Tämän takia Vista yskii

yskii, yskii...

6

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Asiallinen artikkeli.
      Ensi vuonna tuleva Windows Vienna lienee ainakin kooltaan vain murto-osa Vista-möhkäleestä.
      Joten kai Mikkik$ellä on lamppu syttynyt?
      Iso moka oli alimitoitetut Vistan laitevaatimukset.
      Mikki$ rahanahneudessaan laski esim. Premiumit 1 Gt:n keskusmuistilla varustettuihin koneisiin, ja jos liittymäkin on hidas ja kaiken lisäksi vistailija menee vielä S24-keskusteluihin ei ihmettelyllä ole rajoja, että miksi mikään ei toimi?

      • vistailija

        Minulla on toisessa koneessa Xp ja tässä Vista. Aluksi vista tuntui omituiselta mutta nyt, muutaman kuukauden jälkeen en juurikaan avaa Xp konetta vaan olen tykästynyt tähän vistaan. Mitään ongelmia en ole havainnut ainakaan vielä. No, prosessien määrä on kolminkertainen xp.hen verrattuna mutta toisaalta uusi kone on myös tehokkaampi. Ainakin itseni kohdalla vista tuo nautintoa surffailuun, ei enää odottelua sivujen avautuessa hiljakseen vaan ne räpsähtävät auki heti ja välittömästi. Myös kaikki koneella olevat ohjelmat avautuvat ilman viivettä, viivettä joka xp.ssä oli ärsyttävän pitkä.

        Minä pidän Vistasta. Niin se vain on.


      • yski...
        vistailija kirjoitti:

        Minulla on toisessa koneessa Xp ja tässä Vista. Aluksi vista tuntui omituiselta mutta nyt, muutaman kuukauden jälkeen en juurikaan avaa Xp konetta vaan olen tykästynyt tähän vistaan. Mitään ongelmia en ole havainnut ainakaan vielä. No, prosessien määrä on kolminkertainen xp.hen verrattuna mutta toisaalta uusi kone on myös tehokkaampi. Ainakin itseni kohdalla vista tuo nautintoa surffailuun, ei enää odottelua sivujen avautuessa hiljakseen vaan ne räpsähtävät auki heti ja välittömästi. Myös kaikki koneella olevat ohjelmat avautuvat ilman viivettä, viivettä joka xp.ssä oli ärsyttävän pitkä.

        Minä pidän Vistasta. Niin se vain on.

        Vista on Windowsin paras käyttis.Onnittelut Billille.



      • vistailija kirjoitti:

        Minulla on toisessa koneessa Xp ja tässä Vista. Aluksi vista tuntui omituiselta mutta nyt, muutaman kuukauden jälkeen en juurikaan avaa Xp konetta vaan olen tykästynyt tähän vistaan. Mitään ongelmia en ole havainnut ainakaan vielä. No, prosessien määrä on kolminkertainen xp.hen verrattuna mutta toisaalta uusi kone on myös tehokkaampi. Ainakin itseni kohdalla vista tuo nautintoa surffailuun, ei enää odottelua sivujen avautuessa hiljakseen vaan ne räpsähtävät auki heti ja välittömästi. Myös kaikki koneella olevat ohjelmat avautuvat ilman viivettä, viivettä joka xp.ssä oli ärsyttävän pitkä.

        Minä pidän Vistasta. Niin se vain on.

        ihan hyvä. peleissä vista on huonompi vaihtoehto kuin XP.


      • Atktuki
        vistailija kirjoitti:

        Minulla on toisessa koneessa Xp ja tässä Vista. Aluksi vista tuntui omituiselta mutta nyt, muutaman kuukauden jälkeen en juurikaan avaa Xp konetta vaan olen tykästynyt tähän vistaan. Mitään ongelmia en ole havainnut ainakaan vielä. No, prosessien määrä on kolminkertainen xp.hen verrattuna mutta toisaalta uusi kone on myös tehokkaampi. Ainakin itseni kohdalla vista tuo nautintoa surffailuun, ei enää odottelua sivujen avautuessa hiljakseen vaan ne räpsähtävät auki heti ja välittömästi. Myös kaikki koneella olevat ohjelmat avautuvat ilman viivettä, viivettä joka xp.ssä oli ärsyttävän pitkä.

        Minä pidän Vistasta. Niin se vain on.

        Taitaa tuo surffailu ollakin ainoa missä vista menettelee, tosin siihenkin löytyy pienempiä ja parempia xydeemejä.

        Lienet poikkeus joka vahvistaa tuon vista on p...stä säännön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe