Sinun ei tarvitse olla kokoomuslainen koko elämääsi. Tee parannus ja liity Vasemmistoliittoon!
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
Nyt jos koskaan, on aikasi toimia. Hylkää kokoomuslaisuutesi ja liity Vasemmistoliittoon!
- Anonyymi00006
En vain tiedä ainoatakaan syytä miksi!
Olen tyhmä - anna plussa jos olet samaa mieltä
että olen tyhmä
Sinun ei tarvitse olla älykkö vaan vassari koko elemäsi idiootti! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
että olen tyhmä
Sinun ei tarvitse olla älykkö vaan vassari koko elemäsi idiootti!Sinulla on vielä toivoa. Liity Plussaamaan!
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
että olen tyhmä
Sinun ei tarvitse olla älykkö vaan vassari koko elemäsi idiootti!18 plussaa -kiitos ! Nyt jos koskaan, on aikasi toimia. Hyvin saan plussaa!
- Anonyymi00003
Sinulla on vielä toivoa. Liity Vasemmistoliittoon!
- Anonyymi00008
Sitten ei ole mitään toivoa enää!
Olo kuin Raatteentiellä - jäätyneenä vielä!
SKP on meidän älykkäänpien vasenmistolaisten vähenmistö konmunistien Tyäläisten Ainua Oikia Usko.👷♂️🏭🇻🇳🎖🧨🎈❤️👍
- Anonyymi00004
Ei kai kukaan enää halua leimautua lapaseksi?
- Anonyymi00005
Olla niinku viherkommari tai sosialisti sosialisti puolueessa : sosialistinen demokraattinen Puoluessa vai
- Anonyymi00009
Sinulla on vielä toivoa. Liity Vasemmistoliittoon!
Sitten Sinulla ei ole toivoa! - Anonyymi00011
Pelko- se on käsinkosketeltavaa kokoomuksessa nyt, kun vaalit lähestyvät Mutta vielä on toivoa! Liity Vasemmistoliittoon ja juhli kanssamme yhdessä 18.04.2026. Päivänä, jona kokoomuslainen ei hymyile. Ps. Emme ole kapitalistien velkajarrussa.
- Anonyymi00012
2027 tarkoitin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551723
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5531493Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1781476Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va280957Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "178928- 58806
- 55748
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26740- 56738
- 62714