apina

sofie77

ja gorilla kävelivät torilla.. ..mitens si..

en saanu tuolla alempana ollutta linkkiä auki..

12

8932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Niinpä niin

      • Niinpä niin kirjoitti:

        Hei nim. miljoona!
        Minä mainitsin tuon saman linkin alempana olevassa keskustelussa, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001646&posting=22000000026093573
        eivätkä "apina ja gorilla" -laulun kyselijät nim. ........,.,... ja nim. sofie77 saaneet auki.
        (Tuskinpa he saavat nytkään sivua auki).

        No, niinpä näkyykin olevan. Itselläni aukeaa omasta ja kaverin koneesta erilailla. Vaikka on täsmälleen samanlaiset kannettavat ja sama ihminen on auttanut ohjelmien lataamisissa.

        Mun koneessa teksti on tosi isolla ja kaverin koneessa aivan pienellä, niin että sanoista ei meinaa saada selvää.

        No, toivottavasti aukeaisi. Itse olen ihan surkea näillä koneilla.


      • sofie77
        miljoona kirjoitti:

        No, niinpä näkyykin olevan. Itselläni aukeaa omasta ja kaverin koneesta erilailla. Vaikka on täsmälleen samanlaiset kannettavat ja sama ihminen on auttanut ohjelmien lataamisissa.

        Mun koneessa teksti on tosi isolla ja kaverin koneessa aivan pienellä, niin että sanoista ei meinaa saada selvää.

        No, toivottavasti aukeaisi. Itse olen ihan surkea näillä koneilla.

        voi turkasen turkasen turkasen turkanen..

        ..kertokaahan ny jotai apua...

        pliiiiiiiisssss


      • sofie77 kirjoitti:

        voi turkasen turkasen turkasen turkanen..

        ..kertokaahan ny jotai apua...

        pliiiiiiiisssss

        Tuolla tietotekniikan keskustelupalstalla on sellaisia jotka osaa neuvoa kaikessa tietokoneeseen liittyvissä asioissa.

        Suosittelen että kysyt sieltä. Kannattaa mainita, ettei tietokoneeltasi saa auki PDF muodossa olevia linkkejä. Ehkä he neuvovat miten toimit. Minä olen siltä saanut nopeaa apua.


    • 5:n äiti

      ... sanoista muistan nää:

      Apina ja gorilla, gorilla, gorilla.
      Kävelivät torilla ja tapasivat aasin.

      Missä on muodikas parturi,.....
      jabadi-jabadi-jamppadaa on mulla pitkä parta.

      Apina ja gorilla,....
      neuvoi tietä parturiin, kun aasi tollo jatkoi;

      ja sit jatkoa pitääki miettiä.... ? ;-)

      • GGG

        Löytyy myös tämmönen "apina ja gorilla" laulu (3 säkeistöä) ja se alkaa sanoilla
        "Apina ja gorilla kävelivät torilla. Kyselivät ämmiltä, onko maito lämmintä. Ämmät ne huusi poliisia auttamaan. Ja se poliisi..."
        Säv. Rauli Somerjoki
        San. Jarkko Laine


    • NoJopas

      Apina ja gorilla kävelivät torilla
      kyselivät ämmiltä onko maito lämmintä?
      Ämmät huusi poliisia auttamaan
      ja se ..?.. hakkas gorillan sairaalaan.

      Apina ja norsu teki metsään korsun
      kyselivät soltuilta vieläks tehdään ruumiita?
      Soltut pyysi kenraalia auttamaan
      ja se pyssyllä hakkas norsun sairaalaan.

      Apina ja kirahvi kiersi maailman ympäri
      kyselivät toisiltaan mennääks pois kokonaan?
      Sitten ne nousi avaruuteen
      ja maapallon jätti tappeleen.

      • joka menee näin

        Apina ja Gorilla kävelivät torilla
        vastaan tuli kirahvi
        sanoi: "olen basisti."

        ja sit se jatkuu jotenkin.


    • TemmiEinari

      Apina ja gorilla, kävelivät torilla.
      Apina kiipes puuhun, kakkas poliisin suuhun.
      Poliisi luuli makkaraksi, haukkas puolet pois!

    • jantunennamm13

      apina ja gorilla kävelivät torilla
      apina kun pieraisi, gorilla sen nielaisi

    • Vammailu suututtaa

      Kun kysytään, silloin yleensä vastataan kanssa jotain järjellistä, eikä keksitä ihan omia laulun sanoja. Valitettavaa vain, että 90 % Suomi24-sivuston käyttäjistä on liian tyhmiä ja vammaisia tätä tajutakseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe