'Juhlien jälkipeliin kuului omintakeisten tuparilahjojen ihastelu. "Koottava Olkiluoto kolmonen oli ihan mainio. Se on pienoismalli tulevasta ydinvoimalasta."'
/Nyt-liite/Helsingin Sanomat 34/2005 s.6/
Oliko toi itse tehty vai myydäänkö niitä jo jossain ?
Ydinvoimala synttärilahjaksi ?
5
389
Vastaukset
Semmonen pienoismalleja myyvä putiikki ainakin kuin Risteysasema Hesassa myy jotain tuon suuntaista - luulin kyllä palapeliksi, mutta saattoi olla pienoismalli. meilaa ja kysy:
http://www.risteysasema.fi/"Vko 10: Olemme saaneet pahvirakennussarjan Olkiluodon uudesta ydinvoimalaitoksesta. Sarja koostuu yli 3000 osasta 32 pahviarkilla. Malli on mittakaavassa 1/350. Hinta 33,00 euroa. Varaa omasi!"
MrKAT kirjoitti:
"Vko 10: Olemme saaneet pahvirakennussarjan Olkiluodon uudesta ydinvoimalaitoksesta. Sarja koostuu yli 3000 osasta 32 pahviarkilla. Malli on mittakaavassa 1/350. Hinta 33,00 euroa. Varaa omasi!"
Aika kovan tuntuinen hinta. Nyt voivat nostaa kun kysyntä kasvaa.
Jos ostat sen lahjaksi, kerro heti vastuusta: ydinvoimala ei saa hajota hallitsemattomasti :) Ja mainosta sitten täällä vähän sitä muille vinkiksi. Tommosii ydinvoimaloita voisi saa mun puolesta olla joka taloudessa muutama.- Mr.K.A.T.
Vastaaja kirjoitti:
Aika kovan tuntuinen hinta. Nyt voivat nostaa kun kysyntä kasvaa.
Jos ostat sen lahjaksi, kerro heti vastuusta: ydinvoimala ei saa hajota hallitsemattomasti :) Ja mainosta sitten täällä vähän sitä muille vinkiksi. Tommosii ydinvoimaloita voisi saa mun puolesta olla joka taloudessa muutama.Ei nyt lahjaksi ollut itsellä meininki vaan ehkä korvan taakse. Ihmettelin, että tommoisiakin saa.
Pienoismalleja, lenskareita, on kyllä tullut pienenä koottua.(Meinaa taas tulla sormiin syyhy..;) Mr.K.A.T. kirjoitti:
Ei nyt lahjaksi ollut itsellä meininki vaan ehkä korvan taakse. Ihmettelin, että tommoisiakin saa.
Pienoismalleja, lenskareita, on kyllä tullut pienenä koottua.(Meinaa taas tulla sormiin syyhy..;)Eräs työkaverini osti 7 kuukauden ikäiselle tyttärelleen joululahjaksi sähköjunaradan. Ihan tosi juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165363
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212761- 402318
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella422103Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332046Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131440- 381300
- 1641292
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257