"EU tuhoaa Suomen"
"Maataloutta ajetaan alas"
"Suomi voisi paremmin ilman EU:ta"
"Itsenäisyyspuolue"
"Missä EU, siellä ongelma"
...SE ON LOPPU NYT!
Kuinka kauan te ajattelevat kansalaiset jaksatte katsoa EU:n vastustajien riehumista?
Miten pitkälle te annatte lastenne kärsiä EU:ta vastustavien ala-asteen opettajien katkerista ja kateellisista höpinöistä? Sillä EU:n vastustus on kateutta. EU:n vastustus on katkeruutta. Se ei ole oikea vaihtoehto kaiken sen rinnalla, mitä EU - EU yksin - pystyy teille tarjoamaan.
Ehdotan siis, että palstan sofistikoituneempi ja oikeamielisempi, asioihin perehtynyt kansanosa ryhtyy boikotoimaan EU:n vastustajien kirjoituksia tällä palstalla. Niin saamme yhdessä änkyröinnin loppumaan.
Asem-kokous on osoittanut, että kovien otteiden aika on tulossa. Voimme vaikuttaa siihen jo nyt, mutta pehmein keinoin.
Meidän ei pidä tieten tahtoen loukata EU:n vastustajia, vaan pyrkiä tarjoamaan heille turvallinen kansankoti EU:ssa ja lisääntyviä Eurooppalaisia etuja.
Se on LOPPU NYT!
44
1107
Vastaukset 44
- EUSSR
http://www.brusselsjournal.com/node/865
PB: Do you think the same thing can happen when the European Union collapses?
Lukaiseppa Talollinen tarkkaan: "when EU collapses" ymmärrätkö että siinä ei lue "if" vaan "when"- talollinen
Vahingossa laittaneet. Ei kukaan tuollaista tosissaan.
- talollinen,
julistan, että te - vähäpätöinen rupusakki - joita myös valitettavasti enemmistö on, pääsette käsiksi perkuutähteisiin, kunhan ensin rusinat pullasta on jaettu.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1000000000000008&posting=22000000019806597- talollinen
Itse Matti Vanhanen on sanonut niin. Kansanäänestystä ei tarvita.
- Q10
talollinen kirjoitti:
Oletko tulossa kaljupäiseksi?
http://www.nd.se/nyheter/artikel.asp?artID=328 - talollinen
Q10 kirjoitti:
Oletko tulossa kaljupäiseksi?
http://www.nd.se/nyheter/artikel.asp?artID=328Niin kuin EU säilyy tuoreena loppuun asti, en minäkään ole kaljuuntumassa.
- kaalto
talollinen kirjoitti:
Ei auta, vaikka julkkikset toteavat niin. Suomen perustuslain mukaan valta kuuluu kansalle -ei pääministerille. Kansa siis päättää kansanäänestyksessä, hyväksytäänkö EU-perustuslaki EU-Suomen mantereella. Olen varma, että kansa asiallisesti äänestäisi "ei", jos se saa äänensä kuuluviin.
Oma maa, oma valuutta. Koti, uskonto, isänmaa. EU ei täytä näitä kriteereitä globalisaatiollaan. - kansalaisilta
talollinen kirjoitti:
MATTI VANHASESSA ELÄÄ VOIMAKKAANA TIKTAATTORIN SIEMMEN, JOKA NÄKYY INNOKKAASTA EU- ASIOIDEN MÄÄRÄILYSTÄ. Joka tulee voimistumaan seuraavalla vaalikaudella, mikäli vaalivoitto toteutuu. Varokaa Kepulaista tiktatuurin nousua!!!!!
- talollinen
kaalto kirjoitti:
Ei auta, vaikka julkkikset toteavat niin. Suomen perustuslain mukaan valta kuuluu kansalle -ei pääministerille. Kansa siis päättää kansanäänestyksessä, hyväksytäänkö EU-perustuslaki EU-Suomen mantereella. Olen varma, että kansa asiallisesti äänestäisi "ei", jos se saa äänensä kuuluviin.
Oma maa, oma valuutta. Koti, uskonto, isänmaa. EU ei täytä näitä kriteereitä globalisaatiollaan.Haluaako kansa valtaa vai oikeudenmukaisuutta? Eikö valta muka kuulu pääministerille? Millainen kommunisti oikein olet?
Miksi EU:n pitäisi täyttää vanhentuneet kriteerisi. Oman maan ja valuutan aika on ohi. - talollinen
kansalaisilta kirjoitti:
MATTI VANHASESSA ELÄÄ VOIMAKKAANA TIKTAATTORIN SIEMMEN, JOKA NÄKYY INNOKKAASTA EU- ASIOIDEN MÄÄRÄILYSTÄ. Joka tulee voimistumaan seuraavalla vaalikaudella, mikäli vaalivoitto toteutuu. Varokaa Kepulaista tiktatuurin nousua!!!!!
Kansa tahtoo Vahvan Johtajan. EU tarvitsee Vahvan Johtajan. Hitlerillä ei ole mitään tekemistä Vahvan Johtajan kanssa eikä EU:lla mitään tekemistä Hitlerin kanssa. Myös Stalinia ei pidä yhdistää Vahvan Johtajan ideaan.
Vahva Johtaja tulee kantamaan EU:ta. Vahva Johtaja tulee kantamaan Suomea globalisaation haasteissa, turvallisesti sylissään. Suomen tulevaisuus on EU:n käsissä. - kaalto
talollinen kirjoitti:
Haluaako kansa valtaa vai oikeudenmukaisuutta? Eikö valta muka kuulu pääministerille? Millainen kommunisti oikein olet?
Miksi EU:n pitäisi täyttää vanhentuneet kriteerisi. Oman maan ja valuutan aika on ohi.Suomen perustuslain mukaan valtiovalta Suomessa kuuluu kansalle, joka ei saanut haluamaansa kohtelua eduskunnalta niin kansanäänestyksessä 1994 kuin äänestyksessään 2001. Tuolloin "Helsingin herrat" pettivät molemmissa tapauksissa äänestäjänsä valehtelulla ja perustuslain rikkomisella. Näin ollen kansa haluaa valtansa takaisin.
Pääministeri ei ole edes politiikan korkein, vaan tasavallan presidentti ja sen jälkeen eduskunnan puhemies ja eduskunta, jotka eivät nykyään osaa hommiaan kansalaistensa parhaaksi.
Oman maan ja oman valuutan aika ei ole vielä ohi, sillä EU-Suomella on mahdollisuus päästä irti EU:sta mm. siten, että EU hajoaa liian monipuoliseen kulttuuriin. Sen jälkeen saamme valtamme, maamme ja markkamme takaisin.
- on äärimmäisen kriittisellä
tasolla, kauppalaivasto on myyty ulkomaille, teollisuus on mennyt ulkomaille, työpaikat ovat menneet ulkomaille, todellinen työttömyys on 16%.
On teillä hieno systeemi, ihan perseestä on aivan liian lievästi sanottu- talollinen
EU on sitä varten, että se tukee Suomea myrskyisissä tilanteissa. Luota enemmän, luulet vähemmän. Ja lopeta EU:n vastainen jauhanta, niin voit paremmin ja unohdat pian koko jutun.
EU:n vastustus on kansainvälinen häpeä. - jarilind
talollinen kirjoitti:
EU on sitä varten, että se tukee Suomea myrskyisissä tilanteissa. Luota enemmän, luulet vähemmän. Ja lopeta EU:n vastainen jauhanta, niin voit paremmin ja unohdat pian koko jutun.
EU:n vastustus on kansainvälinen häpeä.Vähintäänkin yhtä outoa ja käsittämätöntä on tämän Talollisen täysin sinisilmäinen ja kritiikitön EU:n palvonta, kuin EU:ia jyrkimmin vastustavien "EU-mörön" näkeminen joka asiassa. En itse ole todellakaan EU-fani, mutta en minä nyt sentään jokaisesta epäkohdasta EU:ia syytä.
Olen sitä mieltä, että nuo EU:in haitat ovat kuitenkin suuremmat kuin siitä saatava hyöty. Sen vuoksi minä olen EU-kriittinen.
Kyllä niitä huonoja päätöksiä osataan täällä Suomessa tehdä ihan kotikutoisestikin. Ei siinä aina EU:ia tarvita. Kun me nyt kuitenkin olemme jäseniä niin ollaan sitten. Mutta olennaista on olla kriittinen ja asioita kyseenalaistava jäsen. Ei pelkkä maksaja ja kaiken hyväksyvä "luokan kiltti oppilas". EU:sta ei meidän tarvitse erota, se kyllä järjestyy tällä menolla ilman sen kummempia eroanomuksia. Niin kuin kaikki muutkin "yhteiskuntakokeilut" tähänkin saakka... - kaalto
talollinen kirjoitti:
EU:n vastustus on kansainvälinen häpeä.EU:n ainoat kehittäneet rahoitukset ovat olleet ESR:n koulutusprojektit, vaikka Suomessa on erittäin koulutettu työvoima. Samoin työttömät ovat korkeasti koulutettuja.
EU ei auta Suomen elinkeinoja, vaan tuhoaa niitä, minkä seurauksena työttömyys nousee vuosittain. On aika erota EU:sta! - miehitys tehdään
jarilind kirjoitti:
Vähintäänkin yhtä outoa ja käsittämätöntä on tämän Talollisen täysin sinisilmäinen ja kritiikitön EU:n palvonta, kuin EU:ia jyrkimmin vastustavien "EU-mörön" näkeminen joka asiassa. En itse ole todellakaan EU-fani, mutta en minä nyt sentään jokaisesta epäkohdasta EU:ia syytä.
Olen sitä mieltä, että nuo EU:in haitat ovat kuitenkin suuremmat kuin siitä saatava hyöty. Sen vuoksi minä olen EU-kriittinen.
Kyllä niitä huonoja päätöksiä osataan täällä Suomessa tehdä ihan kotikutoisestikin. Ei siinä aina EU:ia tarvita. Kun me nyt kuitenkin olemme jäseniä niin ollaan sitten. Mutta olennaista on olla kriittinen ja asioita kyseenalaistava jäsen. Ei pelkkä maksaja ja kaiken hyväksyvä "luokan kiltti oppilas". EU:sta ei meidän tarvitse erota, se kyllä järjestyy tällä menolla ilman sen kummempia eroanomuksia. Niin kuin kaikki muutkin "yhteiskuntakokeilut" tähänkin saakka...vähitellen hivuttaen, ilman vastarintaa
- kenen rahoilla se tehdään
miehitys tehdään kirjoitti:
vähitellen hivuttaen, ilman vastarintaa
...
- talollinen
jarilind kirjoitti:
Vähintäänkin yhtä outoa ja käsittämätöntä on tämän Talollisen täysin sinisilmäinen ja kritiikitön EU:n palvonta, kuin EU:ia jyrkimmin vastustavien "EU-mörön" näkeminen joka asiassa. En itse ole todellakaan EU-fani, mutta en minä nyt sentään jokaisesta epäkohdasta EU:ia syytä.
Kyllä niitä huonoja päätöksiä osataan täällä Suomessa tehdä ihan kotikutoisestikin. Ei siinä aina EU:ia tarvita. Kun me nyt kuitenkin olemme jäseniä niin ollaan sitten. Mutta olennaista on olla kriittinen ja asioita kyseenalaistava jäsen. Ei pelkkä maksaja ja kaiken hyväksyvä "luokan kiltti oppilas". EU:sta ei meidän tarvitse erota, se kyllä järjestyy tällä menolla ilman sen kummempia eroanomuksia. Niin kuin kaikki muutkin "yhteiskuntakokeilut" tähänkin saakka...Minä olen varma siitä, että EU ei aiheuta epäkohtia. On vain ongelmia, jotka EU pyrkii hoitamaan, ei itse EU:n aiheuttamia ongelmia. Kuinka hyvä valtioliitto voisi tuottaa vaikeuksia siihen uskoville?
"Olen sitä mieltä, että nuo EU:in haitat ovat kuitenkin suuremmat kuin siitä saatava hyöty. Sen vuoksi minä olen EU-kriittinen."
Voi herranjumala! Jos et ole EU:n kannattaja, olet joku perässä kitisevä vasemmistointellektuelli ja sellaisena - pahimmassa tapauksessa itse elävä paska.
"Ei siinä aina EU:ia tarvita."
Ei ehkä aina, mutta useimmiten ja MIELUITEN!!! - talollinen
kaalto kirjoitti:
EU:n ainoat kehittäneet rahoitukset ovat olleet ESR:n koulutusprojektit, vaikka Suomessa on erittäin koulutettu työvoima. Samoin työttömät ovat korkeasti koulutettuja.
EU ei auta Suomen elinkeinoja, vaan tuhoaa niitä, minkä seurauksena työttömyys nousee vuosittain. On aika erota EU:sta!Lisäkoulutus ei ole koskaan pahasta. Kouluttamalla EU auttaa Suomen elinkeinoja.
- talollinen
kaalto kirjoitti:
EU:n ainoat kehittäneet rahoitukset ovat olleet ESR:n koulutusprojektit, vaikka Suomessa on erittäin koulutettu työvoima. Samoin työttömät ovat korkeasti koulutettuja.
EU ei auta Suomen elinkeinoja, vaan tuhoaa niitä, minkä seurauksena työttömyys nousee vuosittain. On aika erota EU:sta!Tietysti olet täältä peräisin:
http://www.itsenaisyyspuolue.fi
Mistä änkyrät tulevat??? - Osmium
Työttymyyteen olet varmasti lisännyt nämä täysin syöttilään heittäytyneet "maanviljelysyrittäjät, nämä tukiaisissa rypevät ja kaikessa vääryydellä toimivat. Toki on myös rehellisiä maatalousyrittäjiä.
Huoltovarmuudesta; puolet tulee keinolannoituksesta ja puolesta puolet "kasvinsuojeluaineista" siis kasveja ja eläimiä tappavista myrkyistä. Mitä jää jäljelle? Tukiaisetko?
n. 15 vuotta sitten myrsky katkoi sähkölinjoja ja niin siat ja kanat kuolivat, kun ei ollut sähköä ilmanvaihtoon yms.
Kasvihuoneviljelyssä on lähes kaikki merkittävät tuotantopanokset tuontitavaraa, oletteko ajatelleet tällaisia? - jarilind
talollinen kirjoitti:
Minä olen varma siitä, että EU ei aiheuta epäkohtia. On vain ongelmia, jotka EU pyrkii hoitamaan, ei itse EU:n aiheuttamia ongelmia. Kuinka hyvä valtioliitto voisi tuottaa vaikeuksia siihen uskoville?
"Olen sitä mieltä, että nuo EU:in haitat ovat kuitenkin suuremmat kuin siitä saatava hyöty. Sen vuoksi minä olen EU-kriittinen."
Voi herranjumala! Jos et ole EU:n kannattaja, olet joku perässä kitisevä vasemmistointellektuelli ja sellaisena - pahimmassa tapauksessa itse elävä paska.
"Ei siinä aina EU:ia tarvita."
Ei ehkä aina, mutta useimmiten ja MIELUITEN!!!Kiitos tuosta intellektuelli-nimityksestä, en tosin ole vasemmistoa enkä kitise kenenkään perässä! En myöskään nimittele ihmisiä. Vaikka joskus joku ansaitsisikin sen. Siis en ole myöskään paska!
Olen omilla aivoillani ajatteleva tavallinen jätkä!
En Herra en myöskään narri. Pidä sinä tuo EU-uskontosi, minä olen sen suhteen ateisti. - talollinen
jarilind kirjoitti:
Kiitos tuosta intellektuelli-nimityksestä, en tosin ole vasemmistoa enkä kitise kenenkään perässä! En myöskään nimittele ihmisiä. Vaikka joskus joku ansaitsisikin sen. Siis en ole myöskään paska!
Olen omilla aivoillani ajatteleva tavallinen jätkä!
En Herra en myöskään narri. Pidä sinä tuo EU-uskontosi, minä olen sen suhteen ateisti.Tällä hetkellä EU on kuitenkin olemassa. Eikä milloinkaan tule päivää, jolloin EU:ta ei enää olisi. Vaan maa ja taivas ensin hajotkoot.
Tavallinen Suomen kansalainen ei VOI vastustaa EU:ta. Johan minä olen sen tuhat kertaa todennut. EU on pidetty ja hyväksytty valtioliitto, joka takaa Suomen turvallisuuden. - Talollinen on taas
talollinen kirjoitti:
Tietysti olet täältä peräisin:
http://www.itsenaisyyspuolue.fi
Mistä änkyrät tulevat???astraalimatkalla - lights are on, but there is nobody home
- on maksettava
talollinen kirjoitti:
Lisäkoulutus ei ole koskaan pahasta. Kouluttamalla EU auttaa Suomen elinkeinoja.
ESIM. Ulkomailta tulleen opiskelijan opinnot ja kun hän valmistuu, hän jatkaa matkaansa kohti omaa kotimaataan.
Hyvä hakea suomenmaasta hyvät edut! ETTÄ NÄINKÖ?
- kyllästynyt
Luulin jo että talollinen lopettaa propagandakirjoittelunsa.
- talollinen
Suomi on demokratia.
- +0987654321
talollinen kirjoitti:
Suomi on demokratia.
ja sä oot homo !
- huh huh mitä paskaa
Olet vakavasti sairas. Hae apua.
- talollinen
Jos EU:n kannatus on sairaus, silloin EU:n vastustus on sen saastainen alkusyy!!!
- ÖKLYN KÖKLYNKÖÖÖÖÖÖ
talollinen kirjoitti:
Jos EU:n kannatus on sairaus, silloin EU:n vastustus on sen saastainen alkusyy!!!
Se meni noi sanat nyt sulta ihan väärinpäin!!!
Lueppas lauseesi toisinpäin.
- niin on myös suomikin
kyllästynyt tähän perseenreikämaahan,muutaman kuukauden nostan ansiosidonnaiset loppuun ja muutan vähintään vuodeksi thaimaaseen.sossu saa maksaa vuokran siltä ajalta koska en työvoimatoimistoon ilmoittaudu työnhakijaksi.pitäkää hauskaa eu:n ja demareiden kanssa jotka ajaa tämän maan entistä pahempaan tilaan.
- talollinen
Tuskinpa EU:lla olisi mitään sitä vastaan, että jonain päivänä Thaimaakin tulee rauhan projektiimme mukaan.
Voi, kun kaikki EU:n vastustajat olisivat kaltaisiasi elostelijoita, niin ei tarvitsisi tolkuttaa heille näin paljon itsestäänselviä asioita EU:n eduista. - ja järki hukassa
talollinen kirjoitti:
Tuskinpa EU:lla olisi mitään sitä vastaan, että jonain päivänä Thaimaakin tulee rauhan projektiimme mukaan.
Voi, kun kaikki EU:n vastustajat olisivat kaltaisiasi elostelijoita, niin ei tarvitsisi tolkuttaa heille näin paljon itsestäänselviä asioita EU:n eduista.mene hoitoon ennenkuin muut kehoittavat
- talollinen
ja järki hukassa kirjoitti:
mene hoitoon ennenkuin muut kehoittavat
Niuvanniemi on kaikille Suomen EU-vastustajille liian pieni paikka. Tekisi mieleni jo aidata heitä varten erillinen alue, jossa saisivat harjoittaa toimintojaan ilman että siitä koituu vaaraa tavalliselle kansalle.
- VASTUSTAJA TÄÄLTÄ POHJOLASTA
talollinen kirjoitti:
Voi, kun kaikki EU:n vastustajat olisivat kaltaisiasi elostelijoita, niin ei tarvitsisi tolkuttaa heille näin paljon itsestäänselviä asioita EU:n eduista.Voisitko mennä vaikka kadulle paasaan noita tyhmiä saarnojas?
Tai perusta, ellei jo ole, kerho, jossa saat posket kuumina ja hiki valuen saarnata eu:n hyödyistä ja kuinka vastakannalla olevat ovat....
- Arcozia
EU:ssa on paljan paljon hyvää. Perusidea yms on hieno asia, mutta eu:n jäsenmäärän kasvaessa ongelmatkin kasvavat :( ja silloin pienten maiden ääni häviää massaan :/
olisi eu:n pitänyt pysyä siinä 15 jäsenessä. eikä tehdä enää mitään itälaajennuksia. Jos turkki EU:hun niin eu täysin pilalla. Toivotaan ettei niin kävisi.
En halua että eulla on raja iraniin ja irakiin! Jo ajatuskin saa voimaan pahoin.
EI TURKKIA EU:SEEN!!!!!"- talollinen
TURKIN TÄRKEÄ KEHITTYÄ EU:N YHTEYTEEN
Turkki ei ole demokraattinen valtio. Naiset kulkevat huivi päässä. Mutta EU:ssa se voi sellaiseksi tulla. On vain mentävä Turkkiin ja tehtävä EU:sta unelma, tulevaisuuden turkkilaisten mahdollisuuskanava toteuttaa työllistämisen, koulutuksen ja talouskasvun uusia näkymiä. On avattava ovet itään!
- ...............
osittain -3%:n EU:n säännön takia valtio lopettaa kymmeniä tuhansia julkisia virkoja,itse kuulun ryhmään joka lähtee tavalla tai toisella.ja jotkut direktiivit aivan pelleilyä.ei kiitos eu:lle,paska lafka.
- talollinen
PRÖÖT
- I HATE YOU SO MUCH
talollinen kirjoitti:
PRÖÖT
Ketkujen ketku olet sie!!!
Hommaa duuni itelles jostain, kun aina täällä kiusaat kunnollisia ihmisiä.
Mitä pirua sie tääl pyörit kun ....ehkä aivotoiminnassasi on jotain vikaa....tai ei mitään ehkä...vaan on ja PAHASTI!!!
Soita lääkäriaika itelles eu asiasta, sillä rupeaa merkit oleen senkaltaiset.
kun noi sun viestit on sitä samaa viikosta toiseen.Ja oletko ihan tosissasi edes?
Noihin ei muuta oikein jaksaisi vastata kun että läpä,läpä, päl,päl.
"Kuinka kauan te ajattelevat kansalaiset jaksatte katsoa EU:n vastustajien riehumista"
EU:n vastustajat ovat niitä ajattelevia kansalaisia.Tule sinäkin siihen joukkoon toivotan tervetulleeksi.
Ja kyllä EU on tuhonnut Suomea, vienyt maataloutta alas ja poistanut itsenäisyyden.- talollinen
Miten käytännössä perustelet, että EU on tuhonnut Suomea viemällä maatalouden ja poistamalla itsenäisyyden? Eihän missään luotettavassa lähteessä sanota niin.
- se on 666
talollinen kirjoitti:
Miten käytännössä perustelet, että EU on tuhonnut Suomea viemällä maatalouden ja poistamalla itsenäisyyden? Eihän missään luotettavassa lähteessä sanota niin.
Oletko kuullut,huomannut jne. että maatalous suomessa ei enään vuosiin ole kannattanut eu:n takia.
Katsos kun RAHAA, SITÄ EUROO,ei tule niin paljoa, että sillä lehmämäärällä,tai mitä eläimiä kenelläkin sitten on, niin se ei yksinkertaisesti kannata.
Tarviiko rautalangasta vääntää?
JOS SUOMEN "HERRAT" EIVÄT IHAN ITSE, SIIS LUE VIELÄ KERRAN....ELLEI SUOMEN "HERRAT" IHAN ITSE SAA PÄÄTTÄÄ, MITÄ SUOMESSA SAA TEHDÄ ASIOIDEN SUHTEEN JA MITÄ EI,NIIN VOIKO SUOMI SILLOIN OLLA ITSENÄINEN?
YMMÄRRÄTKÖ MITÄ ITSENÄISYYS YLIPÄÄTÄÄN TARKOITTAA?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761892
- 861357
- 114983
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 59627
- 29572
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544