Enää sinetti puuttuu

VaasaRULES

Kerroin ajat sitten, että Sport tulee voittamaan Mestiksen mestaruuden ja että SaPKo ei tule Mestikseen nousemaan.

Kaikki näyttääkin menevän ennustuksen mukaan. Sport voitti TuTon täysin näytöstyyliin, kun toinen finalisti Jukurit voitti juuri ja juuri Hokin.

SaPKo taas on suurissa vaikeuksissa. Ennakkoon huomattavasti vahvempi KOO-VEE tulee pitämään pässejä pilkkanaan. Ellei Titaaneista tule voittoa, voidaan Mestis-paikalle heittää hyvästit. Pahalta näyttää SaPKon kannalta.

12

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vika on pakko olla Vaasan vesijohtovedessä, kun sieltä tulee aina samanlaisia paskanpuhujia.

      SaPKo ei KOOVEElle häviä, SaPKo marssii mustamakkarapoikien yli heittämällä.

      • VaasaRULES

        Minä olen aina oikeassa. SaPKo ei Mestikseen nouse ja sen sinä tiedät itsekin.


    • kiekkonero

      ...ja sport voitti hädin tuskin salamat. Jukurit on mestari!

      • VaasaRULES

        Vastustajat sen kun helpponevatkunnon kohotessa. Salaman kaatui kohtuullisesti ja TuTo aivan selvästi. Jukurit lienee pelkkä vastaantulija.


    • "Kerroin ajat sitten, että Sport tulee voittamaan Mestiksen mestaruuden..."

      Et huomannut mainita vuotta. Miten voi voittaa finaalit tekemättä maaleja? Väitetään että nykykiekko on maalinestopeliä. Vaasalaiset ovat jalostaneet tuon ideologian huippuunsa. Ja lisäksi ymmärtäneet hieman vasenkätisesti. Johtuneeko maantieteestä.

      Tullee "hyvät" - siis noin alasarjatasolle - finaalit.
      Vaasan Sukelluskoulu vastaan Mikkelin Uimalakki.

      • VaasaRULES

        "Miten voi voittaa finaalit tekemättä maaleja?"

        Ei mitenkään. Etkö tiennyt? Olet Savosta?


      • FGHJKLÖ
        VaasaRULES kirjoitti:

        "Miten voi voittaa finaalit tekemättä maaleja?"

        Ei mitenkään. Etkö tiennyt? Olet Savosta?

        NÄÄT KU JUKURIT RULAAAAAAAAAAAAAAAA


      • VaasaRULES
        FGHJKLÖ kirjoitti:

        NÄÄT KU JUKURIT RULAAAAAAAAAAAAAAAA

        Ei hopea ole häpeä! Onnittelut Jukureille hopeasta!


      • VaasaRULES kirjoitti:

        "Miten voi voittaa finaalit tekemättä maaleja?"

        Ei mitenkään. Etkö tiennyt? Olet Savosta?

        Montako maalia Vaasan Sukelluskoulu on tehnyt Mestisfinaaleissa?


      • Karvarinta
        TheJohtaja kirjoitti:

        Montako maalia Vaasan Sukelluskoulu on tehnyt Mestisfinaaleissa?

        Katoppa. Diplomi-idiootti direktöör tasollaan taas. Eikö Jatkoajalla enää ole kirjoituoikeuksia kun täällä 'nostat' keskustelun tasoa?


    • SaPKo-KOOVEE 4-1

      Ja jälleen lörtsypojat niittasi Vaasalaistollon puheet. Sinä et kukkakeppi tiedä yhtään mitään jääkiekosta.

      • VaasaRULES

        Oletko noin pahasti päästäsi vialla? SaPKo voi yhden pelin voittaa, mutta Mestikseen se ei tule nousemaan. Sen me molemmat tiedämme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe