Tatuoiduista miehistä, kaikki siis ihan päinvastoin ku mitä minä oon.... 😢😢😧
Tykkäät siis
17
131
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sillä ole merkitystä onko tatuointeja vai ei.
- Anonyymi00012
Mutta tarkoitin viestillä että oon myös nainen 😁
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta tarkoitin viestillä että oon myös nainen 😁
Jaa, no tykkään vain miehistä edelleen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jaa, no tykkään vain miehistä edelleen.
Tuskin oot hän
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuskin oot hän
Ai kuka muka?
- Anonyymi00002
Ei niillä kaikilla ole tatuointeja. Muut asiat merkitsee enemmän.
- Anonyymi00003
Arvostan puhtaan ihon komeutta ja kauneutta. Töhrimätön on paras, ehdottomasti.
- Anonyymi00004
No jos joku valitsee miehen tuon perusteella, niin en katselisi sinuna sellaisen perään.
- Anonyymi00013
En oo mies
- Anonyymi00005
Tatuoinnin ei ole kaikki. Mut jos on jotain muuta, niin se painaneet enemmän vaakakupissa.
- Anonyymi00006
No jaa.pari kuvaa siellä täällä ja riippuu millasia. Onko siellä mun nimeä missään🤭
- Anonyymi00014
Heh heh 🤣 mutta jostain kertoo että halu tehdä tuommosta😔Sitä paitsi se yksi kuva ainaki näytti ihan sinulta 😍
- Anonyymi00007
Tatuoinnin ei ole kaikki. Mut jos on jotain muuta, niin se painaneen enemmän vaakakupissa. Ei kai kukaan pelkästään sen vuoksi kenestäkään tykkää, että hänellä on tatuointeja?
- Anonyymi00009
Onhan ne jotkut ihan komeita. Naama ratkaisee ja luonne.
- Anonyymi00010
Yes smile goes a long mile
Juu naama. Olihan uunon naamassakin sänky.
Se oli siis kymppitonnissa. Yks nainen vaan heitti sen sanan siihen ja anto vihjeen. No eipä sitä kukaa arvannu. Ei ollutkaan lapulla sänki vaan sänky.- Anonyymi00011
JeroP kirjoitti:
Juu naama. Olihan uunon naamassakin sänky.
Se oli siis kymppitonnissa. Yks nainen vaan heitti sen sanan siihen ja anto vihjeen. No eipä sitä kukaa arvannu. Ei ollutkaan lapulla sänki vaan sänky.Kyllä minulla ollut mielestäni komeita miehiä. 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483