Miljonääri voi hyvin.

Tämä oli se tavoite.
Vähemmistö on miljonääri.
Miten muiden laita on?

Valhe voitti!
Kyse olikin taas vain joidenkin ei kaatumisesta toisten kustannuksella jopa.

Nyt lukemattomat ihmiset alkavat odottamaan Venäjän yhteydenottoa jos tarjolla on rahaa.
Raha on se mikä ratkaisi.

Supo ja muut, miksi ette huomaa ihan itse teette tämän.
Itse jokainen saatte lopulta sen mitä teette.
Nyt suunnaton joukko on valmis rshaa vastaan tekemään pelkään onnea teot!
8<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Yle kiitos kun keroutte sen muillekin. Minä sen tiesin jo.
Suomi ei puolusta omaa kansaa, ei yhtään.
Suomella ei ole mitään oikeutta vaatia siltä jolla ei ole mitään!!!

Äänestä
  • Kukaan ei ole tehnyt minu puolestani yhtään mitään!!!
    Minä olen tehnyt jonkun toisen puolesta ....

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Kukaan ei ole tehnyt minu puolestani yhtään mitään!!!
    Minä olen tehnyt jonkun toisen puolesta ....

En usko enää Suomeen!

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

En usko enää Suomeen!

Voin paljastaa tässä erään asian. Ukrainalaisia naisia tulee Suomeen pakoon perheväkivaltaa!
    Olen jutellut yhden kanssa. Syy on mies joka on väkivaltainen. Tämä on se syy. Sota antoi heille mahdollusuuden.
    He toimivat kuten kaikki toimivat...

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Voin paljastaa tässä erään asian. Ukrainalaisia naisia tulee Suomeen pakoon perheväkivaltaa!
    Olen jutellut yhden kanssa. Syy on mies joka on väkivaltainen. Tämä on se syy. Sota antoi heille mahdollusuuden.
    He toimivat kuten kaikki toimivat...

Suomessa tehdään aina väärin. Sillä oman maan kansalaisella teetätte sen paskimmat ja alimman paskatyön joka ei ole päättänyt mitään.

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Suomessa tehdään aina väärin. Sillä oman maan kansalaisella teetätte sen paskimmat ja alimman paskatyön joka ei ole päättänyt mitään.

Sillä yhdellä maan ryhmällä ei saa olla yhtään mitään

Äänestä

• Anonyymi-ap kirjoitti:

Sillä yhdellä maan ryhmällä ei saa olla yhtään mitään

Sillä ei saa olla mahdollisuus olla politiikassa mukana. Ei olla missään mukana eikä olla missään mukana eikä olla yhtään mitään.

Äänestä

• Iigor täytyy myöntää, että Suomeksi kirjoittaminen onnistuu hyvin, pientä kirjoitus virhettä lukuun ottamatta.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Tämä oli se tavoite.
Vähemmistö on miljonääri.
Miten muiden laita on?

Valhe voitti!
Kyse olikin taas vain joidenkin ei kaatumisesta toisten kustannuksella jopa.

Nyt lukemattomat ihmiset alkavat odottamaan Venäjän yhteydenottoa jos tarjolla on rahaa.
Raha on se mikä ratkaisi.

Supo ja muut, miksi ette huomaa ihan itse teette tämän.
Itse jokainen saatte lopulta sen mitä teette.
Nyt suunnaton joukko on valmis rshaa vastaan tekemään pelkään onnea teot!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu