3 kuoli,5 loukkaantui vakavasti.Usa menetti jo nyt
sotilaita.Trumpille iso takaisku vaaleja ajatellen.
Vasta vuorokausi sodittu.
Iran onnistui ohjusiskussa Abraham Lincolnia vastaan.
22
344
Vastaukset
Eikö Trumpin Yhdysvaltojen pitänyt olla sekaantumatta ulkomaiden sotiin ja Ukrainaankaan ei ole saatu rauhaa vai miten se vaalilupaus 2024 vuonna men?😀
Ei taida rauhanpalkintoa tulla oranssille papalle😁- Anonyymi00005
Netanjahu tiesi, että Donald on yllytyshullu.
Lähdettä tuohon?
Voiko ihan päästäsi taas heitit.- Anonyymi00001
UsSCentral Command vahvistanut 3 kuollutta viisi haavo
Anonyymi00001 kirjoitti:
UsSCentral Command vahvistanut 3 kuollutta viisi haavo
Ja laitatko linkkiä tuohon vahvistuksen?
santtu_1975X kirjoitti:
Ja laitatko linkkiä tuohon vahvistuksen?
Siis että kuolleet ovat nimenomaan tuosta Lentokialusta vastaan tehdystä hyökkäyksestä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00001 kirjoitti:
UsSCentral Command vahvistanut 3 kuollutta viisi haavo
Voimia asianomaisille.
- Anonyymi00007
santtu_1975X kirjoitti:
Ja laitatko linkkiä tuohon vahvistuksen?
No osaatko googlea käyttää?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No osaatko googlea käyttää?
Tarvitsisit siis apua lähteen löytämiseen.
- Anonyymi00003
MTV kertoi, että ohjukset eivät kantaneet lähellekään alusta. Kehen tässä nyt uskoisi.
Olisiko tietolähdettä? - Anonyymi00004
Höpö höpö. Just oli uutisia, että iran kyllä ampui ohjuksia mutta ne ei osunut lähellekään.
Tuossa on CENTCOM viesti viestipalvelu X:ssä koskien iskua Lentotukialusta vastaa:
U.S. Central Command
@CENTCOM
🚫Iran’s IRGC claims to have struck USS Abraham Lincoln with ballistic missiles. LIE.
✅The Lincoln was not hit. The missiles launched didn’t even come close. The Lincoln continues to launch aircraft in support of CENTCOM’s relentless campaign to defend the American people by eliminating threats from the Iranian regime.- Anonyymi00009
3 sotilasta kuoli jossain päin lähi-itää Usan sotilastukikohdassa maalla , ei merellä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011849882.html
"...Yhdysvaltojen mukaan ohjukset eivät tulleet lähellekään lentotukialusta.--"
(klo 17:00 uutisen kohdalla.) - Anonyymi00011
Upottaisivat koko jenkkikatiskan ja ampuisivat uivat jenkkirotat mereen.
No sitähän nuo yrittävät, mutta kun Lentotukialuksen upottaminen ei ole sieltä helpoimmasta päästä oleva sotilaallinen tehtävä…
- Anonyymi00012
Eipä taida onnistua lentotukialuksen upotus ähh/(%lämi sählä&%¤meiltä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eipä taida onnistua lentotukialuksen upotus ähh/(%lämi sählä&%¤meiltä.
Kovasti ovat kuulemna yrittäneet ja huutaneet samalla
JALLA JALLA JALLA JALLA!!!
- Anonyymi00014
Iranin ballistisilla ohjuksilla ei pysty osumaan liikkuvaan maaliin.
- Anonyymi00015
USS Abraham Lincolnin isku valitettavasti epäonnistui sillä alus on edelleenkin pinnalla,,,
- Anonyymi00016
Hänhän on jo kuollut.
- Anonyymi00017
Ei riitä muutama ballistinen ohjus lentotukialuksen tuhoamiseen, pitää olla yli 10 ja kaikkien osua suht kohteeseen..tässä vaiheessa ilmatorjunta ei pysy enää mukana. Alle 10 ohjusta vielä onnistuu...
- Anonyymi00018
Jos venäjä ja usa olisi sodassa niin mitenkähän pahaa jälkeä pari oreshnik iskua tekisi tukialukseen, ilman räjähteitä saatika räjähteillä..menisikö kerrasta pohjaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482