Muutama oikea ihminen enää kirjoittaa täällä oikeasti.
Sori modet, tämä palsta tuhoutuu, kuten niin moni sivusto ennen tätäkin.
>Simiti<
Kirjoitteleeko täällä enää muut, kuin palstan persumodet
45
225
Vastaukset
No jaa-a, kyllä on vähentymään päin itseä kiinnostavat aiheet ja ne eivät koske politiikkaa, toisten vähättelemistä tms. - vaan ihmisyyttä. :)
- Anonyymi00001
Rikki on, tätä ei paikata edes purukumilla
- Anonyymi00002
Muutama tekoäly väittelemään toistensa kanssa niin homma toimii
Anonyymi00002 kirjoitti:
Muutama tekoäly väittelemään toistensa kanssa niin homma toimii
Tekoälystähän tässä onki puhuttu viimeaikoina.
Juu, kesäisin on aina hiljaista. Syksyllä taas vilkastuu. Normi meininki. ☝️😊
- Anonyymi00022
Tuon olin tulossa kirjoittamaan minäkin 😊
xLiner
- Anonyymi00004
Niin. Kait jos puhuttaisiin p:sta ja k:stä, ois sinkuilla kliffempaa?
En ole niin vieraantunut, etteikö minua yhteiskunnalliset asiat = politiikka kiinnosta.
Kun meitä pidetään tyhmänä vaalikarjana, haluan osoittaa sormella, että katsokaa taas!
Ihan sama, mitä muut täällä tuumaavat. En ota vastuuta muiden aivoista.
Vilma
Pinnallisuus häiritsee. Kreisihuumori ei. Terve Simiti 🤗
Olen viime aikoina vaan selannut otsikot, eikä ole oikein ollut semmoisia aloituksia mihin olisin jotain halunnut kirjoittaa. Nyt tuli siis mahdollisuus ilmoittaa että hengissä ollaan😄 harvemmin olen kyllä täällä enää käynyt.
Lämmintä kesää kaikille palstailijoille☀️🥰 pieni sade ei haittaa..- Anonyymi00005
Ihana "nähdä' vilaus sinustakin 🥰
Aurinkoista ja rentoa kesää sinullekin! 🌞 Toivottavasti nähdään sinua täällä enemmän viimeistään syksyllä 😊
Aletheias Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihana "nähdä' vilaus sinustakin 🥰
Aurinkoista ja rentoa kesää sinullekin! 🌞 Toivottavasti nähdään sinua täällä enemmän viimeistään syksyllä 😊
AletheiasKiitos🥰
Ollut tässä kaikenlaista puuhaa omassa elämässä, niin on jäänyt palstailu vähemmälle..
Ainakin nyt näytti vellikello jopa tulleen viestin.. 😮Toimiikohan tämä jo niinkuin vanhaan hyvään aikaan?🤔- Anonyymi00006
Haaveilija39 kirjoitti:
Kiitos🥰
Ollut tässä kaikenlaista puuhaa omassa elämässä, niin on jäänyt palstailu vähemmälle..
Ainakin nyt näytti vellikello jopa tulleen viestin.. 😮Toimiikohan tämä jo niinkuin vanhaan hyvään aikaan?🤔Oman elämän puuhailut onkin niitä tärkeimpiä 🤗
Pitäisiköhän kokeilla luoda uutta tunnusta, jos toimisikin entiseen tapaan? 🤔 En ole jaksanut rekisteröityä uudelleen, kun onnistuin jumittamaan tunnukseni ja on vaikuttanut siltä, ettei rekkautumisesta olisi mitään hyötyä tällä hetkellä. Anonyyminä on vain vaikea seurata keskustelua, kun onnistun hukkaamaan kommentteja, joihin olin ajatellut vastata jne.
Toivotaan, että olisi parannusta tapahtunut ja että vellikello oikeasti toimisi jälleen!
Aletheias Anonyymi00006 kirjoitti:
Oman elämän puuhailut onkin niitä tärkeimpiä 🤗
Pitäisiköhän kokeilla luoda uutta tunnusta, jos toimisikin entiseen tapaan? 🤔 En ole jaksanut rekisteröityä uudelleen, kun onnistuin jumittamaan tunnukseni ja on vaikuttanut siltä, ettei rekkautumisesta olisi mitään hyötyä tällä hetkellä. Anonyyminä on vain vaikea seurata keskustelua, kun onnistun hukkaamaan kommentteja, joihin olin ajatellut vastata jne.
Toivotaan, että olisi parannusta tapahtunut ja että vellikello oikeasti toimisi jälleen!
AletheiasNäyttää näyttävän jälleen myös omat viestit😵💫 Eipä näytä toimivan.. 🫤 ei siitä uudelleen rekisteröitymisestä olisi mitään hyötyä. Ihan mälsää…
Joko olet päässyt lomailun ihmeelliseen maailmaan?🤗- Anonyymi00007
Haaveilija39 kirjoitti:
Näyttää näyttävän jälleen myös omat viestit😵💫 Eipä näytä toimivan.. 🫤 ei siitä uudelleen rekisteröitymisestä olisi mitään hyötyä. Ihan mälsää…
Joko olet päässyt lomailun ihmeelliseen maailmaan?🤗No onpa kurja, jatkan siis anonyyminä. Menee se näinkin, mutta menee vain ohi silloin tällöin viestejä.
Lomaan on vielä pari viikkoa ja sitten vaihdan täysin vapaalle 🤗 Rakastan kesää, niin tämä on ihan parasta aikaa jo nyt, mutta lomalla tietysti pääsee nauttimaan kesästä oikein kunnolla 🌞
Sinä taidat olla vielä pikkuisen kanssa kotosalla vai muistelenko väärin?
Aletheias Anonyymi00007 kirjoitti:
No onpa kurja, jatkan siis anonyyminä. Menee se näinkin, mutta menee vain ohi silloin tällöin viestejä.
Lomaan on vielä pari viikkoa ja sitten vaihdan täysin vapaalle 🤗 Rakastan kesää, niin tämä on ihan parasta aikaa jo nyt, mutta lomalla tietysti pääsee nauttimaan kesästä oikein kunnolla 🌞
Sinä taidat olla vielä pikkuisen kanssa kotosalla vai muistelenko väärin?
AletheiasMuistelinkin että pidät kesästä, sukulaisten näkemisestä ja otat aurinkoa aina kun se on mahdollista.☀️
Juu, kotona oon pikkuisen kanssa. 🥰Nyt alkaa onneksi yöheräämiset hellittämään.. ei ihan helppoa tai siis (huonot yöunet) on tässä iässä raskaita🥱😴😁 Tämä iltatähti sattuu olemaan itseni kanssa samaa sukupuolta. Voin sanoa, kiva seurata kehitystä.. on erittäin oppivainen ja kävelemäänkin lähti huomattavasti aiemmin kuin muut.😅 Eli saa olla silmät jopa selässä. Niin nopeaa on meno.
Toivottavasti myös sulla kaikki elämässä hyvin🥰- Anonyymi00035
Haaveilija39 kirjoitti:
Muistelinkin että pidät kesästä, sukulaisten näkemisestä ja otat aurinkoa aina kun se on mahdollista.☀️
Juu, kotona oon pikkuisen kanssa. 🥰Nyt alkaa onneksi yöheräämiset hellittämään.. ei ihan helppoa tai siis (huonot yöunet) on tässä iässä raskaita🥱😴😁 Tämä iltatähti sattuu olemaan itseni kanssa samaa sukupuolta. Voin sanoa, kiva seurata kehitystä.. on erittäin oppivainen ja kävelemäänkin lähti huomattavasti aiemmin kuin muut.😅 Eli saa olla silmät jopa selässä. Niin nopeaa on meno.
Toivottavasti myös sulla kaikki elämässä hyvin🥰Nonni gubbe, paat sen töihin kohta
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Nonni gubbe, paat sen töihin kohta
Ajattele myös minua äitiyden kautta, dude
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ajattele myös minua äitiyden kautta, dude
Onneksi on kohta jo kolmeakymmentä käyvänä silleen jo omatoiminen eikä tartte säätää enää tulen tulen hoituu hoituu huh
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Onneksi on kohta jo kolmeakymmentä käyvänä silleen jo omatoiminen eikä tartte säätää enää tulen tulen hoituu hoituu huh
Nii missä ne loput skidit oli mistä en oo ite vielä tietoinen
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Nii missä ne loput skidit oli mistä en oo ite vielä tietoinen
Moneltako ja monetko puurot pitää keittää
- Anonyymi00008
Ei vaan jaksa lueskella joutavaa shaibaa ja vastakkainasettelua, joten jospa tästä p.skasta pääsisi vihdoin luonnollisesti eroon.
- Anonyymi00012
Mikä sinusta on joutavaa?
Mikä olisi a s i a a?
Vilma
Luonnollisimmin pääset, kun et lue tai kirjoita. Ole hyvä, tee niin. - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä sinusta on joutavaa?
Mikä olisi a s i a a?
Vilma
Luonnollisimmin pääset, kun et lue tai kirjoita. Ole hyvä, tee niin.No vaikka hallituksen päätöksien ruotiminen, naisten hypergamia, kaikenlaiset jonninjoutavat marmatusvirret yleensäkin. Ja nämä kilttimieslässytykset.
Asiaa olisi: Itsensä ja elämänsä kehittävyyteen liittyvät asiat. Oivalluksien jakaminen. Ja ihan mikä vaan, mistä voisi keskustella, eikä vaan lukea, miten jotakuta v.tuttaa joku tai haluaidi ajaa agendaansa.
Niin parempi olisi kun ei tänne sotkeutuisi... mutta on täällä hyviäkin tyyppejä. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
No vaikka hallituksen päätöksien ruotiminen, naisten hypergamia, kaikenlaiset jonninjoutavat marmatusvirret yleensäkin. Ja nämä kilttimieslässytykset.
Asiaa olisi: Itsensä ja elämänsä kehittävyyteen liittyvät asiat. Oivalluksien jakaminen. Ja ihan mikä vaan, mistä voisi keskustella, eikä vaan lukea, miten jotakuta v.tuttaa joku tai haluaidi ajaa agendaansa.
Niin parempi olisi kun ei tänne sotkeutuisi... mutta on täällä hyviäkin tyyppejä.21:58
Minulle ei kyllä kelpaa oman navan kaivelu. Pinnallisuus?
Ja, olet ilmeisesti äänestänyt tätä hallitusta ja allerginen sen kritisoimiselle.
Oo vaan.
En muuta tyyliäni herra tai rouva x.
Vilma - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
21:58
Ja, olet ilmeisesti äänestänyt tätä hallitusta ja allerginen sen kritisoimiselle.
Oo vaan.
VilmaKyllä kritiikki on aina paikallaan, mutta usein ei siinä ymmärretä, että mikä johtuu hallituksesta ja mikä edellisistä toimista.
En ole äänestänyt ketään. Ei tuolla ole sellaista puoluetta, mitä voisin äänestää. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä kritiikki on aina paikallaan, mutta usein ei siinä ymmärretä, että mikä johtuu hallituksesta ja mikä edellisistä toimista.
En ole äänestänyt ketään. Ei tuolla ole sellaista puoluetta, mitä voisin äänestää.Aaha.
Minusta paljon riippuu ihmisten elämäntilanteesta, millaiset päätökset ja lait koskettavat.
Sinkut - lapsiperheet - eläkeläiset -> päättäjät ja eri palvelut.
Vilma
Sinulla on oikeus mielipiteisiisi. Ok. - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
21:58
Oo vaan.
VilmaEikä kenenkään minusta tarvitse mitään muutella. Mutta täällä ja missä tahaansa muualla sellaiset keskustelut häviää, kun toiset vaan tuuttaa sitä omaa näkemystään, eivätkä halua mistään oppia mitään, ei pohtia asiallisesti, ei käytännössä juurikaan keskustella.
Se pätee politiikkaan, ihmissuhteisiin ja vaikka mihin. Ja luulen, että täällä tietty aines tulee tänne vaan hakkaamaan päätään seinään ja samalla ihmettelee, miksi päähän koskee.
Ei sellaista vaan jaksa katsella. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eikä kenenkään minusta tarvitse mitään muutella. Mutta täällä ja missä tahaansa muualla sellaiset keskustelut häviää, kun toiset vaan tuuttaa sitä omaa näkemystään, eivätkä halua mistään oppia mitään, ei pohtia asiallisesti, ei käytännössä juurikaan keskustella.
Se pätee politiikkaan, ihmissuhteisiin ja vaikka mihin. Ja luulen, että täällä tietty aines tulee tänne vaan hakkaamaan päätään seinään ja samalla ihmettelee, miksi päähän koskee.
Ei sellaista vaan jaksa katsella.Ootko tehnyt aloituksia? Jos niin millainen vastaanotto?
Vilma - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ootko tehnyt aloituksia? Jos niin millainen vastaanotto?
VilmaOlen ja ihan hyvä vastaanotto pääsääntöisesti. Kyllä siellä jotain väärin asian ymmärtäviä on, mutta asiallisia tulee myös.
Mutta johtuen joko kesästä, että ihmiset on ulkons tms. Nyt täällä yleinen kirjoittelu tuppaa olemaan simitimölinää ja provoilua. Ja kun sitä vilkaisee, voi sulkea sivuston ja jättää mölisijät mölisemään. Hyvin tuntuu aika menevän sellaisellakin linjalla täällä.
- Anonyymi00009
Tänne on jäänyt enää paatuneimmat addiktit ja älynlahjoiltaan heikot.
Jos alkaisin taas kirjoittelemaan tänne, nousisi palstan keskimääräinen älykkyysosamäärä huimasti. Mutta minua ei kiinnosta. Kukaan teistä ei kirjoita mitään niin kiinnostavaa, että saisi minut kirjoittelemaan tänne enemmän. Enkä jaksa pahemmin lukeakaan tänne kirjoitettua.
Ps. Sinä, simppa, olet taas yksi syy siihen miksi palstan keskimääräinen älykkyysosamäärä on roimasti alle keskitason.- Anonyymi00011
17:28
Olet varmaan savolainen, kun noin itseäsi kiittelet ja muita moitit.
Vilma - Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
17:28
Olet varmaan savolainen, kun noin itseäsi kiittelet ja muita moitit.
VilmaEn, vaan ihan stadilainen.
Etkä sinäkään, vilma, sitä palstan keksimääräistä älykkyysosamäärää nosta. Alemmas sen sinunkin osallistuminen keskusteluihin painaa. - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
En, vaan ihan stadilainen.
Etkä sinäkään, vilma, sitä palstan keksimääräistä älykkyysosamäärää nosta. Alemmas sen sinunkin osallistuminen keskusteluihin painaa.17:12
En usko.
Testi oli yli 146 ja jätin kesken.
Vil a - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
17:12
En usko.
Testi oli yli 146 ja jätin kesken.
Vil aOlisit tehnyt loppuun asti. Tulos olisi ollut eri. Alhaisempi.
Ja tässä näytit hyvän esimerkin omasta älykkyydestäsi. Jätät asioita puolitiehen ja kuvittelet ymmärtäväsi jostain jotain. Olet valinnut puolesi ja poimit kaikesta sen vähän mitä kykenet ehkä ymmärtämään. Se ei ole älykkyyttä. Se on älyllistä laiskuutta. Älykkyydellä ei tee mitään, jos sitä ei osaa käyttää. Se on silloin täysin hyödytön.
Mutta hyvää palstajuhannusta. Muuta teillä paatuneilla palsta-addikteilla ei taida olla. - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olisit tehnyt loppuun asti. Tulos olisi ollut eri. Alhaisempi.
Ja tässä näytit hyvän esimerkin omasta älykkyydestäsi. Jätät asioita puolitiehen ja kuvittelet ymmärtäväsi jostain jotain. Olet valinnut puolesi ja poimit kaikesta sen vähän mitä kykenet ehkä ymmärtämään. Se ei ole älykkyyttä. Se on älyllistä laiskuutta. Älykkyydellä ei tee mitään, jos sitä ei osaa käyttää. Se on silloin täysin hyödytön.
Mutta hyvää palstajuhannusta. Muuta teillä paatuneilla palsta-addikteilla ei taida olla.18:11
Olet tavattoman ilkeä ja katkera. Mitähän sinulle on tapahtunut?
Vilma
Yritä muistaa se, ettet tunne minua, etkä tule tuntemaan.
Olen fiktiota.
Luita vain kuva ha sellaisen, minkä sinun koosteesi sallii.
Kiinnostuksen lopahtaminenhan tarkoitti sitä, että eihän se ihmistä kuvaa.
Jokin määrä pisteitä jostain. Ei yhtään muuta.
Mutta mielenkiintoista oli reaktiosi.
Siis jos kiipeän vuorelle, vetäiset alas. Jos ymmärrät. Metafora.
Viisaus on muuta. Olen kohdannut viisaita, muutamia. Kylpenyt.
Vilma
Yritä sinäkin viisastua ja luovu ilkeydestä. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
18:11
Olet tavattoman ilkeä ja katkera. Mitähän sinulle on tapahtunut?
Vilma
Yritä muistaa se, ettet tunne minua, etkä tule tuntemaan.
Olen fiktiota.
Luita vain kuva ha sellaisen, minkä sinun koosteesi sallii.
Kiinnostuksen lopahtaminenhan tarkoitti sitä, että eihän se ihmistä kuvaa.
Jokin määrä pisteitä jostain. Ei yhtään muuta.
Mutta mielenkiintoista oli reaktiosi.
Siis jos kiipeän vuorelle, vetäiset alas. Jos ymmärrät. Metafora.
Viisaus on muuta. Olen kohdannut viisaita, muutamia. Kylpenyt.
Vilma
Yritä sinäkin viisastua ja luovu ilkeydestä.Lisäys.
Minulla on kivaa juhannusohjelmaa luvassa.
Joten kaada itsellesi. Herra Katkera. - Anonyymi00034
Anonyymi00021 kirjoitti:
En, vaan ihan stadilainen.
Etkä sinäkään, vilma, sitä palstan keksimääräistä älykkyysosamäärää nosta. Alemmas sen sinunkin osallistuminen keskusteluihin painaa.Ai stadista? Sieltäkö sitä pollee löytyis etnisistä eriryispiireistä? On hyvä olla kato kartalla. En ymmärtää itsekään täysin miksi kommenttii
- Anonyymi00013
Kommunistille on omat palstat, simiti voi mennä sinne kaltaistensa seuraan.
- Anonyymi00016
21:36
Täällä ei määrää kukaan!
Pyrkyä sellaiseen välillä on.
Tuollaista esittävät ovat niitä, joilla on muutoksiin vahvin vastarinta. Työpaikoillakin?
Jos nyt ovat töihin päässeet?
Vilma - Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
21:36
Täällä ei määrää kukaan!
Pyrkyä sellaiseen välillä on.
Tuollaista esittävät ovat niitä, joilla on muutoksiin vahvin vastarinta. Työpaikoillakin?
Jos nyt ovat töihin päässeet?
VilmaNiin onko se äiti tai muu mamma muistanu gubbe laittaa kellon soimaan🥱
- Anonyymi00032
No en minä nähny sinua pioneeripuvussa muutenkaan, never mind
- Anonyymi00041
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin onko se äiti tai muu mamma muistanu gubbe laittaa kellon soimaan🥱
Sisäinen kello toimii, muoriseni.
Vilma
Sinähän olet s e.
- Anonyymi00028
Miten gubbe se persuuden tai persuuksien erityispiirre näkyypi täällä palstalla tai moden pualella? Käräjäkirjuri
- Anonyymi00029
Persuuksien, kyllä se on sana
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Persuuksien, kyllä se on sana
No mites- oletteko te persuuksiin kallellaan?
- Anonyymi00042
Anonyymi00030 kirjoitti:
No mites- oletteko te persuuksiin kallellaan?
Täällähän on muutama, joilla on kuin stasin tyyli eli vaientaminen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601822Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1461556Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12903- 89886
- 87780
- 60579
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko40563- 38534
- 55496