Sen sijaan Ukrainan vastahyökkäys jatkuu, ja venäläisjoukot ovat joutuneet vetäytymään useilta paikkakunnilta saarrostuksen uhkan vuoksi.
Ukrainan joukot hyödynsivät helmikuun alussa SpaceX-yhtiön asettamia rajoituksia Starlink-satelliittiyhteyksiin ja iskivät viestintäyhteydet menettäneiden venäläisjoukkojen asemiin rintaman eteläosissa.
Ukraina on vapauttanut Donetskin alueen puolella Pokrovskin lähellä sijaitsevat Andriivkan, Ostapivsken, Netshaivkan ja Danylivkin kylät.
Venäläiset ovat menettäneet myös Verboven ja Ternuvaten.
Venäjä hyökännyt tasan 4-vuotta, valmista ei vaan ole tullut
110
506
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ja höpö höpö taas...katso blackgroupin live karttaa ja tule uuden arvion kanssa :)
- Anonyymi00003
Niin, ryzzät ovat joutuneet vetäytymään monilta paikoilta.
- Anonyymi00004
Tuoreet videot osoittavat venäläisten menettäneen Verboven ja Ternuvaten. Useita etulinjassa olleita venäläisryhmiä on tuhottu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, ryzzät ovat joutuneet vetäytymään monilta paikoilta.
Ei pidä paikkaansa!
- Anonyymi00023
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuoreet videot osoittavat venäläisten menettäneen Verboven ja Ternuvaten. Useita etulinjassa olleita venäläisryhmiä on tuhottu.
Mistä niitä videoita saa. Jos venäläisiä kuolee yli tuhat kappaletta päivässä, niin jossakinhan se pitää näkyä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, ryzzät ovat joutuneet vetäytymään monilta paikoilta.
Mitä Eu on saanut vallattua ?
Kohta menee Odessakin ! - Anonyymi00045
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa!
Kyllä pitää.
- Anonyymi00046
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä Eu on saanut vallattua ?
Kohta menee Odessakin !Ei EU sodi.
- Anonyymi00052
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, ryzzät ovat joutuneet vetäytymään monilta paikoilta.
Joo kyllä on vetäytynyt oikeasti aloittajan kilometrimäärän mukaan mutta samalla pohjoisemmassa Venäjä on edenyt sen saman verran...Venäjällä ei ole paljon joukkoja tällä hetkellä etelässä, muutokset on minimaalisia kuten allaolevista videoista näkyy mutta kyllä idässä tapahtuu Venäjän etenemistä kokoajan
Tässä video ajalta 16.2 - 22.2
EteläUkraina
https://streamable.com/fiuson
ItäUkraina
https://streamable.com/4n60sb Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa!
Vaikka teidän Venäläiset lähteet eivät tuota kerro, niin hyvin moni muu lähde tuosta kyllä on kertonut...
- Anonyymi00058
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, ryzzät ovat joutuneet vetäytymään monilta paikoilta.
Ukrot on hyökännyt 2014-2026.
- Anonyymi00059
santtu_1975X kirjoitti:
Vaikka teidän Venäläiset lähteet eivät tuota kerro, niin hyvin moni muu lähde tuosta kyllä on kertonut...
"Ukrainan vastahyökkäyksistä: "Ilmassa on liioittelun makua"
Ukraina on onnistunut valtamaan joitain alueita takaisin.
On totta, että Ukraina on saanut toteutettua vastahyökkäyksiä esimerkiksi Dnipropetrovskin alueella.
– Kyllä Ukraina on päässyt eteenpäin ja puskenut useammankin kilometrin edestä.
– Mutta ilmassa on myös, sanotaanko liioittelun makua.
Jarmo Niemisen mukaan kyseessä on pitkälti puolustuksellinen operaatio, eikä niinkään suuri hyökkäystoimenpide." - Anonyymi00081
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei EU sodi.
EU lietsoo sotaa tarkoituksella ....
- Anonyymi00084
Anonyymi00081 kirjoitti:
EU lietsoo sotaa tarkoituksella ....
Putin on naZi.
- Anonyymi00086
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mistä niitä videoita saa. Jos venäläisiä kuolee yli tuhat kappaletta päivässä, niin jossakinhan se pitää näkyä.
Propaganda on aina totta :D
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä Eu on saanut vallattua ?
Kohta menee Odessakin !EU on saanut "vallattua" melkein koko Euroopan ja jopa niin että vallattavat ovat itse kovasti halunneet tulla vallatuiksi.
Venäjä taas joutuu tapattamaan satoja tuhansia sotilaitaan, jotta se valtaisi edes pari prosenttia siitä minkä EU sai pelkin kukkasin.- Anonyymi00103
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei EU sodi.
Millä vuosisadalla Venäjällä eletään? Ilmeisesti jollakin pimeällä!
- Anonyymi00005
Sota loppuu kun bunkkerihomo putlerin NaZi barbaari armeija tuhottu.
- Anonyymi00007
Ennen ei sota lopu kun Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia on tuhottu.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ennen ei sota lopu kun Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia on tuhottu.
Olet selvästi mt-ongelmainen.
Ei ole mitään "AZOV" - terrostisteja, hei ryzzän fani. - Anonyymi00026
Sitä odotellessa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ennen ei sota lopu kun Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia on tuhottu.
Putin on naZi.
- Anonyymi00076
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ennen ei sota lopu kun Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia on tuhottu.
Jos yhtään lohduttaa niin Suomesta menee yhä edelleen aseita ja ampumatarvikkeita Ukrainalle ja juuri niin pitkälle tulevaisuuteen kun on tarvis. Sankarillisen lihamyllyn täytyy pyöriä, jotta maailma on tulevaisuudessa hieman vapaampi venäläisestä valtioterrorismista.
- Anonyymi00100
Anonyymi00041 kirjoitti:
Putin on naZi.
Yhtä kusipää on kuin Aatukin.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ennen ei sota lopu kun Sotarikolliset Ukrainan AZOV terroristit jotka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia on tuhottu.
Et ole vieläkään mennyt kouluun oppia saamaan, vaikka monta kertaa on kehotettu.
- Anonyymi00006
Hyvä ukraina.
- Anonyymi00008
Tässä on nyt sotkettu asioita.
Ukrainan kahakka alkoi 2014 Kiovan vallanvaihdosta ja sen jälkeisestä sisällissodasta, jossa ukrainalaiset halusivat hävittää venäläiset ja venäjänkieliset Ukrainan itäosista. Aikansa sitä tehtyään Zelnytskin tjsp. (itsekin alunperin Vladimir ja venäjänkielinen) johdolla, taustalla USA ja ehkä EU, Putin kyllästyi koko juttuun, ja määräsi erikoisoperaation Ukrainan itäosiin ja Krimille (Sevastopolin laivastoasema yms). Hyvä niin. Täysin oikein tehty. Niin oikein kuin ikinä supervallan johtaja voi tehdä lopettaakseen kansanmurhan.
Venäjän laki kieltää sodankäynnin hyökkäystarkoituksessa, ja nyt oli erikoisoperaatio palkkasotureilla Ukrainan venäjänkielisten (Krim, Odessa, Donetsk, ym. itäiset alueet) pelastamiseksi.
Venäjällä ei ole edes liikekannallepanoa vielä Ukrainan rintamalle, vasta palkkasoturit asialla. Stupidomme korskuu maailmalla medialle Venäjän tappiosta, ilman mitään realiteetteja. Kuinka harhainen voikaan presidenttitason henkilö olla?
Venäjälle täysi liikekannallepano, ydinaseet, ydinsukellusveneet ja -pommikoneet, niin viikossa Eurooppa on vallattu kovilla tappioilla Euroopalle, mitään ei jää pystyyn.
Kannattiko vittuilla Venäjälle? Putin ei tätä halua tehdä, mutta ei EUn kannata kokeilla onneansa. Se voi kääntyä nopeastikin...
Kunnia Putinille, Venäjälle, ja kansalle.
Stupidolle löytyisi hyviä duuneja Tokmannin varastolta, siellä tommosia isoja hevosia tarvitaan. Ei tasavallan presidenttinä. Huh huh.
Nyt nykypäättäjät ulos, fiksut ihmiset päättämään asioista, suhteet Venäjään kuntoon, EU pyörii taas.
T: Moskovan trolli- Anonyymi00012
Trolli tosiaan....
- Anonyymi00015
Osaako Kremlin SS-Staffelbewerber politrukki sanoa, minkä NaZi maan tunnus on Z?
Tarkoittaako se Venäjäksi häviö, siltähän tämä alkaa näyttää.😁 - Anonyymi00030
TUO ON TÄYTTÄ ASIAA👍👍👍👍
- Anonyymi00071
Kyllä Venäjällä oli liikekannallepano rintamalla syksyllä 2022 ja sen seurauksena noin miljoona asekuntoista miestä pakeni naapurimaihin. Mutta valehtele toki lisää ryzzänkätyri, ei teidän valheitanne kukaan täysjärkinen täällä lännessa usko, vain muutama koulupudokas ja pari vanhaa eläkeläistä änkyrää.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Venäjän_liikekannallepano_2022 - Anonyymi00077
Venäjään ei tarvitse enää ylläpitää mitään suhteita. Venäjä tarvitsee länsimaailmaa, mutta länsimaailma ei tarvitse venäjää.
- Anonyymi00101
Anonyymi00077 kirjoitti:
Venäjään ei tarvitse enää ylläpitää mitään suhteita. Venäjä tarvitsee länsimaailmaa, mutta länsimaailma ei tarvitse venäjää.
Venäläiset ulos Euroopasta, kaikki pois ja viisumit mitätöitävä.
>Venäjällä ei ole edes liikekannallepanoa vielä Ukrainan rintamalle, vasta palkkasoturit asialla.
Ei niin, koska oikeasta liikekannallepanosta, jossa saa kuolla (ainakin aluksi) vierailla mailla ihan ilmaiseksi, voi hyvinkin seurata täysi kaaos ja jopa "pyhän" hallinnon kaatuminen.
Suomestakin lähtisi hetkessä satoja ellei tuhansia sotimaan Ukrainaan, jos heille maksettaisiin tulotasoon nähden samoin kuin Venäjällä. Siis lähemmäs 10 000 euron kuukausipalkka ja vastaavat muut korvaukset.
>Nyt nykypäättäjät ulos, fiksut ihmiset päättämään asioista, suhteet Venäjään kuntoon
Ja persettäsi sohvassa levittämälläkö ajettelit tällaisen suorastaan giganttisen homman duunata kasahan? 😃🤣
- Anonyymi00009
"Suurvalta" venäjän armeija on todella surkea.
- Anonyymi00054
Silloin Eu ei tarvi varustautua mihinkään
Anonyymi00054 kirjoitti:
Silloin Eu ei tarvi varustautua mihinkään
Mutta määrää siellä piisaa ja sotahulluutta, joten tarvii kyllä.
- Anonyymi00010
Operaatio barbaari ryzzä kääntyy viidennelle vuodelle.😂
- Anonyymi00014
Ja ryzzän tappiot on valtavat.
- Anonyymi00020
Voi kun vakeeta Mr.... taas
- Anonyymi00028
MISSÄ PERSUT ?????
Miksei ne nyt puollusta meidän Suomalaisten rahoja ?
Mitä hell......ä ! - Anonyymi00047
Suurin osa suomalaisista välittää Ukrainan kohtalosta.
- Anonyymi00055
Anonyymi00047 kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista välittää Ukrainan kohtalosta.
Miten?
- Anonyymi00104
Anonyymi00055 kirjoitti:
Miten?
Kai jokainen järkevä toivoo, että järkevät voittaa, sitä toivovat varmaan myös tämän päivän vaiennetut venäläiset. Toiminta vaikuttaa siellä jo sairaalta.
- Anonyymi00016
Hyvinhän se toimii! Jos tarkoitus on pistää EU polvilleen tukiessaan Ukrainaa!
- Anonyymi00029
Se on Suomenkin kannalta hyvä asia jos Eu kaatu mutta ei ole hyvä että se tehdään näin.....
Koska veklathan on aina maksettava!
Toiseksi Eu:ssa alkaa heti välittömästi sisällissota sinä päivänä kun velkarahan tulo lakkaa ulkoapäin.... Se loppuu heti kun velkakiintiö on täysi.
Eu ei voi itse nostaa kiintiöstä kuten Usa tekee ....se on taas eriasia. - Anonyymi00056
Oho
Täällä joku nosti käden pystyyn merkiksi miten liittovaltio saadaan kansan vastustuksesta huolimatta aikaiseksi.
Hyvin huomattu, se on se 5 kohta tämän "kriisin" tuomista eduista kriisiä ajaville pankkiireille.
- Anonyymi00017
Venäjän piti tuhoutua EU:n pakotteisiin, kävikin niin, että EU tuhoutui omiin pakotteisiinsa, tukehtui omaan paskaansa.
- Anonyymi00031
Venäjän talous nousi 2025
Suomen laski (ainoana Eu maana) koska olemme Suurin Ukrainan tukija !
Hassua !
Venäjän öljyllä on ihmeelllinen vaikutus talouteen...
Pumppaa beibi pumppaa.... sanoi Donaltti ! - Anonyymi00079
Anonyymi00031 kirjoitti:
Venäjän talous nousi 2025
Suomen laski (ainoana Eu maana) koska olemme Suurin Ukrainan tukija !
Hassua !
Venäjän öljyllä on ihmeelllinen vaikutus talouteen...
Pumppaa beibi pumppaa.... sanoi Donaltti !Venäjä kyllä pumppaa, mutta joutuu myymään öljynsä jopa alle tuotantokustannusten, ja tuokin silmukka sen kun vain kiristyy yhä.
- Anonyymi00019
EU on avuton paskaliittouma, ämmät johtaa uhoten!
- Anonyymi00021
Ja kokosotaa käyty jo 12 VUOTTA!
- Anonyymi00035
Niin sota alkoi kesken Shotsin tavi olympialaisten kun MERKEL yritti liittää Ukrainan Eu:n ja sitä kautta Natoon ,mutta se ei sopinut Putinille joka housut kintuissa Kilpailuissa istui eikä voinut heti edes toimia....
Vasta 2 päivää olympialaisten loppumisen jälkeen Putin valtasi aseellisesti Krimin jossa on Venäjän suurin laivastotukikohta....
(eihän ne nyt sitä Eu:lle ja Natolle olisi natanut ,ei niin hullua ihmistä maailmassa ole että kuvittelisi sellaista että maailman ydinase ykkönen antaisi tärkeimmän satamansa....hullua kuvitellakkaan sellaista.
MERKKELIN UKRAINAN KAAPPAUS OLI TÄYSIN TUHOON TUOMITTU YRITYS JOKA OLI ENNALTA VARMAA ETTÄ SOTAHAN SIIT
TULEE !!!
Miksi piti tahallaan aloittaa sota ?
Venäjä se aseita paukutti ensin se on selvä asia mutta Eu / Merkel se presidentin ajoi maan pakoon...
- Anonyymi00022
Miten Kremlin SS-Staffelbewerber politrukki aikoo juhlia vuosipäivää?
- Anonyymi00032
Näin se kävi Venäläisvähemmistöä poltettiin elävältä 2014 Ukrainan ja USAN toimesta...
- Anonyymi00042
Tätä megavalhetta myös natsi-Venäjän ammattivalehtelijat Paskov, Lierov ja Sahareva julistavat!
Venäjä on valheiden, korruption, imperialismin ja kleptokratian ykkösvaltio maailmassa! Kunniaton paskavaltio! - Anonyymi00048
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tätä megavalhetta myös natsi-Venäjän ammattivalehtelijat Paskov, Lierov ja Sahareva julistavat!
Venäjä on valheiden, korruption, imperialismin ja kleptokratian ykkösvaltio maailmassa! Kunniaton paskavaltio!Jep.
- Anonyymi00065
Venäläiset ja heidän agitaattorinsa siellä kaiken väkivaltaisuuden ja tappamisen aloittivat kuten aina, mutta valehtele toki lisää ryzzänkätyri.
Kukaan täysjärkinen ei usko teidän säälittävän surkeita valheitanne täällä lännessä missä on vapaa tiedonvälitys ja typerät valheet on niin helppoa tarkistaa eri lähteistä.
- Anonyymi00033
On mahtanut multiin mennä ulkolaisia sotahulluja muutamia satoja tuhansia,mutta hys ,hys,
- Anonyymi00066
Voivoi ryzzänkätyri, kun luokattoman huonot valheet kannattaisi yrittää pitää edes jossain uskottavuuden rajoissa, mutta sitähän ei koulupudokas kykene tajuamaan.
Noin ala-arvoisen huonot valheet vain naurattavat ääneen! Anonyymi00066 kirjoitti:
Voivoi ryzzänkätyri, kun luokattoman huonot valheet kannattaisi yrittää pitää edes jossain uskottavuuden rajoissa, mutta sitähän ei koulupudokas kykene tajuamaan.
Noin ala-arvoisen huonot valheet vain naurattavat ääneen!Aika moni harvoista putinatseistamme on jäänyt henkisesti jotenkin lapsen tasolle. Vain lapsihan voi kuvitella, että sadat tuhannet sodassa kuolleet pysyisivät vapaissa maissa jotenkin salassa.
Lapsi tai lahkouskovainen, mikä itse asiassa on aika lailla sama asia...
- Anonyymi00034
venäläiset saivat niskoilleen häpeällisen "putinisti natsi fasisti" leiman aivan kuten saksalaisetkin vielä tänäkin päivänä ovat toisinaan natsittelun kohde Aatun tekosien takia.
- Anonyymi00037
(Tässä on sotkettu nyt asioita,) kirjoittaja kirjoittaa tosiasioita.... 👍 👍 👍 👍
- Anonyymi00078
Mutta kun niitä ei saa sanoa julkisesti. Ihme, että tämänkin palstan natsisensuuri (moderointi) päästi sen läpi. Hävetkää, sensuuripellet.
Kunnia Putinille, Venäjälle, ja kansalle.
- Anonyymi00038
Suomalainen talous nobelisti Bengt holmström sanoo tänään Kauppalehdessä että :
EUROOPAN PITÄISI KESKITTYÄ TALOUSKASVUUN !
(Tyhmemmänkin pitäisi tajuta sotimalla maailman ydinase ykköstä vastaan tuhoamme kaiken talous kasvun )
Sanoohan se järkikin että ei Venäjää voi voittaa ajamalla ja eristämällä nurkkaan KARHUA lopulta se kuitenkin hyökkää......Sarmatti kun Brysseliin tärähtää niin sen jälkeen on turha puhua mistään Euroopan talous kasvusta... silloin loppuu samalla sekunnilla Nato,Eu ja Euro !
Onneksi viisas Profesori yrittää varoitella sievästi rivien välistä neuvomalla Eu:N ja Suomen tyhmiä päättäjiä !- Anonyymi00039
Todella hyvä kirjoitus jonka pää sanoma on TALOUTTA ,EI SOTAA ! vaikka sitä ei ääneen sanotakkaan.
Suomenkin pitäisi tajuta tämä päivänselvä asia...Tämähän pitäisi olla (ja onkin ) pikku pennullekin päivänselvä asia että metsään mennään marjoja poimimaan että talous kohenee eikä tappelemaan jolloin menee viimmeisetkin rahat. Anonyymi00039 kirjoitti:
Todella hyvä kirjoitus jonka pää sanoma on TALOUTTA ,EI SOTAA ! vaikka sitä ei ääneen sanotakkaan.
Suomenkin pitäisi tajuta tämä päivänselvä asia...Tämähän pitäisi olla (ja onkin ) pikku pennullekin päivänselvä asia että metsään mennään marjoja poimimaan että talous kohenee eikä tappelemaan jolloin menee viimmeisetkin rahat.Mutta millä saat Venäjän lopettamaan sotansa ja olemaan jatkamatta sitä, jos se voittaa? Minkä rivien välissä Pena sen selvitti?
- Anonyymi00109
Anonyymi00039 kirjoitti:
Todella hyvä kirjoitus jonka pää sanoma on TALOUTTA ,EI SOTAA ! vaikka sitä ei ääneen sanotakkaan.
Suomenkin pitäisi tajuta tämä päivänselvä asia...Tämähän pitäisi olla (ja onkin ) pikku pennullekin päivänselvä asia että metsään mennään marjoja poimimaan että talous kohenee eikä tappelemaan jolloin menee viimmeisetkin rahat.Viisastele sitten, kun omaan kotiisi joku ihan vaan ahneuttaan hyökkää. Ukraina tai mikään läntinen valtio ei ollut Venäjälle hyökkäämässä.
- Anonyymi00040
Osaako Kremlin SS-Staffelbewerber politrukki sanoa, miten kommunisti Putinista tuli NaZi kääpiö putler?
- Anonyymi00044
Luki Mein Kampfin ja totesi, että kyllä natsismi on kommunismia parempi!
- Anonyymi00043
Hyvänen aika tätä tietämättömyyttä.
Venäjän federaation kansan syvästi rakastama presidentti Vladimir V. Putin on itse kertonut sotilaallisen erikoisoperaation Ukrainan vapauttamisesta ukrainalaisista etenevän aikataulun mukaisesti.
Etenemisen hitaus johtuu presidentin mukaan siitä, että se tehdään kirurgisen tarkasti siviiliuhreja välttäen
Tieto on todella luotettava , sillä se tulee Kremlin ytimestä.
Tällä etenemisnopeudella Ukrainan vapauttaminen kestää jonkin verran yli sata vuotta. Sitten alkaa Moldovan vapauttaminen. - Anonyymi00049
Ryzzä lyö päätä seinään.
- Anonyymi00050
Ensimmäinen maailmansota kesti
4 vuotta.
Joko olis aika
tarjota
Puputtimelle
mononpohjaa
perskannikkaan ?
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/e51746f0-65fe-4bdd-a07c-844737e20901 - Anonyymi00051
"Suurvallan" sota ei suju hyvin.
- Anonyymi00067
Venäjä kuvittelee olevansa muka suurvalta, vaikka on takapajuinen kehitysmaa täynnä sivistymättömiä barbaareja.
- Anonyymi00053
Länsi: "Isketään Venäjän varjolaivastoon niin voitetaan"
Tässä varjolaivastoa parin viikon takaa...iskekää ja vähentäkää !? :D
https://ibb.co/0pqdLfwf - Anonyymi00057
- Anonyymi00061
Vain 3pv, kello varmaan pysäytetty kuin joillakin muinoin.
- Anonyymi00062
Putler NaZin neljännen valtakunnan perustaminen kohtasi aikataulu ongelmia.😂
- Anonyymi00063
Venäjä hajoaa sisältäpäin.
- Anonyymi00064
Mutta Ukraina on jo hävinnyt, sanoo Kastelhelmi. Ettei vaan pääsisi itku natonasselilta tuota analyysiä kuunneltaessa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3955ddda-6c23-4b9a-9ee0-49479358dafe- Anonyymi00095
Ukraina hävisi jo alkumetreillä ja menetti alueet mitä Venäjä meni vapauttamaan.
Nyt vain turva-aluetta lisää kun hölmöt ei ole antautuneet ehdoitta.
- Anonyymi00068
Operaatio barbaariryzzää on nyt tahkottu 4 vuotta ja barbaariryzzät ovat silti nyt kauempana Kiovasta kuin mitä olivat 4 vuotta sitten.
Miten säälittävän surkeaa rämpimistä barbaareilta, buahaha!! - Anonyymi00069
Naton asevarastot tyhjillään, talous tuhottu. Vain neljässä vuodessa.
- Anonyymi00070
Jenkkien asevarastot pursuavat aseita ja talouskin on huonoa vaan täällä Suomessa, missä meillä on idioottien paskahallitus, joka ei tajua taloudesta mitään.
- Anonyymi00073
Kaikki nauraa venäjälle.
- Anonyymi00074
Saisiko muutaman esimerkin niistä "naurajista"?
- Anonyymi00075
Hyvä Ukraina.
- Anonyymi00094
Kohta ei ole enää pakkovärväykseen väkeä kaduilta, kulkuvälinestä, kapakoista - säälittävää puuhaa ja julmaa lihamyllyyn varmaan kuolemaan vientiä - Zelesnkyy on tosi julma ja rahanahne kuten olette nähneet jos on silmät yläpäässä eikä seiso.
- Anonyymi00082
Venäjän uhka kasvaa Suomessakin ja on Suomen armeijakin tiedottanut Venäjän tekemistä hybridi-iskuista. Jotka siis kohdistuvat Suomen infrastruktuuriin ja sen perusrakenteisiin. Että niitä on ollut.
Pankkiin tuli uutta ja kaikki taisi mennä toisinpäin, koska ihmettelyä riittää. Jos on suomalainen NHL-miljonääri tai It-miljardööri, ei luottokorttia tarvitse mihinkään eikä luotolla kannata maksaa. Luottoa ei kannata ottaa, eikä edes asuntolainaa. Jos rahaa on riittävästi ja omalla pankkikortilla pystyy maksamaan kaiken. Omat tuttavat saattavat olla vain sen rikkaan suomalaisen rahoista kiinnostuneita ja luottokortti on aina se suurin riski. Ettei rosvo ehdi tekemään luottokorttilaskuja tai hakemaan kulutusluottoa jonkun tuntemansa tyypin nimissä. Kenellä luottotiedot vielä ovat kunnossa.
Sama tilanne on monilla pienituloisillakin ja menetykset paljon katastrofaalisempaa tasoa. Maahanmuuttajien suunnalta se ehdotus tuli, että luottokortti alkaa olemaan liian suuri riski suomalaiselle Suomen sotatila huomioon ottaen. Arabi ei uskalla bussia käyttää, jos mukana on luottokortti ja pelkällä pankkikortilla pitäisi pärjätä. Arabi ei kännykän kanssa menisi bussiin, vaan kännykkä kuuluu olla vain oman auton käyttäjillä. Think about that.
Siinä meni moni asia päinvastoin, kun pankeista oli luottokortti saatu jos oli varaa maksaa luottokortin käytöstä tulleet laskut. Kaikkein köyhimmille luottokorttia ei myönnetä, eikä se maksuhäiriömerkintä ole ainoa syy siihen ettei ole luottokorttia. Luottokortti on siis todettu täysin turhaksi niille, joilla on säästöjä riittävästi. Kuka luottokorttia enää tarvitsee? Siihen rikkaiden ja köyhien väliin jäävä kuluttaja, joka haluaa elää suurella riskillä. Luottokortin aika on ohi. Mutta ei ihan vielä, koska siihen ajatukseen pitää tottua.
Credit card. Kävi vanhanaikaiseksi. Siihen tuli uutuutena vapaaehtoinen luottokielto, jonka voi käydä täyttämässä nettisivuilla. Identiteettivarkaudet ovat yksi merkittävä rikollisuuden muoto Suomessa ja toinen henkilö voi ehkä teoriassa pystyä kulutusluotonkin ottamaan toisen nimissä.
Pankkikortti riittää. Pelkkä pankkikortti, koska ei saanut luottokorttia. Tai luottokiellon saaminen maksuhäiriömerkinnän jälkeen. Niitä on nyt 3 vaihtoehtoa. Kummastelu ylivelkaantumisen ja maksuhäiriömerkinnän rajatilasta on turha, jos viitsit tämän lukea.
Merita-pankin maine meni Eevan tyhmyyden takia. Mika oli tehnyt paholaisen tempun 90-luvulla, kun julkkis vielä merkitsi tosi paljon. Julkkis-Polttilan sai sänkyyn houkuteltua kesken ruuanlaiton ja makaronilaatikkokin oli alkanut uusissa savuamaan niin, että palovaroitin oli alkanut soimaan. Palovaroitin oli heidän liian kiihkeän seksielämän suurin ongelma ja Eeva oli alkanut vastustamaan palovaroitinta. Makaronilaatikko uunissa alkaa savuttamaan 4 h päästä (Keskon tutkimus). Paimio oli houkutellut asukkaakseen porno-paimiolaisia, koska sinne sai omakotitalon rakentaa ilman palovaroitinta. Eeva ja Mika pääsivät Paimioon uuteen omakotitaloonsa rakastelemaan ilman palovaroitinta ja siellä heidän omakotitalo paloi. Paholaisen temppu on se, kun naisen tai oman vaimonkin saa hulluksi seksin kanssa. Edes tulipalon riski ei Eevaa enää haitannut siinä kunnossa... kun pääsi sentään Paimioon kaiken sen palovaroitin-kampanjoinnin jälkeen rakentamaan ilman palovaroitinta. Mika todettiin paholaiseksi, koska paholaisen temppu oli onnistunut. Eevan pankkivaatteiden ryöstön lisäksi oli muutakin pahuutta ollut.
Kotiruuan vaatiminen Meritan johtajalta ei ollut ainoa syy Hollywood-pankin lakkauttamisen alkamiseen 90-luvulla. Kun ei ravintoissa syöty ruoka riitä, koska on pankki ja pankki pitää päästä näkemään... kotiruokaan saakka... kynnyksen yli. Venäjän, joka taistelee ruostuvalla antiikkikalustolla ja suunnistaa 80-luvun autokartoilla, piti kestää asiantuntijalausuntojen mukaan vain 10-20 päivää. Onkin kestänyt usean länsimaan tukemaa voimaa vastaan jo neljä vuotta. On se käsittämätöntä, että niin surkeaa kuin Venäjä, ei saa millään tuhottua.
Tuota noin, kun ne asiantuntijat ennustivat _Ukrainan_ kestävän tuon ajan.
Asian voi tarkistaa helmi-maaliskuun 2022 lehdistä.
- Anonyymi00083
Ennenkaikkea Venäjä on häpäissyt itsensä ja menettänyt maineensa. Yksikään sivistysvaltio ei enää tykkää Venäjästä.
- Anonyymi00085
Putin ei elä todellisuudessa.
- Anonyymi00087
Koko sodan varsinainen päämäärä on tuhota Länsi- ja Pohjois-Euroopan talous.
Sen seurauksena USA menettää ison osan vaikutusvallastaan maailmassa.
Venäjä käy pitkää sotaa Länttä vastaan Kiinan puolesta.
EU on jo tuhonnut itseltään halvan energian pakotteilla. EU on myös tuhonnut talouden kasvukyvyn käyttämällä valtavasti resursseja sotavoimiin.- Anonyymi00108
. >>>EU on myös tuhonnut talouden kasvukyvyn käyttämällä
>> valtavasti resursseja sotavoimiin
Tosiasiassa suomen VELKAANNUTTAMINEN ja LEIKKAUKSET johtuvat juuri tästä
Porrrrrrrvari maksattaa suomen köyhillä sota-seikkailuitaan !½
- Anonyymi00088
Eikös zelensky ole jo vallannut moskovan? Putin on paennut siperiaan ja venäjän öljyvarannot on jo jaettu USAn öljy-yhtiöiden välillä. Suomi ja eurooppa sai vaivan palkaksi tikkarin ja kunnian pestä amerikkalaisten pankkiirien jalat.
- Anonyymi00093
Koommikko valkonenä elää kuoleman pelossa, vihaa on kylvänyt ja moni jo yrittänyt hänet eliminoidakin.
- Anonyymi00107
Anonyymi00093 kirjoitti:
Koommikko valkonenä elää kuoleman pelossa, vihaa on kylvänyt ja moni jo yrittänyt hänet eliminoidakin.
Tarkoitan siis Putinia, vihan kylväjää.
- Anonyymi00089
Vladimir Putin selvästi harkitsee ja valmistelee reserviläisten pakkovärväämistä Ukrainan sodan jatkamiseksi. Jopa 6 miljoona Venäläistä ukkoa saattaa lähteä pakoon naapurin maihin jos reaktio sama kuin 2022. Se on lopun alkua, Venäjä rapistuu sisältä päin.
- Anonyymi00091
Ukraina pärjää hyvin.
- Anonyymi00092
ALOITTAJA TOIVOI HARTAASTI ETTÄ UKRAINA OLISI HETI ANTAUTUNUT...o no..se olisi ollut tosi viisas teko.
Nyt on Suomikin ajettu tällä sairaalla sodan jatkumisen tukemisella ja pakotteilla tosi lamaan ja yritykset menee nurin...sairaudet ja kuolemat nekin jatkuvat piikkien vuoksi. - Anonyymi00096
En olisi koskaan uskonut, että venäläiset olisi noin surkea kansa.
- Anonyymi00097
No pelkkiä ros*oja ja huo*ia ne on aina olleet.
- Anonyymi00098
Tämä voi tulla monelle yllätyksenä mutta Venäjällä ei ole pitkään aikaan ollut tavoitteena Ukrainan kukistaminen , vaan tavoite on pitää sotaa yllä ns. uutena normaalina venäläisten keskuudessa, minkä avulla luodaan vastakkainasettelua länttä vastaan ja syytetään länttä Venäjän ongelmista. Lisäksi Ukraina on yksi iso harjoittelualue, missä leivotaan tulevia Euroopan valloittajia.
- Anonyymi00105
Onhan Venäjä saanut EU:n parkumaan apua.
- Anonyymi00110
Mutta ei taloudellisella ja teknologisella voimallaan, vaan mielipuolisella sotaisuudellaan, suunnattomine joukkotuhoaseistuksineen.
- Anonyymi00111
Kaikki nauraa ryzzälle.
- Anonyymi00112
Ahh onnea!!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540