Aloituksessa mikä asu saa naisen tuntemaan itsensä seksikkääksi itse olisin veikannut vähän kireät pikkuhousut tai rintaliivit mutta ikävää ja inhaksi teki kun toiset naiset sanoi ettei tunne itseään seksikkääksi miksi nainen et tunne itseäsi seksikkääksi
Järkyttävää luettavaa
23
488
Vastaukset
- Anonyymi
Seksikkyys on mielentila jonka mies voi luoda tai kadotettu voimavara jonka maailma tuhonnut
- Anonyymi
Luulis jokaisen naisen tietävän että ovat seksikkäitä ja kauniita ja parisuhteessa jokainen mies pitää naistaan seksikkäimpänä ja kauneimpana eli miksi naiset ei tunne itseään seksikkäiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis jokaisen naisen tietävän että ovat seksikkäitä ja kauniita ja parisuhteessa jokainen mies pitää naistaan seksikkäimpänä ja kauneimpana eli miksi naiset ei tunne itseään seksikkäiksi
Koska nainen sanotaan halvaksi ja haukutaan heti. Sitten lyödään ja hakataan jos ei anna
No voi pyhä yksinkertaisuus.. ei kaikki naiset pidä seksikkyyttä tärkeänä.. vain typykät kokee semmoisen oleelliseksi.
Itsensä buustaaminen ulkoisin keinoin .. niin.. jos se on kaikki mitä ihmisellä on, niin mikä jottei..
Mutta en näe sitä itselleni tarpeellisena, että tuntisin jossakin asusteessa itseni kauniiksi tai seksikkääksi.. tyhmää ja turhaa. Kovin pinnallista.- Anonyymi
Mä luulen, että heikolla itsetunnolla varustetut hakee sitä pinnalla kehumista. Kun se on se helpoin osa näyttää itsestään ja saada nopeasti egopönkitystä.
Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta varmaan se pääsyy miksi niin moni nainen hakee huomiota ulkonäöllään, eikä muilla avuillaan. Muut avut edellyttäisi tuntemista ja sitä että on tosiaan muutakin kehuttavaa kuin se ulkonäkö.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen, että heikolla itsetunnolla varustetut hakee sitä pinnalla kehumista. Kun se on se helpoin osa näyttää itsestään ja saada nopeasti egopönkitystä.
Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta varmaan se pääsyy miksi niin moni nainen hakee huomiota ulkonäöllään, eikä muilla avuillaan. Muut avut edellyttäisi tuntemista ja sitä että on tosiaan muutakin kehuttavaa kuin se ulkonäkö.
JasuTämähän on ikuisuuskysymys palstalla..
Luulen että ajatuksessasi on vinhaa perää.. ja se keikailu vaatteilla tai asusteilla on vähän niin kuin naiselliisuuden jatke. Jos miehillä on munan jatkeena kaikenmoiset hilavitkuttimet, niin naisilla se tuntuu olevan tuo ulkomuoto.
Jos joku kokee sen tärkeäksi, niin kokekoon.
En minä tuomitse. En yritä pakottaa ihmisiä itseni kaltaiseen muottiin, mutta saan tuollaista pintakiiltoa pitää turhana ja jopa naurettavana.
Tosiasiassahan tämä maailma on pinnallinen. Se ei muutu koskaan. Ihmisiä arvioidaan ulkomuodon perusteella ja jopa tuomitaan. Niin sinällään ymmärrän pinnallisuutta.
On helpompaa sulautua lammasmaisesti yleiseen massaan ja elää pinnallisesti pinnallisessa maailmassa. Onneksi tietoisuus lisääntyy ja erilaisuus alkaa saamaan jalansijaa.
Yksilöllisyys myös ulkomuodossa kunniaan. Kuka haluaa keikailla, keikailkoon. Minä en jaksa vaivautua.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tämähän on ikuisuuskysymys palstalla..
Luulen että ajatuksessasi on vinhaa perää.. ja se keikailu vaatteilla tai asusteilla on vähän niin kuin naiselliisuuden jatke. Jos miehillä on munan jatkeena kaikenmoiset hilavitkuttimet, niin naisilla se tuntuu olevan tuo ulkomuoto.
Jos joku kokee sen tärkeäksi, niin kokekoon.
En minä tuomitse. En yritä pakottaa ihmisiä itseni kaltaiseen muottiin, mutta saan tuollaista pintakiiltoa pitää turhana ja jopa naurettavana.
Tosiasiassahan tämä maailma on pinnallinen. Se ei muutu koskaan. Ihmisiä arvioidaan ulkomuodon perusteella ja jopa tuomitaan. Niin sinällään ymmärrän pinnallisuutta.
On helpompaa sulautua lammasmaisesti yleiseen massaan ja elää pinnallisesti pinnallisessa maailmassa. Onneksi tietoisuus lisääntyy ja erilaisuus alkaa saamaan jalansijaa.
Yksilöllisyys myös ulkomuodossa kunniaan. Kuka haluaa keikailla, keikailkoon. Minä en jaksa vaivautua.Näinpä näin. 👍👍
Jasu Ikänaiset eivät koe yhtään mitään seksuaaliseksi, koska heidän seksuaalinen funktio ei enää toimi.
Hetekaystävä kirjoitti:
Ikänaiset eivät koe yhtään mitään seksuaaliseksi, koska heidän seksuaalinen funktio ei enää toimi.
Oletpa sinä rajoittunut. Taitaa asia olla ihan päin vastoin.. niinkuin oikeasti.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Oletpa sinä rajoittunut. Taitaa asia olla ihan päin vastoin.. niinkuin oikeasti.
👍👍👍
- Anonyymi
No kaikki naiset nyt vaan eivät halua olla objekteja, vaan kokonaisia ihmiskokonaisuuksia kaikkine tunteineenkin ja ominaisuuksineen. Toi naisten objektoiminen on mennyt minusta jo ällöttövyyteen saakka mm. instagram beibeilyllä yms. Missä aina jonkun perse hyppää silmille tai ihaillaan muotoja tai jotain kohukaunotar lätinää.
Joo, naiskauneus on silmille upeaa, muttei tuossa muodossa kun sitä mediassa tuutataan. Ihan kun joku ihme, jos jollakin on rinnat, huulet tai vaikka hiukset tms. Menny pöljyyteen saakka toi ihannointi ja objektimaisuus.
Jasu- Anonyymi
Pinnalliset arvit syö naiseudesta kaiken vähänkän älykkään ja vakavasti otettavan pois. Jäljelle jää kuori jota pitäisi kaikkien huokaillen ihailla. Väärä suuntaus, jos naisia halutaan arvostaa ja kunnioittaa ihmisinä eikä koristeina.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinnalliset arvit syö naiseudesta kaiken vähänkän älykkään ja vakavasti otettavan pois. Jäljelle jää kuori jota pitäisi kaikkien huokaillen ihailla. Väärä suuntaus, jos naisia halutaan arvostaa ja kunnioittaa ihmisinä eikä koristeina.
JasuArvit ja Pertit mutta arvotkin. 😂
Jasu
- Anonyymi
Itsensäpaljastusasu on sellainen by windowsmodel since 95.
- Anonyymi
Internetin ihmemaailma on luonut naisesta näyttö ja käyttöesineen. Kaiken maailman po r noilut ja paljastelut. On kumihousut ja toppi joka kuristaa tissit leuan alle.
Nainen on sexyin saunan jälkeen yömekossä ja villatöppösissä. - Anonyymi
Nyrkkeilytossut ja nyrkkeilyhanskan kosketus ihoa vasten
Seksikkyys ei olekaan asu, vaan sharmiin verrattavissa oleva piirre ihmisessä.
Seksikäs nainen on seksikäs ukin vanhoissa luukkupöksyissä ja perunasäkkitopissakin. 😂Nyt olemme oppineet seuraavaa: Kun tyttö, joka on aivan paikallaan kuin kuva/patsas, on pukeutuneena lyhyeen minihameeseen, koipireidet paljaina, niin hän EI ole pukeutunut seksikkäästi, seksikkääseen asuun.
"Seksikäs nainen on seksikäs ukin vanhoissa luukkupöksyissä ja perunasäkkitopissakin."
Tuo on juurisyy sille miski striptease klubeilla asiakkaita lähestyvillä tytöillä on yllään mustat kaiken peittävät säkit.
En ole lähes koskaan tuntenut itseäni sillä tavalla kauniiksi tai seksikkääksi, että kotoa lähtiessäni olisin ajatellut, että olenpa tänään kauniin tai seksikkään näköinen, minkä kaikki varmaan huomaavat.
Kauniiksi tai seksikkääksi itsensä tunteminen on mielentila, mikä vaatii sen oman kumppanin ketä varten ajattelisin olevani kaunis. Erityisesti kuvaamasi "vähän kireät pikkuhousut tai rintaliivit" olisivat ihan hirveät, koska nehän olisivat silloin väärän kokoiset ja todella epämukavat..
Ex aviomieheni toivoi minun pukeutuvan enemmän ihonmyötäisiin vaatteisiin kuin mikä oma makuni on, mutta tein joskus hänen mielikseen niin, kun lähdimme yhdessä ulos.
Edesmennyt mieheni keskittyi enemmän alusasuihin ja muuten hän vain piti siitä, jos minulla oli näkyvämmin meikkiä, erityisesti kirkasta huulipunaa. Meikkasin siis joskus myös hänen toivomallaan tavalla.
Yhden kerran muistan, hääpäivänäni (vuosikaudet tai oikeastaan vuosikymmenet sitten), kuinka bestman alkoi minut nähtyään takellella sanoissaan ja hänen vaimonsa nauroi, että niin tapahtuu, jos tämä mies näkee todella kauniin naisen. - Silloin minulle tuli jonkun muun kuin oman mieheni toiminnasta tunne siitä, että olen kaunis ja se tunne kantoi yli koko ihanan, vaikka raskaan päivän. Sen muistan vieläkin. 😊- Anonyymi
Itsetunnostahan se on kiinni aika pitkälti. Onhan sillä merkitystä minkälaisia kumppaneita ollut. Ja jos toinen himoitsee eikä pysty näppejään irti pitämään, kehuu kauniiksi. Niin kyllä siinä pikkuhiljaa alkaa tuntea itsensä myös yleensä seksikkääksi. Jal se kuinka paljon antaa esim. Näiden naisviha tekstien ja arvostelun nykypäivänä vaikuttaa itseensä. Jokainen kokee sen varmaan tavallaan jotkut eivät varmaan kaipaa koko tunnetta.
- Anonyymi
Nimeämällä naiskauneudeksi eräät vastenmieliset virhearviot, kuten tekorinnat, pistoksin tehdyt ankkahuulet tai kova meikki, joudutaan kokonaan pois kauneudesta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131394Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521326- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1201046- 65687
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä167655- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483