Moikka! Voiskohan joku kertoa erilaisia lastenlauluja, missä olis liikkeitä myöskin. Esimerkkinä Fröpelin Palikoiden "pää olkapää peppu". Kiitos :)
Lasten lauluja
7
9261
Vastaukset
- liikkeillä
tässä muutama..
autolla ajetaan varovasti
a ram sam saa
faaraon kissa kulki näin
kas kuusen latvassa oksien alla
ankkurit nousee
valaskala
kopsis kapsis
huugi guugi
toivottavasti näistä on jotain hyötyä ja vinkkejä,
lasten suuri laulukirja on oiva apuväline josta saaa leikkiohjeita.lähetä meiliä tän kautta niin voin opastaakin halutessasi,jos ovat outoja.olishan niitä paljonkin,mutta nuo nyt pasahtivat ekaks mieleen.hauskoja hetkiä,lapsesi nauttivat suunnattomasti. - Googlekin on hyvä apu
Googlesta löytyy hakusanoilla laululeikit, laululeikkejä, laululeikki, liikuntaleikki, piirileikki
http://www.yle.fi/tv1ope/laululeikit/
Osa 1 Soittaminen
Tervehdyksiä
Meidän luokka soittaa
Orkesterimme
Jos sul lysti on
Kun rumpu kiertää ympyrää
Ramtan tadaa
Osa 2 Vesi
Biribi ja borobo
Vulevuppase
Välimeressä
Osa 3 Liikenne
Asikkalan puiset rattaat
Bussilaulu
Pikku-Matin auto
Viisi vauhtiveikkoa
Osa 4 Eläimet
Hei hoo
Jäniksellä pitkät korvat
Vekkuli sammakko
Matolaulu
Hänkkipänkki
*********************
Hura hura häitä
Hämä hämähäkki
Jos sun lysti on
Kas metsämökin ikkunast
Kolme varista
Pienet rakentajat me tiilen tiileen liitämme
Täti Monika
Viisi pientä ankkaa
Prinsessa Ruusu linnassa, linnassa, linnassa, prinsessa Ruusu linnassa, linnassa
Missä on peukalo
Mörri-mökky tanssii ja ruokopilli soi
Tässä isä pupu on tässä äidin näät - Henttu
jos haluat esim. cd.tä jossa on lastenlauluja käy www.sympaali.com/annitannit siellä on mm.prinsessa ruusu,autolla ajetaan,jänis istui maassa
- Näitä käytän
katso www.taskuttaynnalauluja.net
Et kertonut minkä ikäisille. Vauvojen laulunaika sopii noin 0-3.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001646&posting=22000000025966686Täältä löytyy laululeikkejä myöskin yli kolmivuotiaille.
http://www.kolumbus.fi/mm.salo/Leikit.htm- joku.jh.kvb
elefantti marssi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511