Kadonneet palstalaiset

Anonyymi-ap

Missä he ovat nyt? Ketä kaipaat?

39

460

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kaipaa ketään.

      • Anonyymi

        Paitsi arkun valintaan sopivaa toimistoa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi arkun valintaan sopivaa toimistoa...

        Ei niille kannata rahojaan syytää. Hautausala on ainoo ala mikä suomessa enää kannattaa. Niillä on uudet hienot hautausautot ja puku päällä viimeiseen asti. Toista se on meillä tuottavassa työssä, vanhoilla rutkuilla saa ajaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi arkun valintaan sopivaa toimistoa...

        Ei sitä tarvitse kaipailla. Arkun saa hommata joku muu sitten kun olen raato. Taikka viskaa vaan jonnekin metsän monttuun lahoamaan. Eipä se minua stressaa enää siinä vaiheessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sitä tarvitse kaipailla. Arkun saa hommata joku muu sitten kun olen raato. Taikka viskaa vaan jonnekin metsän monttuun lahoamaan. Eipä se minua stressaa enää siinä vaiheessa.

        Se vaihe on sinulla jo nurkan takana, kannattaako elämänsä viime metrit kuluttaa suomi24:ssä vai ehkä jossain elävämmässä paikassa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se vaihe on sinulla jo nurkan takana, kannattaako elämänsä viime metrit kuluttaa suomi24:ssä vai ehkä jossain elävämmässä paikassa...

        No missä esimerkiksi sitten?
        Minä tässä vaan kotona odotan töihin lähtöä. Eipä ole muuta ohjelmaa tälle päivääkään.
        Sellaista on yksinäisen miehen elämä.


    • Tietysti kaipaan Liskoa.

    • Anonyymi

      luultavasti kuolleita..... muistan jutun kun joku jonka nimi oli Raimo Sumu, olin hoidossa sairaalassa nuorena, hän puhui että haluaisi tehdä itsemurhan, itsellä tietyzsti uzeit tyttökavereitakin heh.... mutta niin minulla on oikeasti sellainen itse tekemäni pokeripelikin oli, aina kun tulin salilta ja suihkusta... isännät pelaamaan minun pokeria...

      https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=15153

    • Anonyymi

      niin ei todellakaan aavistustakaan mitä tuolle Raimolle olizsi oikeasti tapahtunut.

      Mutta tuollaisia hoitolaitoksia pitäisi olla noin 145 kappaletta jokaisessa kylässä ja kaupungissa jotka ottavat hoitoon jos joku tyttö masentaa, tulee uusia tyttöjä jotka parantavat.

    • Anonyymi

      Kello nyt 04... Ja btw, kaipailulle on tunnepuolen ikävöinti-osio. Vaikka samoja sinkkupuolen trolleja sekoilee sielläkin.

    • Anonyymi

      Pitikö muistuttaa? Nyt tuli taas Katja vainaa puolisoa ikävä.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Katja on slobonimi.


      • Anonyymi

        Oliko hän siis palstalainen eli kirjoittiko täällä?


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä erittäin epäshamanistista taitamattomuutta. Kuolleisiin saa helpommin etäyhteyden kuin eläviin, koska heillä ei ole maallista suodatinta mielessään esteenä.

        Omaan puolisoon, jos suhteessa on ollut rakkautta, syntyy lisäksi niin vahva energiaside, että sen avulla saa maallikkokin yhteyden helposti. Mutta pari viikkoa täytyy olla ilman alkoholia, että se onnistuu.


    • Anonyymi

      Kyniksen viimeisessä viestissä hän sanoi olevansa vakavasti sairas. Siitä taitaa olla noin puoli vuotta aikaa.

      • Ei hitto. Mitäköhän sille sekopäälle kuuluu? Jos on jo lähtenyt muille maille, toivottavasti oli hyvä lähtö.


      • Ystävänikö on kuollut🥺


    • Anonyymi

      He ovat entisten palstalaisten palvelutalossa.

      • Anonyymi

        Sinne palstakurpatkin pikkuhiljaa siirtyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne palstakurpatkin pikkuhiljaa siirtyvät.

        Huitaleella esmes alkaa vuodet jo edellyttää palvelutaloon siirtymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huitaleella esmes alkaa vuodet jo edellyttää palvelutaloon siirtymistä.

        Samoin jerop, random ynnä muut vakkarit.


    • Anonyymi

      Miksi kaipaus tuntuu masennuksesta?

    • Anonyymi

      Yhä edelleen mulla on ikävä Nuuska Muikkusta, hävisi palstalta aikoja sitten!
      trollikka

    • Toivottavasti ei oo kuollu, kun sitten mä tuun surulliseksi. Vaikka mulla on vasta 2021 vuodesta lähtien, niin kauemminkin oon kirjotellu. Just löyty yks viesti vuodelta 2017.

      • Anonyymi

        Hah. Ysärillä aloitettiin kirjoittaa.

        >simiti<


    • Ketä tässä nyt pitäisi kaivata sitten, eihän se ole luvallista, varattu ja kaikkea. Ihmisistä tykkääminen kielletty.

      • En taida olla tosissasi. Itse olen kaipaillut sinua, kun et ole kirjoitellut. Myös Lillistä kaipaa ja Nainen_29v:tä.

        Hyvää heinäkuuta ja kesää! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        En taida olla tosissasi. Itse olen kaipaillut sinua, kun et ole kirjoitellut. Myös Lillistä kaipaa ja Nainen_29v:tä.

        Hyvää heinäkuuta ja kesää! :)

        Heh, ainahan täällä saa noottia tai jotain vihjailua, jos sanoo kaipaavansa jotakuta. Rasittavaa ja puusilmäistä.

        Kiitos, kuin myös. 🤗


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Heh, ainahan täällä saa noottia tai jotain vihjailua, jos sanoo kaipaavansa jotakuta. Rasittavaa ja puusilmäistä.

        Kiitos, kuin myös. 🤗

        Kaipaatko Kukkiksen kilareita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaatko Kukkiksen kilareita?

        En kaipaa.


    • Anonyymi

      No montakin... Wuppis hävis...Pihallatipunen...Lauriskaa joskus nähnyt kirjoittava tänne, mut ei viihdy vissiin enää. Nainen39vee. Nainenruuduntakaa. Erkkitäti....

      Monta mukavaa kirjoittajaa varmaan vielä jäi nimeämättä, mutta aikaansa kutakin. Mukavia tyyppejä. 😊

      • Läks taas anomuumina, mut mä tuon ylläoevan kirjoitin..


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Läks taas anomuumina, mut mä tuon ylläoevan kirjoitin..

        hunajata hunajata


      • Anonyymi kirjoitti:

        hunajata hunajata

        Katsos...muitakin tepsiläisiä... :oD


    • Anonyymi

      Kaipaan naisasialooseria.

      T. Lyyli 79v.

    • Minulla on onneksi yhteystiedot kaikille niille palstalaisille, joita oikeasti voisin kaivata. 🙂
      On tietysti paljon mukavia palstalaisia, joihin en ole vielä henkilökohtaisesti tutustunut, mutta jotka vielä kirjoittelevat täällä. 👍
      Yhden palstalaisen kanssa tapaamme ensimmäistä kertaa huomenna, vaikka me on jo 10 vuotta tunnettu.😄

      • Anonyymi

        Dissedassen tapaat?


    • Anonyymi

      Anomuumia kaipaan.

      • Anonyymi

        Eli tuntematonta kirjoittajaa. Ei tuon nimistä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe