Onkos palstalaiset käyneet pizzabuffassa?
Huomenna on pizzabuffassa avajaiset, kävin kaupassa ja siellä oli jo pizzoja tarjolla ja muutama syömässä.
Pizzabuffan hinta näytti olevan 14€ eli reilun pizzan hinta.
Ei siinä varmaan tappiota tule, kun harva jaksaa syödä yhtä pizzaa enempää, mut ihan hyvä siinä mielessä, että saa monta erilaista pizzaa syödä, eikä yksi samanlainen.
Jos sitä olis niin tuhlari, et kävis joku päivä pizzabuffassa, ei avajaispäivänä, kun sillon on varmaan kova tungos, kun täytekakkukahvit pizzabuffan osallistujille.
Siinä oli lisämaksusta jäätelöbuffa päälle 3€, mut ei oikeen ole järkeä maksaa jäätelöstä, kun ei sitä edes jaksa paljoa syödä, jos maha on täynnä pizzaa ja kaupasta saa litran jäätelöö 3 eurolla.
Jos menee pizzabuffaan, niin kannattaa olla menkeen edellinen päivä syömättä tai syö vaan kevyesti, et jaksaa sit ahmia.
Ei se pizza mitään terveysruokaa oo, mut voihan sitä joskus harvoin terveytensä huonontaa.
Pizzabuffan pizzat
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko se tavallaan seisova pöytä? Itse kävin yhdessä lähellä olevassa pitseriassa jossa oli lounasaikaan seisova pöytä.
Siellä sai pitsuleita, salaattia ja kiusausta syödä täysillä ja kokit kantoi uusia pitsamakuja täysillä. Kerran menin tyttäreni kanssa sinne ja hän kuiskasi minulle:
-iskä, tuolla poliisilla on pysssy!
Lohdutin häntä, että se on sitä varten, jos nuo palomiehet rupee riehuun...
>Simiti<- Anonyymi00002
Saakohan siellä mukaansa pizzat lautaselta, joita ei jaksa syödä, ettei ne mee roskiin.
Latais lautasen täyteen ja sanois, et nää olisin syönyt, mut maha meinaa revetä halki, et kai nää saa mukaan.
- Anonyymi00003
En menisi buffettiin syömään pizzaa vaan pizzeriaan.
Buffettiin syömään oikeaa ruokaa kuin härän sisäfilepihvejä ja 23kpl entrecote-pihviä punaviinikastikkella, ei kannata ottaa perunoita tai salaattia ollenkaan, mahtuu enemmän lihaa mahaan.- Anonyymi00004
Ei sun mahaan mahdu noin montaa sisäfilepihiviä.
Katsoin livelähetyksestä, kun kaksi miestä olivat Thaimaassa hienossa ravintolassa syömässä ja tilasivat Wagyu pihviä 200 gramman pihvin, niin se oli niin täyttävää, ettei meinanut jaksaa koko pihviä syödä.
Pihvi oli niin mureaa, että se sulasi suuhun eli rasvaista naudan pihviä.
Mä kävin Raxissa, onkohan se sama. Siinä ei oo kyllä ollu enää pariin kymmeneen vuoteen mitään ruokapaikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483