Artemis II tiimin muka ottama kuva Maasta on CGI/AI

Anonyymi-ap

Ihan samanlainen kuin aiemmat ”kuvat” Maasta, jotka on helppo todeta CGI-kuviksi, jos on tottunut katsomaan paljon digitaalisia valokuvia. Ne vaan oppii erottamaan.

https://x.com/nasa/status/2040059770237849635?s=46

32

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Koittaisit jotain vähän originaalimpaa Vikinää.

      Toi ei viihdytä.

    • Anonyymi00002

      Ihan samanlainen kuva kuin muutkin,ei kait? Tuskin tuo kuva kauheasti tulee koskaan muuttumaan 😆

      • Anonyymi00003

        Samanlainen sillä tavalla, että sen näkee feikiksi/photoshopatuksi helposti.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Samanlainen sillä tavalla, että sen näkee feikiksi/photoshopatuksi helposti.

        Sitten olet nähnyt aidon kuvan,et voi muuten tietää.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sitten olet nähnyt aidon kuvan,et voi muuten tietää.

        Harhaiset voi luulla aivan mitä tahansa tietämättä todellisuudesta mitään.

        Ei niiden Vikinää kannata ottaa vakavasti tai edes kuunnella.


    • Anonyymi00006

      Mikähän siinä on, kun ensin itketään kuvien ja todisteiden perään, mutta sitten kun niitä esitetään niin heti suureen ääneen "nähdään" ne tekoälyn tekemiksi.

      • Anonyymi00007

        Koska ei haluta myöntää koskaan että olisivat väärässä.

        Ainut keino tuollasille on se että ne lennätetään tuonne avaruuteen ja pistetään ilmalukosta ulos.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Koska ei haluta myöntää koskaan että olisivat väärässä.

        Ainut keino tuollasille on se että ne lennätetään tuonne avaruuteen ja pistetään ilmalukosta ulos.

        Ei ne usko maapalloa palloksi, vaikka lennätettäisiin avaruuteen katsomaan.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ei ne usko maapalloa palloksi, vaikka lennätettäisiin avaruuteen katsomaan.

        Mutta olisi varsin viihdyttävää katsella telkasta kun niitä sinne rahdataan ja heitetään vähissä vaatteissa ilmalukosta ulos kameroiden kuvatessa.


    • Anonyymi00010

      Artemis ukoilla ei ole Lättymaata mihin palata sillä kohta alkaa ytimet paukkuman kun Trump alkaa hommiin.

      • Anonyymi00013

        Ei Trumputin mitään ytimiä ala paukuttelemaan kun nyt jo huonot housuissa älyttömien uhoamistensa vuoksi! TACO = Trump Always Chickens Out eli vapaasti käännettynä jänistää aina.


    • Niin, sinun pitäisi ensin tietää ja pystyä vertaamaan isoja alkuperäisiä kuvatiedostoja että pystyisit tulllaista tänäpäivänä sanomaan ja sinulla ei tuota mahdollisuutta ainakaan tällähetkellätaida olla…

      • Anonyymi00025

        Ongelma onkin tuo digitaalisessa muodossa olevien kuvien tuijottelu. Apollo lennoilla otetut kuvat otettiin kameroilla joissa oli filmirulla. On ne negatiivit ja alkuperäiset valokuvapaperille kehitetyt kuvat tallessa,mutta luulen että tuota kaveria ei lasketa niitä tutkimaan.


    • Anonyymi00011

      1969 päästiin helposti kuuhun. nykytekniikalla ei nököjään vielä ole onnistuttu.

      • Anonyymi00014

        Voi hyvät ihmiset, Apollo-ohjelma vietiin läpi suunnitelmien mukaan, sen jälkeen ei ole edes yritetty lentää Kuuhun. Miksi? Eihän niitä kalliita miehitettyjä lentoja turhanpäiten kannata tehdä, miehittämättömillä luotaimilla saatiin aikaan sama vaikutus ja paljon halvemmalla.
        Nyt näillä on taas jotain mielessä, koska noita miehitettyjä lentoja on aloitettu uudelleen.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Voi hyvät ihmiset, Apollo-ohjelma vietiin läpi suunnitelmien mukaan, sen jälkeen ei ole edes yritetty lentää Kuuhun. Miksi? Eihän niitä kalliita miehitettyjä lentoja turhanpäiten kannata tehdä, miehittämättömillä luotaimilla saatiin aikaan sama vaikutus ja paljon halvemmalla.
        Nyt näillä on taas jotain mielessä, koska noita miehitettyjä lentoja on aloitettu uudelleen.

        Eipä muuten viety.

        Apolloja oli alunperin tarkoitus olla enemmänkin, mutta kongressi pisti rahat jäihin ja lentoja peruttiin, olisko ollut kolme peruttua.

        Yhdestä Apollo palasesta sitten toteuttiin Skylab.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Eipä muuten viety.

        Apolloja oli alunperin tarkoitus olla enemmänkin, mutta kongressi pisti rahat jäihin ja lentoja peruttiin, olisko ollut kolme peruttua.

        Yhdestä Apollo palasesta sitten toteuttiin Skylab.

        Ainahan suunnitelmiin voi muutoksia tehdä........


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ainahan suunnitelmiin voi muutoksia tehdä........

        Siis pointti oli että lause "Apollo-ohjelma vietiin läpi suunnitelmien mukaan" on väärä koska näin ei tehty; suunnitelma oli toisenlainen.

        Mitä sä oikeen vänkäät taas itsestäänselvyydestä?


      • Anonyymi00021

        Ei sinne helposti päästy


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Siis pointti oli että lause "Apollo-ohjelma vietiin läpi suunnitelmien mukaan" on väärä koska näin ei tehty; suunnitelma oli toisenlainen.

        Mitä sä oikeen vänkäät taas itsestäänselvyydestä?

        Älä viitti saivarrella. Väitätkö, ettei Apollo ohjelmaa viety sinne seitsemääntoista asti suunnitelman mukaan, tuota yhtä epäonnekasta lentoa lukuunottamatta.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Älä viitti saivarrella. Väitätkö, ettei Apollo ohjelmaa viety sinne seitsemääntoista asti suunnitelman mukaan, tuota yhtä epäonnekasta lentoa lukuunottamatta.

        Eipä viety.

        Koska loppujen tehtyjen lentojen miehitykseen ja ohjelmaan tehtiin muutoksia alkuperäisesti suunnitelmasta sen jälkeen kun selvisi ettei niitä kaikkia alunperin suunniteltuja Apollo lentoja päästä tekemään koska Kongressi torppasi rahat.

        Mikä vittu sulla on? Nää on ihan yleisesti tiedossa olevia asioita, en mä näitä itse keksi.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eipä viety.

        Koska loppujen tehtyjen lentojen miehitykseen ja ohjelmaan tehtiin muutoksia alkuperäisesti suunnitelmasta sen jälkeen kun selvisi ettei niitä kaikkia alunperin suunniteltuja Apollo lentoja päästä tekemään koska Kongressi torppasi rahat.

        Mikä vittu sulla on? Nää on ihan yleisesti tiedossa olevia asioita, en mä näitä itse keksi.

        Älä viitti saivarrella, ainahan voi suunnitelmiin tehdä muutoksia.
        Miksi tuotakin ei voi kertoa ilman kirosanoja, ääliö?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Älä viitti saivarrella, ainahan voi suunnitelmiin tehdä muutoksia.
        Miksi tuotakin ei voi kertoa ilman kirosanoja, ääliö?

        Ei tää ole mitään vitun saivartelua, vaan perkele ihan virheen korjaamista.

        On se saatana kun sitäkään ei saisi tehdä?

        Mitä helvettiä?

        Jumalauta se nyt on vaan niin että jokainen ilmaisee itseään miten haluaa.


    • Anonyymi00016

      Maa on eitttämättä litta! Artemis-kuvat ovat silkkaa AI-kamaa. Selvempisilmänen tajuaa Artemis-jutun silkaksi huuhaapropagannaksi!

      • Anonyymi00017

        Älä lässytä !!! Jos kuvat olisivat huuhaata, niin ihan varmasti Venäjä, Pohjois-Korea tai jokin muu USA:lle vihamielinen valtio todistaisi asian.
        Mutta kun ei.
        Sama kuin 1960-luvulla.


      • Anonyymi00019

        Miksette te litta-uskovaiset .le vieläkään todistaneet sitä litteää matanne?


    • Anonyymi00022

      Jätän tämän Dave McKeegan videon tähän. Hän avaa koko asian. Hän on ammatti kuvaaja, joka oli mukana TFE ja se paras kuvaaja sillä reissulla.

      Video sisältää niin massiivista yksityiskohtaa, etten jaksa sitä tänne kertoa erikseen.

      https://youtu.be/-UJtA__XTQQ?is=eo97VNcH89prv67E

      • Anonyymi00030

        Eihän pöntöille mitään järkeä kannata yrittää takoa ja todistettuja faktoja kertoa. Heillä on se oma salaliittouskontonsa.


      • Tuo on liian vaikea video monelle "lättymaalaiselle" katsottavaksi. Helpompi vain sanoa että kaikki on valetta ja feikkiä paitsi lättymaa.

        Tuota videota katsoessa kun pitäisi hieman perehtyä valokuvauksen tekniikkaan ja se on varmasti liian haastavaa...


    • Anonyymi00027

      Miten tuo majakka näkyy horisontin takaa noin 22 km päästä, vaikka kaikien laskujen mukaan sen pitäisi jäädä kaarevan maapallon takia näkymättömiin?
      https://t.me/QuantumMedicineNews/1538

      • Kun taarpeeksi monasti hokee oh my good ja holy shit kuten videolla niin kyllä kaikki muuttuu todeksi.


    • Anonyymi00029

      Rönttösvaari sen kuvan otti sieltä litteän maan keskikohdasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe