parhaat asiakkaat jonkun 4-5 vuotta.
        Pahennusta aiheutettiin useimmiten paikkakunnan KKK-marketissa, nimenomasesti kaljoja ostellessa 🤣

Ai että oikein ostitte kaljanne.. ? Tuli vaan mieleen, kun me penskana pöllittiin kaljamme, kun ei ollut ikää ostaa sitä. Asia, josta en varsinaisesti ole kovin ylpeä. Mutta joo, kun muutin pois Espoosta ja aloitin kokopäivätyöt, niin unohtui semmoiset. Kaveripiirit jäi, sillä oli eri elämäntahti.. mä tein päivätöitä ja muut opiskeli tai hunsvottasi. Joten kaverit vaan jäi.

Ai että oikein ostitte kaljanne.. ? Tuli vaan mieleen, kun me penskana pöllittiin kaljamme, kun ei ollut ikää ostaa sitä. Asia, josta en varsinaisesti ole kovin ylpeä. Mutta joo, kun muutin pois Espoosta ja aloitin kokopäivätyöt, niin unohtui semmoiset. Kaveripiirit jäi, sillä oli eri elämäntahti.. mä tein päivätöitä ja muut opiskeli tai hunsvottasi. Joten kaverit vaan jäi.

Niin, ihan rehellisesti ostettiin. Se mistä ne rahat tuli... No alkuun ne tuli ja sitten hieman myöhemmin ne tienattiin ihka oikealla duunilla 😂

Mutta se meidän käytös, joka ei ollut täyttä sikaa, vaan ainoastaan hiukan äänekästä, arroganttia ja halveksuvaa, niin se riitti paikallisen KKK:n pomolle 🤣

Niin, ihan rehellisesti ostettiin. Se mistä ne rahat tuli... No alkuun ne tuli ja sitten hieman myöhemmin ne tienattiin ihka oikealla duunilla 😂

Mutta se meidän käytös, joka ei ollut täyttä sikaa, vaan ainoastaan hiukan äänekästä, arroganttia ja halveksuvaa, niin se riitti paikallisen KKK:n pomolle 🤣

Saitteko porttarit k-kauppaan? Aika päheetä.

Saitteko porttarit k-kauppaan? Aika päheetä.

Saatiin. Viikoks. Siihen mennessä K-diktaattorin kauppia Lefa oli ehtinyt räknäämään, että jos vajaa kymmenen jäbää ostaa perjantaina kolme koppaa kaljaa per nuppi, vähän muuta juomaa, roiskeläppiä, varmaan parin kartongin edestä röökiä, niin se on ihan saatanan paska idea antaa niille porttari 😂

Ja voit siskoseni uskoa, että mitenkään pienillä eleillä ei seuraavana viikonloppuna kaupassa käyty, se oli vähän kuin joku megabändi olis kävelly sisään 🤣🤣🤣

Saatiin. Viikoks. Siihen mennessä K-diktaattorin kauppia Lefa oli ehtinyt räknäämään, että jos vajaa kymmenen jäbää ostaa perjantaina kolme koppaa kaljaa per nuppi, vähän muuta juomaa, roiskeläppiä, varmaan parin kartongin edestä röökiä, niin se on ihan saatanan paska idea antaa niille porttari 😂

Ja voit siskoseni uskoa, että mitenkään pienillä eleillä ei seuraavana viikonloppuna kaupassa käyty, se oli vähän kuin joku megabändi olis kävelly sisään 🤣🤣🤣

Reps..

Mä osaan kuvitella tilanteen hyvinkin elävästi..
        Jos kundit oli puoliksikaan niin räyheitä kuin sä, niin se oli show must go on- mentaliteettillä.

Reps..

Mä osaan kuvitella tilanteen hyvinkin elävästi..
        Jos kundit oli puoliksikaan niin räyheitä kuin sä, niin se oli show must go on- mentaliteettillä.

Mä olin ehkä kolmanneks... haastavin yksilö siinä revohkassa. Muistan elävästi kuinka Lefa nojas lihatiskin päähän kauan päädyssä sillon ja katto kun me kierrettiin kauppa. Ai että sitä korpes, mutta raha ei haise 🤣

Naurettiin ihan homona koko matka kämpille niiden viinojen kanssa sillä reissulla. Oli sekin setti. Kaikkea sitä 😂

• Anonyymi

Viinaa juomalla sinkut löytää baarista kumppanin.

T: viinamies

• Anonyymi

Just nii. Sauns olut ja salkkarit

• Kyllä nyt on pää niin nukuksissa, ettei voi palstailla, eikä itseään alkoholilla turruttaa.
      Laiska seksi ei maita ja telkkarikin on tylsä.

• Mitä!?!

Seksi ei maita?!?

On sullakin murheet.

Mitä!?!

Seksi ei maita?!?

On sullakin murheet.

Näin on päässyt käymään. Ei ole tarvetta, jota tyydyttää.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Näin on päässyt käymään. Ei ole tarvetta, jota tyydyttää.

Olet tyydyttymätön, ja siksi vaikeuksissa?

• Anonyymi

Nej

• Anonyymi

Tämä kylmä ja kova maailma on luotu enimmäkseen selvinpäin. Jos haluaa siitä hetkeksi loitommalle niin pakkohan se on känni riipaista.

• Anonyymi

Pakko ryypätä että saa naisia. huomenna tulee nainen kylään ja vietetään iltaa yhdessä.

• Anonyymi

HiihAA-HOO... ampiainen jo pierasoo, alloittaa aikaisen jotta voi lopettaa ajoissa eryypyt,.. otatko... Kanarin.. tuptalana joo suorahanas kokopullo hehehe

Aamulla nähdään..

• Anonyymi

Minä voisin kyllä ottaa tuo Suomen Oikeuskanselerin pakan haltuni, koska ilmeisestikäään nykyinen pyst hallintoisamaan viinaansa... hehh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe