Ostin setin briteistä ja meni sitten draiveri pastirolliksi heti kättelyssä. 10 lyöntiä ja poks. Lavan yläpuolelta 10 cm halkeama. Onko kenellekään muulle sattunut näin?? Piti olla hyvä ja laadukas setti.
Draiveri meni palasiksi
6
1629
Vastaukset
- on sit
kyl täytyny olla särö jo valmiix. Onkohan noissa mitään takuuta. Kysyppäs sieltä.
- ketuttaa...
Kyl takuu löytyy, mut ei ollu mun mielestä mitään säröö nähtävissä. Tosin mailassa on saattanut olla valmistusvirhe tai joku vastaava.
- tekeekö TaylorMade auton re...
Samassa jamassa. Ostin dunlopin setin puolitoistavuotta sitten leedsistä. Oli ollu 280£ ja nyt monen alennuksen kautta 47£ eli uber halpa. Viime kesänä en juuri draivia käyttänyt kun ei tullut pelailtua mutta tänä kesänä rangella varmaan alle 50 lyötiä ja draivi halki. Halkeama lähti lavan yläpuolelta L-mutkalla kohti mollukan päätä!
No en liikaa harmistunut. Ei voi odottaa liikoja setiltä mikä tuon hintainen. Raudat on ihan hyvät ainakin noviisille.
Lähetin tylsänä päivänä kuitenkin s-postia dunlop sportin puolelle customer service supporttiin viallisesta draivista kuvien kera. Eivät ole vielä vastanneet ja nyt on kulunut reilu viikko. Eivät taida vastatakkaan mutta pakko testata jos vaikka postissa tulis yllätys.valmistetaan monet merkkimailat. Ja sitten sama tehdas tekee piraattia epäkelvoista materiaaleista. Gallaway'lla kävi tämmöinen...voisiko olla kyse samantapaisesta?
- tättäräääää
sain maahantuojalta uuden (uudempaa mallia)
- pekka 83
Ostin kans stockmannilta kohtuuhintaiset Spaldingin väyläpuut 3 ja 5:sen.. Molemmista samana kautena lavat pallon mukana liikenteeseen..Eli kaksi kertaatodisti että mitä merkkistä mailaa en enää osta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836089
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474125- 1314021
- 693833
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72587Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412535- 292276
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859