Yksinäiset miehet ja väkivalta

feminismin tulos

Feminismi on johtanut siihen, että on yhä suurempi määrä miehiä, jotka eivät koskaan saa naista. Yksinäisten miesten turhautuminen purkautuu väkivaltana. He eivät voi käsittää, miksi eivät kelpaa naisille, koska eivät tajua miehen ja naisen vastakkaisia kriteerejä pariutumisessa silloin kun kummatkin saavat valita vapaasti. Vanhanaikainen säätelyjärjestelmä tuotti tyytyväisempiä ihmisiä - tutkimusten mukaanhan viime vuosikymmeninä on ihmisten, myös naisten, onnellisuus jatkuvasti vähentynyt.

14

673

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raipe

Jopas nyt yleistät ilman pienintäkään faktaa.

Älä nyt sentään feministejä miesten yksinäisyydestä syytä. Kyllä asiallinen äijä sen kumppanin aina jostain löytää. Väkivaltainen ihminen on aina yksiselitteisesti sairas ja tarvitsee hoitoa.

• Kiito-Orava

Saamattomat ja epätoivoiset nörtit ja luuserit hakevat syitä milloin mistäkin.
      Aikoinaan tälläkin palstalla kirjoitteli eräskin Henry jonka mielestä seksi/parisuhde on jobkinlainen jokamiehen oikeus.

Hupaisaa anlyysia asiasta eräiden reppanoiden tekemän sarjakuvan muodossa:

http://kvantti.tky.fi/in/1.shtml

• x-ripa

...mutta ei varsin tuulesta temmattua.

• Pistemies

Olen kyllä itsekin sitä mieltä, että jokainen on kyllä oman onnensa seppä. Kuitenkin on ihmisiä joille tuo onnen luominen on paljon vaikeampaa kuin toisille. Ovat sitten ujoja, väkivaltaisia tai huonolla itsetunnolla varustettuja.

Heidän haukkuminen ja morkkaaminen ei kyllä auta asiaa yhtään mihinkään. Mielestäni on todella ärsyttävää jos naiset/kaverini sanovat jotain tuttujani nörteiksi tai junteiksi. Vaikka minullakin on tiukat kriteerit siitä millaisia naisia haluan kumppaneikseni, niin en kuitenkaan tahallani nöyryytä mielestäni rumia naisia. Naiset taas tekevät tätä aivan liian usein miehille, mitä itse olen nähnyt. Ja ystävänhän voi löytää ihan minkä näköisestä ihmisestä vain jos antaa vain hänelle mahdollisuuden.

• helv.
        Pistemies kirjoitti:

Olen kyllä itsekin sitä mieltä, että jokainen on kyllä oman onnensa seppä. Kuitenkin on ihmisiä joille tuo onnen luominen on paljon vaikeampaa kuin toisille. Ovat sitten ujoja, väkivaltaisia tai huonolla itsetunnolla varustettuja.

Heidän haukkuminen ja morkkaaminen ei kyllä auta asiaa yhtään mihinkään. Mielestäni on todella ärsyttävää jos naiset/kaverini sanovat jotain tuttujani nörteiksi tai junteiksi. Vaikka minullakin on tiukat kriteerit siitä millaisia naisia haluan kumppaneikseni, niin en kuitenkaan tahallani nöyryytä mielestäni rumia naisia. Naiset taas tekevät tätä aivan liian usein miehille, mitä itse olen nähnyt. Ja ystävänhän voi löytää ihan minkä näköisestä ihmisestä vain jos antaa vain hänelle mahdollisuuden.

siinä on, että yksinään elävät miehet ovat jotenkin kärsivämpiä kuin yksinään elävät naiset?

"Vaikka minullakin on tiukat kriteerit siitä millaisia naisia haluan kumppaneikseni, niin en kuitenkaan tahallani nöyryytä mielestäni rumia naisia."

Et ehkä juuri sinä.

• katse?
        helv. kirjoitti:

siinä on, että yksinään elävät miehet ovat jotenkin kärsivämpiä kuin yksinään elävät naiset?

"Vaikka minullakin on tiukat kriteerit siitä millaisia naisia haluan kumppaneikseni, niin en kuitenkaan tahallani nöyryytä mielestäni rumia naisia."

Et ehkä juuri sinä.

No miten miehet ovat sinua nöyryyttäneet?

• Kiito-Orava

Herranen aika Henry jaksaa vieläkin paukuttaa päätään ja valittaa.

http://ihmissuhteet.blogspot.com/

Hyvänen aika senhän täytyy jo pikkuhiljaa alkaa olla ihan aikuinen mies.

• peiliin katsomalla

Ruma mies ei kelpaa.

• ei kelpaa

...rumalle naiselle?

• Huolestunut asiasta
        ei kelpaa kirjoitti:

...rumalle naiselle?

köyhistä maista. Se on mielenkiintoista, että kun näkee ruman tai lihavan naisen työntävän lastenvaunuja, niin kun menee lähemmäksi katsomaan, niin mulattilapsihan siellä kellii.

Ja sitten hirvee halo siitä, että jotain tahinaisia on tullut Suomeen.

• postmoderni kyberfeministi

Kylläpä nyt pistit femakon miettimään ja ankarasti...

Ei se voi johtua feminismistä, jos miehet ovat yksinäisiä. Itse olen aika yksinäinen tällä hetkellä ja olen myös hiukan levoton. En kuitenkaan ole kohta kaksi vuotta kestäneen yksinäisyyteni vuoksi vielä tullut hakanneeksi ketään. Vastustan väkivaltaa.

Olen usein ajatellut, että jos poikaystäväni löisi, niin jättäisin hänet saman tien. Hän menisi hankkimaan uuden muijan ja löisi tätä sitten. Siis joku aina joutuisi kärsimään väkivaltaisen miehen takia. En ihmettele, jos väkivaltainen mies ei löydä naista.

Väkivaltaiset miehet lyövät myös miehiä. On turhaa edes mainita, että väkivaltainen mies kärsii omasta väkivaltaisuudestaan. Se on itsestäänselvää.

Miksi yksinäinen mies luulee, ettei koskaan saa naista? Eikö hän voi luovuttaa iskuyrityksissään? Ei yksi tylsä nainen vielä maailmaa kaada. Jos nätti pimatsu ei kiinnostu, vaikka äijä koettaa liehitellä, niin ainahan mies voi siirtyä liehittelemään jotakuta toista naista?

• POJAT JA ÄKKIÄ

Lähtö on tullut lukemattomia kertoja ja loppua ei näy. Tai ehkä se lopullinen ihan pian. Sinne !

• jumalauta

Koittakaa miehet itsenäistyä, ei voi olla teidän elämänne kiinni siinä saatteko naisen, vai ette.
      Naisia ja miehiä on suunnilleen saman verran, mutta ilmeisesti vain miehet lakoontuvat kun eivät saa naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      166
      1305
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1204
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1090
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      67
      921
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      58
      694
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      563
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      558
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      509
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      494
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      487
    Aihe