Suomi on huono maa!

Merkkari...

Katsokaas linkki: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1403668

>>Kirjoittelua edelsi miehen pitkä työsuhde kaupungin palkkalistoilla. Miehen työsuhteessa ilmenneiden erimielisyyksien takia työtehtäviä haluttiin muuttaa. Kotkan tarjoama uusi tehtävä ei kuitenkaan sopinut miehelle, jolloin työsuhde raukesi.>>

LAILLISTETTU KEINO PÄÄSTÄ EROON IKÄVÄSTÄ DUUNARISTA.

Eikä mitenkään ainutlaatuinen tapaus Suomessa.

9

613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei voi olla...

..ihmisiksi? Hyvä että hänestä päästiin!

• talollinen

EU-Suomi on hyvä maa!!!!!!!!!!!

• Talollinen II

Eu-Suomi vielä sitäkin surkeampi paisepesä. Suuret tyhmät löysät pullamössöikäluokat ovat tuhonneet Suomen äänestämällä kolmea suurinta huijaripuoluetta.

Nuole punikki-tavja halosta talollinen.

• nomex5

Mainitsemalla paska eusi yhteydessä Suomea!! eun voisit liitää esimerkiksi paskahuusiin minulla esimerkiksi on wc ssä eu lippja joihin vieraat saavat pyyhkiä perseensä:)

• Talollinen = isänmaaton age...

Olet vissiin jonkin sortin EU-agentti ja lobbaaja ja nautit siitä hyvästä luontaisetuja kuten 50000 euroo/kk.

Kaikilla ei todellakaan mene hyvin ääliö !
        Jotkut saa 700 euroo brutto palkkaa työstään, jos sitten menee 900 euroo vuokraan... Laske siitä.

• uutta

Tiedän satoja vastaavia tapauksia.

• Jorte

Kyllä sadoista puhuminen menee alakanttiin paras olisi puhua tuhansista!!!ps."talollinen" on varmaan joku optiomiljonääri tuskin tietää todellisesta tavallisen ihmisen elämästä mitään taikka sitten on " pönttö" hiukan himmee.

• Maista, joita J Stalin halusi liittää sosialismin ihanuuteen.
      Kannattaa muistaa, että Suomi oli suoritustilassa sodan loputtua.
      Aseveli sakemanni poltti Lapin pettyneenä Suomen rauhanehtoihin.

Suomessa nähtiin oikeasti nälkää vielä 1960 luvulla.
      Pistähän "merkkari" framille muita valtioita, jotka ovat selvinneet paremmin kuiville.

Meiltä lähti paljon väkeä työevakkoon väkeä länteen päin.

• kansalaiset

"Mies käynnisti laajan valitusruljanssin ja valjasti omat www-sivunsa kirjeiden julkaisuun. Viranhaltijoiden lisäksi hän arvosteli sivuillaan syyttäjäviranomaisten toimintaa. Kotkan poliisi tutki oikeudessa käsiteltyä asiaa kunnianloukkauksena.

Verkkoviestinnän rajoittamispäätöksen saanut kirjoittajan perusteli toimintaansa sillä, että viestin pitäminen yleisön saatavilla ei ole rangaistavaa. Hän puolustautui myös sillä, että viesti on totuudenmukainen eikä siinä nimitellä tai loukata kohdetta."

***Ohohhoijaaaaaaaaaaa Kunnianloukkaus, kun
      tavallinen kansalainen tuo rehellisesti esille
      mitä hänelle on tehty.

Mielestäni on hyvä että tuo esille näin vältytään kansalaisiin kohdistuvasta Suomen lain väärin käytöstä elikä siltä, että lakia SOVELLETAAN AINA HERROJEN hyväksi.

TUO ON SANANVAPAUDEN loukkaus !!!
      aivan kuin ihmisoikeusloukkaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5298
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe