RAKAS LÄHIMMÄISENI
Minun olisi pitänyt kirjoittaa sinulle jo kauan sitten ja kertoa uskoon tulostani sekä siitä, mitä se on vaikuttanut elämääni. Olin alkoholisti, pilleristi ja tupakan orja. Poltin noin kaksi askillista päivässä. Kiroilin paljon. Olin väkivaltainen. Olin menettänyt työpaikkanikin juopottelun tähden. Paniikkihäiriöt ja pelkotilat kasvoivat. Eräänä aamupäivänä kaljapubiin mennessäni tapasin erään tutun juoppokaverini. Tämä nainen kertoi, että oli tullut uskoon. Jeesus oli hänet pelastanut. Hän oli saanut täydellisesti jättää entisen syntielämänsä. Tämä kolahti minuun tosi rajusti. Pisti miettimään. Menin kuitenkin pubiin. Itkun kanssa nieleskelin sen aamun krapulakaljat. Tajusin ehkä ensi kertaa elämässäni oman kurjuuteni ja alennustilani. Mutta tajusin myöskin sen, että minäkin voin vielä selvitä tästä – Jumalan avulla. Se ajatus iskostui päähäni. Oli helppo luvata tälle uskoon tulleelle ystävälleni, että lähden hänen kanssaan hengelliseen kokoukseen. Minulla oli pari päivää miettimisaikaa. Lopetin alkoholin käytön siihen päivään, vaikka krapula olikin kova. Rukoilin Jumalalta, etten kuolisi ennen kuin olisin uskossa.
Sunnuntaina mentiin kokoukseen. Siellä rukoiltiin puolestani. Sain antaa elämäni Jeesukselle. Voi sitä valtavaa ilon ja vapauden tunnetta, minkä koin. Jumala antoi rauhan sisimpääni. Uskoontuloni tapahtui tammikuussa 1995. Sama vapaus, ilo ja rauha pysyvät. Kiitos Herralle Jeesukselle!
”Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää Hän on sinulle tehnyt, Hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi” (Ps. 103:2-3).
Johannes 11:25-27 “Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?”Hän sanoi hänelle: ”Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan”.”
Minun olisi pitänyt kirjoittaa sinulle jo kauan sitten ja kertoa uskoon tulostani sekä siitä, mitä se on vaikuttanut elämääni. Olin alkoholisti, pilleristi ja tupakan orja. Poltin noin kaksi askillista päivässä. Kiroilin paljon. Olin väkivaltainen. Olin menettänyt työpaikkanikin juopottelun tähden. Paniikkihäiriöt ja pelkotilat kasvoivat. Eräänä aamupäivänä kaljapubiin mennessäni tapasin erään tutun juoppokaverini. Tämä nainen kertoi, että oli tullut uskoon. Jeesus oli hänet pelastanut. Hän oli saanut täydellisesti jättää entisen syntielämänsä. Tämä kolahti minuun tosi rajusti. Pisti miettimään. Menin kuitenkin pubiin. Itkun kanssa nieleskelin sen aamun krapulakaljat. Tajusin ehkä ensi kertaa elämässäni oman kurjuuteni ja alennustilani. Mutta tajusin myöskin sen, että minäkin voin vielä selvitä tästä – Jumalan avulla. Se ajatus iskostui päähäni. Oli helppo luvata tälle uskoon tulleelle ystävälleni, että lähden hänen kanssaan hengelliseen kokoukseen. Minulla oli pari päivää miettimisaikaa. Lopetin alkoholin käytön siihen päivään, vaikka krapula olikin kova. Rukoilin Jumalalta, etten kuolisi ennen kuin olisin uskossa.
Sunnuntaina mentiin kokoukseen. Siellä rukoiltiin puolestani. Sain antaa elämäni Jeesukselle. Voi sitä valtavaa ilon ja vapauden tunnetta, minkä koin. Jumala antoi rauhan sisimpääni. Uskoontuloni tapahtui tammikuussa 1995. Sama vapaus, ilo ja rauha pysyvät. Kiitos Herralle Jeesukselle!
”Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää Hän on sinulle tehnyt, Hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi” (Ps. 103:2-3).
Johannes 11:25-27 “Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?”Hän sanoi hänelle: ”Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan”.”
Vastaukset 23
Vanhimmat
Jumalan siunausta sinulle veljeni. 🙏🏼 😊
Onnittelut, toivottavasti pääset paratiisiin.
Kiitos.
Kristitty ei toivo pääsevänsä, vaan "joka uskoo minuun, elää, vaikka olisi kuollut."
Aloitus on hyvä, mutta kylläkin naisen todistus.
No voivoi sinä oman elämäsi ryssinyt säälittävä reppana.
Minä taas olen ihan terve ja normaali.
Jokainen ihminen tarvitsee pelastusta.
Kristus kuoli pelastaakseen syntisiä, ei hyviä ihmisiä
Oi, pyydän sinua, ymmärrä tämä tänään! Olet kurja, kadotettu syntinen – helvettiin matkalla oleva syntinen! Sydämesi on musta. Olet paaduttanut sydämesi, vastustanut Jumalan kutsua ja hylännyt Kristuksen. Vaikka olisit ihmisten silmissä kuinka hyvä tahansa, olet kauhea syntinen, ja ellet käänny Kristuksen puoleen, joudut viettämään ikuisuuden helvetissä. SYNTINEN! Sitä sinä olet. Myönnä se sydämessäsi, tunnusta se Jumalalle. Olet syntinen ja tarvitset pelastusta kipeämmin kuin mitään muuta maailmassa.
Jos olet ratkaissut tämän asian sydämessäsi, olet valmis kuulemaan Jumalan vastauksen kysymykseesi: ”Mitä minun täytyy tehdä pelastuakseni?”
Usko Herraan Jeesukseen Kristukseen
Tässä on Jumalan yksinkertainen tapa pelastua. Olet syntinen, sydämesi tila on väärä, et voi pelastaa itseäsi, olet jo tuomittu. Pelastuaksesi sinun tulee siis yksinkertaisesti jättää tämä asia Herran Jeesuksen haltuun ja luottaa Häneen. Kun luotat Häneen, saat Jumalan lupauksen: ”Sinä pelastut.”
En tarkoita, että sinun tulee vain uskoa, että on olemassa Jumala tai Vapahtaja. Paholaisetkin uskovat niin ja vapisevat (Jaakobin kirje 2:19).
Voit uskoa, että joku lääkäri on hyvä lääkäri, vaikka et kutsuisi häntä hoitamaan itseäsi sairaana ollessasi. Voit uskoa, että joku mies on hyvä asianajaja, vaikka et ottaisi häntä ajamaan asiaasi. Sinun ei tule vain uskoa totuutta Jeesuksesta; sinun tulee uskoa Häneen – eli turvautua Häneen, uskoa elämäsi Hänen varaansa ja luottaa Häneen – ja kun teet niin, pelastut.
Et pelastu hyvien tekojen avulla.
mutta silti pitää tehdä hyviä eikä pahoja tekoja
En minä tarvitse teidän taikauskoisten typeriä houreita.
Olen ihan terve.
Synti on täysin keksitty käsite jolla ei ole mitään vastinetta oikeassa todellisuudessa. Ei löydy syntiä lääkärikirjasta eikä lakikirjasta, vain pipipäisten houreista.
Kuinkahan moni "normaali" tälle palstalle kirjoittaa 😉?
Tervetuloa ensi talven pelastusjuhlaani, siellä hyppäät avantoon odottamaan epäjumalasi pelastustoimia. Vettä on alla ainakin 10 metriä, mutta oikeana uskonharhaisena sinulla ei ole hätää, eihän?
Aamen.
Jäi viesti pois :Aamen.
Miksi uskovaiset sotivat aina, tarkoitn yllä
Jokainen ihminen tarvitsee pelastusta.
Kristus kuoli pelastaakseen syntisiä, ei hyviä ihmisiä
Nyt kaikki kuolevat ja sotivat eikä Jeesus auta.
kostona osaamattomalle, Jumalalle erotaan kirosta
https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/
Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.Aamen.
Aamen.
Aamen.
Aamen.
no nii satanisti, est isitten seuraavien vastauksien lukemisen häiriövastauksellaan
tuli mieleen , mullakin tuttu, joka tosiaan eli alottajan kanssa samaan tapaan 'huonosti', huonoa elämää...
ei tuntunut olevan paljonkaan toivoa mistään tavallisesta elämästä...
kerran sitten tyyppi ilmestyii han tavallisen olosena, ja oli auto, ja vaikutti ihan rauhalliselta ja levolliselta ja oli työkykyinen ja halukas tekemään töitä, jne... (tää ennen EUta, silloin oikeasti oli olemassa työpaijkkoja)- ja vastaus oli että hän olikin tullut uskoon, oli kuin eri ihminen, onnellisen oloinen, ja tasapainoisen.
ihmetytti, ja tuntui että tosiaan kummallinen henkinen muutos oli tapahtunut hänessä
En minä elä huonosti mitään huonoa elämää. Elän ihan terveesti ja onnellisesti normaalia tasapainoista elämää.
Uskovainen tarvitsee lääkärintodistuksen.
Itse olen uskomattoman synnitön enkä tarvitse jeesusta kuin korkeintaan ovitoppariksi.
Mistä sitten tiedät olevasi muka "synnitön", jos et usko Jeesukseen? Ilman Jumalan sanaa, et moista termiä edes tuntisi, etkä käyttäisi.
Joopati joo ja höpö höpö...
Hienoa, onneksi olkoon