Iran onnistui ohjusiskussa Abraham Lincolnia vastaan.

Anonyymi-ap

3 kuoli,5 loukkaantui vakavasti.Usa menetti jo nyt
sotilaita.Trumpille iso takaisku vaaleja ajatellen.
Vasta vuorokausi sodittu.

22

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö Trumpin Yhdysvaltojen pitänyt olla sekaantumatta ulkomaiden sotiin ja Ukrainaankaan ei ole saatu rauhaa vai miten se vaalilupaus 2024 vuonna men?😀

      Ei taida rauhanpalkintoa tulla oranssille papalle😁

      • Anonyymi00005

        Netanjahu tiesi, että Donald on yllytyshullu.


    • Lähdettä tuohon?
      Voiko ihan päästäsi taas heitit.

      • Anonyymi00001

        UsSCentral Command vahvistanut 3 kuollutta viisi haavo


      • Anonyymi00001 kirjoitti:

        UsSCentral Command vahvistanut 3 kuollutta viisi haavo

        Ja laitatko linkkiä tuohon vahvistuksen?


      • santtu_1975X kirjoitti:

        Ja laitatko linkkiä tuohon vahvistuksen?

        Siis että kuolleet ovat nimenomaan tuosta Lentokialusta vastaan tehdystä hyökkäyksestä.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00001 kirjoitti:

        UsSCentral Command vahvistanut 3 kuollutta viisi haavo

        Voimia asianomaisille.


      • Anonyymi00007
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ja laitatko linkkiä tuohon vahvistuksen?

        No osaatko googlea käyttää?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        No osaatko googlea käyttää?

        Tarvitsisit siis apua lähteen löytämiseen.


    • Anonyymi00003

      MTV kertoi, että ohjukset eivät kantaneet lähellekään alusta. Kehen tässä nyt uskoisi.

      Olisiko tietolähdettä?

    • Anonyymi00004

      Höpö höpö. Just oli uutisia, että iran kyllä ampui ohjuksia mutta ne ei osunut lähellekään.

    • Tuossa on CENTCOM viesti viestipalvelu X:ssä koskien iskua Lentotukialusta vastaa:


      U.S. Central Command
      @CENTCOM
      🚫Iran’s IRGC claims to have struck USS Abraham Lincoln with ballistic missiles. LIE.
      ✅The Lincoln was not hit. The missiles launched didn’t even come close. The Lincoln continues to launch aircraft in support of CENTCOM’s relentless campaign to defend the American people by eliminating threats from the Iranian regime.

    • Anonyymi00009

      3 sotilasta kuoli jossain päin lähi-itää Usan sotilastukikohdassa maalla , ei merellä.
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011849882.html
      "...Yhdysvaltojen mukaan ohjukset eivät tulleet lähellekään lentotukialusta.--"
      (klo 17:00 uutisen kohdalla.)

    • Anonyymi00011

      Upottaisivat koko jenkkikatiskan ja ampuisivat uivat jenkkirotat mereen.

      • No sitähän nuo yrittävät, mutta kun Lentotukialuksen upottaminen ei ole sieltä helpoimmasta päästä oleva sotilaallinen tehtävä…


      • Anonyymi00012

        Eipä taida onnistua lentotukialuksen upotus ähh/(%lämi sählä&%¤meiltä.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Eipä taida onnistua lentotukialuksen upotus ähh/(%lämi sählä&%¤meiltä.

        Kovasti ovat kuulemna yrittäneet ja huutaneet samalla
        JALLA JALLA JALLA JALLA!!!


    • Anonyymi00014

      Iranin ballistisilla ohjuksilla ei pysty osumaan liikkuvaan maaliin.

    • Anonyymi00015

      USS Abraham Lincolnin isku valitettavasti epäonnistui sillä alus on edelleenkin pinnalla,,,

    • Anonyymi00016

      Hänhän on jo kuollut.

    • Anonyymi00017

      Ei riitä muutama ballistinen ohjus lentotukialuksen tuhoamiseen, pitää olla yli 10 ja kaikkien osua suht kohteeseen..tässä vaiheessa ilmatorjunta ei pysy enää mukana. Alle 10 ohjusta vielä onnistuu...

    • Anonyymi00018

      Jos venäjä ja usa olisi sodassa niin mitenkähän pahaa jälkeä pari oreshnik iskua tekisi tukialukseen, ilman räjähteitä saatika räjähteillä..menisikö kerrasta pohjaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe