enemmän EU:n vastustajia. Tilanne on päivitetty 9.9.2006.
On hieno asia kun on vielä vapaita kansoja euroopassa.
Norjassa ja Sveitsissä on yhä..
1
176
Vastaukset
Lue nyt mainitsemiesi maiden historiaa.
Näiden maiden geopoliittinen asema on esim. Suomeen verrattuna ihan eri luokkaa.
Norjahan on Natomaa viimeiseen norskiin saakka.
EU vastustus taas maailman rikkaimpien kärjessä on ymmärrettävää.
He eivät halua aluevesilleen kalastajia Välimeren maista.
Sveitsi hyötyi erikoisesti war ll sodasta. Suomi menetti pelkästään 105 päivän talvisodassa
yli 23.000 miestä kaatuneina ja haavoittuneina.
Jatkosodassa ilman saksalaista lentoyksikön apua olisimme menettäneet ehkä itsenäisyydenkin.
Halusiko Viro säilyttää "itsenäisyytensä"?
Suuren naapurinsa 'turvatekijät' ovat heillä vielä suomalaisiakin tuoreemmassa muistissa!
Sveitsin ja Norjan ei ole viisasta liittyä EU:n kaltaisiin talouskeskittymiin
vielä vuosikymmeniin.
Suomi hyötyy, Lappi erityisesti ERM:istä, (yhtenäisestä rahakytkennästään) EU;n kanssa.
Suomen EU jäsenyyden hahmottamisessa pohjois-eurooppalaisessa kehyksessä ei pitäisi olla vaikeutta.
Fossiilisilla energiavarannoillaan talouttaan pönkittävän Venäjän naapurina
Suomella enempää kuin Baltian maillakaan ei ole nykyistä käytäntöä parempaa reaalista saumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442767Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201997Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211983- 621934
- 881741