Miksi valtamediamme vaikenee täydellisesti Ukrainan rintamatapahtumista?

Otsikon kysymys on toki hieman naivi koska me kaikki tiedämme vastauksen.

Jos myönteistä oman narratiivin mukaista kerrottavaa ei jostain asiasta ole niin siitä vaietaan.

Tässä tiedonhaluisille ajankohtaisia tapahtumia rintamalta:

https://www.youtube.com/watch?v=lyc_NLGtKWc

84

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Lähes päivittäin tilanne on uutisissa. Venäjän propagandaa ( valehtelua) on meillä onneksi kohtuullisen vähän.

      PS. Neukkuaikaan kansa tiesi että heitä kusetetaan, uutiset ovat valhetta. Nyt kun jakojäännöseen jäi vain se geneettisesti tyhmin osa kansasta, on tämäkin kansanviisaus kadonnut.

      • Anonyymi00038

        Siinä tapauksessa et paljoa tiedä. Monet ulkomaalaiset toimittajat on kysyneet miksi EU alueella media valehtelee niin paljon. Mut sulle on turha antaa mitään esimerkkejä, koska et välitä muusta kuin omasta elämästäs.


      • Anonyymi00038 kirjoitti:

        Siinä tapauksessa et paljoa tiedä. Monet ulkomaalaiset toimittajat on kysyneet miksi EU alueella media valehtelee niin paljon. Mut sulle on turha antaa mitään esimerkkejä, koska et välitä muusta kuin omasta elämästäs.

        Eikä sinulla olisi antaakaan esimerkkejä.


    • Anonyymi00002

      Luen joka päivä Helsingin Satusanomia.

    • Anonyymi00003

      Helpompi syytää rahaa(velka) kun pidetään kansa pimennossa ja jatkuvasti toitotetaan venäjä uhasta jotka lampaat joilla ei ole omaa ajatustoimintaa ja vielä sotapsykoosi päällä uskovat.

      • Anonyymi00004

        Väitätkö edelleen 4 vuoden jälkeen että venäjä ei ole uhka?
        Mitä huumeita te oikein vedätte?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Väitätkö edelleen 4 vuoden jälkeen että venäjä ei ole uhka?
        Mitä huumeita te oikein vedätte?

        Selitä omin sanoin venäjän uhka,aivan omilla ajatuksilla.Arvasin et pysty siihen kun ei ole omaa ajatustoimintaa.


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Väitätkö edelleen 4 vuoden jälkeen että venäjä ei ole uhka?
        Mitä huumeita te oikein vedätte?

        Pelkkä Raamattu ja sen kirkalainen tulkinta riittävät. Venäjä on pyhä ja sen vastustaminen kauhea rikos Jumalaa vastaan!


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Selitä omin sanoin venäjän uhka,aivan omilla ajatuksilla.Arvasin et pysty siihen kun ei ole omaa ajatustoimintaa.

        Tuota noin, älä nyt loukkaannu mutta kirjoitustaito korreloi yleensä ajatustoiminnan kanssa ja sinulla se on... niin.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Selitä omin sanoin venäjän uhka,aivan omilla ajatuksilla.Arvasin et pysty siihen kun ei ole omaa ajatustoimintaa.

        Toisten maiden terrorisointi kaikin mahdollisin keinoin.


      • Anonyymi00023
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tuota noin, älä nyt loukkaannu mutta kirjoitustaito korreloi yleensä ajatustoiminnan kanssa ja sinulla se on... niin.

        Niin tuntuu korreloivan.


      • Anonyymi00031
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Pelkkä Raamattu ja sen kirkalainen tulkinta riittävät. Venäjä on pyhä ja sen vastustaminen kauhea rikos Jumalaa vastaan!

        Venäjällä pelottelu on ollut täysin tuulesta temmattua roskaa.
        Kertoo yleisesti median tasosta, ensin koronahuijaus ja sillä pelottelu ja jatkettiin Venäjällä...samalla on ammuttu itseä jalkaan moneen kertaan.

        Suomella ei kerta kaikkiaan ole varaa tähän.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Väitätkö edelleen 4 vuoden jälkeen että venäjä ei ole uhka?
        Mitä huumeita te oikein vedätte?

        Huomaatko vastauksissasi mitään outoa? Muissa aina vikaa, sinussa ei.


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Selitä omin sanoin venäjän uhka,aivan omilla ajatuksilla.Arvasin et pysty siihen kun ei ole omaa ajatustoimintaa.

        Miksi minun kertomani selitys, jonka olet varmasti lukenut useita kymmeniä kertoja, ei riitä?


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Väitätkö edelleen 4 vuoden jälkeen että venäjä ei ole uhka?
        Mitä huumeita te oikein vedätte?

        Spiidiä on tullut vedeltyä.
        Se on muuten täällä Venäjällä melekeen ilimasta.


    • Anonyymi00005

      Suomi perustellee sairaan huonoa taloustilannettaan sillä että Venäjällä menee vielä olevinaan huonommin.

      Kuitenkin Venäjällä talous kasvaa nopeammin kuin yhdessäkään EU maassa ja työttömuua on huippuhyvässä kunnossa.

      Edelleenkään Ukraina vain perääntyy häviää ja kokonaisia sukupolvia kadukta kidnapattuja poikia ja setiä kuolee.

      Länsimaisen mielestä Ukraina suojelee Eurooppaa, mutta eivät itse enää eses osallistu auttamiseen juurikaan. LÄNSI (poislukien USA) TUKEE MIELESTÄNI KANSANMURHAA, koska ei suostu neuvottelemaan.

      • Anonyymi00006

        Hevonpaskaa.


      • Anonyymi00007

        Siinä on propaganda uponnut otolliseen maaperään!
        😂


      • Anonyymi00010

        Ainut mikä on kasvanut on sota ja Hautaus ala. Kuljetusala- 6å% jne lue katso Russian economy youtube


      • Sotimalla (jopa ilman mitään järkeä ja syytä) saavutetaan yleensä täystyöllisyys työvoimapulineen, mutta hallinnon tulevaisuuden kannalta se on tuhon tie.


      • Anonyymi00019

        Putinatsi sorvaa kranaatin ja ampuu sen Ukrainan pellolle. Ja kas, näin venäjän talous kasvaa.

        Mutta ei tule kranaatista kaalisoppaa putinatsin lapsille, vaikka sitä kuinka fossiilisella keittäisi.


      • Anonyymi00055
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Sotimalla (jopa ilman mitään järkeä ja syytä) saavutetaan yleensä täystyöllisyys työvoimapulineen, mutta hallinnon tulevaisuuden kannalta se on tuhon tie.

        Saadaanpa hallintoon uutta verta, hallinnon koko järkiperäistettyä ja taas joksikin aikaa julkiset kulut aisoihin kunnes taas tulee eteen tilanne että mitäs tehdään kun rahat on loppu ja velkaa ei tipu. Eikun sotimaan !


      • "LÄNSI (poislukien USA) TUKEE MIELESTÄNI KANSANMURHAA, koska ei suostu neuvottelemaan."

        Se on Venäjä, joka ei kelpuuta länsi-Euroopan valtiota mukaan neuvottelupöytiin.


    • Anonyymi00008

      Aloittajalle: Meidän maa ja älä ota siitä propleemaa. Jos on niin voit aina lähteä pois. Me Suomessa Suomalaiset elämme omaa elämäämme Suomessa. Ja jos jotain huolta ym on tyytyminen miten täällä me Suomessa Suomalaiset elämme ja teemme. Maassa maan tavalla tai ulos

      • Anonyymi00011

        " Maassa maan tavalla tai ulos"

        Melko vanhentunut propagandalinja. Nykyään maassa elävät ne, jotka elävät juuri niin kuin Bryssel ja Washington haluavat, ja kaltaisesi viedään saunan taakse. Ja venäläiset hymyilevät melko tyytyväisinä siitä, miten suomalaiset ovat tuhonneet oman maansa.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        " Maassa maan tavalla tai ulos"

        Melko vanhentunut propagandalinja. Nykyään maassa elävät ne, jotka elävät juuri niin kuin Bryssel ja Washington haluavat, ja kaltaisesi viedään saunan taakse. Ja venäläiset hymyilevät melko tyytyväisinä siitä, miten suomalaiset ovat tuhonneet oman maansa.

        No sehän on mukavaa jos venäläiset hymyilevät tyytyväisinä, mutta palstan putinatsien raivo viittaa kyllä siihen että hymy on enemmänkin hyvin väkinäistä.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        " Maassa maan tavalla tai ulos"

        Melko vanhentunut propagandalinja. Nykyään maassa elävät ne, jotka elävät juuri niin kuin Bryssel ja Washington haluavat, ja kaltaisesi viedään saunan taakse. Ja venäläiset hymyilevät melko tyytyväisinä siitä, miten suomalaiset ovat tuhonneet oman maansa.

        Meidän maa ja maassa maan tavalla. Näin meillä Suomessa Suomalaiset tekee


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Meidän maa ja maassa maan tavalla. Näin meillä Suomessa Suomalaiset tekee

        ...Meidän maa ja maassa maan tavalla....

        Se OLI suomalaisten maa, mutta he pilasivat sen suuressa typeryydessään. Nyt he vain palvelevat mamuja ja omia herroja ja tyhjään solvavat Venäjää. Toisaalta se ei kestä kauan, pian heidät ajetaan pois kuin Helsingin kaupunginosista. Kiitokset mamuille.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        " Maassa maan tavalla tai ulos"

        Melko vanhentunut propagandalinja. Nykyään maassa elävät ne, jotka elävät juuri niin kuin Bryssel ja Washington haluavat, ja kaltaisesi viedään saunan taakse. Ja venäläiset hymyilevät melko tyytyväisinä siitä, miten suomalaiset ovat tuhonneet oman maansa.

        "Melko vanhentunut propagandalinja. Nykyään maassa elävät ne, jotka elävät juuri niin kuin Bryssel ja Washington haluavat, ja kaltaisesi viedään saunan taakse."

        Montako on jo viety?

        "Ja venäläiset hymyilevät melko tyytyväisinä siitä, miten suomalaiset ovat tuhonneet oman maansa."

        Haluat siis sanoa, että venäläiset nauttivat tuhosta ja kaaoksesta. Siksi me hakeuduimmekin NATO:on.


    • Anonyymi00009

      Mitenkähän tämä kuvaillaan Z:n narratiivissa?

      Taistelut kaakossa on olleet rajuja.

      • Anonyymi00013

        Yhtä maalia pelattu, Ukraina vain häviää, vetäytyy ja huutaa apua. Kukaan ei auta, mutta päinvastoin haluavat sodan silti jatkuvan.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Yhtä maalia pelattu, Ukraina vain häviää, vetäytyy ja huutaa apua. Kukaan ei auta, mutta päinvastoin haluavat sodan silti jatkuvan.

        Ukraina on vetäytynyt päätä pahkaa jo neljä vuotta, mutta koska venäläisillä ei ole saappaita, he eivät pääse etenemään.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Yhtä maalia pelattu, Ukraina vain häviää, vetäytyy ja huutaa apua. Kukaan ei auta, mutta päinvastoin haluavat sodan silti jatkuvan.

        Yhtä maalia pelattu, Ukraina vain häviää, vetäytyy ja huutaa apua. Kukaan ei auta, mutta päinvastoin haluavat sodan silti jatkuvan.

        Nämä NUMEROT ovat niin JULMIA... Venäjä ei toivu sataan vuoteen!
        Эти цифры настолько ужасающие... Россия не оправится ещё сто лет!

        https://www.youtube.com/watch?v=WmBPjDNSlXI

        "Nouse! Putin johtaa maata kauheaan katastrofiin"; Venäläiset bloggaajat hyökkäävät diktaattoria vastaan
        «Вставайте! Путин ведёт страну к ужасной катастрофе»; российские блогеры обрушиваются на диктатора.

        https://www.youtube.com/watch?v=jG8nLFH1txk

        Putin on VALMIS: Eliittivenäläiset joukot KIELTÄYTYVÄT taistelemasta ja antautumasta massiivisesti ukrainalaisille
        Путин ГОТОВ: элитные российские войска ОТКАЗЫВАЮТСЯ воевать и массово сдаваться украинцам.

        https://www.youtube.com/watch?v=2BQaIJ6Pd_w

        Putin KÄSKEE omia miehiään 'etenemään tai kuolemaan'... Sitten räjähtää massakaaos
        Путин приказывает своим солдатам «идти в наступление или умереть»... Затем начинается массовый хаос.

        https://www.youtube.com/watch?v=SG4Q0urqnQk

        Venäläiset taloustieteilijät sanoivat juuri, että Venäjällä on jäljellä neljä kuukautta pahimpaan romahdukseen sitten Neuvostoliiton romahduksen
        Российские экономисты только что заявили, что Россия находится в четырех месяцах от самого серьезного краха со времен распада Советского Союза.

        https://www.youtube.com/watch?v=4l7YabZr7vw

        Ajateltavissa oleva tapahtui juuri Venäjällä... Parlamentti myönsi, että sota on MENETETTY
        В России только что произошло немыслимое... Парламент признал, что война ПРОИГРАНА.

        https://www.youtube.com/watch?v=jy2E1H9hojY

        Onko nyt tarpeeksi tietoa löytyykö valheita totuuden estoon
        Достаточно ли информации сейчас? Не искажают ли ложь правду?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Yhtä maalia pelattu, Ukraina vain häviää, vetäytyy ja huutaa apua. Kukaan ei auta, mutta päinvastoin haluavat sodan silti jatkuvan.

        Nämä NUMEROT ovat niin JULMIA... Venäjä ei toivu sataan vuoteen!
        Эти цифры настолько ужасающие... Россия не оправится ещё сто лет!

        https://www.youtube.com/watch?v=WmBPjDNSlXI

        "Nouse! Putin johtaa maata kauheaan katastrofiin"; Venäläiset bloggaajat hyökkäävät diktaattoria vastaan
        «Вставайте! Путин ведёт страну к ужасной катастрофе»; российские блогеры обрушиваются на диктатора.

        https://www.youtube.com/watch?v=jG8nLFH1txk

        Putin on VALMIS: Eliittivenäläiset joukot KIELTÄYTYVÄT taistelemasta ja antautumasta massiivisesti ukrainalaisille
        Путин ГОТОВ: элитные российские войска ОТКАЗЫВАЮТСЯ воевать и массово сдаваться украинцам.

        https://www.youtube.com/watch?v=2BQaIJ6Pd_w

        Putin KÄSKEE omia miehiään 'etenemään tai kuolemaan'... Sitten räjähtää massakaaos
        Путин приказывает своим солдатам «идти в наступление или умереть»... Затем начинается массовый хаос.

        https://www.youtube.com/watch?v=SG4Q0urqnQk

        Venäläiset taloustieteilijät sanoivat juuri, että Venäjällä on jäljellä neljä kuukautta pahimpaan romahdukseen sitten Neuvostoliiton romahduksen
        Российские экономисты только что заявили, что Россия находится в четырех месяцах от самого серьезного краха со времен распада Советского Союза.

        https://www.youtube.com/watch?v=4l7YabZr7vw

        Ajateltavissa oleva tapahtui juuri Venäjällä... Parlamentti myönsi, että sota on MENETETTY
        В России только что произошло немыслимое... Парламент признал, что война ПРОИГРАНА.

        https://www.youtube.com/watch?v=jy2E1H9hojY

        Onko nyt tarpeeksi tietoa löytyykö valheita totuuden estoon
        Достаточно ли информации сейчас? Не искажают ли ложь правду?

        Aijjaa.

        No kai Venäjä on nyt sitten aloittanut lopullisen perääntymisen ja Ukraina suurhyökkäyksen? Vai? 🤔😉😜👉👌


      • Anonyymi00028
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ukraina on vetäytynyt päätä pahkaa jo neljä vuotta, mutta koska venäläisillä ei ole saappaita, he eivät pääse etenemään.

        Hellan lettas sentään rusnya. 3 pv sota näköjään venyttää. Mixi ette sitten olr jo voittaneet?? Kerropas nyt tänne päin siitä rusnya Pietarista


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Yhtä maalia pelattu, Ukraina vain häviää, vetäytyy ja huutaa apua. Kukaan ei auta, mutta päinvastoin haluavat sodan silti jatkuvan.

        Nämä NUMEROT ovat niin JULMIA... Venäjä ei toivu sataan vuoteen!
        Эти цифры настолько ужасающие... Россия не оправится ещё сто лет!

        https://www.youtube.com/watch?v=WmBPjDNSlXI

        "Nouse! Putin johtaa maata kauheaan katastrofiin"; Venäläiset bloggaajat hyökkäävät diktaattoria vastaan
        «Вставайте! Путин ведёт страну к ужасной катастрофе»; российские блогеры обрушиваются на диктатора.

        https://www.youtube.com/watch?v=jG8nLFH1txk

        Putin on VALMIS: Eliittivenäläiset joukot KIELTÄYTYVÄT taistelemasta ja antautumasta massiivisesti ukrainalaisille
        Путин ГОТОВ: элитные российские войска ОТКАЗЫВАЮТСЯ воевать и массово сдаваться украинцам.

        https://www.youtube.com/watch?v=2BQaIJ6Pd_w

        Putin KÄSKEE omia miehiään 'etenemään tai kuolemaan'... Sitten räjähtää massakaaos
        Путин приказывает своим солдатам «идти в наступление или умереть»... Затем начинается массовый хаос.

        https://www.youtube.com/watch?v=SG4Q0urqnQk

        Venäläiset taloustieteilijät sanoivat juuri, että Venäjällä on jäljellä neljä kuukautta pahimpaan romahdukseen sitten Neuvostoliiton romahduksen
        Российские экономисты только что заявили, что Россия находится в четырех месяцах от самого серьезного краха со времен распада Советского Союза.

        https://www.youtube.com/watch?v=4l7YabZr7vw

        Ajateltavissa oleva tapahtui juuri Venäjällä... Parlamentti myönsi, että sota on MENETETTY
        В России только что произошло немыслимое... Парламент признал, что война ПРОИГРАНА.

        https://www.youtube.com/watch?v=jy2E1H9hojY

        Onko nyt tarpeeksi tietoa löytyykö valheita totuuden estoon
        Достаточно ли информации сейчас? Не искажают ли ложь правду?

        Natotrolli vaihtanut ylämäessä pienemmälle vaihteelle?


    • Anonyymi00014

      Otsikon kysymys on toki hieman naivi koska me kaikki tiedämme vastauksen.

      Jos myönteistä oman narratiivin mukaista kerrottavaa ei jostain asiasta ole niin siitä vaietaan.

      Tässä tiedonhaluisille ajankohtaisia tapahtumia rintamalta:

      https://www.youtube.com/watch?v=lyc_NLGtKWc

      Sinulle on jo kerrottu tarinasi ei mene täällä läpi kuten RUSLAN BELOV- Roskakanava luuletko meidän uskovan paskaan mitä kirjoittelet mutta mikä on päämääräsi TÄLLÄ PALSTALLA-? 0% Siis täyttä paskaa!!

      • Anonyymi00029

        Ukraina war youtube ja Ukraina war today youtube ja Ukraina war live youtube sieltä löytyy kyllä


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ukraina war youtube ja Ukraina war today youtube ja Ukraina war live youtube sieltä löytyy kyllä

        ... jos haluaa ukrainan propagandaa nauttia.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        ... jos haluaa ukrainan propagandaa nauttia.

        jos haluaa Venäjän propagandaa nauttia katso You Tube-

        Käsittämätön tapahtui juuri Kremlissä... Propagandistit myönsivät, että VENÄJÄLLE SE ON OHI!

        https://www.youtube.com/watch?v=Iz4KCc3FGic


    • Anonyymi00015

      Niinhänn se on. Sinulla on hyökkääjän, lännen vihollisen narratiivi. Ole onnellinen omassa kuplassassi! Kaikkea onnea. Sitä venäläiset tarvii, jos sota joskus loppuu ja ne murhaajat joutuu palaamaan koteihinsa!

    • Anonyymi00020

      Minne venäläinen sotilassaapas astuu, sinne se myös tuppaa jäämään, jalan kanssa tai ilman. Tänäänkin parisataa vanjan saapasparia jää kylmenemään, ja se on hemmetin hyvä se.

    • Anonyymi00021

      Valtamediamme vaikenee täydellisesti Ukrainan rintamatapahtumista, koska Ukrainan perääntymisistä on sovittu kerrottavan vasta kahden viikon viiveellä, jos nyt jotain Ukraina tappiosta pitää uutisoida.

      • Miten niin vaikenee täydellisesti? Jos minä etsin uutisia rintamatapahtumista, niin löydän niitä helposti. Esim. tältä päivältä:

        "Ukraina valtasi takaisin Kirkkonummen kokoisen alueen

        Ukraina valloitti maitaan takaisin noin 400 neliökilometrin verran."

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011838045.html

        Se on tietysti tiedossa, että uutisia viivästytetään muutamalla päivällä, jotta ei sotkettaisi Ukrainan puolustautumista.


    • Anonyymi00024

      Ymmärrettävä ja inhimillinen - ikävän inhorealistinenkin - seikka on, että lukijakunta alkaa jossain vaiheessa kyllästyä yhteen teemaan. Ukrainaa ei saisi silti unohtaa, sillä yhtä lailla se on olemassaolostaan taisteleva maa tänä päivänä kuin neljä vuotta sittenkin.

      Maailmassa on monta kolkkaa, joista uutiset eivät koskaan päädy nähtäviksemme.

      Ataman voisi esittää kyllä senkin kysymyksen, että eikö myös kaikenlainen uutisointi Venäjästä ole kokenut katoa? Ketä länsimaissa enää kiinnostaa seurata, kuinka Venäjä kaivaa omaa hautaansa?

      • Anonyymi00026

        " eikö myös kaikenlainen uutisointi Venäjästä ole kokenut katoa? "

        On. Natomaiden sensuuri syö kaiken asiallisen tiedotuksen Venäjän hyökkäyksestä ja ukraina tappioista. Kaikenlaista länsi HUU-HAAta on kyllä tarjolla.


      • Anonyymi00030

        Sehän on joku Suomessa asuva. Ei ole Suomalaisia Suomessa Suomalainen. Voi olla joku kansalainen muttei Suomessa Suomalainen


      • Anonyymi00032

        Ukrainan fasistihallintoako pitää loputtomiin tukea?
        Suomi on jo konkurssin partaalla ja edelleen pitää syytää rahaa uusfasisteille, joiden korruptio tunnetaan kaikkialla.

        Pitäisi huolestua esille tuotuun Epstein paljastuksiin, siellä mainitaan mm. selesni useamman kerran.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Sehän on joku Suomessa asuva. Ei ole Suomalaisia Suomessa Suomalainen. Voi olla joku kansalainen muttei Suomessa Suomalainen

        " Ei ole Suomalaisia Suomessa Suomalainen. Voi olla joku kansalainen muttei Suomessa Suomalainen"

        Voisitko ystävällisesti kirjoittaa samaa suomeksi? Kiitos.


      • Anonyymi00059

        Ataman voisi esittää kyllä senkin kysymyksen, että eikö myös kaikenlainen uutisointi Venäjästä ole kokenut katoa? Ketä länsimaissa enää kiinnostaa seurata, kuinka Venäjä kaivaa omaa hautaansa?

        ATAMAN SAA KORVAUKSEN JOKAISESTA VALHEESTA- Mutta kuinka kauan Trolli-armeijan päällikkö vaatii "tuloksia" 👌😂👍


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Sehän on joku Suomessa asuva. Ei ole Suomalaisia Suomessa Suomalainen. Voi olla joku kansalainen muttei Suomessa Suomalainen

        Sehän on joku Suomessa asuva. Ei ole Suomalaisia Suomessa Suomalainen. Voi olla joku kansalainen muttei Suomessa Suomalainen

        Kyllä Atamanin olinpaikan selville saa jos haluaa! muuta ei tarvitse tietää täysin RYSSÄN PROPAGANDAN LEVITTÄJÄ-


    • Anonyymi00025

      Kukapa sitä epämiellyttävistä asioista haluaisi puhua.

    • Aika tehokkaasti on "pro russia" lähde tuo, jos nuo jutut pitäisivät paikkansa, olisi Ukraina vallattu jo moneen kertaan tämän neljän vuoden aikana, mutta ytodellisuus on toinen...
      Iso osa kartta-dataa tuottavista lähteistä on asiasta toista mieltä kuin tuo venäläis-sivusto.

    • Anonyymi00036

      Onko avaaja lukenut kohta 4 vuotta Venäjän mediasta että kaikki sujuu hyvin ja edetään vauhdilla.

      Onko käynyt mielessä että sua on kusetettu?


      • Anonyymi00037

      • Anonyymi00037 kirjoitti:

        Onko korruption mahdollisuus kokonaan suljettu myös ulkopuolelle?

        Ukrainan Pravda ei ole huomannut mitään korruptiota olevan maassa.



    • Anonyymi00041

      Se, että sota jatkuu, viittaa siihen, että tuolla jossain tarvitaan rahaa seuraavaa operaatiota varten. Valtioideologian perusteella voidan heikentää kokonaisia kansoja.

      • Anonyymi00044

      • Anonyymi00045

      • Anonyymi00046

      • Anonyymi00047

      • Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        "Nouse! Putin johtaa maata kauheaan katastrofiin"; Venäläiset bloggaajat hyökkäävät diktaattoria vastaan

        https://www.youtube.com/watch?v=jG8nLFH1txk

        VENÄJÄN RAJAKAUPUNKI ON KAATUNUT! Putin määrää MASSAEVAKUOINNIN, kun energiaverkko ROMAHTAA huhtikuuhun asti!

        https://www.youtube.com/watch?v=T-FZLBon--8


      • Anonyymi00049

      • Anonyymi00050

      • Anonyymi00051

      • Anonyymi00052

      • Anonyymi00053

      • Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Venäläiset taloustieteilijät sanoivat juuri, että Venäjällä on jäljellä neljä kuukautta pahimpaan romahdukseen sitten Neuvostoliiton romahduksen

        https://www.youtube.com/watch?v=4l7YabZr7vw

        SIIS VALTAMEDIA VAIKENEE....Ei muuten vaikene TOTUUS ON NÄHTÄVILLÄ tämä on taistelu Venäjän Propagandaa vastaan jos joku haluaa tätä estää-EPÄONNISTUU TÄYSIN-

        Venäjän Trollien kirjoitukset täysin arvottomia- SANON VIELÄ KERRAN TOTUUTTA ETTE VOI ESTÄÄ....Vain leviää päivä...päivältä....!


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        SIIS VALTAMEDIA VAIKENEE....Ei muuten vaikene TOTUUS ON NÄHTÄVILLÄ tämä on taistelu Venäjän Propagandaa vastaan jos joku haluaa tätä estää-EPÄONNISTUU TÄYSIN-

        Venäjän Trollien kirjoitukset täysin arvottomia- SANON VIELÄ KERRAN TOTUUTTA ETTE VOI ESTÄÄ....Vain leviää päivä...päivältä....!

        Otsikon kysymys on toki hieman naivi koska olen Venäjän Trolli muut tietää vastauksen saan korvauksen jokaisesta valheesta

        Jos myönteistä oman narratiivin mukaista kerrottavaa ei jostain syystä päästäni löydy vain turhaa asiaa kirjoittelen en ole tästä katkera olen tyypillinen Venäjän sekopää niin siitä pitäisi vaieta? _MUTTA MIKSI-?

        Tässä tiedonhaluisille ajankohtainen kanava

        Linja auki Putinille | Автоответчик Кремля (с русскими субтитрами)

        https://www.youtube.com/watch?v=J64W-gSa3Qw


    • Anonyymi00057

      ViktorAtaman
      2026-02-23 10:28:55
      Ilmoita
      Otsikon kysymys on toki hieman naivi koska me kaikki tiedämme vastauksen.

      Jos myönteistä oman narratiivin mukaista kerrottavaa ei jostain asiasta ole niin siitä vaietaan edustan itse Venäjän Propagandaa

      Tässä tiedonhaluisille ajankohtaisia tapahtumia esimerkiksi Venäjän Propagandasta

      Käsittämätön tapahtui juuri Kremlissä... Propagandistit myönsivät, että VENÄJÄLLE SE ON OHI!

      https://www.youtube.com/watch?v=Iz4KCc3FGic

      • Anonyymi00061

        TAISTELU VENÄJÄN PROPAGANDISTEJA VASTAAN ON ALKANUT- 👍😎👌

        Totuutta on mahdoton estää.... -FAKTA-


    • Anonyymi00062

      ViktorAtaman
      2026-02-23 10:28:55
      Ilmoita
      Otsikon kysymys on toki hieman naivi koska me kaikki tiedämme vastauksen olen Venäjän Propagandan levittäjä

      Jos myönteistä totuutta oman valheeni tueksi narratiivi on päässäni sen mukaista kerrottavaa eli täysin paskaa tälle kanavalle saan korvauksen jokaisesta valheesta mutta tästä asiasta haluan vaieta ei jostain asiasta kuten sekopäisyydestäni todisteita-VIELÄ-

      Tässä tiedonhaluisille ajankohtaisia tapahtumia rintamalta:
      Linja auki Putinille | Автоответчик Кремля (с русскими субтитрами)

      Linja auki Putinille | Автоответчик Кремля (с русскими субтитрами)
      https://www.youtube.com/watch?v=J64W-gSa3Qw

    • Anonyymi00063

      ViktorAtaman
      2026-02-23 10:28:55
      Ilmoita
      Otsikon kysymys on toki hieman naivi koska alan ymmärtämään totuutta me kaikki tiedämme vastauksen Venäjän Propaganda!
      Käsittämätön tapahtui juuri Kremlissä... Propagandistit myönsivät, että VENÄJÄLLE SE ON OHI!
      Jos myönteistä oman narratiivin mukaista kerrottavaa myönnän virheeni
      https://www.youtube.com/watch?v=Iz4KCc3FGic

      Tässä tiedonhaluisille ajankohtaisia tapahtumia rintamalta:
      Se alkoi 300 km²:n murrosta... Nyt Putinin koko puolustus on romahtamassa

      https://www.youtube.com/watch?v=E6rz-Hq7uhA

      Epäilit valtamedian totuuden tiedoista erehdyit jälleen ja näin löytyy -TOTUUS- Jota et pysty estämään- TAJUATKO- No et tietenkään pääsi pyörii Puten perseen ympärillä!! Hah..hah..aa!!

    • Anonyymi00065

      ViktorAtaman
      2026-02-23 10:28:55

      Otsikon kysymys on toki hieman naivi koska me kaikki tiedämme vastauksen käännän takkini olen tehnyt virheitä mutta olen todella onnellinen Ukrainan menestyksestä sen toki ymmärrän kuka aloitti sodan oli -PUTIN- olen pahoillani vääristä kirjoituksistani minullekin valehdeltiin päin naamaa...pyydän anteeksi!


      Tässä tiedonhaluisille ajankohtaisia tapahtumia rintamalta: Mahtavaa Ukraina...!!

      Se alkoi 300 km²:n murrosta... Nyt Putinin koko puolustus on romahtamassa

      https://www.youtube.com/watch?v=E6rz-Hq7uhA

      Käsittämätön tapahtui juuri Kremlissä... Propagandistit myönsivät, että VENÄJÄLLE SE ON OHI!
      https://www.youtube.com/watch?v=Iz4KCc3FGic

      Ajateltavissa oleva tapahtui juuri Venäjällä... Parlamentti myönsi, että sota on MENETETTY

      https://www.youtube.com/watch?v=jy2E1H9hojY

      • Anonyymi00066

        Onhan se saavutus sinänsä jos Postaaja Atamaani löysi järkeä päähänsä...Katsotaan miten käy meneekö sekaisin toisenkin kerran!!
        ei vielä tiedetä onko todellinen sairaus vai muu hulluus kyseessä odotetaan ja katsotaan linkin takaa löytyvästä diagnoosista mitä itsekin epäilen...en ole varma -VIELÄ-

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsofrenia


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Onhan se saavutus sinänsä jos Postaaja Atamaani löysi järkeä päähänsä...Katsotaan miten käy meneekö sekaisin toisenkin kerran!!
        ei vielä tiedetä onko todellinen sairaus vai muu hulluus kyseessä odotetaan ja katsotaan linkin takaa löytyvästä diagnoosista mitä itsekin epäilen...en ole varma -VIELÄ-

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsofrenia

        VALTAMEDIA EI VAIKENE VALHEIDEN EDESSÄ -

        SOTA VENÄJÄN PROPAGANDAA VASTAAN JATKUU....Mutta mitä sanoo itse Kremlin propagandistit-

        Käsittämätön tapahtui juuri Kremlissä... Propagandistit myönsivät, että VENÄJÄLLE SE ON OHI!

        https://www.youtube.com/watch?v=Iz4KCc3FGic


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        VALTAMEDIA EI VAIKENE VALHEIDEN EDESSÄ -

        SOTA VENÄJÄN PROPAGANDAA VASTAAN JATKUU....Mutta mitä sanoo itse Kremlin propagandistit-

        Käsittämätön tapahtui juuri Kremlissä... Propagandistit myönsivät, että VENÄJÄLLE SE ON OHI!

        https://www.youtube.com/watch?v=Iz4KCc3FGic

        PUTIN on samassa tilanteessa kuin HITLER viimeisenä päivänään... Se on OHI!

        https://www.youtube.com/watch?v=Wj-zZC5vrnE


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        PUTIN on samassa tilanteessa kuin HITLER viimeisenä päivänään... Se on OHI!

        https://www.youtube.com/watch?v=Wj-zZC5vrnE

        Sisällissota tämähän voi alkaa milloin tahansa raskasta kalustoa Kansalliskaartin käyttöön siirretään rintamalinjoilta -Nyt se tiedetään miksi vedätettiin rauhan neuvotteluissa myös se mitä Putin sanonut hän ei luovu virastaan millään hinnalla! Hah..hah..aa! Putin tietää hävinneensä Ukrainan "erikoisoperaatio" tämähän se on miksi Starlinkit..jne katkaistiin kaikki sotilaat jätettiin oman onnensa nojaan -kyllä lihamylly hoitaa- Ukraina ei ole UHKA-se tuleekin hallinnon sisältä ja kotiin palaavista sotilaista....KOHTA RÄJÄHTÄÄ!! Ei Putte pysty kahta sotaa......nyt alkaakin "erikoisoperaatio-sisällissota" Buah..hah...aaaa!!

        VOIDAAN JO NYT SANOA UKRAINA VOITTI SODAN!! Ei mikään ihme miten ukraina etenee -

        Se alkoi 300 km²:n murrosta... Nyt Putinin koko puolustus on romahtamassa

        https://www.youtube.com/watch?v=E6rz-Hq7uhA


    • Anonyymi00070

      ViktorAtaman
      2026-02-23 10:28:55

      Otsikon kysymys on toki hieman naivi koska me kaikki tiedämme vastauksen.täyttä paskaa!

      Jos myönteistä oman narratiivin mukaista kerrottavaa ei jostain asiasta ole niin siitä vaietaan.=täyttä paskaa!

      Tässä tiedonhaluisille ajankohtaisia tapahtumia rintamalta:=täyttä paskaa!

      https://www;youtube.com/watch?v=lyc_NLGtKWc= täyttä paskaa!

      MITÄ SANOT TÄSTÄ VIKTOR- Venäjän sisällissota mitä se kertoo? pistää miettimään

      Se alkoi 300 km²:n murrosta... Nyt Putinin koko puolustus on romahtamassa
      https://www.youtube.com/watch?v=E6rz-Hq7uhA

      PUTIN on samassa tilanteessa kuin HITLER viimeisenä päivänään... Se on OHI!

      https://www.youtube.com/watch?v=Wj-zZC5vrnE

    • Anonyymi00072

      Ukrot etenee.. mottehin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe