Ihanuudelle. Eilen sinua kohdeltiin kaltoin ja siitä tuli minullekkin paha mieli. Toivottavasti herkut toi sinulle hyvää mieltä. Taisi olla 7 erilaista.
Haluaisin sinulle laittaa suoraan viestiä mutta täytyy täällä vain pistää.
Kauneimmalle vaaleatukkaiselle prinsessalle pusuja ja haleja.
Haluaisin sinulle laittaa suoraan viestiä mutta täytyy täällä vain pistää.
Kauneimmalle vaaleatukkaiselle prinsessalle pusuja ja haleja.
Vastaukset 8
Vanhimmat
Kukaan aikuinen ihminen ei halua tulla kutsutuksi prinsessaksi. Mee hoitoon yökötys
Ja lisänä, nämä limaiset selittelyt miten suoraan haluaisit mutta lääh lääh tänne täytyy laittaa. Ei täydy, kukaan selväpäinen henkilö ei viesti täällä kenellekään, joka vilisee epätasapainoisia psykoja ja käyttää tätä sivua toisten elämän pilaamiseen ja siihen oikeuttavan aineiston tonkimiseen jonkun köppäukon trollauksista. Joten mee hoitoon.
Toivotaan uusia ratkaisumalleja millä yrittää alentaa muita ihmisiä niille, jotka spekuloi aapeeäijän banaaleja suttuisia unelmia vähän liiaksi asti. Ei mulla muuta sivusta
Kiva kattoo et on tullut vastauksia aloitukseen mutta sitten ne onkin vain katkerien trollien kitinää. Ei ole minun tai minun ihanan kaivatun vika ettei kukaan kirjoita teille. Toivottavasti söpöliinillä on parempi päivä kuin minulla. Ihanalla suukkoja 💋.
Ap
No hyvä, että "jauhojengis" koko tuotanto lävähti kerralla 7 leivän uunistas.
Saadaan kunnon vyyhtiki aikaseks? -kerällä
Ei juma ja lauta
On huomattu mitä teillä on meneillään. Jännäk kupitää täällä esiintyä.
Rikosposti ei taida enää ilmestyä? Huonoa painonhallintaa varmaankin.