Islam on paras uskonto

Mies saa olla mies, eikä naiset puutu miesten elämään, eikä elämästä.
1958
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Islam on paheellinen harhaoppi, jota pakkosyötetään lapsesta asti.

1Äänestä

Islamissa miehet pelkää naisia ja siksi ne pitää alistaa. Ei alistaminen ole merkki miehisyydestä vaikka sillä tavoin sitä osoittavat.
Kyllä mies voi pitää naista tasa-arvoisenakin ja silti olla mies mutta se on vaikeampaa kuin alistaminen ja toki vaatii naiselta yhteistyötä. Suomessa feminismi on pelkkää vallanhimoa ei tasa-arvoa.

Siksi Suomessa on "sota" miesten ja naisten välillä.
Jatkuvaa paasaamista siitä kuka hoitaa lapset , kuka on vastuussa , kuka saa hoitotukea, kenellä on valta tappaa vauva kohdussa jne.

1Äänestä

Koraanin mukaan miestään tottelematonta naista tulee miehen lyödä ja ohjata häntä näin allahin ja samalla miehen kunnioittamiseen. Mutta jos nainen tottelee, niin naisen lyömistä ei tule jatkaa. Näin siis koraani.

1Äänestä
  • Raamattu ei puutu ihmisten yksityiselämään. Se tuomitsee lähinnä rikokset ja ohjaa muissa kohdin miten elää hyvää elämää.

Mutta koraanin neuvot ymmärtää kun tietää kuka sadisti ne kirjoitti.
    Halusi tietenkin ohjeistaa muut tekemään samoin kuin hän itse.

1Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Raamattu ei puutu ihmisten yksityiselämään. Se tuomitsee lähinnä rikokset ja ohjaa muissa kohdin miten elää hyvää elämää.

Huorintekeminen ei ole väärin, jos sillä elättää itsensä ja perheensä.

Äänestä

Raamattu ei puutu ihmisten yksityiselämään. Se tuomitsee lähinnä rikokset ja ohjaa muissa kohdin miten elää hyvää elämää.

Naispappeuden, abortin ja seksuaalisen monimuotoisuuden vastustajat vetoavat Raamatun kirjoituksiin.

1Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Naispappeuden, abortin ja seksuaalisen monimuotoisuuden vastustajat vetoavat Raamatun kirjoituksiin.

Niin, viimeinen tuomiohan ei tule teidän mielipiteen mukaan vaan Jumalan Sanan mukaan.
    Vai menettekö maallisen tuomarin eteen selittämään ""minä olen erimieltä eikä laki koske minua". Tuskin tuomari kuuntelee vaan tuomitsee lain mukaan.

Jumala kuitenkin armahtaa jos pyytää Jeesusta pelastajaksi koska Jeesus sanoo Jumalan edessa ihmisen puolesta "olen jo kärsinyt kuoleman rangaistuksen tämän henkilön puolesta".
    Jos ette hyväksy Jeesusta pelastajaksi niin Hän ei sano noin viimeisellä tuomiola vaan joudutte itse vastuuseen ja tuomittaviksi.

Äänestä

No sikäli kun satuja voi laittaa paremmusjärjesykseen niin islam on pahnanpohjimmainen.

2Äänestä

Islam on yhden ihmisen näkemys miten pitää elää. Ehkä islam olisi erilainen jos sen olisi keksinyt nainen.

1Äänestä
  • Tuhannen ja yhden yön tarinoissa prinsessa Šeherazade kertoo henkensä pitimiksi tarinoitaan julmalle Šahryār-kuninkaalle, jotta tämä ei surmaisi Šeherazadea, kuten hän on surmannut kaikki muut nuoret vaimonsa hääyötä seuranneena aamuna. Šeherazaden taktiikkana on jättää jokainen tarina kesken jännittävimmässä kohdassa, jotta kuninkaan mielenkiinto säilyisi seuraavaan yöhön saakka.

1Äänestä

• Tarina kertoo että koraanin kirjoittaja pyrki 600 luvulla kristittyjen joukkoon kai johtajaksi mutta kun ei saanut vastakaikua niin perusti oman lahkon. Tykkäsi sotia ja sen mukaan kirjoitti käskyt kuten kuka tahansa lahkon vallanhimoinen johtaja nykyäänkin.

Äänestä

Jotkut oikeistokristityt Yhdysvalloissa haluavat poistaa naisilta äänioikeuden ja suosivat tradeife-suuntausta.

1Äänestä

Populistipersut dolahtaisi islamiin helposti. Tavoitteet on samat ja risupartakin on jo monella

1Äänestä

"KYLLÄ"!!!

1Äänestä

Turhaa. Me emme koskaan osaa noudattaa mitään uskontoa.
Emmekä opi salaisuuksia. Islamilaisilla niitä ei edes ole toisin kuin juutalaisilla

1Äänestä

Ei ole oikea uskonto ilmeisesti, kun alistaa puolet ihmiskunnasta. Ehkä ei ole oikea Jumala heillä. Ei ketään saa noin kohdella. Mitähän Jeesuskin sanoisi?

Äänestä
  • Jeesuksen sanat voi vapaasti lukea Raamatusta.
    Siellä on Jumalakin kertonut ehtonsa. Kun on vain yksi Jumala , Luoja, niin riittää että löytää Hänen kertomansa totuuden eikä lueskele muiden valheita.

Äänestä

• Tässä on perää siinäkin mielessä, että oikea Jumala kykenee itse puolustamaan itseään eikä tarvii murhaajia sen tekemiseen.
    Oikea Jumala jakaa tuomioita luonnonmullistuksissa eikä anna sadetta terroristien maahan.
    Oikeaa Jumalaa voi rukoilla avuksi ja saa avun.

Toki Jumala on armollinen myös islamisteille koska Hän tietää että nuo ovat valheen eksyttämiä. Mutta jos eivät nöyrry pyytämään Jeesusta pelastajaksi niin eivät pelastu eivätkä pääse haaveilemaansa paratiisiin.

Äänestä

Tässä on perää siinäkin mielessä, että oikea Jumala kykenee itse puolustamaan itseään eikä tarvii murhaajia sen tekemiseen.
    Oikea Jumala jakaa tuomioita luonnonmullistuksissa eikä anna sadetta terroristien maahan.
    Oikeaa Jumalaa voi rukoilla avuksi ja saa avun.

Toki Jumala on armollinen myös islamisteille koska Hän tietää että nuo ovat valheen eksyttämiä. Mutta jos eivät nöyrry pyytämään Jeesusta pelastajaksi niin eivät pelastu eivätkä pääse haaveilemaansa paratiisiin.

Sama Mooseksen keksimä jumala molemmilla hihhuleilla.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mies saa olla mies, eikä naiset puutu miesten elämään, eikä elämästä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu