Katsokaas linkki: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1403668
>>Kirjoittelua edelsi miehen pitkä työsuhde kaupungin palkkalistoilla. Miehen työsuhteessa ilmenneiden erimielisyyksien takia työtehtäviä haluttiin muuttaa. Kotkan tarjoama uusi tehtävä ei kuitenkaan sopinut miehelle, jolloin työsuhde raukesi.>>
LAILLISTETTU KEINO PÄÄSTÄ EROON IKÄVÄSTÄ DUUNARISTA.
Eikä mitenkään ainutlaatuinen tapaus Suomessa.
Suomi on huono maa!
9
613
Vastaukset
- Ei voi olla...
..ihmisiksi? Hyvä että hänestä päästiin!
- talollinen
EU-Suomi on hyvä maa!!!!!!!!!!!
- Talollinen II
Eu-Suomi vielä sitäkin surkeampi paisepesä. Suuret tyhmät löysät pullamössöikäluokat ovat tuhonneet Suomen äänestämällä kolmea suurinta huijaripuoluetta.
Nuole punikki-tavja halosta talollinen. - nomex5
Mainitsemalla paska eusi yhteydessä Suomea!! eun voisit liitää esimerkiksi paskahuusiin minulla esimerkiksi on wc ssä eu lippja joihin vieraat saavat pyyhkiä perseensä:)
- Talollinen = isänmaaton age...
Olet vissiin jonkin sortin EU-agentti ja lobbaaja ja nautit siitä hyvästä luontaisetuja kuten 50000 euroo/kk.
Kaikilla ei todellakaan mene hyvin ääliö !
Jotkut saa 700 euroo brutto palkkaa työstään, jos sitten menee 900 euroo vuokraan... Laske siitä.
- uutta
Tiedän satoja vastaavia tapauksia.
- Jorte
Kyllä sadoista puhuminen menee alakanttiin paras olisi puhua tuhansista!!!ps."talollinen" on varmaan joku optiomiljonääri tuskin tietää todellisesta tavallisen ihmisen elämästä mitään taikka sitten on " pönttö" hiukan himmee.
Maista, joita J Stalin halusi liittää sosialismin ihanuuteen.
Kannattaa muistaa, että Suomi oli suoritustilassa sodan loputtua.
Aseveli sakemanni poltti Lapin pettyneenä Suomen rauhanehtoihin.
Suomessa nähtiin oikeasti nälkää vielä 1960 luvulla.
Pistähän "merkkari" framille muita valtioita, jotka ovat selvinneet paremmin kuiville.
Meiltä lähti paljon väkeä työevakkoon väkeä länteen päin.- kansalaiset
"Mies käynnisti laajan valitusruljanssin ja valjasti omat www-sivunsa kirjeiden julkaisuun. Viranhaltijoiden lisäksi hän arvosteli sivuillaan syyttäjäviranomaisten toimintaa. Kotkan poliisi tutki oikeudessa käsiteltyä asiaa kunnianloukkauksena.
Verkkoviestinnän rajoittamispäätöksen saanut kirjoittajan perusteli toimintaansa sillä, että viestin pitäminen yleisön saatavilla ei ole rangaistavaa. Hän puolustautui myös sillä, että viesti on totuudenmukainen eikä siinä nimitellä tai loukata kohdetta."
***Ohohhoijaaaaaaaaaaa Kunnianloukkaus, kun
tavallinen kansalainen tuo rehellisesti esille
mitä hänelle on tehty.
Mielestäni on hyvä että tuo esille näin vältytään kansalaisiin kohdistuvasta Suomen lain väärin käytöstä elikä siltä, että lakia SOVELLETAAN AINA HERROJEN hyväksi.
TUO ON SANANVAPAUDEN loukkaus !!!
aivan kuin ihmisoikeusloukkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000