En voi ymmärtää, miksi nokia missio ei julkaise vieraskirjassa kaikkien tervehdyksiä, ja miksi he eivät vastaakyselyihin.
Mielestäni he ottavat vain vastaan sitä, mikä on heille eduksi.
Miksi Koivisto julkaisee omia henkilökohtaisia asioita nokiamission etusivuilla, on aivan selvää, että Koivisto haluaa nokia mission olevan samanlainen järjestö kuin esim. B.Hinnillä on, eli hän johtaa koko järjestöä yksin.
Ei kukaan toinen pastori-tiimistä käy noin näyttävää keskustelua, siittä mihin kuluu ja mitä hänen ja kirkon välillä on.
Ja vielä yksi juttu, missä ovat nokia mission "johtajien" seurakuntayhteys, sitä ei raamatun mikaan saa jättää väliin.
Jumalan Sana tulee ottaa kokonaisuutena eikä oman halujensa mukaan.
Jumala on järjestyksen Jumala.
pettynnyt Nokia missioon
16
1294
Vastaukset
- sen selitys
Kirjoitat:
"Jumalan Sana tulee ottaa kokonaisuutena eikä oman halujensa mukaan."
Kahdeksas käsky:
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Mitä se on?
"Meidän tulee peljätä ja rakastaa Jumalaa, niin ettemme valhettele lähimmäisestämme emmekä häntä petä, panettele taikka saata pahaan huutoon, vaan puolustamme häntä, ajattelemme ja puhumme hänestä hyvää ja selitämme kaikki parhain päin."- desi
ensinäkin, väitätkö sinä, että minä valehtelen?
toiseksi, sinähän itse syyllistyit juuri siihen mitä väität minun tekevän.
Voit tutkia myös, pysytkö itse totuudessa. - desi
desi kirjoitti:
ensinäkin, väitätkö sinä, että minä valehtelen?
toiseksi, sinähän itse syyllistyit juuri siihen mitä väität minun tekevän.
Voit tutkia myös, pysytkö itse totuudessa.Kokemukseni ovat minulle täysin totta, en voi niitä muuttaa, vai pitäisikö minun pelätä Jumalaa niin, että muunnan totuutta.
- tuttan
Täytyypä kai hypähtää tähän väliin, totuuden puhujan puolelle.
Juu kyllä valitettavasti tuollaisia piirteitä, ettei vieraskirjaan kirjata jokaisen kommentteja kyllä löytyy ja vielä sitäkin, ettei kyselyihin vastata. Oma kokemus on perustana.
Syytä en tiedä. Operaattoreissa on usein häiriöitä, eikä varmaan Mission operaattoreissa vähiten? seula voi olla tiukka?
Vastaamatta jättämisestä olen arvellut, että keskustelijoita ja kysyjiä on Mission suuren suosion vuoksi varmaankin ylivoimainen määrä, kun ottaa huomioon, että liikkessä työskentelevät ovat perheellisiä ja työssäkäyviä ihmisiä.
Toisaalta "seurakunnan" hoitamistyyli voisi muuttua siinä mielessä inhimillisemmäksi, ettei näitä ongelmia hyssyteltäisi, vaan etusivulla olisi maininta syistä, miksi mikäkin homma ei pelaa.
Syksyllä lähden taas ylistelemään Herraa Mission tilaisuuksiin. Ihmistason asiat ovat ihmistason asioita. Jumalatason asiat ovat eri juttu.
Siunausta sinulle desi. Jos eivät vastaa, olkoot vastaamatta, jos eivät julkaise vieraskirjassa kirjoituksia siunataan vaan vieraskirjaa.
Oli hyvä että toit tämän solmukohdan esille, sillä uskon ettet itseni lisäksi ole ainokainen. Mutta pohditaas vähän, eiköhän anneta se niille anteeksi, hyviä tilaisuudenjärjestäjiä ne kuitenkin on; hyvää ylistystä ja hyvää sanan ruokaa.
;-)- desi
kiitos rehellisyydestä ja avoimuudestasi.
Toivon kuitenkin, ettet hylkää omaa seurakunta- yhteyttäsi nokia mission takia. :)
Jumala on todella järjestyksen Jumala. - minulle,
miksi tarvitaan avustaija kaatamisessa ,miksi pitää olla vastaan ottajia kun ,,pyhä henki kaataa,, luulisi ettei pyhä henki tekisi pahaa vaan laskisi kaadettavan höyhenen keveästi maahan, eikä kun kuolleen kiven??.
niin nokia mision kun muittenkin karismattisten liikkeitten tunuksena voisi sanoa että kaataminen on sen tunnus merkki.
kaatamisesta on väännetty tuhansia keskusteluja ja en vielä ole nähnyt semmosta selotekoa kaatamisesta joka olisi uskottava yhtä lailla kun JEESUKSEN RISTIN KUOLEMA. - desi
minulle, kirjoitti:
miksi tarvitaan avustaija kaatamisessa ,miksi pitää olla vastaan ottajia kun ,,pyhä henki kaataa,, luulisi ettei pyhä henki tekisi pahaa vaan laskisi kaadettavan höyhenen keveästi maahan, eikä kun kuolleen kiven??.
niin nokia mision kun muittenkin karismattisten liikkeitten tunuksena voisi sanoa että kaataminen on sen tunnus merkki.
kaatamisesta on väännetty tuhansia keskusteluja ja en vielä ole nähnyt semmosta selotekoa kaatamisesta joka olisi uskottava yhtä lailla kun JEESUKSEN RISTIN KUOLEMA.miksi todella pitää kaatua, ja kun kerran tietävät näin käyvän miksi he eivät voisi istua tai olla polvilaan???
Ja olen kuullut tapauksia, että on lyöty pää penkiin kaatumisen vuoksi. Todella herää kysymys; tätäkö tekee Pyhä Henki?? Vaikka multa ei kyllä kysytty :) - sipulis
desi kirjoitti:
miksi todella pitää kaatua, ja kun kerran tietävät näin käyvän miksi he eivät voisi istua tai olla polvilaan???
Ja olen kuullut tapauksia, että on lyöty pää penkiin kaatumisen vuoksi. Todella herää kysymys; tätäkö tekee Pyhä Henki?? Vaikka multa ei kyllä kysytty :)tekemistä kaatumisella ja uskolla on?
- desi
sipulis kirjoitti:
tekemistä kaatumisella ja uskolla on?
mistä voimasta kaadutaan?? ja kaatoiko Jeesus ihmisiä? Kun Jeesus nousi kaste vedestä ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä, ei hän kaatunnut.
Onhan hyvä kuulla mitä muut ajattelevat tästä ja yleensä noista ääri-ilmiöistä :) - KOKEMUS.
desi kirjoitti:
mistä voimasta kaadutaan?? ja kaatoiko Jeesus ihmisiä? Kun Jeesus nousi kaste vedestä ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä, ei hän kaatunnut.
Onhan hyvä kuulla mitä muut ajattelevat tästä ja yleensä noista ääri-ilmiöistä :)http://www.kirjasilta.net/artikkelit/misc/kokemuk.html
JA TÄSSÄ TUOREMPI MIELIPIDE.
http://koti.mbnet.fi/hulk/lainaukset/karis_nieminen.html - Kirjan lukenut
KOKEMUS. kirjoitti:
http://www.kirjasilta.net/artikkelit/misc/kokemuk.html
http://koti.mbnet.fi/hulk/lainaukset/karis_nieminen.htmlLukekaa Teuvo Sunin kirjasta ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ
ISBN 952-91-8210-4 kirjoitukset:
*Saatanan kaatajahenki
*Ilta Nokian kirkossa 140396
*Näin saapui Saatanan kaatajahenki Nokialle - desi
KOKEMUS. kirjoitti:
http://www.kirjasilta.net/artikkelit/misc/kokemuk.html
http://koti.mbnet.fi/hulk/lainaukset/karis_nieminen.htmloiskin hyvä ku ihmiset kertoisivat ihan avoimesti omista huonoistakin kokemuksista näissä ääri-ilmiöissä.
Mä olin myös erään evankelistan edessä rukoiltavana ja se oli kyllä todella pettymys, hän yritti työntää mua kaksi kertaa taaksepäin mutta luonnollisesti otin askeleen taaksepäin, etten kaatuisi.
Suoraan sanottuna, olen todella pettynnyt suomenkin uskoviin ku kaikki otetaan vastaan, eikä tutkita yhtään mistä ilmiöt on peräisin, kaikki on muka "pyhän hengen" työtä.
Sana kehoittaa koettelemaan ja tutkiin mistä lähteestä mikäkin on. - Kirjan lukenut
desi kirjoitti:
oiskin hyvä ku ihmiset kertoisivat ihan avoimesti omista huonoistakin kokemuksista näissä ääri-ilmiöissä.
Mä olin myös erään evankelistan edessä rukoiltavana ja se oli kyllä todella pettymys, hän yritti työntää mua kaksi kertaa taaksepäin mutta luonnollisesti otin askeleen taaksepäin, etten kaatuisi.
Suoraan sanottuna, olen todella pettynnyt suomenkin uskoviin ku kaikki otetaan vastaan, eikä tutkita yhtään mistä ilmiöt on peräisin, kaikki on muka "pyhän hengen" työtä.
Sana kehoittaa koettelemaan ja tutkiin mistä lähteestä mikäkin on.Jatka edelleen totuuden etsintää, niin varmasti
sen joskus elämäsi matkakumppaniksi saat.
Lavealla tiellä on tosi kova tungos, ja sieltä
ovat suuret ihmisjoukot löytäneet sen evankeliumin,
joka heitä miellyttää, joilla ei ole mitään yhteyttä totuuden kanssa, - desi
Kirjan lukenut kirjoitti:
Jatka edelleen totuuden etsintää, niin varmasti
sen joskus elämäsi matkakumppaniksi saat.
Lavealla tiellä on tosi kova tungos, ja sieltä
ovat suuret ihmisjoukot löytäneet sen evankeliumin,
joka heitä miellyttää, joilla ei ole mitään yhteyttä totuuden kanssa,asia mikä myös ihmetyttää siellä nokia missiossa,kun saa sellaisen käsityksen, että vain heillä on herätystä ja ihmeitä tapahtuu vain heidän illoissa.
Mielestäni kun todellinen herätys alkaa sitä on todella yli seurakunta rajojen eikä nokia mission lippujen alla.
Ja haluan viela sanoo, että kyllä sairaita paranee ihan "tavallisessakin" kokouksessa.
Meidän ei tarvitse mennä ihmeiden perässä. desi kirjoitti:
asia mikä myös ihmetyttää siellä nokia missiossa,kun saa sellaisen käsityksen, että vain heillä on herätystä ja ihmeitä tapahtuu vain heidän illoissa.
Mielestäni kun todellinen herätys alkaa sitä on todella yli seurakunta rajojen eikä nokia mission lippujen alla.
Ja haluan viela sanoo, että kyllä sairaita paranee ihan "tavallisessakin" kokouksessa.
Meidän ei tarvitse mennä ihmeiden perässä.No ihmeitä kyllä tapahtuu muuallakin kuin NM:n illoissa, ja olet oikeassa yhteys on kyllä tärkeämpää.Oikeassa olet myös siinä että asioita pitää tutkia kannatta tutkia ja punnita samalla myös noitten Teuvo Sunien ja Juhani Aitomaitten väitteet.
Rehellisesti sanottuna olen sitä mieltä että näitten Teuvo Sunien teksteihin ei kannata pahemmin uppoutua.Ja jos aiot uppuotua niihin niin varo tuomitsemisen asennetta.
Sillä sanassa sanotaan että niinkuin te tuomitsette niin teitä tuomitaan.- raamatulle virtsaaja
L.J.H kirjoitti:
No ihmeitä kyllä tapahtuu muuallakin kuin NM:n illoissa, ja olet oikeassa yhteys on kyllä tärkeämpää.Oikeassa olet myös siinä että asioita pitää tutkia kannatta tutkia ja punnita samalla myös noitten Teuvo Sunien ja Juhani Aitomaitten väitteet.
Rehellisesti sanottuna olen sitä mieltä että näitten Teuvo Sunien teksteihin ei kannata pahemmin uppoutua.Ja jos aiot uppuotua niihin niin varo tuomitsemisen asennetta.
Sillä sanassa sanotaan että niinkuin te tuomitsette niin teitä tuomitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131374Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1191035- 65677
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä162634- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483