Katselen pentuliveä telkkarista...

Miksi tuo muija pyörii ja häiritsee tuota synnyttävää koiraa koko ajan, antais sen koiran tehdä hämärässä ne pennut ihan itse.....toivottavasti muijalla ei ole kakaroita.....v...ttu että suututtaa.
8<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Ehkä on hyvä ett huolehtii ja on koiransa lähellä, aina voi jotain sattua, jos synnytys pitkittyy noin pienellä koiralla. Tuolle koiralle taitaa olla jo toinen poikue, ei ole ekaa kertaa pentuja saamassa. Aikoinaan itsekin penskana seurasin vierestä, kun meidän ajokoiranarttu sai pentuja, se ei tykännyt kun sen pentuihin koskettiin, oli tosi suojelevainen alussa,

Äänestä

Ei ole helppoa lasten teko. Jotkut rodut ei voi synnyttää ollenkaan itse vaan pitää keisarileikata. Parka katselee että miten minä tähän jouduin, sanokaa nyt jotain.

Äänestä

Koirien ja ihmisten suhde on kyllä aika jänskä, valtaosa molemmista suhtautuu toiseen suurella kiintymyksellä, ja valtaosa molemmista suhtautuu toiseen oman lajin edustajaan suurella epäilyksellä, jopa vihamielisyydellä.

Äänestä

Ekasta tulee superblondi kun kittaa kaikki maidot naamariinsa.

Äänestä

Meillä ei koira päästänyt emäntää hetkeksikään pois synnytyksen aikana.
En ole katsonut pentuliveä niin en tiedä mitä aloittaja tarkoittaa.

Äänestä

Elämäntaistelu alkaa ensi hetkestä; vahvat on heti kiinni nisissä, heikot tuupitaan syrjään.

Äänestä

Kuka perkkele tuollaisia livejä vahtaa? Eikö ole ikinä mopen lisääntymistä nähnyt.
Emakon poikiminen olisi ehkä kiinnostavampaa...

Äänestä

Voi, kun on ruma koira valittu pentueen tekijäksi.
Ne pystykorvaiset colliet oli pentueista kivoimpia seurattavia

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Miksi tuo muija pyörii ja häiritsee tuota synnyttävää koiraa koko ajan, antais sen koiran tehdä hämärässä ne pennut ihan itse.....toivottavasti muijalla ei ole kakaroita.....v...ttu että suututtaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu