mitäs olette

mieltä

Pitäisikö hoidetunkin välillä käydä hoitamassa tuota omaa kuntoaan täältä kipupalstalta.
Tuntuu että hän istuu koko ajan koneen ääressä vaikka kehottaakin muita hoitamaan kuntoaan liikkumalla.

Kyllästynyt paskan jauhamiseen.

59

2165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu

Johan täs olikin melkein 8 tunnin tauko...

• Onko sinulle ns. kreationismi mieluisampi maailmankatsomuksena kuin
      evoluution mukainen maailmankatsomus?

Miksi näin kysyn? Kreationistit saavat näppyjä asiallisen tiedon esilletuomisesta!

• hoidettu

Uskon ehdottomasti evoluutioon, vaikkakin olen elämäni varrella oppinut, että kaikki on mahdollista. Mikään ei ole uskomatonta ja koskaan ei pidä sanoa, että on mistään 100%:n varma. Uskon silti myös "korkeampaan voimaan", mutta vain siksi, koska se "tuntuu hyvältä".

• capt.cöpenick evp
        hoidettu kirjoitti:

Uskon ehdottomasti evoluutioon, vaikkakin olen elämäni varrella oppinut, että kaikki on mahdollista. Mikään ei ole uskomatonta ja koskaan ei pidä sanoa, että on mistään 100%:n varma. Uskon silti myös "korkeampaan voimaan", mutta vain siksi, koska se "tuntuu hyvältä".

Sinunkin vastauksesi hyvä! Todennäköisesti "mieltä" ei vastaa.
        Mielestäni olet hyvällä asialla. Et provosoidu kun sinuu provosoidaan.

Mielestäni Kosminen Energia on tätä "korkeampaa woimaa".
        Vaikuttaa kaikkialla Universumissa.
        Valtauskonnot ovat tehneet KE:sta keppihevosensa.

• löpä
        hoidettu kirjoitti:

Kyllähän asiasta saa ja täytyykin tiedotta MUTTA

ei sekään ole kivaa että sotkeudut ´joka asiaan noiden s-niveltesi kanssa. Vaikuttaa jo pakkomieleltä, ja varmaan moni on jo kyllästynyt. Kuten varmaan olet huomannut.

Liika on liikaa

• hoidettu
        löpä kirjoitti:

Kyllähän asiasta saa ja täytyykin tiedotta MUTTA

ei sekään ole kivaa että sotkeudut ´joka asiaan noiden s-niveltesi kanssa. Vaikuttaa jo pakkomieleltä, ja varmaan moni on jo kyllästynyt. Kuten varmaan olet huomannut.

Liika on liikaa

Jälleen kerran mua syytetään joka paikkaan tuputtamisessa, vaikka tässäkään en ole asiasta edes maininnut... ihme syyttelyä.

• sitä mieltä

että sika EI saa juosta. Tuleepi ressilihaa...

• kannattaja!

Pois vaan häiritsemästä ihmisiä.
      Ei viitsi enää lukea saati aloittaa keskusteluja on aina väittämässä vastaan, eikä tajua, että MUUTKIN VOIVAT OLLA OIKEASSA!

• potilas

>...,eikä tajua, että muutkin voi olla oikeassa!

Niin, muutkin voi olla oikeassa, MUISSA ASIOISSA!

• että..
        potilas kirjoitti:

>...,eikä tajua, että muutkin voi olla oikeassa!

Niin, muutkin voi olla oikeassa, MUISSA ASIOISSA!

..hoidettu on AINA oikeassa näissä selkäasioissa ja KAIKKI muut,lääkärit mukaan lukien, väärässä?

Mun asiassa se oli NIIN VÄÄRÄSSÄ kun olla vaan voi!

Kyllästyttää se kaikkitietävä asenne ja hirveä inttäminen.
        Ja voisit rehellisesti kirjoittaa OMALLA nimimerkilläs, hoidettu.

• hoidettu
        että.. kirjoitti:

..hoidettu on AINA oikeassa näissä selkäasioissa ja KAIKKI muut,lääkärit mukaan lukien, väärässä?

Mun asiassa se oli NIIN VÄÄRÄSSÄ kun olla vaan voi!

Kyllästyttää se kaikkitietävä asenne ja hirveä inttäminen.
        Ja voisit rehellisesti kirjoittaa OMALLA nimimerkilläs, hoidettu.

Kerro missä asiassa olin väärässä. Haluan tietää...

En käytä muita nikkejä. Muitakin parannettuja katsos on...

• luotan
        hoidettu kirjoitti:

Kerro missä asiassa olin väärässä. Haluan tietää...

En käytä muita nikkejä. Muitakin parannettuja katsos on...

..lääkärini diagnoosiin, enkä suinkaan jonkun palstoilla hölöttäjän.

Ja muutkin ovat huomanneet sun käyttävän muitakin nikkejä. Mikset rekisteröidy?

Tai ei tarvi vastata, ei se mua niin paljoa kiinnosta.
        (Pakkohan sun on vastata joku "pikkunokkela" juttu tähänkin, ole hyvä vaan, heh.)

• hoidettu
        luotan kirjoitti:

..lääkärini diagnoosiin, enkä suinkaan jonkun palstoilla hölöttäjän.

Ja muutkin ovat huomanneet sun käyttävän muitakin nikkejä. Mikset rekisteröidy?

Tai ei tarvi vastata, ei se mua niin paljoa kiinnosta.
        (Pakkohan sun on vastata joku "pikkunokkela" juttu tähänkin, ole hyvä vaan, heh.)

Mitä se rekisteröityminen tuohon auttaa? ;)
        Ei se estä useiden nimimerkkien käyttöä, joten se on turhaa...

• mielestäni

Joutais,tosiaan naurusaarille koko tyyppi,mutta vain menolipun kera.Joka asiassa SI-NIVEL.Tiiääkkö "hoidettu",kysy siltä joukolta osaisko se parantaa sua vaikka sen verran että oppisit joskus pitään tuon turpasi kiinni.Tai jos Jouko ei tiedä,kysy sen pojalta...Tosiaankaan sitä saman paskan jauhantaa ei tosissaan jaksa katella.

• Kuinka on

Oletkos huomannut, että tämä on KIPUJA käsittelevä palsta?

Jos aihe ei ole kiinnostava, eikä ole omakohtaisia kokemuksia eikä tarpeita tästä aiheesta keskustella, silloinhan palsta on aivan väärä.

Jospa se kulttuuri ja taidekin olisivat sinua lähellä, ja paremmin kiinnostavia aiheita, ja surffailisit vaikkapa sinne!

• Minä.

Kyllähän juttu on niin, että keskustellaan täällä sitten mistä tahansa kivusta, tällä hoidetulla on vain se yksi totuus.
      Miten yksi asia kehossa voi olla syynä KAIKKEEN? Esimerkkinä vaikka nämä naistenvaivat?? Hän on niihinkin puuttunut.

Ja toinen asia, kun minä kauan sairastaneena (ja diagnoosini tuntevana), löysin tämän palstan olin todella onnellinen kun oli ns. vertaistukea.

Ei mennyt kauaakaan kun tämä hoidettu tyrmäsi sekä diagnoosini, että hoitoni, arvatkaapa olinko ymmälläni.

Jos joku kehtaa sanoa, että on saanut lääkäriltä apua, se on hoidetun mielestä väärää apua. Vaikka se olisi auttanut.
      Tätä en ymmärrä. Aivan kuin se väärin sammutettu tulipalo.

Näistä hoidetun typeristä kommenteista voisi joku heikompi ihminen jopa masentua, vaikka olisi saanut avun lääkäriltä ja olisi vihdoin tyytyväinen oloonsa.

Minusta olisi hyvä jos hoidettu avaisi VAIN omia keskusteluita ja niihin kommentoisivat ne ketkä haluavat.

En ymmärrä miksi hänellä on tuo pakonomainen tarve joka ikiseen juttuun puuttua. Ja tyrmätä joka ikisen lääkärinlausunnon. Hän kun ei tietääkseni ole minkäänlainen hoitoalan ammattilainen.

• Kuinka on

Mutta jospa hänellä on omakohtaisia kokemuksia, myös monien muidenkin kipupotilaiden osalta, kuten hän myös kertoo, jotka selittävät sen parhaimman "uskon" hiipumisesta siihen ainoaan oikeaan hoitomuotoon, jonka vaihtoehdot ovat kovin vähäiset, tässä asiassa!

Enkä ole huomannut, että hän esittäisi, että "yksi asia kehossa voi olla syynä KAIKKEEN", kuten kerrot.

Olen ymmärtänyt, että hän kertoo tämän Si-nivelen olemassaolosta, josta aikaisemmin ei ole näkynyt mitään havaintoja eikä informaatiota, tämän "oikean terveydenhoidon" taholta, ja sen vaikutuksista, jonka vaikutukset sitten voivat olla kovinkin moninaiset!

Valitettavasti myös omakin uskoni on kovin paljon hiipunut, kuten monien muidenkin kipupotilaiden, tähän "ainoaan oikeaan", tapaan, hoitaa teveyttään, kokemusten myötä!

• totuutta
        Kuinka on kirjoitti:

Mutta jospa hänellä on omakohtaisia kokemuksia, myös monien muidenkin kipupotilaiden osalta, kuten hän myös kertoo, jotka selittävät sen parhaimman "uskon" hiipumisesta siihen ainoaan oikeaan hoitomuotoon, jonka vaihtoehdot ovat kovin vähäiset, tässä asiassa!

Enkä ole huomannut, että hän esittäisi, että "yksi asia kehossa voi olla syynä KAIKKEEN", kuten kerrot.

Olen ymmärtänyt, että hän kertoo tämän Si-nivelen olemassaolosta, josta aikaisemmin ei ole näkynyt mitään havaintoja eikä informaatiota, tämän "oikean terveydenhoidon" taholta, ja sen vaikutuksista, jonka vaikutukset sitten voivat olla kovinkin moninaiset!

Valitettavasti myös omakin uskoni on kovin paljon hiipunut, kuten monien muidenkin kipupotilaiden, tähän "ainoaan oikeaan", tapaan, hoitaa teveyttään, kokemusten myötä!

...tosiaankaan ole, joskus samaan lopputulokseen päästään erilaisin metodein.

Mielestäni kuitenkin virallinen terveydenhuolto, näissä tuki- ja liikunta elin vaivoissa vaan on reikiä täynnä, kaikki lääkärit eivät tietenkään ole samaa maata.
        Sisätaudit, naistenvaivat ym. ovat tietysti asia erikseen.
        Itse kannatan näkemystä manuaalihoijen kannalta, että hoidetaan ensin viat kuntoon ja katsotaan mitä ongelmia jää jäljelle, kriittisimmät tapaukset ensin lääkärin kautta.

• Mielestäni
        totuutta kirjoitti:

...tosiaankaan ole, joskus samaan lopputulokseen päästään erilaisin metodein.

Mielestäni kuitenkin virallinen terveydenhuolto, näissä tuki- ja liikunta elin vaivoissa vaan on reikiä täynnä, kaikki lääkärit eivät tietenkään ole samaa maata.
        Sisätaudit, naistenvaivat ym. ovat tietysti asia erikseen.
        Itse kannatan näkemystä manuaalihoijen kannalta, että hoidetaan ensin viat kuntoon ja katsotaan mitä ongelmia jää jäljelle, kriittisimmät tapaukset ensin lääkärin kautta.

Joutais paasaamaan johonkin muualle välillä.Kyllä se hoidetun mielestä on vika SI_nivelissä,vaikka pää olis kipee.Aina sama kaava,jouko sitä ja jouko tätä,nyt ei enään riitä pelkkä Jouko vaan on jo Joukon poikakin......HOHHOIJAA.........
        Jotku saa joukolta apua,hyvä niin,mutta ei ole Jouko niinkuin ei Lääkäritkään mitään JUMALIA...Ei tosiaan jaksa kuunnella..

• hoidettu
        Mielestäni kirjoitti:

Joutais paasaamaan johonkin muualle välillä.Kyllä se hoidetun mielestä on vika SI_nivelissä,vaikka pää olis kipee.Aina sama kaava,jouko sitä ja jouko tätä,nyt ei enään riitä pelkkä Jouko vaan on jo Joukon poikakin......HOHHOIJAA.........
        Jotku saa joukolta apua,hyvä niin,mutta ei ole Jouko niinkuin ei Lääkäritkään mitään JUMALIA...Ei tosiaan jaksa kuunnella..

Se kipu on monilla kokonaisuus, jonka aiheuttaa monet häiriöt ja viat. Se lähtee menemään pieleen sieltä lantiosta Si-nivelen kohdalta. Sitä ennen toki voi olla tullut muutakin, joka osaltaan sitten johtaa Si-nivelen häiriöön.

Niskakivuista: fysiatri Jussi Timgren http://www.kristittylaakari.fi/LANTIO.htm
        "Selkärangan yläosassa eteen kiertyneestä suoliluun asennosta aiheutuvaan S-skolioosiin liittyy atlaksen kallistuma siten, että atlaksen ja kallonpohjan välisen nivelen toiminta rajoittuu ns. fleksiosuuntaisesti."

Näin Si vaikuttaa siis niskassa asti.

• Inka
        hoidettu kirjoitti:

Se kipu on monilla kokonaisuus, jonka aiheuttaa monet häiriöt ja viat. Se lähtee menemään pieleen sieltä lantiosta Si-nivelen kohdalta. Sitä ennen toki voi olla tullut muutakin, joka osaltaan sitten johtaa Si-nivelen häiriöön.

"Selkärangan yläosassa eteen kiertyneestä suoliluun asennosta aiheutuvaan S-skolioosiin liittyy atlaksen kallistuma siten, että atlaksen ja kallonpohjan välisen nivelen toiminta rajoittuu ns. fleksiosuuntaisesti."

Voi se olla toisinpäinkin. Jos on vaikka aivokasvain motorisen toiminnan alueella, voi tulla alaselkä kipeäksi :)

• Mielestäni
        hoidettu kirjoitti:

No,johan tuota osasi odottaa...
        Kysy oikeesti jostain apua tuohon sun pakkomielteeseen.Kaikki tosiaan vaikuttaa kaikkeen,kyllähän ne nivelet näyttelee osaansa,mutta älä oikeesti viitti saarnata samaa paskaa joka käänteessä,jokainen joka täällä lueskelee ja kirjoittelee,on varmasti tuon sinun SI-sivustosi nähnyt.Ei kait ne nyt aivan turhaan valkotakkiset tuolla pyöri,minun hengen ne on ainakin pelastaneet.kiitos siitä että lapsillani on vielä Äiti.

• hoidettu
        Inka kirjoitti:

Voi se olla toisinpäinkin. Jos on vaikka aivokasvain motorisen toiminnan alueella, voi tulla alaselkä kipeäksi :)

Eräs tutkimus toteaa, että Si voi olla jopa 98%:sti syyllinen. Silloin noita potilaita, joiden selkäkivut ei Si:stä johdu, on useita tuhansia...

Ja sitten useita kymmeniätuhansia on niitä, joilla on muita kipuja kuin selkäkipuja...

• Mutta
        Mielestäni kirjoitti:

Kysy oikeesti jostain apua tuohon sun pakkomielteeseen.Kaikki tosiaan vaikuttaa kaikkeen,kyllähän ne nivelet näyttelee osaansa,mutta älä oikeesti viitti saarnata samaa paskaa joka käänteessä,jokainen joka täällä lueskelee ja kirjoittelee,on varmasti tuon sinun SI-sivustosi nähnyt.Ei kait ne nyt aivan turhaan valkotakkiset tuolla pyöri,minun hengen ne on ainakin pelastaneet.kiitos siitä että lapsillani on vielä Äiti.

jospa sulla on ollutkin aivan jokin muu vika, ongelma, kuin mistä "hoidettu" viimeinkin kertoo?

• keskustelua
        Mutta kirjoitti:

jospa sulla on ollutkin aivan jokin muu vika, ongelma, kuin mistä "hoidettu" viimeinkin kertoo?

mun mielestäni "hoidettu" saattaa puhua asiaa, eikä väitä, että ihan kaikki johtuu siitä nimeltä mainitsemattomasta nivelestä.......ainakin ollaan nokkapokkaa puolesta ja vastaan:)

• hoidettu
        Mielestäni kirjoitti:

Esittelen vain tutkimuksia ja niiden tuloksia.

Ja vaikka Si olisikin 98%:sti syyllinen, ni siihen mahtuu tuhansia tapauksia, joissa se ei ole syyllinen. Kipupotilaita on paljon...

• Mielestäni
        hoidettu kirjoitti:

Esittelen vain tutkimuksia ja niiden tuloksia.

Ja vaikka Si olisikin 98%:sti syyllinen, ni siihen mahtuu tuhansia tapauksia, joissa se ei ole syyllinen. Kipupotilaita on paljon...

Olet kerennyt diagnosoimaan minun vikani johtuvan SI-nivelestä.No,näin ei kuitenkaan ole...jos kuulisit ja viitsisin sinulle kaiken täällä toitottaa olisit varmaan siitä huolimatta tuon SI-nivelen kannalla,nimittäin olen seuraillut tapaasi ottaa asioihin kantaa.Ensin on SI-nivel, sitten on Jouko ja nyt Joukon poika,mikä seuraavaksi.Mutta siinä olen kanssasi samaa mieltä että kaikilla on vaikutuksensa seuraavaan ongelmaan,niinkuin minunkin tapauksessani on käynyt.Niin ja voin sen verran valottaa..että kun tohtori suuret sanoi minun olevan erittäin harvinainen tapaus ns"onnettomuudessani"olisko se Jouko sittenkään osannut minua hoitaa,saati sen poika.Tässä vain esimerkki siitä että selkävikoja voi olla ilman si-nivelten ongelmia....

• hoidettu
        Mielestäni kirjoitti:

Olet kerennyt diagnosoimaan minun vikani johtuvan SI-nivelestä.No,näin ei kuitenkaan ole...jos kuulisit ja viitsisin sinulle kaiken täällä toitottaa olisit varmaan siitä huolimatta tuon SI-nivelen kannalla,nimittäin olen seuraillut tapaasi ottaa asioihin kantaa.Ensin on SI-nivel, sitten on Jouko ja nyt Joukon poika,mikä seuraavaksi.Mutta siinä olen kanssasi samaa mieltä että kaikilla on vaikutuksensa seuraavaan ongelmaan,niinkuin minunkin tapauksessani on käynyt.Niin ja voin sen verran valottaa..että kun tohtori suuret sanoi minun olevan erittäin harvinainen tapaus ns"onnettomuudessani"olisko se Jouko sittenkään osannut minua hoitaa,saati sen poika.Tässä vain esimerkki siitä että selkävikoja voi olla ilman si-nivelten ongelmia....

Hänellä on kyky tehdä hämmästyttäviä korjauksia.

Kuten leukaluun sijoiltaanolon korjaus. Olen nähny niitä kolme. Eräälle heistä oli lääkärit hionu ja porannu hampaita, jotta purenta saatais kohdalleen.

Eräällä oli leuka vain naksunu. 20v tyttö.

Eräällä oli kovia kipuja leuassa ja muuallaki.

Kaikki sai avun ku leukaluu laitettiin paikoilleen. Ja kaikkia oli sitä ennen lääkärit tutkineet useaan kertaan, jopa magneettikuvia oli otettu! Eräällä heistä oli tutkittu kipuja pari vuosikymmentä, toistakymmentä lääkäriä ja useita kuvauksia!

• Mielestäni
        hoidettu kirjoitti:

Kuten leukaluun sijoiltaanolon korjaus. Olen nähny niitä kolme. Eräälle heistä oli lääkärit hionu ja porannu hampaita, jotta purenta saatais kohdalleen.

Kaikki sai avun ku leukaluu laitettiin paikoilleen. Ja kaikkia oli sitä ennen lääkärit tutkineet useaan kertaan, jopa magneettikuvia oli otettu! Eräällä heistä oli tutkittu kipuja pari vuosikymmentä, toistakymmentä lääkäriä ja useita kuvauksia!

HYVÄ JUTTU!Olen vilpittömän onnellinen niiden puolesta jotka apua on saaneet.Saisinpa minäkin.Silti en usko että tuo Joukon jatkuva mainostaminen kantaa hyvää hedelmää enään,olethan huomannut miten sinuun ja juttuihisi suhtaudutaan"suurelta osin".Olen siitä huolimatta sitä mieltä että myös nuita valkotakkisia varmaan tarvitaan,myös selänhoitoon....

• että,
        Kuinka on kirjoitti:

hoidettuko on "löytänyt" tämän si-nivelen?

Haista kukka!

• Minun
        hoidettu kirjoitti:

Eräs tutkimus toteaa, että Si voi olla jopa 98%:sti syyllinen. Silloin noita potilaita, joiden selkäkivut ei Si:stä johdu, on useita tuhansia...

Ja sitten useita kymmeniätuhansia on niitä, joilla on muita kipuja kuin selkäkipuja...

selkäviat EIVÄT johdu si-nivelestä, mutta kun kerroin tarinaani sinä intit ja intit, että siitä se johtuu.
        Et ole mua tutkinut, etkä hoitanut, mutta ehkä olet meedio joka tiedät kaiken ja lääkärit eivät mitään.

Kuinka kehtaat aliarvioida kipulloisia ihmisiä noin tärkeästi. Sekä heitä hoitavia asiantuntijoita. Mikä ihme sinä luulet olevasi?
        Jos olet saanut avun, hyvä, mutta miksi sitä ns. totuutta pitää jauhaa joka asiaan.

Ei täällä muutkaan hoidetut ja parantuneet viitsi saarnata. Kokemuksien vaihto en eri asia kun tuo sinun paasaus. Siinä on vissi ero ja vastaanotto on aivan toisenlainen. Etkö jo tajua, että ihmiset pitävät sinua jo hieman mielenvikaisena, muutkin kuin minä.

Ja tuo "erään tutkimuksen mukaan", olipa tarkka tietolähde.
        Varmaan löytyy sun omilta sivuilta...niin tai Holman "potilaiden kertomuksista".

• hoidettu
        Minun kirjoitti:

selkäviat EIVÄT johdu si-nivelestä, mutta kun kerroin tarinaani sinä intit ja intit, että siitä se johtuu.
        Et ole mua tutkinut, etkä hoitanut, mutta ehkä olet meedio joka tiedät kaiken ja lääkärit eivät mitään.

Kuinka kehtaat aliarvioida kipulloisia ihmisiä noin tärkeästi. Sekä heitä hoitavia asiantuntijoita. Mikä ihme sinä luulet olevasi?
        Jos olet saanut avun, hyvä, mutta miksi sitä ns. totuutta pitää jauhaa joka asiaan.

Ei täällä muutkaan hoidetut ja parantuneet viitsi saarnata. Kokemuksien vaihto en eri asia kun tuo sinun paasaus. Siinä on vissi ero ja vastaanotto on aivan toisenlainen. Etkö jo tajua, että ihmiset pitävät sinua jo hieman mielenvikaisena, muutkin kuin minä.

Varmaan löytyy sun omilta sivuilta...niin tai Holman "potilaiden kertomuksista".

Ei vaan jenkeistä.

Mutta kohta sellainen löytyy Suomen Selkäliitoltakin... ;)

• juu..
        hoidettu kirjoitti:

Ei vaan jenkeistä.

..sieltäpä tietenkin. Etkö tosiaan voi kertoa TARKKAA tietolähdettä?

Ja nuo selkäliiton sivut, kuka väittää, että niistä löytyy absoluuttinen totuus?

Ei lääketiede ole faktista tietoa.

• hoidettu
        juu.. kirjoitti:

..sieltäpä tietenkin. Etkö tosiaan voi kertoa TARKKAA tietolähdettä?

Ja nuo selkäliiton sivut, kuka väittää, että niistä löytyy absoluuttinen totuus?

Ei lääketiede ole faktista tietoa.

Johan ne on tänne moneen kertaan laitettu. Taisit tarkoittaa tätä: http://www.kalindra.com/ShawSIJ.pdf

Tuolla ne kaikki toistasataa Si-nivelen lähdettä on linkkeineen. Äkkilaskemalla 138. Lisäks on muitakin, jotka käsittelee muita asioita, jotka liittyy tähän samaan ongelmaan:
        http://personal.inet.fi/koti/faro/Selkasivut/Linkkeja.html

• syötät

• osannut
        hoidettu kirjoitti:

Ei vaan jenkeistä.

..reagoida edellisen kirjoitukseen MILLÄÄN muulla tavalla?

• hoidettu kirjoitti:

Minä olen Sinulle aikaisemmin sanonut, että rajoita tuota SI-nivelen esille tuomista liikaa -et uskonut ja nyt on nähtävissä useampia vastauksia/kommentteja asioidesi esille tuomiseen.

Eli hallaa olet tehnyt paasamisellasi.

Jos et usko, niin voit hakea nickilläni kirjoitettuja kommentteja -laita tarkempi haku/kipu.

Liikaa olet mainostanut ja asialtasi on mennyt uskottavuus.

Jokuhan jo sanoi suhtautumisesi olevan SI- niveleen samanlainen, kuin uskovaisella raamattuun -kaiken se pelastaa tai jotenkin sinne päin.

ps. kaikki nimimerkillä "pärre" ei todellakaan ole minun kirjoittamiani - siis aika ennen rekisteröintiä.

• Hammaslääkäri
        hoidettu kirjoitti:

Ihanko oli leuat poissa sijoiltaan? Eikä kukaan ennen ihmeparantajaa asiaa huomannut? Siitäkään huolimatta, että jos leuat on sijoiltaan, niin suu on auki, puhetta ei tule, nieleminen ei onnistu ja kuola valuu ulos suupielestä! Kivusta puhumattakaan! Ja toistakymmentä vuotta! Eli varmaan valoenergialla?

• Hammaslääkäri kirjoitti:

Ihanko oli leuat poissa sijoiltaan? Eikä kukaan ennen ihmeparantajaa asiaa huomannut? Siitäkään huolimatta, että jos leuat on sijoiltaan, niin suu on auki, puhetta ei tule, nieleminen ei onnistu ja kuola valuu ulos suupielestä! Kivusta puhumattakaan! Ja toistakymmentä vuotta! Eli varmaan valoenergialla?

Taisit mennä tuonne autopuolelle:)

Asiaa kyllä puhuit -sattumoisin tuli vaan mieleen tuo auton valohoito - suo anteeksi.

Herää kysymys, miten ihminen pystyy esim. syömään tuona aikana??

Kuten varmaan ymmärrät, niin toisilla on vaikeaa myöntää, että kivut/säryt voi johtua muustakin kuin siitä nivelestä.

• hoidettu
        syötät kirjoitti:

...noita samoja sivuja ihmiselle, jolla EI OLE si-nivelessä mitään vikaa.

Hänhän pyysi tuota linkkiä. Miksi vänkäät joka asiasta?

• hoidettu
        Hammaslääkäri kirjoitti:

Kun toinen leukaniveln on hiukan siirtynyt, niin leuka toki toimii, tosin saattaa napsua ja olla jopa kivulias.

Ja niin ne kivut loppui kun laitettiin paikalleen. Samahan se on noiden olkapäiden ja lonkkien kanssa... ei lääkärit osaa niitä paikalleen laittaa. Ne leikkaa kerralla koko nivelen pois ja laittaa tekonivelen tilalle...

• sentään
        hoidettu kirjoitti:

Kun toinen leukaniveln on hiukan siirtynyt, niin leuka toki toimii, tosin saattaa napsua ja olla jopa kivulias.

Ja niin ne kivut loppui kun laitettiin paikalleen. Samahan se on noiden olkapäiden ja lonkkien kanssa... ei lääkärit osaa niitä paikalleen laittaa. Ne leikkaa kerralla koko nivelen pois ja laittaa tekonivelen tilalle...

kuinka yksinkertaisen kuvan ihminen itsestään haluaakaan antaa.

• tärkeintä
        Minun kirjoitti:

Mikäs se tärkeintä tässä ns. hyvässä terveydenhoidossamme sitten olikaan?

Lukuisat käynnit asiantuntijalla, tutkimukset, reseptit, potilaan aktiivinen esiintyminen jonossa, ja odottamassa "parempia aikoja", pilleripurkkien, ja tutkimusmääräysten kera?

• Oireet
        Hammaslääkäri kirjoitti:

>Siitäkään huolimatta, että jos leuat on sijoiltaan, niin suu on auki, puhetta ei tule, nieleminen ei onnistu ja kuola valuu ulos suupielestä!
        Kivuista puhumattakkaan!

Nämäkö ovat oireet ko. tapauksessa?
        Hammaslääkärin mukaan.

• potilas
        sentään kirjoitti:

Enpä ole kuullutkaan esim. arvaus-, ym. keskuksissa moisesta nivelestä, saati ongelmasta!

Olen tainnut saada vieläkin yksinkertaisemman kuvan ihmisestä!

• hoidettu
        sentään kirjoitti:

Aika yksinkertainen tosiaan olet ;)

• Hammaslääkäri
        Oireet kirjoitti:

>Siitäkään huolimatta, että jos leuat on sijoiltaan, niin suu on auki, puhetta ei tule, nieleminen ei onnistu ja kuola valuu ulos suupielestä!
        Kivuista puhumattakkaan!

Nämäkö ovat oireet ko. tapauksessa?
        Hammaslääkärin mukaan.

Jos leukanivelet ovat sijoiltaan, niin tuollainen se tilanne on oikeasti. Lisää voit lukea vaikka tästä ja googlettaa edelleen artikkelista löytyvillä hakusanoilla: http://www.mdadvice.com/library/sport/sport153.html

• hoidettu
        Hammaslääkäri kirjoitti:

Jos leukanivelet ovat sijoiltaan, niin tuollainen se tilanne on oikeasti. Lisää voit lukea vaikka tästä ja googlettaa edelleen artikkelista löytyvillä hakusanoilla: http://www.mdadvice.com/library/sport/sport153.html

Oletko koskaan kuullut tuosta subluksaatiosta?

• Hammaslääkäri
        hoidettu kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut tuosta subluksaatiosta?

Olen kuullut. Ja tiedän, että se ei tarkoita sitä, että leuanivel olisi pois paikoiltaan, kuten väitit aiemmassa viestissäsi. Ja tiedän vielä senkin, että leukanivelen subluksaatiota ei myöskään tarvitse missään olosuhteissa "laittaa paikoilleen". Sinulle nämä asiat näyttävät jatkuvasti olevan uusia ja vieraita.

• hoidettu
        Hammaslääkäri kirjoitti:

Olen kuullut. Ja tiedän, että se ei tarkoita sitä, että leuanivel olisi pois paikoiltaan, kuten väitit aiemmassa viestissäsi. Ja tiedän vielä senkin, että leukanivelen subluksaatiota ei myöskään tarvitse missään olosuhteissa "laittaa paikoilleen". Sinulle nämä asiat näyttävät jatkuvasti olevan uusia ja vieraita.

Olisi kiva kuulla syy siihen, että miksi ei tarvitse?

Kysy vaikka korvalääkäri Petri Reijoselta Lahden Hemosta. Hän voi kertoa mielipiteensä sen vaikutuksista.

Taas vastaus riippuu siitä, keneltä lääkäriltä kysyt. Onhan tämä jo huomattu, että lääkärit vain arvailee...

• ???????????
        hoidettu kirjoitti:

Kysy vaikka korvalääkäri Petri Reijoselta Lahden Hemosta. Hän voi kertoa mielipiteensä sen vaikutuksista.

Taas vastaus riippuu siitä, keneltä lääkäriltä kysyt. Onhan tämä jo huomattu, että lääkärit vain arvailee...

Eikös niillä lääkäreillä ole myös pitkä, ja kalliskin koulutus, joka pitäisi taata myös kohtuullisen osaamisenkin, myös saman suuntaiset ongelmien ratkaisutkin?

Mutta käytännössä nähtävästi kukin toihuaa aivan omaperäisellä tavallaan!

Ja kaikkien puuhat, ja hoidot ovat sitten kuitenkin niin hyviä jopa erinomaisia?

Kuinkahan tämä on ymmärrettävä?

• Katso esim. tämä linkki
        hoidettu kirjoitti:

"A subluxation is a self-reducing, incomplete dislocation of a joint in which the patient is able to close his or her mouth without assistance.1-4 Habitual subluxation is another frequently used term. It describes an often painful condition affecting normal joints, in which the condyle may be displaced anterior to the articular eminence of the temporal bone. This condition is also self-reducing.5,6 When these subluxations are asymptomatic, they should be viewed as variants of normal.7" http://www.cda-adc.ca/jcda/vol-64/issue-7/chronic.html

Jos joku "asettaa paikoilleen" subluksoituneita leukaniveliä maksua vastaan, on kyseessä huijaus.

• Nytköhän
        Katso esim. tämä linkki kirjoitti:

"A subluxation is a self-reducing, incomplete dislocation of a joint in which the patient is able to close his or her mouth without assistance.1-4 Habitual subluxation is another frequently used term. It describes an often painful condition affecting normal joints, in which the condyle may be displaced anterior to the articular eminence of the temporal bone. This condition is also self-reducing.5,6 When these subluxations are asymptomatic, they should be viewed as variants of normal.7" http://www.cda-adc.ca/jcda/vol-64/issue-7/chronic.html

Jos joku "asettaa paikoilleen" subluksoituneita leukaniveliä maksua vastaan, on kyseessä huijaus.

viimeinkin alkaa tämän terveydenhoidon perimmäiset salat aukeamaan?

Jos potilaan tilaa parantavia toimenpiteitä tehdään, maksua vastaan, on kyseessä huijaus.

Ilmankos nämä tutkimusten, ja pillerien myynti onkin niin kovin tärkeässä asemassa?

• Holma
        Nytköhän kirjoitti:

viimeinkin alkaa tämän terveydenhoidon perimmäiset salat aukeamaan?

Jos potilaan tilaa parantavia toimenpiteitä tehdään, maksua vastaan, on kyseessä huijaus.

Ilmankos nämä tutkimusten, ja pillerien myynti onkin niin kovin tärkeässä asemassa?

..ilmaseksi hoidot?

• Tapahtuuko
        Katso esim. tämä linkki kirjoitti:

tämä niin hyvä? suomalainen terveyden-, hammashoito, ja ohjeiden antokin englannin-, ja latinankielillä?

• minäkin.

Oletteko huomanneet millaisia uusien ketjujen aloituksia on alkanut syntyä kuin sieniä sateella?

Tyyli on erehdyttävästi samantyylinen kuin hoidetulla, pahimmat tunnisteet on kylläkin vihdoin hoksannut poistaa. Kysymyksissä, kappas vain, on aivan kuin hänelle osoitettuja aiheita ja kuitenkaan ei ole nimellä osoitettuja...

Päätelkää itse mitkä. Kyllä täällä saa nauraa partaansa tuolle hänen tyylilleen (ja ajalleen)! Loppuu ilmeisesti muut keinot.

• hoidettu

Sen kun vain kyselemään ylläpidolta IP-osoitteita, niin ei tarvitse enää spekuloida.

Parhaiten naurava elää pisimpään... ;)

• Keskustelee

jo itsensä kanssa. Säälittävää.

• tokihan
        Keskustelee kirjoitti:

jo itsensä kanssa. Säälittävää.

se on mukavampaa keskustella itse itsensä kanssa, niin ei tarvitse vaivautua perustelemaan erityisemmin... Ja saadaan markkinoitua sitä yhtä ja ainoaa parannuskeinoa joka vaivaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4378
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      149
      3165
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2482
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      50
      2407
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2065
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1612
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      154
      1451
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1253
    Aihe