http://www.uusisuomi.fi/raha/20437-taman-takia-microsoft-kaatuu
Onnex on sentään vielä olemassa Xp.:)
Tämän takia Vista yskii
6
491
Vastaukset
- ......
Asiallinen artikkeli.
Ensi vuonna tuleva Windows Vienna lienee ainakin kooltaan vain murto-osa Vista-möhkäleestä.
Joten kai Mikkik$ellä on lamppu syttynyt?
Iso moka oli alimitoitetut Vistan laitevaatimukset.
Mikki$ rahanahneudessaan laski esim. Premiumit 1 Gt:n keskusmuistilla varustettuihin koneisiin, ja jos liittymäkin on hidas ja kaiken lisäksi vistailija menee vielä S24-keskusteluihin ei ihmettelyllä ole rajoja, että miksi mikään ei toimi?- vistailija
Minulla on toisessa koneessa Xp ja tässä Vista. Aluksi vista tuntui omituiselta mutta nyt, muutaman kuukauden jälkeen en juurikaan avaa Xp konetta vaan olen tykästynyt tähän vistaan. Mitään ongelmia en ole havainnut ainakaan vielä. No, prosessien määrä on kolminkertainen xp.hen verrattuna mutta toisaalta uusi kone on myös tehokkaampi. Ainakin itseni kohdalla vista tuo nautintoa surffailuun, ei enää odottelua sivujen avautuessa hiljakseen vaan ne räpsähtävät auki heti ja välittömästi. Myös kaikki koneella olevat ohjelmat avautuvat ilman viivettä, viivettä joka xp.ssä oli ärsyttävän pitkä.
Minä pidän Vistasta. Niin se vain on. - yski...
vistailija kirjoitti:
Minulla on toisessa koneessa Xp ja tässä Vista. Aluksi vista tuntui omituiselta mutta nyt, muutaman kuukauden jälkeen en juurikaan avaa Xp konetta vaan olen tykästynyt tähän vistaan. Mitään ongelmia en ole havainnut ainakaan vielä. No, prosessien määrä on kolminkertainen xp.hen verrattuna mutta toisaalta uusi kone on myös tehokkaampi. Ainakin itseni kohdalla vista tuo nautintoa surffailuun, ei enää odottelua sivujen avautuessa hiljakseen vaan ne räpsähtävät auki heti ja välittömästi. Myös kaikki koneella olevat ohjelmat avautuvat ilman viivettä, viivettä joka xp.ssä oli ärsyttävän pitkä.
Minä pidän Vistasta. Niin se vain on.Vista on Windowsin paras käyttis.Onnittelut Billille.
yski... kirjoitti:
Vista on Windowsin paras käyttis.Onnittelut Billille.
enää riitä.
http://www.businessweek.com/technology/content/apr2008/tc20080410_206881.htmvistailija kirjoitti:
Minulla on toisessa koneessa Xp ja tässä Vista. Aluksi vista tuntui omituiselta mutta nyt, muutaman kuukauden jälkeen en juurikaan avaa Xp konetta vaan olen tykästynyt tähän vistaan. Mitään ongelmia en ole havainnut ainakaan vielä. No, prosessien määrä on kolminkertainen xp.hen verrattuna mutta toisaalta uusi kone on myös tehokkaampi. Ainakin itseni kohdalla vista tuo nautintoa surffailuun, ei enää odottelua sivujen avautuessa hiljakseen vaan ne räpsähtävät auki heti ja välittömästi. Myös kaikki koneella olevat ohjelmat avautuvat ilman viivettä, viivettä joka xp.ssä oli ärsyttävän pitkä.
Minä pidän Vistasta. Niin se vain on.ihan hyvä. peleissä vista on huonompi vaihtoehto kuin XP.
- Atktuki
vistailija kirjoitti:
Minulla on toisessa koneessa Xp ja tässä Vista. Aluksi vista tuntui omituiselta mutta nyt, muutaman kuukauden jälkeen en juurikaan avaa Xp konetta vaan olen tykästynyt tähän vistaan. Mitään ongelmia en ole havainnut ainakaan vielä. No, prosessien määrä on kolminkertainen xp.hen verrattuna mutta toisaalta uusi kone on myös tehokkaampi. Ainakin itseni kohdalla vista tuo nautintoa surffailuun, ei enää odottelua sivujen avautuessa hiljakseen vaan ne räpsähtävät auki heti ja välittömästi. Myös kaikki koneella olevat ohjelmat avautuvat ilman viivettä, viivettä joka xp.ssä oli ärsyttävän pitkä.
Minä pidän Vistasta. Niin se vain on.Taitaa tuo surffailu ollakin ainoa missä vista menettelee, tosin siihenkin löytyy pienempiä ja parempia xydeemejä.
Lienet poikkeus joka vahvistaa tuon vista on p...stä säännön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419