Uskovainen = Heikkojärkinen

Arska

l.Vähä-älyinen

19

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tappani

tämä meiti viisasu oli Uskovien esikuvan eli Jeesuksen mielestä täyttä hullutusta

• sokea ateisti

sanat suustani ja silmät päästäni.

• yx vaan

etpä sitten taida tuntea siis TUNTEA uskossa eläviä...vaikka mielummin olen heikko ja Jumalan lapsi kuin muka vahva ja niin yksinäinen,ettei paremmin vois sisäistä tyhjyyttään kuvailla...
        Mieheni ei ole uskossa vaikka ei Jeesusta kielläkkään,mutta hyväksyy uskoni 100%:sti ja on nähnyt ihmeitä,joten eiköhän hänkin mahda pian pelastuksen ottaa vastaan...ja ei uskova mies on uskovan vaimonsa pyhittämä!
        T.suomalaisen miehisen miehen Waimo

• sokea ateisti
        yx vaan kirjoitti:

etpä sitten taida tuntea siis TUNTEA uskossa eläviä...vaikka mielummin olen heikko ja Jumalan lapsi kuin muka vahva ja niin yksinäinen,ettei paremmin vois sisäistä tyhjyyttään kuvailla...
        Mieheni ei ole uskossa vaikka ei Jeesusta kielläkkään,mutta hyväksyy uskoni 100%:sti ja on nähnyt ihmeitä,joten eiköhän hänkin mahda pian pelastuksen ottaa vastaan...ja ei uskova mies on uskovan vaimonsa pyhittämä!

ei ole kuitenkaan kuuppaani pimentänyt.
        Sokeutta on monen sorttista... kuten huumoria. : D

• Cynigalum
        yx vaan kirjoitti:

Yksinäisyys on hyve, sillä ihmiset ovat kuin syöpä...

Me otamme maan hallintaa ja hitaasti alamme
        tuhota sitä... Raivaamme pois tieltämme kaiken
        sen, jota emme voi ymmärtää tai tuntuu uhkaavan
        meitä.

Lisäksi käymme toistemme kimppuun, yritämme
        selviytyä murskaamalla kaikki potentiaaliset
        kilpailijamme.

Se viisas, joka kerran sanoi: "Homo Homini Lupus"
        oli täysin oikeassa.

Ihminen tuottaa vain kärsimystä, jopa niillekkin,
        joita hän rakastaa.

• Elwen
        yx vaan kirjoitti:

että ei-uskova mies on uskovan vaimonsa pyhittämä?

Tarkoitatko että ateistimies päätyy helvettiin, jos hänen vaimonsakin on ateisti, mutta taivaaseen, jos vaimo on uskis?

Vaikuttaisi olevan sopusoinnussa hihhulien yleisen oikeudentajun kanssa.

• uskis
        Elwen kirjoitti:

että ei-uskova mies on uskovan vaimonsa pyhittämä?

Tarkoitatko että ateistimies päätyy helvettiin, jos hänen vaimonsakin on ateisti, mutta taivaaseen, jos vaimo on uskis?

Vaikuttaisi olevan sopusoinnussa hihhulien yleisen oikeudentajun kanssa.

että uskoon tullaan perhekunnittain ja että uskovan vaimon(tai miehen)puoliso on uskovan pyhittämä.
        Tiedän erittäin monta ihmistä jotka ovat ennemmin-tai useimmiten myöhemmin tulleet uskoon kun ovat nähneet puolisonsa muutoksen uskoontultua.Sitä ei voi olla huomaamatta,sillä se nalkuttava vaimo,tai juopotteleva mies on tullut Mahtavan iloiseksi ja sydämelliseksi ihmiseksi saatuaan Jeesuksen rauhan sydämeensä!
        Itse olen yksi elävä todiste siitä muuttuneesta vaimosta,ja miehenikään ei voi kieltää tätä tosiseikkaa!Avioliittomme on nykyään parempi kuin ennen---eikä tarvitse vilkuilla muualle...

• Elwen
        uskis kirjoitti:

että uskoon tullaan perhekunnittain ja että uskovan vaimon(tai miehen)puoliso on uskovan pyhittämä.
        Tiedän erittäin monta ihmistä jotka ovat ennemmin-tai useimmiten myöhemmin tulleet uskoon kun ovat nähneet puolisonsa muutoksen uskoontultua.Sitä ei voi olla huomaamatta,sillä se nalkuttava vaimo,tai juopotteleva mies on tullut Mahtavan iloiseksi ja sydämelliseksi ihmiseksi saatuaan Jeesuksen rauhan sydämeensä!
        Itse olen yksi elävä todiste siitä muuttuneesta vaimosta,ja miehenikään ei voi kieltää tätä tosiseikkaa!Avioliittomme on nykyään parempi kuin ennen---eikä tarvitse vilkuilla muualle...

Mieheni ei ole uskis eikä juopottele.

Minä en ole uskis enkä nalkuta vaan ilmaisen mielipiteeni tarvittaessa lyhyesti ja ytimekkäästi.

Menikö perille?

• Nasse.
        Elwen kirjoitti:

Mieheni ei ole uskis eikä juopottele.

Minä en ole uskis enkä nalkuta vaan ilmaisen mielipiteeni tarvittaessa lyhyesti ja ytimekkäästi.

Menikö perille?

ole heikkojärkinen, jos pysytään avauksen aiheessa.

• minä-

Tollasen kuvan todella saa. Vain yksinkertanen ihminen voi olla niin höynäytettävissä että uskoo sen moskan mitä raaamattu väittää.

• noinkaan

raamatussa on varmaan aika paljon myös ihan historian faktoja kuten esim. jeesuksen ristiinnaulitseminen, mikä on monesta eri lähteestä todistettu. ota selvää jos olet järjissäsi!

• Uskomatonta!
    • E. Vangel

Salomokin uskoi Jumalaan. Hänellä oli erittäin viisaan miehen maine, ja viisashan hän oli, kuten Salomon alati pätevät sananlaskutkin osoittavat.
      Ei usko estä järjen käyttöä, mutta inhimillisestä järjestä kristillisyydessä ei tehdä epäjumalaa. Kuvitelma, että kaikki uskovat ovat idiootteja, on älytön myytti, johon uskomukseen jotkut ateistit ovat langenneet.
      Kerro miksi esim. Salomo ei olisi viisas?
      Oliko Jeesus tyhmä, olivatko apostolit tyhmiä?
      Jos noin voit väittää, niin perustele, ja kerro kuka maailmassa on näitä viisaampi? Kerro se kaikille, sillä sellaisesta ihme-ihmisestä jokainen haluaisi tietää. Sillä äly ei ole kaikki, kun siihen yhdistetään kokemusta, jumalisuutta ja myötätuntoa, lähestytään viisautta.

• Pysty

Vastaamaan mitään. Puhkaisit ateistien kuplamaisen ymmärryksen ja niille ei jääny muuta täydellinen tyhjyys jossa ne harhaílevat sanattomina.

• Munis
        Pysty kirjoitti:

Vastaamaan mitään. Puhkaisit ateistien kuplamaisen ymmärryksen ja niille ei jääny muuta täydellinen tyhjyys jossa ne harhaílevat sanattomina.

>ROTL

• tänään tuli esiin Raamatunkohta joka sopii tähän.
      Salomon sananlaskut 26:12" Jos näet miehen, joka on viisas omissa silmissänsä, niin on tyhmästä enemmän toivoa kuin hänestä".

• Näytä se Jumalasi?

Tunge se raamattusi hanuriisi.

Näytä se Jumalasi.

Et voi, koska se on satuolento. Elää vain sun ahtaassa päässäsi.

• Näytä se Jumalasi? kirjoitti:

Näytä se Jumalasi.

sinulle ole opetettu käytöstapoja. Mitä tulee yksinkertaisuuteni niin olen havainnut että on helpompaa kun pitää asiat yksinkertaisina.

Jumala elää ja elävillä on tapana puhua, sinun taytyy olla halukas vastaanottamaan hänet.

Ja nyt on valitettavasti niin etten muutamaan päivään pääse vastaamaan.

• komiikkaa
        Näytä se Jumalasi? kirjoitti:

Näytä se Jumalasi.

miten nyt sitten taas on tämän pään ja näyttämisen kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1374
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      52
      1316
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      119
      1035
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      65
      677
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      162
      634
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      483
    Aihe