Hirveää 8 jäi kiinni Erityistilintarkastuksessa

Anonyymi-ap

Lapin Kansa kertoo että kahdeksan valtuutettua on jäänyt kiinni kuntalain ja hallintolain rikkomisesta. Erityistilintarkastus kaivoi jo nyt siis Lea Koskelan ja Anita Ruokamon nimet esiin. Kumpikin on edelleen Suomen Keskustan näkyviä johtajia. Ketähän ne kuusi muuta keskustanko poliitikkoa olivat. Täältä kehän sisältä, entisten kemijärveläisten porukasta kuuluu kysymystä. Just tultiin lomilta Suomulta. Mitä te siellä poliitikot teette edelleen, Boreal Bioref kähminnän jälkeen.

171

2344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi että mulla suututtaa, kun tuo roskakirjan linkittäjä iskee taas! Kavahtakaa tuota kirjaa! Sitä ei kannata lukea, siinä on tosi kielteisesti kirjoitettu siitä puolueesta, joka on ainoa meidän tuki ja turva, mitä PS ei ole kaupunkiporvarien ja Kokoomuksen nuoleskelupuolue vain!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että mulla suututtaa, kun tuo roskakirjan linkittäjä iskee taas! Kavahtakaa tuota kirjaa! Sitä ei kannata lukea, siinä on tosi kielteisesti kirjoitettu siitä puolueesta, joka on ainoa meidän tuki ja turva, mitä PS ei ole kaupunkiporvarien ja Kokoomuksen nuoleskelupuolue vain!

        Kielteisesti hyvinkin mutta totuudenmukaisesti. Puolue ajaa vain omia intressejään. Suomi-neidon syöpä.


      • Anonyymi

        Kepukakkapötkylä vierii pitkin alamäkeä ja tipahtaa mustan mönjän kaivoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepukakkapötkylä vierii pitkin alamäkeä ja tipahtaa mustan mönjän kaivoon.

        Tuo kirja on tosi ikävä kirja. Sitä ei haluta edes koskea. Haukkuu meidän turvaa! Omaan pesään paskantaa huono pulu, vai mitä bongari sanoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirja on tosi ikävä kirja. Sitä ei haluta edes koskea. Haukkuu meidän turvaa! Omaan pesään paskantaa huono pulu, vai mitä bongari sanoo?

        Paholainen ei halua koskea raamattuun siinä missä valehtelijat eivät halua koskea totuuden kirjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että mulla suututtaa, kun tuo roskakirjan linkittäjä iskee taas! Kavahtakaa tuota kirjaa! Sitä ei kannata lukea, siinä on tosi kielteisesti kirjoitettu siitä puolueesta, joka on ainoa meidän tuki ja turva, mitä PS ei ole kaupunkiporvarien ja Kokoomuksen nuoleskelupuolue vain!

        Korruptiosta ei saa kirjoittaa koska sitä ei Suomessa ole !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että mulla suututtaa, kun tuo roskakirjan linkittäjä iskee taas! Kavahtakaa tuota kirjaa! Sitä ei kannata lukea, siinä on tosi kielteisesti kirjoitettu siitä puolueesta, joka on ainoa meidän tuki ja turva, mitä PS ei ole kaupunkiporvarien ja Kokoomuksen nuoleskelupuolue vain!

        No. Minusta kolme kovaa konnaa jäi kiinni Kemijärven valtuustossa tai siis kaupunginhallituksessa. Nyt on näytön paikka. Suomen Keskustan Anita Ruokamo, Esa Kangas ja Tarja Perälä. Erotkaa valtuuston jäsenyydestä. Näyttäkää esimerkkiä näin toimii rehti Suomen Keskustan jäsen. Uranne on päättynyt epäärehtiin Boreal Bioref kähmintään. Kemijärvi ansaitsee rehtejä poliitikkoja myös Suomen keskustassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Minusta kolme kovaa konnaa jäi kiinni Kemijärven valtuustossa tai siis kaupunginhallituksessa. Nyt on näytön paikka. Suomen Keskustan Anita Ruokamo, Esa Kangas ja Tarja Perälä. Erotkaa valtuuston jäsenyydestä. Näyttäkää esimerkkiä näin toimii rehti Suomen Keskustan jäsen. Uranne on päättynyt epäärehtiin Boreal Bioref kähmintään. Kemijärvi ansaitsee rehtejä poliitikkoja myös Suomen keskustassa.

        Tuossa on asiaa. Kolmikko on vielä vallan kahvassa. Aika uusille ihmisille. Heippa


    • Anonyymi

      juu halusimme
      Peruspuurtajat: Ay-liikkeen on noustava taistelemaan työehtosopimusten puolesta

      Tiedote
      30.3.2021

      Ensin metsäpatruunat päättivät lopettaa valtakunnallisten työehtosopimusten teon ja siirtyä yrityskohtaiseen sopimiseen. Kun ammattiliitot seurasivat työnantajien toimia vain katseella, niin teknologiateollisuus rohkaistui lähtemään samalle kivikkoiselle tielle.

      Nyt on viimeinen hetki ay-liikkeen ryhdistäytymiseen puolustamaan omien jäsentensä sopimusturvaa tarvittaessa, vaikka yleislakolla.

      Valtakunnallisten työehtosopimusten vastinparina on aina työrauhavelvoite. Työnantajajärjestöt näkevät päiväunia yrityskohtaisesta työrauhavelvoitteesta. Tämä mahdollistaisi sen, että heikommin järjestäytyneissä työpaikoissa työntekijää vietäisiin kuin litran mittaa tulevaisuuden neuvotteluissa.

      PRH:n ja Verohallinnon yhdessä ylläpitämä tietojärjestelmän mukaan Suomessa on noin 20 000 yli 10 henkeä työllistäviä yritystä. Jos jokainen sopisi työehdoistaan itse, tuo tarkoittaisi noin 10 000 työehtosopimusneuvottelua vuosittain. Puhumattakaan siitä, jos nuo neuvottelut käytäisiin työntekijätasolla.

      Tämän seurauksena työmarkkinoiden rauhattomuus kasvaa, eikä suinkaan vähene. Kun riski työpaikkojen häiriöille kasvaa eksponentiaalisesti, Suomeen sijoittamisen kynnys kasvaa. Tämän, suurelta osalta poliittisen maariskin kasvamisen takia monet yritykset joutuvat miettimään kannattaako Suomeen enää investoida.

      Pääministeri Sanna Marinin johdolla osa politiikoista tarjoaa vaihtoehdoksi tiukempaa lainsäädäntöä minipalkoineen alipalkkauksen kriminaliointeineen. Näin siirrettäisiin työehtosopimustoiminta eduskunnan kautta käräjäsaleihin. Lainsäädäntö on myös aivan liian jäykkä mekanismi erilaisten töiden ja työnkuvien eroavaisuuksien käsittelemiseksi reilusti ja oikeudenmukaisesti.

      Pääministeri Sanna Marinilla on näytön paikka hallituksen puoliväliriihissä. Kepu on julkisesti kertonut tekevänsä paikallisesta sopimuksen edistämistä jopa hallituskysymyksen. Kepun malli hyvin todennäköisesti romuttaisi yleissitovuuden totaalisesti.

      Työehtosopimusjärjestelmä ja yleissitovuus ovat elintärkeitä oikeudenmukaisten työmarkkinoiden kannalta. Niiden romuttaminen iskisi kaikkein kipeinten jo valmiiksi pienipalkkaisimpien työntekijöiden nilkkaan; joista monet ovat naisvaltaisia.

      On todella surullista seurata, kuinka Marinin demarit yhtäällä vaativat tasa-arvoa, naisten aseman parantamista ja palkkaerojen pienentämistä, mutta toisaalla ovat hiiren hiljaa kun näiden alojen työehtojen kimppuun käydään ennenkuulumattomalla tavalla työnantajien toimesta.

      Onko pääministeri ja SDP:n puheenjohtaja Marin valmis kampailemaan työmarkkinoiden toimivuuden tärkeimmän rakenteen eli työehtosopimusten ja niiden yleissitovuuden puolesta vai antaako hän periksi Kepulle ja työnantajaliitoille varjellakseen hallituksen koossapysymistä?

      Peruspuurtajat – edustamme perussuomalaisia ay-aktiiveja

      Lisätietoja:

      Peruspuurtajat ry
      Ari Perämaa
      Puheenjohtaja
      Puhelin: 0400 011747

      • Anonyymi

        Ohi asian mutta revi siitä. Kokoomuksen märkä uni on Orpon ja No... rajat kiinni Purran hallitus. Perussuomalaisten ongelma on vallan himo. Orpon porukka valmistelu äärioikeiston Supmea 4 vuotta. Perussuomalaisten porukka 4 kk.


      • Anonyymi

        Nyt on nähty mitä perussuomalaisten politiikka sitten todellisuudessa on ollut. Köyhät, lapsiperheet ja työläiset on ajettu konkurssin partaalle. Oliko hyvä valinta äänestää persuja, kysyn minä. Miten Seppänen sai 11 000 ääntä. Niistä 70% on niitä joilta nyt laatta lentää kun syödään vanhaa muusia ja lasten vaipat käännetään hädässään nurin. Ei tuu Seppänen nousemaan enää eduskuntaan, vaikka kuinka on rajat kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on nähty mitä perussuomalaisten politiikka sitten todellisuudessa on ollut. Köyhät, lapsiperheet ja työläiset on ajettu konkurssin partaalle. Oliko hyvä valinta äänestää persuja, kysyn minä. Miten Seppänen sai 11 000 ääntä. Niistä 70% on niitä joilta nyt laatta lentää kun syödään vanhaa muusia ja lasten vaipat käännetään hädässään nurin. Ei tuu Seppänen nousemaan enää eduskuntaan, vaikka kuinka on rajat kiinni.

        Onko nyt varma ettet tarvitse ketään kädestä pitämään ja avustamaan? Toimeentulotuen perusosa on liki 600 euroa ja olen melko varmaa ettei tarvitse syödä vanhaa muussia tai kertaalleen käännettyjä vaippoja tuohon rahaan.

        Mitä muut ovat mieltä tästä? Siis ne muut, jotka eivät juo olutta viidellä ja kessuttele kahdella satasella kuukaudessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nyt varma ettet tarvitse ketään kädestä pitämään ja avustamaan? Toimeentulotuen perusosa on liki 600 euroa ja olen melko varmaa ettei tarvitse syödä vanhaa muussia tai kertaalleen käännettyjä vaippoja tuohon rahaan.

        Mitä muut ovat mieltä tästä? Siis ne muut, jotka eivät juo olutta viidellä ja kessuttele kahdella satasella kuukaudessa!

        Hyvä persu. Köyhät kyykkyyn, rajat kiinni ja bensan hinta pilviin. Työttömien on syytä mennä peilin eteen koska itte ootte omasta syystä työttömiä sanoo Purra. Kohta tulee sitten potkut ja het kun Äärioikeisto säätää mieluisat lait. Opiskelu on herrain herkkua. Siitä saa köyhä maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on nähty mitä perussuomalaisten politiikka sitten todellisuudessa on ollut. Köyhät, lapsiperheet ja työläiset on ajettu konkurssin partaalle. Oliko hyvä valinta äänestää persuja, kysyn minä. Miten Seppänen sai 11 000 ääntä. Niistä 70% on niitä joilta nyt laatta lentää kun syödään vanhaa muusia ja lasten vaipat käännetään hädässään nurin. Ei tuu Seppänen nousemaan enää eduskuntaan, vaikka kuinka on rajat kiinni.

        No kauanko olisi enään vassuhallitus voinut velan päälle elää? Valitettavaa toki, että nyt haukutaan puolueita, jotka yrittää saada suomen kurssia nousuun,,toki kipeää tekee kaikilla, mutta joskus se kelkka on käännettävä. Hammasta purren menee tämäkin Persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kauanko olisi enään vassuhallitus voinut velan päälle elää? Valitettavaa toki, että nyt haukutaan puolueita, jotka yrittää saada suomen kurssia nousuun,,toki kipeää tekee kaikilla, mutta joskus se kelkka on käännettävä. Hammasta purren menee tämäkin Persu.

        Vassu hallitus sanoi vaalien alla että veroja pannaan maksamaan sellaiset jotka niitä ei sillä hetkellä maksaneet. Tukirahoja saaneet tahot palauttavat verotuloina saamisensa.
        Silloin olisi Suomen talous saatu kuntoon. Parin kriisin takia jouduttiin ottamaan pikkusen velkaa, siis vähemmän mitä tämä hallitus.
        Jälleen tuhotaan Suomen talous leikkaamalla kuten aina kun kokoomus on ollut vallankahvassa ja persuillekin tämä on jo toinen kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on nähty mitä perussuomalaisten politiikka sitten todellisuudessa on ollut. Köyhät, lapsiperheet ja työläiset on ajettu konkurssin partaalle. Oliko hyvä valinta äänestää persuja, kysyn minä. Miten Seppänen sai 11 000 ääntä. Niistä 70% on niitä joilta nyt laatta lentää kun syödään vanhaa muusia ja lasten vaipat käännetään hädässään nurin. Ei tuu Seppänen nousemaan enää eduskuntaan, vaikka kuinka on rajat kiinni.

        Kemijärvellä persut on yhtä kuin Juhana ja Paula. Minä on kaiken keskus. Kun me ja minä. Meitä sorretaan kun ollaan älykkäitä ja kilttejä. Me kun ollaan aidosti oikeassa. Minä osaan kaiken ja Keskusta on paskaa. Kun Minä Minä Minä ja Juhana. Pirkka on paska ja ilkeä. Se saa potkut, Marjo saa potkut, Tuula saa potkut. Kaikki saa potkut. Minä hyvä ja aina kaikki tykkää ja soittaa mulle koska olen niin hyvä. Pankaa kaikki mieron tielle. Me jäädään kahdestaan Kemijärvelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemijärvellä persut on yhtä kuin Juhana ja Paula. Minä on kaiken keskus. Kun me ja minä. Meitä sorretaan kun ollaan älykkäitä ja kilttejä. Me kun ollaan aidosti oikeassa. Minä osaan kaiken ja Keskusta on paskaa. Kun Minä Minä Minä ja Juhana. Pirkka on paska ja ilkeä. Se saa potkut, Marjo saa potkut, Tuula saa potkut. Kaikki saa potkut. Minä hyvä ja aina kaikki tykkää ja soittaa mulle koska olen niin hyvä. Pankaa kaikki mieron tielle. Me jäädään kahdestaan Kemijärvelle.

        Potkuja on jaellu muut kuin Juhana, todistetusti. Potkuille on tullut hintaa ja sen laskun maksavat kemijärveläiset, todistetusti.


    • Anonyymi

      Ketä ne muut on. Kirjoittakaa.

      • Anonyymi

        Tupu, Hupu ja Lupu.


    • Anonyymi

      Nämä ns nimetyt edustajat irtisanoutukaa välittömästi KP.n hallituksesta, LUOTTO MENNYT. ja Pysyvästi!

    • Anonyymi

      Ja minusta näyttää siltä, että Osuuspankki on ollut tässä jotenkin osallisena. Menihän vesilaitokset "tiskin alta" Osuuspankkiryhmälle vaikka muuta oli jo sovittu.

    • Anonyymi

      Myrsky vesilasissa!

      • Anonyymi

        Lapin Kansassa päällisenpuolista juttua B.Biorehvin rahoitussotkuista.
        Tarkennuksia tullee ja päätöksentekijät niin sen aikaisesta kaupunkinhallituksesta kuin Kehitys OY:n hallituksessa kantanevat vastuunsa pystyssäpäin ?


    • Anonyymi

      Taitaa asiat alkaa viimein selviämään. Jännittää ihan kenen laatikosta se putkilasku löytyy.

      • Anonyymi

        Käsittämätöntä mesoamista jostakin "putkilaskusta" joka kuitenkin on aina kunnan eli kaupungin vastuulla.
        Kaupunki joutuisi sen jokatapauksessa siirtämään teollisuustontin alta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä mesoamista jostakin "putkilaskusta" joka kuitenkin on aina kunnan eli kaupungin vastuulla.
        Kaupunki joutuisi sen jokatapauksessa siirtämään teollisuustontin alta!

        Minkä tiellä se putki olisi ollut ilman siirtoa? Jos tilaan kaupungilta tontille vesiputken siirron vaikka tulevan autotallin alta, niin onko lasku kaupungin vastuulla? Putken siirronhan tilasi yksityinen yritys. Tasapuolinen kohtelu kaikille.


    • Anonyymi

      Varmuuen vuoksi kannattaa vetää kölin ali koko porukka. Pyytelee sitten anteeksi jos syyttä suotta jotakin loukattu

      • Anonyymi

        Muutako ottalohkoon ja lujaa......


      • Anonyymi

        Koko vuoden 2016 Kemijärven kaupunginhallituksen porukka on ollut esteellisiä. Katsokaa jo ne nimet itte. Valtuutettu vielä Ruokamo ja varalla Perälä sekä Kangas. Piilopaikka koulunkäynti ohella Koskelalla.


      • Anonyymi

        Vaalit ovat tulossa. Herra Huun talo tarvii kavereita. Heikki auttaa Anitaa.


    • Anonyymi

      Aivan hirveetä...

    • Anonyymi

      Nyhjää täysin tyhjästä!

    • Anonyymi

      Kepu on kaiken pahan alku ja juuri 😈

      • Anonyymi

        Kaiken hyvän alku!

        Huono pulu paskoo omaan pesään. Kysy lintu-bongarilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken hyvän alku!

        Huono pulu paskoo omaan pesään. Kysy lintu-bongarilta!

        kepu ja persut on sama asia, sen näkee kannatuksesta.
        Kun kepun kannatus laskee persujen kannatus nousee
        Kun persujen kannatus laskee kepun kannatus nousee
        Vieläpä aika tarkoin saman verran eli sama porukka nimi vain vaihtuu.


      • Anonyymi

        PPK!
        Persut Pilaa Kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kepu ja persut on sama asia, sen näkee kannatuksesta.
        Kun kepun kannatus laskee persujen kannatus nousee
        Kun persujen kannatus laskee kepun kannatus nousee
        Vieläpä aika tarkoin saman verran eli sama porukka nimi vain vaihtuu.

        Kepu ja persut on kuin takapuolen posket ja kepu siinä keskellä p-reikänä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken hyvän alku!

        Huono pulu paskoo omaan pesään. Kysy lintu-bongarilta!

        pongari ope paskonut jo kauan, kun lahkeesta jo valuu...


    • Anonyymi

      Jos antaisin ohjeen joka puhdistaisi pelin. Anneaan 5--10 vuodeksi perussuomalaisille täysi vastuu kaupungin päätöksenteosta. Katsottaisi sitten mihin on menty. Jos olot eivät ole parantuneet, silloin jäisi turhat räksytykset pois.

    • Anonyymi

      Persut laitettava itse maksamaan erityistilintarkastuksesta kaupungille aiheutuneet kulut. Vanhoja asioita tonkimalla ei kaupunkia kehitetä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Pelottaako, että jotain löytyykin?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihmetyttää suuresti eräs seikka tässä rahoitus-sotkussa.'
      Elikkä se et miten entinen kaupunkinjohtaja, tekninen johtaja ja monasti toiminut hallituksen puheenjohtaja ja valtuuston puheenjohtaja ottivat Biorehvin omistajina auliisti kunnan rahoja yhtiölleen ?
      Aiankin viroissa ollessaan he kyllä vaativat aina kattavia vakuuksia jos kunnan rahoja lainattiin joillekin.
      Nykkö herrat istuutuitivat toisella "puolella pöytää" vakuukuuksia ei hommattu . Miten tää on mahollista ?

      • Anonyymi

        selitys on kepu


      • Anonyymi

        Ei tämä mikään ihmejuttu ole. Tämä on rikos. Härskisti on vedetty yhteisiä rahoja omaan pussiin istuen kahdella pallilla: jakaen vakuuttomasti rahoja itselle. Törkeä talousrikos kokonaisuudessaan, joka on sitä mittakaavaa ettei vanhene. Ehdotonta on tulossa monelle. Suositeltavaa hoitaa asiat läheisten kanssa siihen kuntoon, että pärjäävät kun olet lusimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä mikään ihmejuttu ole. Tämä on rikos. Härskisti on vedetty yhteisiä rahoja omaan pussiin istuen kahdella pallilla: jakaen vakuuttomasti rahoja itselle. Törkeä talousrikos kokonaisuudessaan, joka on sitä mittakaavaa ettei vanhene. Ehdotonta on tulossa monelle. Suositeltavaa hoitaa asiat läheisten kanssa siihen kuntoon, että pärjäävät kun olet lusimassa.

        Toiveunta, josta ankea herätys arkeen.
        Jatkuva v......tutus heti aamusta, kivat sinne!


    • Anonyymi

      Se on mahollista. Juo poika kalijaa niin helepottaa

      • Anonyymi

        PiIIunkarvat ne vaan pölisee ja kumi käryää kun kunnolla painaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PiIIunkarvat ne vaan pölisee ja kumi käryää kun kunnolla painaa.

        Et viitsisi puhua sellaisesta josta et taida tietää mitään. Oikeat panomiehet eivät täällä kertoile saavutuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et viitsisi puhua sellaisesta josta et taida tietää mitään. Oikeat panomiehet eivät täällä kertoile saavutuksia.

        Naisten mukaan sun pienessä prinssinakissa ei ole mitään kehuttavaa 😆


    • Anonyymi

      Näin on sanottu ”Jokavuotinen tilintarkastus lienee lakisääteinen? Ja ilmeisesti tehty aina tähänkin asti.”
      Nyt kuitenkin on tullut esille tällainen pommi erityistilintarkastuksesta! Mitä vielä yritetään peitellä ja puolustaa kun tuollaista sanotaan? Näkee, että oma lusikka on sopassa ja syvällä!

      • Anonyymi

        Tilintarkastajana Raappana, joka on saanut huomautuksen toiminnastaan. Teki tilintarkastuksen 1100 yritykseen yhden vuoden aikana. Melkoinen Chaplin!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joko on päätetty milloin oikeustoimet alkavat, ja nimetyt listat kenen päitä vaaditaan pölkylle?
        Onko todellisuudessa olemassakaan todellisia syitä.

        Jos alettaisiin oileasti tutkimaan virallisesti kaikista Lapin kunnista sovelluksia millä asioita on viety eteenpäin eiköhän sieltä löytyisi vaikka mitä.

        Pitää aina muistaa että Lapinlakikin on olemassa ja se on monessa asiassa ihan käyttökelpoinen.


    • Anonyymi

      Kyllä tässä kylässä olis aihetta Vänälle vielä pariin Taivaan tulien kauteen. Pistähän kamera käyntiin. Katsojia olis satoja tuhansia.

    • Anonyymi

      Miten nämä 8 valtuutettua edes viitsii liikkua missään.... Häpeäisivät pitäisi järjestää yleinen tervaa ja höyheniä tapahtuma torille, missä nämä suhmurit merkattaisiin kunnolla. Nämä valtuutetut välittömästi pois hallituksesta, koska luotto mennyt.

      • Anonyymi

        Kertokaapa ne luotetut? Onko niitä luotettuja yleensä olemassakaan? Jos on olisi hyvä saada nimiä tänne.


    • Anonyymi

      Miten kepu voi olla noin mätä? Hyi olkoon. Ennen vanhaan se oli toista maata. 😞

      • Anonyymi

        Nyt vain on niin nämä muut kilpailevat ryhmittymät niin pienen aikaa olleet vallassa että siinä ei ole vielä ehtineet töpeksiä täysin.
        Jos annetaan ajan kulua kyllä niitä alkaa kertymään, en tiedä auttaako, vai huonontaako asiaa vailkka lakimies on joukossa. Luulisi että ainakin tarvittaessa osaa kiertää lakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vain on niin nämä muut kilpailevat ryhmittymät niin pienen aikaa olleet vallassa että siinä ei ole vielä ehtineet töpeksiä täysin.
        Jos annetaan ajan kulua kyllä niitä alkaa kertymään, en tiedä auttaako, vai huonontaako asiaa vailkka lakimies on joukossa. Luulisi että ainakin tarvittaessa osaa kiertää lakia.

        Lakimies on asettanu totuuskomission ja juustoleipuri erityistilintarkastuksen. Tällaasia ovat oiket politikot !


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimies on asettanu totuuskomission ja juustoleipuri erityistilintarkastuksen. Tällaasia ovat oiket politikot !

        Oikealla veronmaksajan asialla ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimies on asettanu totuuskomission ja juustoleipuri erityistilintarkastuksen. Tällaasia ovat oiket politikot !

        Jarruja ja änkyröitä kaikki tyynni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarruja ja änkyröitä kaikki tyynni!

        Laki ja oikeus se pittää vanhalle vallallekki saaha taloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki ja oikeus se pittää vanhalle vallallekki saaha taloon.

        Änkyrät kuriin!
        Tuhoavat koko seutukunnan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Änkyrät kuriin!
        Tuhoavat koko seutukunnan!

        Massaliike marssille!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakimies on asettanu totuuskomission ja juustoleipuri erityistilintarkastuksen. Tällaasia ovat oiket politikot !

        Pitää muistaa, että tämä lakimies on entinen Ylen toimittaja. Kuului siis jossain vaiheessa ammattikuntaan, joiden unelmien täyttymys on päästä valtaapitävien syliin istumaan. Itse myös osallistunut joihinkin kyseenalaisiin päätöksiin, joten en pidä tätä viimeisen kymmenen vuoden aikana kolmessa eri puolueessa vaikuttanutta kummoisena totuuden sanansaattajana


      • Anonyymi

        son tuo vallanhimo...kuten ed suomen hallitukseenkin piti Saarikon tosissaan työntyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää muistaa, että tämä lakimies on entinen Ylen toimittaja. Kuului siis jossain vaiheessa ammattikuntaan, joiden unelmien täyttymys on päästä valtaapitävien syliin istumaan. Itse myös osallistunut joihinkin kyseenalaisiin päätöksiin, joten en pidä tätä viimeisen kymmenen vuoden aikana kolmessa eri puolueessa vaikuttanutta kummoisena totuuden sanansaattajana

        Taitaa olla neljäs porukka menossa jo? Vai voiko tuo valtuustoryhmää pitää puolueena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää muistaa, että tämä lakimies on entinen Ylen toimittaja. Kuului siis jossain vaiheessa ammattikuntaan, joiden unelmien täyttymys on päästä valtaapitävien syliin istumaan. Itse myös osallistunut joihinkin kyseenalaisiin päätöksiin, joten en pidä tätä viimeisen kymmenen vuoden aikana kolmessa eri puolueessa vaikuttanutta kummoisena totuuden sanansaattajana

        Aivan typerää on syytellä Mattia. Minusta hän on ollut rehti ja arvostettu. Ei liene hänen syy että kemijärveläinen kunnallispolitiikka oli muutaman poliitikon ja kaupunginjohtajan hoidossa vuosikausia. Nämä teki paljon tökeröjö virheitä joita nyt nostetaan esille. Torvisella on vain yksi ääni. Luin että hänen kanssaan oli samaa mieltä enemmistö valtuutetuista. Heikki Nivala sai ainoastaan muutaman valtuutetun tuen. Vielä muutama vuosi sitten Nivalan tukena oli Kokoomuksen, Keskustan, vasemmiston ja kristillinen poliitikot. Nyt ajat ovat muuttuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan typerää on syytellä Mattia. Minusta hän on ollut rehti ja arvostettu. Ei liene hänen syy että kemijärveläinen kunnallispolitiikka oli muutaman poliitikon ja kaupunginjohtajan hoidossa vuosikausia. Nämä teki paljon tökeröjö virheitä joita nyt nostetaan esille. Torvisella on vain yksi ääni. Luin että hänen kanssaan oli samaa mieltä enemmistö valtuutetuista. Heikki Nivala sai ainoastaan muutaman valtuutetun tuen. Vielä muutama vuosi sitten Nivalan tukena oli Kokoomuksen, Keskustan, vasemmiston ja kristillinen poliitikot. Nyt ajat ovat muuttuneet.

        Minusta Matti on eräänlainen jonglööri ja silmänkääntäjä. Löytyykö Suomesta toista poliitikkoa, joka on ollut jäsenenä neljässä eri poliittisessa ryhmässä? Matti oli aikoinaan myös toimittajana Ylellä, propagandakoneistossa, joka tuli kuuluisaksi siitä, että poliitikot saavat valita uutisaiheet. Myös Matin kaupunginvaltuustossa suorittama loikka persujen kiusaajasta osittain samanmieliseksi on manööveri, joka tuo ainakin itselle kyynisen hymyn huulille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta Matti on eräänlainen jonglööri ja silmänkääntäjä. Löytyykö Suomesta toista poliitikkoa, joka on ollut jäsenenä neljässä eri poliittisessa ryhmässä? Matti oli aikoinaan myös toimittajana Ylellä, propagandakoneistossa, joka tuli kuuluisaksi siitä, että poliitikot saavat valita uutisaiheet. Myös Matin kaupunginvaltuustossa suorittama loikka persujen kiusaajasta osittain samanmieliseksi on manööveri, joka tuo ainakin itselle kyynisen hymyn huulille.

        Eikös Tennilä loikannut ihan kuten. Ja kansa tykkää. Nyt TorvisMatista. Hyvä juttu että kylään tuli yksi rehti. Torvinen on rautaa ja Nivala ruostetta. Ö


    • Anonyymi

      Parempi olisi kun sanoisitte itsenne irti kaikesta mahdollisesta-

      • Anonyymi

        Kateus on kun Massaliike osasi.
        Onko muut kätelleet Kiinan supervallan edustajia?
        Onko muut käyneet edes Kanarialla?
        Voi ...tu näitä kateellisia paskiaisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus on kun Massaliike osasi.
        Onko muut kätelleet Kiinan supervallan edustajia?
        Onko muut käyneet edes Kanarialla?
        Voi ...tu näitä kateellisia paskiaisia!

        Mitäs Massaliike osasi ? Kunnan rahoilla ramppasi mm. hesassa...Lopputulokset ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs Massaliike osasi ? Kunnan rahoilla ramppasi mm. hesassa...Lopputulokset ?

        Osasi suuren maailman busineksen ja taistella Kemppa-cityn puolesta, mutta kateelliset osaa vain jauhaa peetä. Toiset näyttää tietä, toiset arvostelee sivusta! Massaliikkeen johtajat ovat 1. ryhmää revi siitä katkeruuden tukahduttama!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus on kun Massaliike osasi.
        Onko muut kätelleet Kiinan supervallan edustajia?
        Onko muut käyneet edes Kanarialla?
        Voi ...tu näitä kateellisia paskiaisia!

        Kunnan rahoilla ramppasi Kiinassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osasi suuren maailman busineksen ja taistella Kemppa-cityn puolesta, mutta kateelliset osaa vain jauhaa peetä. Toiset näyttää tietä, toiset arvostelee sivusta! Massaliikkeen johtajat ovat 1. ryhmää revi siitä katkeruuden tukahduttama!

        Ja niinpä syntyi kukoistava Kemijärvi ? Rakennusten purkulista jo kohtalaisen pitkä...se siitä Kemppa -Citistä..


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista on mitä tällä voitetaan, ja mikä on lopputulos. Tuskimpa siellä tahallaan, tai tarkoituksella olisi pelannut kukaan tai saanut siitä itselleen taloudellista hyötyä. Asia olisi eri jos joku olisi kavaltanut omaan pussiinsa jotakin.

      Onko vain perimmäinen tarkoitus osalla kiillottaa omaa kilpeänsä, ja tuoda esille omaa egoansa.

      • Anonyymi

        Juurikin näin!


      • Anonyymi

        Kyseessä oli kunnan rahoilla toteutettu vedätys lihottaa oma lompsa. Saihan sillä muutaman vuoden kovaa palkkaakin maksetuksi. Ja lopputulos?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä oli kunnan rahoilla toteutettu vedätys lihottaa oma lompsa. Saihan sillä muutaman vuoden kovaa palkkaakin maksetuksi. Ja lopputulos?!

        Täyttä tunarointia koko homma. Olis ollu edes ammattilaiset asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä oli kunnan rahoilla toteutettu vedätys lihottaa oma lompsa. Saihan sillä muutaman vuoden kovaa palkkaakin maksetuksi. Ja lopputulos?!

        Älä ole kade, tee perässä jos osaat.... .keukeu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä tunarointia koko homma. Olis ollu edes ammattilaiset asialla.

        Mites se meni Arktos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä tunarointia koko homma. Olis ollu edes ammattilaiset asialla.

        Joskus vuosia sitten ehdotin keskustalaiselle, että keräävät kolehtin ja ostavat Kokoomukselta koulutusta, jonka sisältönä "kuinka kusettaa jäämättä kiinni". Tee-se-itse henki kuitenkin eli kepulaisissa liian vahvana, kuten yleensäkin ihmisillä, joiden osaamattomuus on kuorrutettu loppumattomalla itseluottamuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vuosia sitten ehdotin keskustalaiselle, että keräävät kolehtin ja ostavat Kokoomukselta koulutusta, jonka sisältönä "kuinka kusettaa jäämättä kiinni". Tee-se-itse henki kuitenkin eli kepulaisissa liian vahvana, kuten yleensäkin ihmisillä, joiden osaamattomuus on kuorrutettu loppumattomalla itseluottamuksella.

        Uskoisin että Persuja ei siihen tarvitse edes opettaa sen he osaavat luonnostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole kade, tee perässä jos osaat.... .keukeu!

        Ei tuon osaamattomuuden osaamiseen ihmeitä tarvinnut.


    • Anonyymi

      Hirveetä, hirveetä...
      EI NAURATA, EI!

      Taas tulee kunnolla osoitetuksi, ettei Kemijärvellä tunneta lakia, ei tunneta ja ehkä on sitäkin, että veisataan viis laeista.

      Hyvää kurinpalautusta, erinomainen muistutus lakien kunnioituksesta

      Hirveetä, hirveetä...

      Mustalle listalle vai mille, on noussut Leakin!

    • Anonyymi

      Missä se putkilasku seilaa tällä hetkellä?

      • Anonyymi

        On se ihmeellistä, täällä puliveivataan jonkun olemattoman putkilaskun kanssa, jonka kaupunki joutuisi jokatapauksessa kustantamaan koska se kuuluu kaupungin toimenkuvaan.
        Arktosin miljoona-kuprusta ei hiiskahdetakaan, vaikka kemijärveläisten nenän edestä Häkämiehen ja Pekkarisen avustuksella puhallettiin kymmeniä miljoonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihmeellistä, täällä puliveivataan jonkun olemattoman putkilaskun kanssa, jonka kaupunki joutuisi jokatapauksessa kustantamaan koska se kuuluu kaupungin toimenkuvaan.
        Arktosin miljoona-kuprusta ei hiiskahdetakaan, vaikka kemijärveläisten nenän edestä Häkämiehen ja Pekkarisen avustuksella puhallettiin kymmeniä miljoonia.

        Kuule tunge putkes sinne minne aurinko ei paista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule tunge putkes sinne minne aurinko ei paista.

        Persut eivät tykkää puhua Arkosista koska Häkämies kuuluu nykyisin heidän kaveripiiriinsä.


      • Anonyymi

        Oli aamulla meijän postilaatikossa, vissiin yöllä LK-jakaja tuonu. Mihin se pitää viiä, ninä en ainakaan ala maksumieheksi ku en oo siirtoa tilannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihmeellistä, täällä puliveivataan jonkun olemattoman putkilaskun kanssa, jonka kaupunki joutuisi jokatapauksessa kustantamaan koska se kuuluu kaupungin toimenkuvaan.
        Arktosin miljoona-kuprusta ei hiiskahdetakaan, vaikka kemijärveläisten nenän edestä Häkämiehen ja Pekkarisen avustuksella puhallettiin kymmeniä miljoonia.

        Siirto kuuluu kaupungin toimenkuvaan, mutta siirron maksaminen ei kuulu. Äly hoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirto kuuluu kaupungin toimenkuvaan, mutta siirron maksaminen ei kuulu. Äly hoi.

        Kyllä kuuluu, äly hoi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuuluu, äly hoi!

        No tillaahan omalle tontille vesiputken siirto ja käske laskuttaa kaupunkia.


    • Anonyymi

      Salaliitto! Se se on.
      Kelloniemi on siitä puhunut jo vuosia.
      Kaikki kaupungin toimet kohdistuvat tuohon pienen pieneen piiriin.
      Voimia.
      Kun aamusta saakka joutuu taistelemaan salaliittoa vastaa vuosia, niin kyllä siinä on kunto ja mielenterveys kovilla.

    • Anonyymi

      Onko kukaan koskaan kyseenalaistanut, miksi juuri tuota heiveröistä ja tuuliajolla olevaan pientä piiriä salaliitto ajaisi ahdinkoon?

      Vai onko kyse jostakin ihan muusta?

      • Anonyymi

        Tietysti!
        Sehän on se putki näillä korvienvälissä!
        Ei sinne muuta mahdu!


    • Anonyymi

      Kyseessä ei ollut eritystilintarkastus.
      Ketään ei jäänyt kiinni mistään.

      Valitettavaa on se, että toimittajalle on syötetty omia puolueellisia ja tarkoituksellisia asioita. Ja toimittaja on uskonut. Harmi.
      Toimittaa voisi tietysti itse korjata kirjoittamaansa, tai ainakin lehden toimituksen esimiehet.

      • Anonyymi

        Onko toimittaja lukutaidoton ? Raporttihan on julkinen .Kaikkien luettavissa. Vapaa lehdistö ..ainakin vielä ?


    • Anonyymi

      Kertokaa mihin tämä muuhun johtaa kuin sapeleiden kalistekuun täällä? Ollaanko menossa oikeuteen? Jos mennään kuka haastaa? Vai tulisiko edullisemmaksi jos täällä, kehuttaisi toisia, ja sitten haukuttaisi kilvan. Kokeltaisi kuka uskaltaa sanoa reilummin joutumatta oikeuteen.
      Tämähän on ilmainen palsta siksi suosittelisin tätä. Julmistellaan kilpaa.

    • Anonyymi

      Siellä joillakin alkaa puntti tutista.

    • Anonyymi

      Tehas tulee.

      • Anonyymi

        Massaliike teki hyvää työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Massaliike teki hyvää työtä.

        Missä tulokset ? Tyhjäntoimitusta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä tulokset ? Tyhjäntoimitusta .

        Arktos teki hyvää työtä!


    • Anonyymi

      Putkea jumputetaan halvalla kuntalaisten pepaan.

      • Anonyymi

        Voi että minä sitten vihaan tuota linkitystä. Tuo roskakirjan linkittäjä on taas vauhdissa! Älkää avatko linkkiä, jonka takana on kauhean pahaa asiaa. Meidän tuki ja turva, Keskusta puolue, pilkataan. Huono pulu paskoo omaan pesään hyi sentään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että minä sitten vihaan tuota linkitystä. Tuo roskakirjan linkittäjä on taas vauhdissa! Älkää avatko linkkiä, jonka takana on kauhean pahaa asiaa. Meidän tuki ja turva, Keskusta puolue, pilkataan. Huono pulu paskoo omaan pesään hyi sentään!

        Äänestäjillä on lyhyt muisti ja Keskustan koijausten muistelu ja esiinnostaminen ovat kansalaisvelvollisuuksia, jolla yritetään tukea hoipertelevaa suomalaista päätöksentekoa. Myös Kokoomus on yleensä samassa kelkassa kun suomalaisten varoja ja omaisuutta siirretään omiin tai etupiirien taskuun. Toivoisinkin, että joku kirjoittaisi samanlaisen tiivistelmän puolueesta, joka pyrkii tarmokkaasti erottamaan yhteiskunnan ja sen varat toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäjillä on lyhyt muisti ja Keskustan koijausten muistelu ja esiinnostaminen ovat kansalaisvelvollisuuksia, jolla yritetään tukea hoipertelevaa suomalaista päätöksentekoa. Myös Kokoomus on yleensä samassa kelkassa kun suomalaisten varoja ja omaisuutta siirretään omiin tai etupiirien taskuun. Toivoisinkin, että joku kirjoittaisi samanlaisen tiivistelmän puolueesta, joka pyrkii tarmokkaasti erottamaan yhteiskunnan ja sen varat toisistaan.

        Turhaa nyt porvaria haukutta, olisitta äänestäny Kaarloa ja KTPtä, mutta ei vaan porvareiden apupuolueita porvarien perseennuolijoita Vas.liittoa ja SDP äänesti oman luokkansa petturit hyi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa nyt porvaria haukutta, olisitta äänestäny Kaarloa ja KTPtä, mutta ei vaan porvareiden apupuolueita porvarien perseennuolijoita Vas.liittoa ja SDP äänesti oman luokkansa petturit hyi!

        Kyllä, kommunismi on hieno aate! Toimii kuitenkin huonosti eläinlajilla, jonka ydinosaamista on vallanhalu, kaksinaamaisuus ja selkään puukottelu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa nyt porvaria haukutta, olisitta äänestäny Kaarloa ja KTPtä, mutta ei vaan porvareiden apupuolueita porvarien perseennuolijoita Vas.liittoa ja SDP äänesti oman luokkansa petturit hyi!

        Kuunnellaan kyllä mikäli joku kertoo mitä turhaa ja mietitään sitten että oliko turhaa!

        Kokoomuksesta tulee itselle mieleen takavuosien puhelinmyyjät, joiden tavoitteena oli myydä kolme yrityksen kalleinta kännykkäliittymää muistisairaalle vanhukselle. Nyt puhelinmyyjät ovat kasvaneet konsulenteiksi, fokukseen vaihtunut julkinen sektori ja tuotteina erilaiset käärmeöljyillä rasvatut tuottavuusselvitykset, joiden lopputuloksena kunnat ja kaupungit pääsevät eroon konkurssikypsistä riippakivistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että minä sitten vihaan tuota linkitystä. Tuo roskakirjan linkittäjä on taas vauhdissa! Älkää avatko linkkiä, jonka takana on kauhean pahaa asiaa. Meidän tuki ja turva, Keskusta puolue, pilkataan. Huono pulu paskoo omaan pesään hyi sentään!

        Keskusta tyri taksilain ja terveydenhuollon. Vanhukset eivät enää pääse hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusta tyri taksilain ja terveydenhuollon. Vanhukset eivät enää pääse hoitoon.

        Yksinkö kepu soten teki ? Olihan sitä sorvaamassa myös vasemmistoliitto ja eikä mitään virheitä koskaan tekevä SDP. Näin muistin virkistämiseksi.


    • Anonyymi

      Lumi sulaa ja maksamattoman putken pää tulee taas tehtaan tontilla näkyviin muistuttamaan tilintarkastajia.

    • Anonyymi

      Selvä salaliitto. Vuosia kestänyt salaliitto sukua kohtaa. Ilman syytä. Nyt on koston paikka.

    • Anonyymi

      Mistä täällä puhutaan?
      Eihän Lain Kansa niin kirjoittanut.
      Ketään ei ole jäänyt kiinni yhtään mistään.

      Korkeintaan persut ja taantumuksen kemijärven porukka, joka yrittää toistuvasti aiheuttaa tarkoituksella ihmisille epävarmuutta. Sellaiseen epävarmuuteen ei ole aihetta.
      kantavatko he vastuuta sanoistaan ja teoistaan?

    • Anonyymi

      Eihän nykypolitiikassa tarvitse puhua totta.
      Voi puhua ihan mitä sattuu huvittamaan, ja ilman vastuuta .

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Häivy iäksi pois! Tuo roskakirjan linkittäjä iski jälleen!

        Miten joku voi olla noin ilkeä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häivy iäksi pois! Tuo roskakirjan linkittäjä iski jälleen!

        Miten joku voi olla noin ilkeä :(

        Kepu on sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häivy iäksi pois! Tuo roskakirjan linkittäjä iski jälleen!

        Miten joku voi olla noin ilkeä :(

        Ensinnäkin olen sinun kanssasi samaa mieltä että tuo kirja on nähty. Mutta siitä erimieltä että olisi roskakirja. Jos kirjan kirjoittaa ja henkilöitä nimeltä mainitaan, kirjan pitää pitää paikkaansa muuten siitä tulee oikeus jutut. Keskustakin olisi mielellään haastanut oikeuteen, jos olisi arvellut pärjäävänsä.

        Kyllä näitä poliitikkoja saa pöllyyttää puolueisiin katsomatta, muuten ne menee liian röyhkeiksi.
        Perussuomalaiset eivät vielä ole kunnolla päässeet valtaan, jossa olisi paremmat mahdollisuus käydä kaidalla polulla. Kun valta kasvaa ja puhalluksen mahdollisuudet paranevat, saamme heistä vielä julkaista paksuja kirjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin olen sinun kanssasi samaa mieltä että tuo kirja on nähty. Mutta siitä erimieltä että olisi roskakirja. Jos kirjan kirjoittaa ja henkilöitä nimeltä mainitaan, kirjan pitää pitää paikkaansa muuten siitä tulee oikeus jutut. Keskustakin olisi mielellään haastanut oikeuteen, jos olisi arvellut pärjäävänsä.

        Kyllä näitä poliitikkoja saa pöllyyttää puolueisiin katsomatta, muuten ne menee liian röyhkeiksi.
        Perussuomalaiset eivät vielä ole kunnolla päässeet valtaan, jossa olisi paremmat mahdollisuus käydä kaidalla polulla. Kun valta kasvaa ja puhalluksen mahdollisuudet paranevat, saamme heistä vielä julkaista paksuja kirjoja.

        Paha kirja POIS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha kirja POIS!

        Totuus tietoisuuteen ja valheet pois. Kepu on läpimätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus tietoisuuteen ja valheet pois. Kepu on läpimätä.

        PS on petturipuolue!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha kirja POIS!

        Otin tulevaan lukemistoon tämän kirjan. Laitan tänne kommenttia, kun olen sen lukenut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin tulevaan lukemistoon tämän kirjan. Laitan tänne kommenttia, kun olen sen lukenut!

        Älä lue sitä roskaa!


    • Anonyymi

      Onhan se totta ja yleisessä tiedossa, että kunnissa rehottaa rakenteellinen korruptio. Toisissa kunnissa vaan vähän räikeämmin, eikä siihen kukaan uskalla puuttua. Syynä mm. kunnassa pesivä yksipuoluejärjestelmä. Mutta pikkuhiljaa rivit rapautuvat ja asiat tulevat julki. Kyllä jokaisen tulee ottaa vastuu tekemisistään, myös kuntapäättäjien. Toivottavasti sen verran oikeus toteutuu. Onhan kyse meidän kaikkien verovarojen käytöstä.

      • Anonyymi

        Vanha valta sortumispisteessä. Uudet raikkaat tuulet puhaltelevat Totuuskomissio ja tomera emäntä hoiteloo asiat järjestykseen.


    • Anonyymi

      Se putken siirto oli täysin puhdas vaalimainos jolla ihmisiä höynäytettiin näitä kepuja äänestämään.
      Kaikkineen hieno manööveri, veronmaksajat 200.000 eurolla heidän vaalimainontaansa rahoitti.
      Sehän se persuja kaivelee kun eivät tuollaista pottia saaneet omiin vaalimainoksiinsa.

      • Anonyymi

        Oliko vaalislougani: "Tämän putken päästä pitäisi näkyä valo mutta".


    • Anonyymi

      Hienosti hoitivat, taitaa olla ainoa kunta Suomessa että noin avokätisesti yhtä puoluetta kuntavaaleissa tukivat.

    • Anonyymi

      Näin kyllä kävi, minäkin Heikkiä äänestin.

      • Anonyymi

        Heikki pitää päätöksenteon röörit kunnossa.


    • Anonyymi

      Persujen vaalilupausten pettämisestä ei tarvinnut tehdä erityistilintarkastusta.
      He jäivät kiinni housut nilkoissa.
      Eihän tuollaiseen porukkaan voi mitenkään luottaa.
      Kemijärven porukka samaa kastia.

    • Anonyymi

      Olihan tämä lupausten pettäminen tiedossa. Koko porukka yhtä saamatonta ja valehtelevaa porukkaa.
      Kemijärven divisioona vahvistaa tuon.

      • Anonyymi

        kemijärven persut ovat pelkkiä änkyröitä, kehittäminen on tuntematon käsite, valittaminen kyllä tunnetaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b1081b4f-8a99-4d96-99e5-c975debd0793

        Katsokaapa persujen pylvästä. Ylivoimaisesti eniten vankeusrangaistuksia aluevaaliehdokkaista. Persut 45, esim keskusta 4.

        Kun lukee että Kemijärven palsaa sivulliselle tulee kuva että kunnan henkilökunnassa on vain rikollisia. Kaikki tehdään lakien vasaisesti, opettajista alkaen. Ihmetellä saa kun ketään ei virallisessa oikeudessa ole rikoksesta tuomittu.
        Persutko lietsoo tätä tarinaa, vai kuka? Jos niitä väärinkäytöksiä on nehän pitää ratkoa oikeudessa. Täällä on turha haukkua ketään, se paljastaa vai että ei ne omat jauhotkaan taida olla kovin puhtaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lukee että Kemijärven palsaa sivulliselle tulee kuva että kunnan henkilökunnassa on vain rikollisia. Kaikki tehdään lakien vasaisesti, opettajista alkaen. Ihmetellä saa kun ketään ei virallisessa oikeudessa ole rikoksesta tuomittu.
        Persutko lietsoo tätä tarinaa, vai kuka? Jos niitä väärinkäytöksiä on nehän pitää ratkoa oikeudessa. Täällä on turha haukkua ketään, se paljastaa vai että ei ne omat jauhotkaan taida olla kovin puhtaat.

        Persujen strategia on koko olemassaolon ajan ollut vain riidellä, haukkua ja syytellä muiden puolueiden edustajia. Sitä persut tekevät, koska omalla puolueella eniten rikoksista tuomittuja. Persut ovat muista puolueista tulleita riidanhaastajia jotka ovat lähteneet niistä ovet paukkuen ja riitely jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen strategia on koko olemassaolon ajan ollut vain riidellä, haukkua ja syytellä muiden puolueiden edustajia. Sitä persut tekevät, koska omalla puolueella eniten rikoksista tuomittuja. Persut ovat muista puolueista tulleita riidanhaastajia jotka ovat lähteneet niistä ovet paukkuen ja riitely jatkuu.

        Ainakin valtakunnan politiikkaan on kerätty muista puolueista poispotkitut. Perussuomalaisille kelpaa, ja nostetaan ihan ministeriksi asti, kuten Rydman. Saisi tuon Juuson tilallekkin löytää vaikka joku poispotkittu, koska Juuso on selvästi astunut liian suuriin saappaisiin.


    • Anonyymi

      Kemijärven persujen toiminta vahvistaa tuon.
      Ala-arvoista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Persuilla näyttää olevan.
      Opetetaanko siellä puoluetoimistossa miten aiheutetaan sekasortoa, mielipahaa. maalittamista, syrjintää, loukkauksia...

    • Anonyymi

      Vai onko todellakin se salaliittoa, joka kestänyt häntä kohtaan jo 60 vuotta, vaikka on itse paljon nuorempi.
      Minusta pitäisi tehdä erityistarkastus tuosta salaliitosta.

    • Anonyymi

      Kyllä vaan hävettää olla kemijärveläinen veronmaksaja

      • Anonyymi

        Et sinä mitään maksa


    • Anonyymi

      Kun mieli järkkyy alkaa ihminen näkemään persuja. Usein sysäys matkalle kohti tempputaloa tulee, kun ihminen joutuu omasta alisuoriutumisesta tai osaamattomuudesta johtuen kokemaan epäonnistumisia elämässään. Heikkolahjaisilta puuttuu kyky itsekritiikkiin, joten aletaan etsimään syyllisiä muualta. Oma ehdotukseni onkin, että perustetaan persukammoon sairastuneille tukiryhmiä, joista saa apua elämän hallintaan sen eri osa-alueilla. Tärkeää olisi myös saada potilaat ymmärtämään, että asioihin ei ole tulossa muutosta, mikäli äänestetään samaa puoluetta vuosikymmeniä.

      • Anonyymi

        Kun persun mieli järkkyy, alkaa hän näkemään keskustalaisia. Tärkeää olisi saada ihmiset ymmärtämään, että asiat eivät parane jos äänestetään persuja. Valehtelijoita, jotka ovat vuodessa pettäneet perskokkarehallituksessa jokaikisen vaalilupauksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun persun mieli järkkyy, alkaa hän näkemään keskustalaisia. Tärkeää olisi saada ihmiset ymmärtämään, että asiat eivät parane jos äänestetään persuja. Valehtelijoita, jotka ovat vuodessa pettäneet perskokkarehallituksessa jokaikisen vaalilupauksensa.

        Persut aikoivat lopettaa puoluetuet ja erota EU:sta. No eipä enää. Puoluetuet kelpaavat kernaasti ja EU:n hillotolpille on menijöitä. No Hakkaraisen Tepan ne nakkasivat ulos ehokkuudesta jotta hillotolpille tulis uusille tilaa. Se siitä suoraselkäisyydestä.


    • Anonyymi

      Joko putkilaskun kuittaaja on löytynyt?

      • Anonyymi

        Heikki Adolf Nivala.


    • Anonyymi

      On. Valtuusto.

    • Anonyymi

      Parasta on, kun asia nostettiin kiinnijäämisen vuoksi valokeilaan!

    • Anonyymi

      Minä ja me muut äänestämme seuraavissakin vaaleissa Juhanaa!

      Tätä ei mikään voi muuttaa!

    • Anonyymi

      Lapin Kansa kirjoitti tiistaian 4.4.2024
      että Likapyykin pesu jatkuu Kemijärvellä (näin etusivulla)

      Uutiset sivulla 8 mainitaan nimiä, sanotaan entinen ja nykyinen sukunimi

      • Anonyymi
        UUSI

        Odotellaan likapyykin pesua!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan likapyykin pesua!

        Niin, totta, kyllä siinä pitäisi muistin kirkastua ja terästyä!


    • Anonyymi

      Eihän siinä niin kirjoitettu.
      Lähimuistissasi on ongelmaa.
      Nyt varmaan kannattaisi hakeutua hoitoon Lapponiaan.

      • Anonyymi

        Eikun menoksi ja kohti Helsinkiä. Elämä kantaa kun riidellään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun menoksi ja kohti Helsinkiä. Elämä kantaa kun riidellään.

        Mikä tää erityistilintarkastus oikein on?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18235433/erityistilintarkastus-etenee


      • Anonyymi
        UUSI

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2704
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1965
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1315
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1211
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. 20
      1036
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    Aihe