"Minä henkilökohtaisesti vihaan sydämmestäni uskontoja, muuta rakastan Jeesusta."
Tämän takia minä henkilökohtaisesti vihaan Jumalaa ja uskovia. Tietenkin tämä menee sensurointiin kun näinkin pahasti loukkasin uskoanne. Tehän saatte loukata ja niputtaa muiden muita uskoja minkä kerkiätte.
Uskovaisten arvot hukassa:
2
307
Vastaukset
- Jon
Niin, aivan tosissaan Herran seuraajat inhoavat ja kavahtavat "uskontoja".
Uskovien terminologia nääs tekee eron uskon (Henkilökohtainen suhde Jumalaan/Jeesukseen), ja uskonnon (Rituaalejen toistaminen, ja muu tarpeeton ja eksyttävä hapatus).
Uskonto on uskovalle kauhistus, usko elämän ehto.
Huomioi tähän väliin että me uskovat vihaamme tosissamme uskontoja ja syntiä, mutta me EMME saa vihata toisia ihmisiä, vaan meillä on suorastaan pyhä velvollisuus RAKASTAA heitä.
Joka rakastaa ystäväänsä, vihaa esim. huumeita, rikollisuutta, tai muuta pahuutta, johon ystävä on sekaantunut. Mutta ei vihaa ystäväänsä.
Miksi vihaat Jumalaa siksi että et arvosta joitakin uskovia? eikai se ole Hänen syynsä?
Luepa Vansata testamentista mitä Herra itse sanoo epäjumalista ja kuvan palvonnasta... Ei nääs oo kovinkaan "suvaitsevaa" puhetta.
Ja tuohon uskontokommentiisi vielä että meitäkin niputetaan ja loukataan minkä keritään. Ei mitään uutta auringon alla. "Tämän takia minä henkilökohtaisesti vihaan Jumalaa ja uskovia...Tehän saatte loukata ja niputtaa muiden muita uskoja minkä kerkiätte"
Kirjoituksestasi jotenkin paistaa läpi se että kun teikäläinen esittää uskontokritiikkiä se on ok, uskovainen tekee saman se on kauhistus.Tai että mielestäsi mitään muuta uskoa ei saa pilkata kuin sitä ainoaa oikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131374Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1191035- 65677
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä162634- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483