Yksi mies tarkasti, kuusi muuta seisoi kädet taskussa

Anonyymi-ap

Oltiin tuossa eräs päivä erään ison ostoskeskuksen hampparipaikassa syömässä, kun paikalla marssi seitsemän miestä joista yhdellä oli pelastuslaitoksen takki päällään. Hän meni sitten keittiöön suorittaan jonkinlaista palotarkastusta ja muut jäi seisoskelemaan tyhjänpanttina.

Näky oli aika huvittava, yksi teki muut ihmettelivät, mutta sillä porukalla he näkyivät kiertävän paikasta toiseen.

20

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      6 oli suojaamassa, etteivät normipurku-kokoomuslaiset ja -persut käy tarkastusta tekevän päälle.

      • Anonyymi00010

        Kyllä ne loput oli siinä sitä varten paikalla, että jos joutuu kantaan keloapinoita tai muita vasemman laidan vajaita mielettömyytensä osoittelijoita sivummalle.


    • Anonyymi00002

      Julkisen sektorin pummiduunareiden tavallista loisimista verovaroilla.

    • Anonyymi00003

      Taisivat olla demareita.

      • Anonyymi00004

        Ilmiselvästi.


      • Anonyymi00005

        Se ainoa osaaja oli persu.


      • Anonyymi00006

        Demareista vain ehkä joka kymmenes tekee jotakin hyödyllistä työtä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Se ainoa osaaja oli persu.

        Joo hän joka mumisi omiansa kädet syvällätaskuissa hokien jotta: "Kaiken maailman turhuuksia tässä nyt täytyy aikuisen miehen tehdä. Ei näissä turkkilaisten Kepappi paikoissa ole milloinkaan mitään rasvapalon vaaraa".


    • Anonyymi00007

      Siinä kunnan tukityöllistettyjä varmaan. Sitä ollut joka kolkassa. Yli rekrytoidaan , sitten peukalot pyörii ja hihitellään tuvassa.

      • Anonyymi00009

        tuntuu sama nykyhommissakin , yli rekrytoitu ja tulot vähentynyt kun asiakas puolta yli palvellaan, no jossain vaiheessa ne ylimääräiset huomaa ettei tällä tienaa..


    • Anonyymi00008

      Erikoista.

    • Ei taida olla nuo isompien kohteiden (kuten iso ostoskeskus) aloittajalla tuttuja toimenpiteitä.

      Palotarkastajan lisäksi noihin lähtökohtaisesti osallistuu:

      Kiinteiston omistajan (haltijan) edustaja.
      Kiinteistöpäällikkö ja tai huoltoyhtiön edustaja.
      Kauppakeskuksen johtaja.

      Sekä myös mahdollisesti tarpeen mukaan:
      Vartiointiyhtiön edustaja
      Vuokralaisten edustaja
      Tekninen asiantuntija (hälyytys- ja sammutusjärjestelmät yms.)

      Sekä yksittäisetn liikkeiden osalta kyseisen liikkeen edustaja.

    • Anonyymi00011

      SAMA kuin lakossa
      -vanhukset saa vaikka kuristua
      https://yle.fi/a/74-20210736

      ollaan lakossa MUTTA
      T-TYöpaikan parkkipaikalla
      seisomassa - pakkasvarusteissa

      • Anonyymi00012

        Lakkovahteja oli paikalla jo varhain aamulla Attendon hoivakoti Ruusuvuoren pihalla Tampereen Hervannassa. Kuva: Miikka Varila / Yle


        Kuinka moni työtön, haluaisi mennä tuonne sisälle -ja alkaa töihin? e


    • Anonyymi00014

      Eräs päivä, erään ostoskeskuksen
      Ei löytynyt noilla googlaamalla.

      Kirjoita siis satusi vaikka vessapaperille.

      • Anonyymi00015

        Tyhmä kommentti, tyhmältä.

        Eihän tuota nyt googlaamalla löydy.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Tyhmä kommentti, tyhmältä.

        Eihän tuota nyt googlaamalla löydy.

        Ei niin. Koko aloitus on surkea väsäys.


    • Anonyymi00016

      Olivat varmaan samalla hälytysvalmiudessa kun tekivät palotarkastuksen. Tai ehkä yksi heistä haki vain hampparit toisille.

    • Anonyymi00018

      Aloittaja kuvaili
      työpäivän
      demarien valtakunnassa
      Suomessa.

      Kaikki tekeminen on tehotonta
      sekä
      äärimmäisen kallista.

      Sdp- haisee.
      Sdp- on kaikkien ongelmien isä ja äiti.

    • Anonyymi00019

      Kyllä on aikaa kytätä! Kenelle se kuuluu toisten palotarkastukset. Sitten itketään, kun roihahtaa kunnolla ja palotarkastukset tekemättä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe